ach als je hem zelf maar leuk vindt .... toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:24 schreef koningdavid het volgende:
Ik wil even zeggen dat deze grap erg ondergewaardeerd bleef:
[..]
Of kennen jullie de bijbelverhalen niet meer tegenwoordig?
tvp![]()
Hans Teeuwen toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De bijbel? Ken alleen deze passage:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
17 miljoen is de dubbele hoofdprijs.
Zou erg lekker zijn! Maar helaas zal er nog wel een grotere club opstaan denk ik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:37 schreef M0NTANA het volgende:
Internazionale, Real Madrid en Barcelona willen Cristian Chivu niet meer, maar AS Roma wil hem deze zomer verkopen, omdat hij anders volgend seizoen transfervrij de deur uitloopt. Ajax dan toch maar even informeren om AS Roma te helpen? Voor 15 miljoen halen, te betalen in meerdere termijnen natuurlijk!
Dat probeer ik ook te zeggen. Natuurlijk begrijp ik dat een club moet verkopen om te kunnen kopen. Ik hoop alleen wel dat ze dit geld goed besteden als voetbalclub Ajax en niet ergens in een potje gooien om maar goede cijfers te kunnen publiceren als beursgenoteerd bedrijf Ajax.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:27 schreef Pritt het volgende:
[..]
Wel leuk dat die winst je niet intresseert maar dat is de basis voor het toekomstige investeren in spelers.
Je kan als Ajax zijnde moeilijk verwachten dat we alleen maar kopen en nooit iets hoeven te verkopen.
Babel levert meer op dan dat een de Boer, een Kluivert, een weet ik wat ooit heeft opgeleverd.
8,5 miljoen zou natuurlijk belachelijk laag zijn voor een talent als Babel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
17 miljoen is de dubbele hoofdprijs. Lucky bastards.
wtf..quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:37 schreef DouweEgbert het volgende:
Niet iets met Ajax te maken, maar om toch te laten zien in het kader van Babel zijn transfersom, dat het gewoon allemaal absurd is.
'Milan bereidt megabod Ronaldinho voor'
Gepubliceerd op 12-07-07 om 11:25 door Erik Janssen
Het Spaanse dagblad AS beweert dat AC Milan bereid is de opstapclausule neer te leggen voor Ronaldinho Gaucho. De Rosseneri maken een bod klaar van maarliefst 125 miljoen euro.
Silvio Berlusconi, president van AC Milan, is van plan druk te zetten op Barcelona met een reeks biedingen. Mochten beide clubs er niet uitkomen wil de Milan-voorzitter nog dieper in de buidel tasten en hem loskopen voor 150 miljoen euro.
De Spaanse krant meldt verder dat de Braziliaan een principeakkoord heeft bereikt met de Italiaanse club. De Barcelona-aanvaller kan rekenen 45 miljoen euro verspreid over vijf jaar op zijn loonstroken vinden. Dit is exclusief premies en merchandising.
In Barcelona zijn ze echter bezig de aanvaller, die niet met Brazilië naar de Copa América is vanwege vermoeidheid, langer aan zich te binden. Momenteel loopt het contract van Ronaldo de Assis medio 2010 af.
Ik zie liever ook Nilsson dan Suarez bij ons. Ik denk dat Suarez niet echt bij ons past.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het een kutventje. Die hoef ik niet in ons mooie shirt te zien. Geef mij Nilsson maar
Suarez is het best in een 4-4-2 systeem als hij een vrij rol heeft. Bij Groningen heeft hij dat, mag ie een beetje om Nevland heen zwerven.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie liever ook Nilsson dan Suarez bij ons. Ik denk dat Suarez niet echt bij ons past.
Mwoah, alleen als hij wat water bij de wijn wil doen mbt loon. Die 4.5 miljoen zullen wij ook niet jaarlijks kunnen ophoesten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:37 schreef M0NTANA het volgende:
Internazionale, Real Madrid en Barcelona willen Cristian Chivu niet meer, maar AS Roma wil hem deze zomer verkopen, omdat hij anders volgend seizoen transfervrij de deur uitloopt. Ajax dan toch maar even informeren om AS Roma te helpen? Voor 15 miljoen halen, te betalen in meerdere termijnen natuurlijk!
Yup, 4 miljoen is erg veel voor hem. Maarja, Heerenveen vraagt altijd de hoofdprijs. En terecht, als wij Babel voor 17+ miljoen kwijt raken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Vinden jullie de genoemde 4 miljoen voor Nilsson niet aan de hoge kant??
Dat moet toch ook voor 2.5 of 3 kunnen, niet dan?
Ja dat is ook wel zo, maar volgens mij wilde Nilsson zelf graag weg en komend seizoen loopt z'n copntract dacht ik af dus ik hoop (dat als ie zou komen) de ttransfersom rond de 3 miljoen ligt!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:03 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, 4 miljoen is erg veel voor hem. Maarja, Heerenveen vraagt altijd de hoofdprijs. En terecht, als wij Babel voor 17+ miljoen kwijt raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |