abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juli 2007 @ 02:09:59 #1
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_51383429

Welkom bij de

Eerst maar eens voorstellen:

Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 50 meets geweest. Met mooi weer wordt er zeer regelmatig gereden, vaak op zondag.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht

• Cagiva Raptor 650 '01 - (Makster)
  • Honda CB450S '90 - (MouseOver)
  • Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
  • Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje)
  • Kawasaki Z750 '04 - (Gawaine)
  • Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
  • Kawasaki ZX9R '00 - (kratjuh)
  • Kawasaki ZXR400 '92 - (BazzieK)
  • KTM LC4-400SM - (Snelwagen)
  • Suzuki DRZ - (Youp)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GS500E '94 - (Roderick2085)
  • Suzuki Bandit 1200 '99 - (El Presidente)
  • Suzuki GSX-R 750 '93 - (MaartenGrendel)
  • Suzuki SV650S '00 - (bvvt)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Triumph Trophy 1200 '97 - (Stay-Fun)
  • Yamaha SZR660 '97 - (-XX-)
  • Yamaha XJ600 '91 - (Geerd)
  • Yamaha FZR600R '96 - (Crashcat)
  • Yamaha XJ600s '92 - (Knuffelslet)

VGV (Vaak Gestelde Vragen):

Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard.
    Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
    Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden

Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
    Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
    Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een week lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.

Enkele nuttige links
    Motor kopen?

Aankooptips!

• Handleiding voor het keuren van een tweedehands motorfiets!
  • Checklist om niets te vergeten bij het keuren.

Diverse advertentie websites

• Alles van nul tot ¤2.500,00
  • Occasions
  • Speurders
  • Marktplaats
  • Duitse motoren op Mobile.de
  • Duitse motoren op Scout24
  • BPM-Calculator
  • Tarieven snelheidsovertredingen

Onderdelen, kleding & aftermarket parts

• RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
  • Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
  • Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
  • Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
    ------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

• Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
  • Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
  • Superpole uitlaten
  • Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
  • Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
  • Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
  • Bikez

Motorreparatie
  • Motorcycle repair

Motorfietsen voor grote mensen
  • Klik!

Motorfilmpjes!!
  • Duc and WSBK movies, manuals and more.

Disclaimer:
    Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico

FOK!MC paintball meet
    Paintball meet bij Gladiator sports in Almere, gewoon gezellig met de Fok!MC elkaar afschieten
    Kosten zijn 28 euro, kosten voor extra balletjes zijn 7 euro per 50 of 12 euro per 100.
    In de excel sheet ff met groen en rood aangeven bij de data wanneer je kan als je wil en naar mij mailen, mail adres staat in mijn profiel.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    quote:
    GoBlade XT3 elektric bike!!

After 10 years of R&D, the Blade has been unleashed. A high performance electric bike, which will revolutionise the way we think of off-road motorcycling in the future.

With Blade's clean and no-noise approach, we can ride or race wherever suitable space exists - not just on remote MX tracks or woodland trails, but also in urban areas as well.

Blades underlying philosophy is that "No Sound Equals More Ground". Blade owners will not only have a great riding experience but will also gain from more riding opportunities. So don't just go riding . . Go Blading !
  •   donderdag 12 juli 2007 @ 02:11:27 #2
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51383448
    Oh ja, als iemand nog de mogelijkheid heeft het foutje uurtje van Qmusic te rippen donderdagochtend.
    Is ons zusterbedrijf ook weer blij!
      donderdag 12 juli 2007 @ 06:46:39 #3
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_51384508
    Goedemorgen
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
      donderdag 12 juli 2007 @ 06:53:24 #4
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_51384529
    Foto's WB
    Pax & Pry Free download
      donderdag 12 juli 2007 @ 07:36:02 #5
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_51384641
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
    LA-33
    ¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
    Is het al vrijdag?
    pi_51384677
    morguh!
    pi_51384709
    Lekker vakantie Uitslapen
    pi_51384713
    Weer die roze smilies in de OP ...
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 01:28 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Verslagje?
    Van hoe ik de hoes over de motor deed of het dagje?
    Nu even geen tijd (en zin) In verslag, misschien straks tussen het werk door
    quote:
    [..]

