Er komt vast een spinoffquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:38 schreef leonieke het volgende:
@ Pheno: films: tot en met deel 5
boeken: tot en met deel 6
Op 21 juli (hoe slecht kon ze de datum kiezen![]()
) boek 7 en dan ook onmiddellijk het laatste boek
Allemaal, dus ook hijquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:27 schreef Kuukske het volgende:
Als Professor Sneep maar overleeft.
Tizzer pop?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik eh, voel me niet zo tof.
Same here..quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik eh, voel me niet zo tof.
Is het droog bij jou dan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:08 schreef Sjowhan het volgende:
Zo even zien of er nog wat te doen is in het dorp
Daar is vandaag zeker alle reden toe jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
Maar? Je hebt geen zin? Je bent bang dat je een belangrijke valpartij mist?
therapiequote:Op donderdag 12 juli 2007 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
Fruts
En waar is de rest, verklaar jullie afwezigheid eens
Het gaat alsnog gebeurenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet eigenlijk nog ff de afwas doen
Die fotoquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat alsnog gebeuren
[afbeelding]
Los van het feit dat ik een dikke lip heb, en van 't weekend ben gemieterd tijdens het terugfietsen na een feestje waardoor er een schram nu op mijn gezicht zit, best okéquote:
Lastig detail, was in de steeg achter mijn huisquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:34 schreef Kuukske het volgende:
Zatte mensen op een fiets. Altijd goed voor vermaak.
Normaal gesproken doe ik dat nooit, maar die zaterdag wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:49 schreef Kuukske het volgende:
Dàmn, ik dacht dat ík traag fietste. I am not alone.
Ik heb al anderhalf jaar geen mug meer gezien in huisquote:
SPANNUUUUUUUUNDquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:58 schreef leonieke het volgende:
Bijna
Alhoewel, ik nog helemaal nietMorgen nog naar de kapper, misschien mijn nagels nog eens opnieuw lakken, een klein beetje make-up, kleren aantrekken, ...
Maar voor de rest is bijna alles geregeld (nog een paar cadeaus halen en dan zijn we er denk ik)
Leukquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
SPANNUUUUUUUUND. Ik zal aan je denken.
En zenuwachtig al?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:58 schreef leonieke het volgende:
Bijna
Alhoewel, ik nog helemaal nietMorgen nog naar de kapper, misschien mijn nagels nog eens opnieuw lakken, een klein beetje make-up, kleren aantrekken, ...
Maar voor de rest is bijna alles geregeld (nog een paar cadeaus halen en dan zijn we er denk ik)
Beetje wel ja, overdag weinig last van, 's nachts heel slecht slapen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En zenuwachtig al?
Niets extra's voor op de dag zelf dus wat je nog doen moet
En voor ik het vergeet, ik hoop dat jullie een heel mooie dag hebben morgen![]()
Alles wat je vandaag al doen kan doen ja. Scheelt morgen alleen maarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Beetje wel ja, overdag weinig last van, 's nachts heel slecht slapen.
We moeten morgen wel nog even naar de zaal rijden om een paar cadeaus af te zettenMaar voor de rest hoop ik echt dat dat het enige is. De kerk gaan we vanavond al 'versieren' zodat dat morgen ook niet meer hoeft
ThxIk hoop met jou mee
Achjoh, dat zijn de gezonde spanningenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:02 schreef leonieke het volgende:
Leuk
Ik moet wel toegeven dat ik al een paar nachten verschrikkelijk slecht slaap. Belooft niet veel goeds voor morgen
Het wordt mooi weerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Beetje wel ja, overdag weinig last van, 's nachts heel slecht slapen.
We moeten morgen wel nog even naar de zaal rijden om een paar cadeaus af te zettenMaar voor de rest hoop ik echt dat dat het enige is. De kerk gaan we vanavond al 'versieren' zodat dat morgen ook niet meer hoeft
ThxIk hoop met jou mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |