abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51390164
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:09 schreef Pritt het volgende:
3 miljoen + 2 pakken Ajax koffie.
Ik denk dat Elmander wat te duur is voor Ajax aangezien Man U. etc. ook intresse toonden.
Ben je gek ofzo? 1 pak koffie is genoeg.

Straks komt Chivu op de koffie bij v. Geel, is de koffie op.
pi_51390200
Nilsson en Baki op de vleugels zie ik ook wel zitten. Dan nog Chivu of Boulahrouz en Krziz erbij en we zijn goed op weg. En als er ook maar een kleine mogelijkheid is om Chivu terug te halen, doen! Denk dat Chivu en Boulah (nog?) niet haalbaar zijn helaas, maar met van Geel weet je het nooit
pi_51390230
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:13 schreef devv05 het volgende:
En als er ook maar een kleine mogelijkheid is om Chivu terug te halen, doen!
Niet haalbaar voor Ajax. Vooral zijn salariseisen.
pi_51390286
Mooi ook in dat interview van Van Geel met VI.
quote:
'Ik denk dat Wesley hier met een goede kop binnenkomt', is technisch directeur Martin van Geel overtuigd. 'Daags nadat hij was teruggekeerd van de trip met het Nederlands elftal door Azië, ben ik bij hem thuis een kop koffie gaan drinken. Daar hebben we de gang van zaken rustig besproken met elkaar. Natuurlijk was Wesley teleurgesteld. Valencia is een mooie club uit een grote competitie. Maar hij begreep ook dat wij niet akkoord konden gaan met het bod van Valencia'
Laat het een verdomd goede kop Ajax-koffie zijn geweest .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_51390300
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:13 schreef devv05 het volgende:
Nilsson en Baki op de vleugels zie ik ook wel zitten. Dan nog Chivu of Boulahrouz en Krziz erbij en we zijn goed op weg. En als er ook maar een kleine mogelijkheid is om Chivu terug te halen, doen! Denk dat Chivu en Boulah (nog?) niet haalbaar zijn helaas, maar met van Geel weet je het nooit
Nilsson is toch eigenlijk een zelfde soort spelers als Babel...alleen dan met minder potentie, een minder schot, maar wel een stuk beter overzicht. Start aan de linkerkant, maar trekt vrij vaak naar binnen toe, en is rechtsbenig (?).
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:17:22 #56
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51390321
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:10 schreef Cordoba32 het volgende:
Laat ik ook is een naam opperen. TIm Janssen van RKC.... talentvolle spits... neemt genoegen met een rol op het 2e plan....... heeft potentie, fysiek sterk, technisch goed....
Hij mag van mij liever naar Roda JC
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_51390379
quote:
Laat ik ook is een naam opperen. TIm Janssen van RKC.... talentvolle spits... neemt genoegen met een rol op het 2e plan....... heeft potentie, fysiek sterk, technisch goed....
Mwah, te weinig techniek en meevoetballende kwaliteiten vind ik. Maar opzich als 2e spits misschien wel ideaal. Is jong, redelijk talentvol, en een pure doelpuntenmaker. Al zou ik hem nimmer met nummer 9 op zn rug in een Ajaxshirt willen zien omdat ik me dan zou schamen.
pi_51390408
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:16 schreef Fides het volgende:

[..]

Nilsson is toch eigenlijk een zelfde soort spelers als Babel...alleen dan met minder potentie, een minder schot, maar wel een stuk beter overzicht. Start aan de linkerkant, maar trekt vrij vaak naar binnen toe, en is rechtsbenig (?).
Een nog minder schot? Dat kan haast niet. Verder heeft Nilsson wel oog voor medespelers en een veldoverzicht en kan ie voorzetten geven. Misschien dat zn acties, snelheid en groeipotentie iets minder zijn dan die van Babel, maar voor de rol die hij zou krijgen denk ik dat Nilsson beter geschikt is. Bovendien zijn er niet zoveel andere goede alternatieven en maak je er 18 - 4 = 14 miljoen winst op.
pi_51390467
Maar we kunnen toch proberen die jongen van Barcelona voor 2 jaar los te weken? Je vangt er niets voor als ie weggaat, maar je hebt wel een toptalent 2 jaar rondlopen die vrijwel niks kost.
pi_51390504
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:20 schreef devv05 het volgende:

[..]

Een nog minder schot? Dat kan haast niet. Verder heeft Nilsson wel oog voor medespelers en een veldoverzicht en kan ie voorzetten geven. Misschien dat zn acties, snelheid en groeipotentie iets minder zijn dan die van Babel, maar voor de rol die hij zou krijgen denk ik dat Nilsson beter geschikt is. Bovendien zijn er niet zoveel andere goede alternatieven en maak je er 18 - 4 = 14 miljoen winst op.
Afstandsschot heb ik het dan over. Kan Nilsson daadwerkelijk voorzetten geven? Volgens mij is het meer een man van de steekballen.
Maar als hij 4M kost, maak je idd wel veel winst, toch heb ik liever dat er een Z-Amerikaanse/Scandinavische wonderboy wordt gepresenteerd in de komende dagen, al zal dat niet al te realistisch zijn.
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:23:43 #61
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51390517
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:21 schreef devv05 het volgende:
Maar we kunnen toch proberen die jongen van Barcelona voor 2 jaar los te weken? Je vangt er niets voor als ie weggaat, maar je hebt wel een toptalent 2 jaar rondlopen die vrijwel niks kost.
Ja, ach. Je leidt hem dan op, zonder dat je er écht wat aan hebt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:23:45 #62
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51390521
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:21 schreef devv05 het volgende:
Technisch directeur van Barca wil 'm nog niet naar Amsterdam sturen, misschien pas in de winterstop..
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_51390526
Is de Amsterdammer Baki Mercimek van Besiktas wat voor Ajax ? Speelt in de basis bij Besiktas.
pi_51390540
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:23 schreef donroyco het volgende:

[..]

Technisch directeur van Barca wil 'm nog niet naar Amsterdam sturen, misschien pas in de winterstop..
Zit wat meer schot in momenteel, misschien zelfs al na de voorbereiding oid.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_51390579
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is de Amsterdammer Baki Mercimek van Besiktas wat voor Ajax ? Speelt in de basis bij Besiktas.
Die verdient genoeg Lira in Turkije vermoed ik.
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:26:32 #66
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51390599
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zit wat meer schot in momenteel, misschien zelfs al na de voorbereiding oid.
Oh.. jij weet meer dan ik
pi_51390613
quote:
fysiek sterk,
Je kan van alles over Tim Janssen zeggen, maar fysiek sterk is ie niet.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:29:46 #68
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_51390685
Zou uberhaupt geen slecht plan zijn. Te veel spelers zijn naar PSV gegaan de laatste tijd omdat "ze zich daar beter zouden kunnen ontwikkelen". Zo'n talent als Krcic zou ons imago in dat opzicht weer kunnen opvijzelen. Daarbij kan het nooit kwaad om een beetje een goede relatie met Barca te houden.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_51390730
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:23 schreef Fides het volgende:

[..]

Afstandsschot heb ik het dan over. Kan Nilsson daadwerkelijk voorzetten geven? Volgens mij is het meer een man van de steekballen.
Maar als hij 4M kost, maak je idd wel veel winst, toch heb ik liever dat er een Z-Amerikaanse/Scandinavische wonderboy wordt gepresenteerd in de komende dagen, al zal dat niet al te realistisch zijn.
Ik weet nog wel een Scandinavische wonderboy: Daniel Braaten. Speelt bij Rosenborg BK. Snel, technisch, goed linkerbeen.
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:31:31 #70
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_51390738
Wie zegt dat we 4-3-3 gaan spelen?
pi_51390752
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ajax 1 tegen Ajax 2 in de bekerfinale. Hehe.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:32:40 #72
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51390770
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:29 schreef D1 het volgende:
Zou uberhaupt geen slecht plan zijn. Te veel spelers zijn naar PSV gegaan de laatste tijd omdat "ze zich daar beter zouden kunnen ontwikkelen". Zo'n talent als Krcic zou ons imago in dat opzicht weer kunnen opvijzelen. Daarbij kan het nooit kwaad om een beetje een goede relatie met Barca te houden.
En misschien in de toekomst nog Henry mee kunnen pikken in zijn nadagen
pi_51390774
Arveladze gaat waarschijnlijk naar Levante dus die kunnen we ook wel vergeten.
Waarom kunnen geen poging doen om Ljunberg te halen? Tien miljoen moet genoeg zijn.
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:33:02 #74
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51390783
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:31 schreef Gwyarek het volgende:

[..]

Ik weet nog wel een Scandinavische wonderboy: Daniel Braaten. Speelt bij Rosenborg BK. Snel, technisch, goed linkerbeen.
Bel Van Geel even op
pi_51390834
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

True, maar als hij twee jaar lang vrijwel gratis voor ons aan de lopende band scoort dan vang je er geen geld voor maar heb je wel twee jaar lang van zo'n speler genoten en wellicht mede door hem successen behaald. Uiteindelijk is het doel om prijzen te pakken, niet om zoveel mogelijk geld te vangen. Al is geld natuurlijk nodig om in de toekomst weer te kunnen investeren, maar als hij vrijwel niets kost dan is dat eigenlijk geen risico. Je weet alleen dat je 'm na een jaar of 2 weer kwijt bent en er niks voor vangt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')