Ik hoop jij (ook) niet.
    Nope, niet gebeurd... maar wel gelijk weer in slaap gevallen na het uitzetten zonder snooze Gelukkig wordt hier voor het huis een gebouwtje gesloopt, schrik je wel ff van als ze om 07:30 beginnen Maar deze keer kwam het dus wel goed uit, goed werk bouwvakkers
    quote:
    Je hebt trouwens nog een ijsje tegoed, en 50 km benzine door Haarlem.
    En een stukje van mijn leven IJsje okay, benzine 50 km boeieh Had ook niet verwacht dat je die andere tank zou betalen
    quote:
    Ze starte trouwens net gelijk , hiervoor het stationair nog even opnieuw afgeregeld.
    Kan niet meer afslaan, maar loopt ook niet meer zo idioot hoog.

Alleen niet getankt, wel even spul er in, een ritje naar de MAC en terug. Zonder stoppen.
    Behalve dat schudden met de tank op de parkeerplaats daar, waar ik bijna bij viel.
    quote:
    [..]

Welke dwaas gaat er nou 240 km/u rijden op de A5. Met duo! Op een naked.

En dan bij het opstappen zeggen dat ik wel wat wind vang boven je uit..
    .. vervolgens ga je met je neus op de tank om de topsnelheid uit te proberen.
    Welke dwaas niet, als je zo'n mooie lang lege overzichtelijke weg voor je hebt Hij klom nog heel langzaam, maar ik vond het wel genoeg zo Dat geintje op de A4 met die andere motorrijder was dus slechts een voorproefje

quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 07:52 schreef BazzieK het volgende:
    Lekker vakantie Uitslapen
    heH, vakantie Voor hoe lang
    pi_51384755
    Ik had trouwens wel op z'n minst een Triumph topic verwacht eigenlijk

quote:
    Inbrekers stelen duizenden dollars met hulp Google lees voor
    Uitgegeven: 11 juli 2007 13:19
    Laatst gewijzigd: 11 juli 2007 13:33

AMSTERDAM - Een partycenter voor kinderen in het Amerikaanse Colorado Springs is twaalfduizend dollar armer. Twee inbrekers wisten het geld met hulp van zoekmachine Google uit de kluis te stelen.
    inertia/nu.nl

Volgens de plaatselijke krant probeerde het duo eerst de beveiligingscamera onklaar te maken door er smeerolie op te spuiten, maar dat zorgde er alleen voor dat de lens schoon werd.

De camera legde in de daaropvolgende vijf kwartier dan ook nauwgezet vast hoe de inbrekers tevergeefs trachtten de kluizen open te maken. Uiteindelijk verliet een van de twee de ruimte, om even later terug te keren. De kluis ging vervolgens relatief gemakkelijk open, en de dieven gingen er vandoor met twaalfduizend dollar, een laptop en een Playstation.

Google

De volgende dag bleek dat een van de twee op een computer in een naastgelegen kamer zoekmachine Google had geraadpleegd. Hij had gezocht op "How to open a safe" en "How to crack a safe".

De daders zijn nog voortvluchtig. De autoriteiten houden er rekening mee dat (oud-)werknemers bij de kraak betrokken zijn.
    (c) NU.nl/Wieland van Dijk
    !
      donderdag 12 juli 2007 @ 08:39:46 #10
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51385021
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 07:54 schreef hicham het volgende:
    Weer die roze smilies in de OP ...
    En ik wilde slapen , maar ik open een topic compleet of niet.
    quote:
    Nope, niet gebeurd... maar wel gelijk weer in slaap gevallen na het uitzetten zonder snooze Gelukkig wordt hier voor het huis een gebouwtje gesloopt, schrik je wel ff van als ze om 07:30 beginnen [afbeelding] Maar deze keer kwam het dus wel goed uit, goed werk bouwvakkers

Ik had ook nog een vage droom tussen het snoozen door, ondermeer dat de wekker dubbel afliep, en ik nog unfinished business had, dingen die niet helemaal goed werkten.

En nu al opstaan klopte gewoon niet. Ik was nog ver heen.
    quote:
    Welke dwaas niet, als je zo'n mooie lang lege overzichtelijke weg voor je hebt [afbeelding] Hij klom nog heel langzaam, maar ik vond het wel genoeg zo Dat geintje op de A4 met die andere motorrijder was dus slechts een voorproefje [afbeelding]
    Dat mannetje op die SV650S.
    Ik heb mij nog omgedraaid om goed te kijken waar hij mee bezig was. Onder de wind duiken@100km/u.
    Hij keek er ook angstig bij.. vast zo'n motorrijder die later verteld dat hij ook met storm gereden heeft.

Maar verder was die 240 km/u aardig gek, laatste 15 km duurde idd wel ff.
    Alleen daardoor reden we wel erg lang tussen de 225 en 240.. en je liet ook niet gelijk gas los.
    Goed vasthouden was het devies. Net als bij die wheelie bij 140 km/u.
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 08:02 schreef hicham het volgende:
    Ik had trouwens wel op z'n minst een Triumph topic verwacht eigenlijk
    Ik open alleen topics van nieuwe motoren. e.a. volgens M.A.R.S. art. 533.2 fig 8.
    De kleine lettertjes.

Moest hard fietsen vanochtend. 8.00 beginnen net gehaald,
    net zoveel stoplichten doorgereden als gisteravond / toen gepushed door Hicham.
    Zit nu alleen op kantoor, half uurtje later noby would have noticed.
    pi_51385095
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 01:42 schreef Worldbeater het volgende:
    Als slaapmutje nog even een piccie ..

Heb ik het daar allemaal voor gedaan.. en Hicham ook...
    Snel die lelijke XXXL stickers er eens af....

i
    nice maarre wrom eigenlijk weer een 2e moto wrom niet weer een keer één fatsoenlijke

enne @ El P.: voor de lift moet ik onthouden als ik weer es een potentiele opvolger zie in Maastricht of zo
      donderdag 12 juli 2007 @ 08:50:32 #12
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51385143
    Mogguh

Feli met je bike WB
      donderdag 12 juli 2007 @ 08:50:39 #13
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_51385145
      donderdag 12 juli 2007 @ 08:51:20 #14
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_51385158
    Bike, feli met je WB

pi_51385587
    Zeuw rijles gehad Nu lekker heel de dag motor rijden met TataK en DeBuurman Voel me nu wel een beetje een Rietvaerder
    pi_51385593
    Ohja Feli WB
      donderdag 12 juli 2007 @ 09:23:23 #17
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51385691
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 08:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    wrom niet weer een keer één fatsoenlijke
    Ik overweeg een GSX-R streetfighter als fatsoenlijke motor.

Deze was in de aanbieding, komende weken snel een beurtje geven en goed nakijken.
    En de beste motor houden we i.c.m. toponderhoud = fatsoenlijke motor.

Sleutelen is hier ook leuk(er) aan, er valt nog wat te winnen qua poetsen en onderhoud.
    Grote stappen vooruit, heel bevredigend.

Maar iets nieuwers zit er even niet in.
    En de Triumph is geen standaard motor, voor de prijs heb je anders alleen een GS500.
    Er is weer 'ruhring'in de tent.
      donderdag 12 juli 2007 @ 09:25:43 #18
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_51385737
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 09:17 schreef BazzieK het volgende:
    Zeuw rijles gehad Nu lekker heel de dag motor rijden met TataK en DeBuurman Voel me nu wel een beetje een Rietvaerder
    pi_51385889
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 09:23 schreef Worldbeater het volgende:
    die verwachtte ik jah
    quote:
    Deze was in de aanbieding, komende weken snel een beurtje geven en goed nakijken.

Sleutelen is hier ook leuk(er) aan, er valt nog wat te winnen qua poetsen en onderhoud.

En de Triumph is geen standaard motor, voor de prijs heb je anders alleen een GS500.
    aanbieding is altijd ok en sommigen onder ons sleutelen net zo graag als rijden als niet liever

verder
      donderdag 12 juli 2007 @ 09:39:54 #20
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51386055
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 09:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    aanbieding is altijd ok en sommigen onder ons sleutelen net zo graag als rijden als niet liever

verder
    Duim omlaag mag ook.

De motor was maar 1.400 euro, alleen soms duurt starten een uur. ( )
    Hicham heeft dus wat minder geslapen vannacht.
    pi_51386113
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 09:39 schreef Worldbeater het volgende:
    Duim omlaag mag ook.
    gheghe ieder zen meug hee..dacht alleen wel dat jij wat meer sportief georienteerd was

zelf zou ik niet een moto willen hebben of twee met die grondspeling
    quote:
    7 uur is voldoende
      donderdag 12 juli 2007 @ 09:47:03 #22
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51386233
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 09:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    gheghe ieder zen meug hee..dacht alleen wel dat jij wat meer sportief georienteerd was

zelf zou ik niet een moto willen hebben of twee met die grondspeling
    Ik verwacht een wat betere grondspeling met deze.
    En e.a. kan je natuurlijk aanpassen, dat was ik reeds van plan met de Trident.
    Maar deze motor kwam op mijn pad, en enige tijd later nam de man contact op dat mijn lage bod geaccepteerd werd. Dus nu kijken welke motor opgehoogd gaat worden.

En 125 PK, potentieel zit er wel in.
    quote:
    7 uur is voldoende
    Kwam ik er 2,5 tekort.

pi_51386512
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 08:39 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Dat mannetje op die SV650S.
    Ik heb mij nog omgedraaid om goed te kijken waar hij mee bezig was. Onder de wind duiken@100km/u.
    Hij keek er ook angstig bij.. vast zo'n motorrijder die later verteld dat hij ook met storm gereden heeft.
    Ik had 'm al van ver in het vizier, moest gelijk aan jou denken. Je had namelijk ooit iets gepost over dat je op lange afstanden weleens ging liggen op de motor voeten op de duosteuntjes
    quote:
    Maar verder was die 240 km/u aardig gek, laatste 15 km duurde idd wel ff.
    Alleen daardoor reden we wel erg lang tussen de 225 en 240.. en je liet ook niet gelijk gas los.
    Goed vasthouden was het devies. Net als bij die wheelie bij 140 km/u.
    Lekker knus
    Beter dan
    quote:
    [..]

Ik open alleen topics van nieuwe motoren. e.a. volgens M.A.R.S. art. 533.2 fig 8.
    De kleine lettertjes.
    quote:
    Moest hard fietsen vanochtend. 8.00 beginnen net gehaald,
    net zoveel stoplichten doorgereden als gisteravond / toen gepushed door Hicham.
    Zit nu alleen op kantoor, half uurtje later noby would have noticed.
    Doen jullie niet aan flexwerken
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 08:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

enne @ El P.: voor de lift moet ik onthouden als ik weer es een potentiele opvolger zie in Maastricht of zo
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 09:17 schreef BazzieK het volgende:
    Hej, er staan nog 2 vragen van mij open
    Ik ben alleen niet van plan Rietvaerder na te doen, mezelf quoten, duzz jah, euuh...
    quote:

[..]

Gamma

Al was het stiekem ook wel een beetje dure ticket naar huis toe heH
      donderdag 12 juli 2007 @ 10:07:15 #24
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51386712
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 09:58 schreef hicham het volgende:
    Ik had 'm al van ver in het vizier
    Ik ook, kon het eerst niet plaatsen, ene dwerg op een motor.
    quote:
    , moest gelijk aan jou denken. Je had namelijk ooit iets gepost over dat je op lange afstanden weleens ging liggen op de motor voeten op de duosteuntjes
    Dat was op een motor waarbij de voetsteunen op WC stand staan, dus te laag en ver naar voren.
    Hier niet het geval. Zou hij brandstof willen besparen.
    quote:
    Lekker knus [afbeelding]
    Beter dan [afbeelding]
    quote:
    Doen jullie niet aan flexwerken
    Die collega is aan het flexen.
    quote:
    Gamma

Al was het stiekem ook wel een beetje dure ticket naar huis toe heH
    Mja, niet dat we volledig overtuigd waren van de kwaliteit en zinvolle aankoop.
      donderdag 12 juli 2007 @ 10:07:31 #25
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_51386721
    Wtf

Pep WEEER een andere motor erbij

Echt, gast kap nou is man
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
      donderdag 12 juli 2007 @ 10:09:00 #26
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51386760
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 10:07 schreef Makster het volgende:
    Wtf

Pep WEEER een andere motor erbij

Echt, gast kap nou is man

En als ik deze snel zou verkopen.. denkt Hicham ook. .die help ik niet meer.
      donderdag 12 juli 2007 @ 10:09:27 #27
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_51386770
    Wel jammer van het matige fotoverslag had meer verwacht bij het zien van de trailer
    pi_51386799
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 09:47 schreef Worldbeater het volgende:
    Ik verwacht een wat betere grondspeling met deze.
    En e.a. kan je natuurlijk aanpassen, dat was ik reeds van plan met de Trident.
    zul je idd wel wat moeten aanpassen denk ik zo
    quote:
    Maar deze motor kwam op mijn pad, en enige tijd later nam de man contact op dat mijn lage bod geaccepteerd werd. Dus nu kijken welke motor opgehoogd gaat worden.
    dus dat rondstrooien van biedingen her en der levert soms ook nog wat op of levert weer verleidingen op...
    quote:
    En 125 PK, potentieel zit er wel in.
    dat dan weer wel
    quote:
    Kwam ik er 2,5 tekort.
    genoeg + foute uurtje musica kan een hoop doen
    quote:
    daar heb ik wel zalm&doperwtjes voor over
      donderdag 12 juli 2007 @ 10:11:32 #29
    116015 SicSicSics
    Crushing Cranial Contents!
    pi_51386814
    Hallo

Ik kom, na een jaar geleden een erg grote bek te hebben gehad en mezelf met veel bombarie aangekondigt te hebben als trotse bezitter van een motor rijbewijs, nog eens langs voor een update.

Misschien kennen jullie me niet meer, na al die drie posts vorig jaar! Dus ik zeg eerst even hallo voor ik weer losbrand.

Ik kom nu namelijk aankondigen dat ik na een jaar van niet rijden wegens geldgebrek eindelijk de trotse eigenaar ben van een motor! En het is nog een klassieker (lees: aftans brak brik) ook!

Een echte Honda CB500 Four uit 1973. Anticlimax: Hij rijdt (nog) niet.

Mijn vraag dan ook: Zijn er hier mensen die ervaring hebben met sleutelen aan een motor? Ik niet namelijk. Jaren geleden wel een echte Yamaha DT gehad, maar die heb ik kunstig om zeep gesleuteld! En een Honda 4 cilinder is toch net ff wat anders. (Zijn er trouwens geen sleutel/project topics voor motoren hier op FOK!? Je ziet overal semi snelle plastic auto bouw topics maar ik kon niks voor een motortje vinden... ) Ik heb al een echte shop manual (gedownload ) en ben enthosiast begonnen met strippen...

Hier de stand van zaken:
    - Bobines moeten vervangen worden, zijn er al af ik wacht alleen nog even tot ik weer geld heb.
    - Nieuwe accu nodig, is er ook al af maar zie boven.
    - Nieuwe rubber tussenstukje van luchtfilter naar carborateur nodig. Zijn er ook al af, maar zie boven...

Wat ik nog wil doen:
    - Carborateurs openmaken en schoonmaken.
    - Luchtfilter eraf slopen en schoonmaken.
    - Tank spuiten.
    - Electronica doormeten.
    - Nieuwe toerenteller monteren.
    - Motor wegbrengen en laten reficeren.

Kan ik hier af en toe komen bleren om hulp? Of raden julie me toch aan een ander forum te zoeken?

Ik hoop volgend jaar zomer te kunnen brommeren op mijn opgepoetste, vers gespoten zelf in elkaar geknutselde CB500! Maar ik heb zo goed/slecht als nul sleutel ervaring, dus ik ben heel benieuwd.
    Fine, fuck you then!
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
      donderdag 12 juli 2007 @ 10:12:52 #30
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_51386847
    quote:

Als het altijd financieel een probleem is een "betere" motor te kopen, kun je natuurlijk overwegen eens een jaartje geen brik te kopen
      donderdag 12 juli 2007 @ 10:17:29 #31
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_51386954
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 10:11 schreef SicSicSics het volgende:
    Hallo

Ik kom, na een jaar geleden een erg grote bek te hebben gehad en mezelf met veel bombarie aangekondigt te hebben als trotse bezitter van een motor rijbewijs, nog eens langs voor een update.

Misschien kennen jullie me niet meer, na al die drie posts vorig jaar! Dus ik zeg eerst even hallo voor ik weer losbrand.

Ik kom nu namelijk aankondigen dat ik na een jaar van niet rijden wegens geldgebrek eindelijk de trotse eigenaar ben van een motor! En het is nog een klassieker (lees: aftans brak brik) ook!

Mijn vraag dan ook: Zijn er hier mensen die ervaring hebben met sleutelen aan een motor? Ik niet namelijk. Jaren geleden wel een echte Yamaha DT gehad, maar die heb ik kunstig om zeep gesleuteld! En een Honda 4 cilinder is toch net ff wat anders. (Zijn er trouwens geen sleutel/project topics voor motoren hier op FOK!? Je ziet overal semi snelle plastic auto bouw topics maar ik kon niks voor een motortje vinden... ) Ik heb al een echte shop manual (gedownload ) en ben enthosiast begonnen met strippen...

Hier de stand van zaken:
    - Bobines moeten vervangen worden, zijn er al af ik wacht alleen nog even tot ik weer geld heb.
    - Nieuwe rubber tussenstukje van luchtfilter naar carborateur nodig. Zijn er ook al af, maar zie boven...

Wat ik nog wil doen:
    - Tank spuiten.
    - Electronica doormeten.

Kan ik hier af en toe komen bleren om hulp? Of raden julie me toch aan een ander forum te zoeken?

Ik hoop volgend jaar zomer te kunnen brommeren op mijn opgepoetste, vers gespoten zelf in elkaar geknutselde CB500! Maar ik heb zo goed/slecht als nul sleutel ervaring, dus ik ben heel benieuwd.
    je bent net op tijd misschien kun je hier online synchroon klussen met de heer Worldbeater
      donderdag 12 juli 2007 @ 10:19:15 #32
    116015 SicSicSics
    pi_51387001
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 10:17 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

je bent net op tijd misschien kun je hier online synchroon klussen met de heer Worldbeater
    Lijkt me gezellig! Ik las dat hij al meerdere brikken heeft opgelapt... Met succes?
    Fine, fuck you then!
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
      donderdag 12 juli 2007 @ 10:21:56 #33
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51387053
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    genoeg + foute uurtje musica kan een hoop doen
    Ik heb geen radio op de afdeling. Alleen de dames van het administratie kippenhok beneden.
    Maar ze hebben een bandje mee laten lopen, ik hoor het later wel.
    quote:
    [quote]daar heb ik wel zalm&doperwtjes voor over
    Binnenkort een motor in Arnhem halen dus.
    De zalm was te eten volgens Hiesj .Had alleen niets in huis, dus het was wel ff haasten.
    Alleen daarna hadden we ineens 2 uur over, want we kwamen een half uur tekort. ( )

Ennnn aanbiedingen zijn meer foute verleidingen dan goed voor je is.
    Nu kan het nog. Volgend jaar woon ik samen ofzo.
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 10:12 schreef koffiekoekje het volgende:
    Als het altijd financieel een probleem is een "betere" motor te kopen, kun je natuurlijk overwegen eens een jaartje geen brik te kopen
    Dit vreet vooralsnog geen brood.
    Andere brikkies brachten ook alleen maar op.
    Gratis hobbieen.
      donderdag 12 juli 2007 @ 10:24:15 #34
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51387092
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 10:19 schreef SicSicSics het volgende:

Lijkt me gezellig! Ik las dat hij al meerdere brikken heeft opgelapt... Met succes?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 10:09 schreef koffiekoekje het volgende:
    Wel jammer van het matige fotoverslag had meer verwacht bij het zien van de trailer
    Ik had nog piccies willen nemen van Hiesj die zijn ketting aan het smeren was..
    .. en daarna de goudkleurige schakeltjes weer ging poetsen. Want het moest wel glimmen allemaal.

Verder was ik een beetje te gehaast om relaxt piccies te nemen.
    En de tijd ging al snel genoeg zo.
      donderdag 12 juli 2007 @ 10:30:45 #35
    17596 Makster
    pi_51387257
    quote:
    Hallo

Hier de stand van zaken:

Wat ik nog wil doen:
    - Tank spuiten.
    - Electronica doormeten.

Eej

Hier en daar sleutelen we weleens wat aan elkaar ja Voor het betere advies ga je naar www.motor-forum.nl daar zitten de echte sleutelwonders. Beetje advies hier en daar kunnen we je wel geven

succes met je brik
    pi_51387347
    Goedemorgen.
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51387356
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 08:02 schreef hicham het volgende:
    probeerde het duo eerst de beveiligingscamera onklaar te maken door er smeerolie op te spuiten, maar dat zorgde er alleen voor dat de lens schoon werd.

!
    !
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 10:21 schreef Worldbeater het volgende:
    Ik heb geen radio op de afdeling. Alleen de dames van het administratie kippenhok beneden.
    Maar ze hebben een bandje mee laten lopen, ik hoor het later wel.
    fout uurtje geen speakertjes in je pc
    quote:
    Binnenkort een motor in Arnhem halen dus.
    quote:
    De zalm was te eten volgens Hiesj .Had alleen niets in huis, dus het was wel ff haasten.
    Aldi-food is good-enough dus
    quote:
    Alleen daarna hadden we ineens 2 uur over, want we kwamen een half uur tekort. ( )
    logisch
    quote:
    Ennnn aanbiedingen zijn meer foute verleidingen dan goed voor je is.
    Nu kan het nog. Volgend jaar woon ik samen ofzo.
    sjeh beter dat ik zulkse biedingen niet doe
      donderdag 12 juli 2007 @ 10:37:19 #38
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_51387394
    quote:
    [..]

Dit vreet vooralsnog geen brood.
    Andere brikkies brachten ook alleen maar op.
    Gratis hobbieen.
    Owja winstmarge even vergeten in dat geval, koop meer brikken
      donderdag 12 juli 2007 @ 10:40:06 #39
    116015 SicSicSics
    pi_51387463
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 10:24 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Er is hoop!
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 10:30 schreef Makster het volgende:

Hier en daar sleutelen we weleens wat aan elkaar ja Voor het betere advies ga je naar www.motor-forum.nl daar zitten de echte sleutelwonders. Beetje advies hier en daar kunnen we je wel geven

succes met je brik
    Motor-forum ga ik ook maar eens kijken dan!

En bedankt, ik ga het nodig hebben denk ik, het uit elkaar halen lukt wel denk ik, het in elkaar zetten daarentegen...

Ik ben ook net verhuisd en heb eigenlijk geen goede sleutel werkplaats... Alles komt een beetje tegelijk hier. Ik moet eigenlijk eerst mijn schuurtje ombouwen (electra aanleggen, stellingen ophangen en een werkbank bouwen) voor ik goed en wel kan beginnen. Ik vind het bijna jammer dat ik op vakantie ga dit jaar...
    Fine, fuck you then!
    pi_51388690
    morge

WB feli
    240 met z'n 2en op de bandit
    pi_51388814
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Er is hoop!
    [..]

Motor-forum ga ik ook maar eens kijken dan!

En bedankt, ik ga het nodig hebben denk ik, het uit elkaar halen lukt wel denk ik, het in elkaar zetten daarentegen...

Ik ben ook net verhuisd en heb eigenlijk geen goede sleutel werkplaats... Alles komt een beetje tegelijk hier. Ik moet eigenlijk eerst mijn schuurtje ombouwen (electra aanleggen, stellingen ophangen en een werkbank bouwen) voor ik goed en wel kan beginnen. Ik vind het bijna jammer dat ik op vakantie ga dit jaar...
    Nieuweling! met oldschool bike
    Sowieso schrijf je zo.
      donderdag 12 juli 2007 @ 11:31:34 #42
    116015 SicSicSics
    pi_51388949
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 11:27 schreef -XX- het volgende:

[..]

Nieuweling! met oldschool bike
    Goeiemorgen nog!

En ja, tis een ouwtje! Maar wel mooi! Alstie schoon en weer in elkaar gezet is!

Ik ga iig proberen om jullie een beetje up-to-date te houden!

Edit: Een week lang posten en dan zal ik eens een foto uploaden, of mogen halve motoren niet in de OP?
    Fine, fuck you then!
    pi_51389094
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 11:31 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Goeiemorgen nog!

En ja, tis een ouwtje! Maar wel mooi! Alstie schoon en weer in elkaar gezet is!

Ik ga iig proberen om jullie een beetje up-to-date te houden!

Edit: Een week lang posten en dan zal ik eens een foto uploaden, of mogen halve motoren niet in de OP?
    Oud is goed.
    Post eens wat foto's zou ik zeggen.
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51389460
    quote:

[..]

WB, wat kost nou zo'n motor?
      donderdag 12 juli 2007 @ 11:52:22 #45
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_51389613
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 11:47 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 09:39 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Duim omlaag mag ook.

Geen idee
      donderdag 12 juli 2007 @ 11:54:14 #46
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51389653
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 10:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    fout uurtje geen speakertjes in je pc
    Kan ook weer niet teveel freubelen. De neef van de directeur kwam hier zitten.
    quote:
    Aldi-food is good-enough dus
    Vaak nog hele hoge kwaliteit ook. Deutsche grundligkeit. vergeet de M&M's niet.
    quote:
    Logisch
    We wilden er zijn voordat hij uit eten ging, maar die tijd werd niet gehaald.
    Dus even bellen met de man dat we na zijn etentje kwamen , en daarna koffie. En wat lekkers dus.
    quote:
    sjeh beter dat ik zulkse biedingen niet doe
    Het blijft kriebbelen heH?
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 11:23 schreef Roderick2085 het volgende:
    240 met z'n 2en op de bandit
    Een aparte ervaring. Die wheelie was trouwens met 140.
    En een doordraaier werd met 200 km/u genomen.

Hicham later bij het tankstation: zit jij de hele tijd op de teller te kijken?
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 11:47 schreef Den_Haag het volgende:
    Een goed onderhouden exemplaar moet je wel voor <¤2.500,00 op de kop kunnen tikken.
    Triumph is ondanks de goede kwaliteit nog niet zo gewild op de tweedehands markt.
    Dat gaat wel veranderen, maar profiteer er van zo lang het kan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Worldbeater op 12-07-2007 12:14:38 ]
      donderdag 12 juli 2007 @ 11:57:01 #47
    116015 SicSicSics
    pi_51389728
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 11:36 schreef -XX- het volgende:

[..]

Oud is goed.
    Post eens wat foto's zou ik zeggen.
    Dit was het best lijkende plaatje wat ik kon vinden.

Maar de mijne heeft een zwarte tank die los hangt, witte 5 spaakwielen, een kort recht stuurtje, lelijke stikkers "Devil" op de zij-kapjes, een motad 4 in 1 uitlaatsysteem, geen zadel (los) maar wel een (blauw) Nederlands kenteken, originele spatborden en verlichting en net zoveel stof!
    Fine, fuck you then!
    pi_51389736
    quote:

[..]

GSX-R streetfighter
    Jawel hooooooooor

Sowieso schrijf je zo.
    pi_51389761
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 11:57 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dit was het best lijkende plaatje wat ik kon vinden.

[afbeelding]

Maar de mijne heeft een zwarte tank die los hangt, witte 5 spaakwielen, een kort recht stuurtje, lelijke stikkers "Devil" op de zij-kapjes, een motad 4 in 1 uitlaatsysteem, geen zadel (los) maar wel een (blauw) Nederlands kenteken, originele spatborden en verlichting en net zoveel stof!

Die bike moet verwend worden met een natte spons!
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51389914
    Supermono

Sowieso schrijf je zo.
    pi_51389940
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 11:54 schreef Worldbeater het volgende:
    Een goed onderhouden exemplaar moet je wel voor <¤2.500,00 op de kop kunnen tikken.
    Triumph is ondanks de goede kwaliteit nog niet zo gewild op de tweedehands markt.
    Dat gaat wel veranderen, maar profiteer er van zo lang het kan.
    Laat jou hem gewoon helemaal opknappen en koop hem dan over voor 1400 euro
      donderdag 12 juli 2007 @ 12:13:50 #52
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
      donderdag 12 juli 2007 @ 12:15:10 #53
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51390249
    Nadeel van brikken is dat ze zwaarder wegen en minder power hebben, voordeel van oude brikken is dat ze zwaarder wegen en minder power hebben
      donderdag 12 juli 2007 @ 12:17:59 #54
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_51390348
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 12:15 schreef Rib-i het volgende:
    Nadeel van brikken is dat ze zwaarder wegen en minder power hebben, voordeel van oude brikken is dat ze zwaarder wegen en minder power hebben
    The Orakel has spoken

pi_51390514
    quote:

[..]

Hicham later bij het tankstation: zit jij de hele tijd op de teller te kijken?
      donderdag 12 juli 2007 @ 12:47:45 #56
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51391327
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 12:15 schreef Rib-i het volgende:
    125 pk is best lekker. 250 kilo niet.

Ik moest gisteren nog aan je denken, de voorlaatste motorrit was bij jou achterop.
    Toen kon ik nog gewoon de krant lezen onderweg.
    pi_51391406
    quote:
    Vaak nog hele hoge kwaliteit ook. Deutsche grundligkeit.
    klopt dingen van lidl&aldi zijn vaak van goede Q
    quote:
    vergeet de M&M's niet.
    het enige wat ontbrak @ klussenintuin standaard FOK!MC voedsel
    quote:
    Het blijft kriebbelen heH?
    altijd
    quote:
    vertrouwen moet je wel hebben ik stap niet eens voor een gewoon ritje achterop
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 11:58 schreef -XX- het volgende:

is dat een aanbod
      donderdag 12 juli 2007 @ 12:52:31 #58
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51391450
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 12:05 schreef Den_Haag het volgende:
    Laat jou hem gewoon helemaal opknappen en koop hem dan over voor 1400 euro
    Nieuwe bougies, luchtfilter en de carbs van binnen en buiten reinigen,
    en voor 50 euro ben ik al een paar honderd euro verder.
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 12:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    is dat een aanbod
    Pics?
    quote:
    Het enige wat ontbrak @ klussenintuin standaard FOK!MC voedsel
    Hicham vroeg gisteren waarom de tweede zak open ging.........

[ Bericht 10% gewijzigd door Worldbeater op 12-07-2007 13:01:35 ]
      donderdag 12 juli 2007 @ 12:56:26 #59
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_51391549
    quote:

[..]

klopt dingen van lidl&aldi zijn vaak van goede Q
    [..]

het enige wat ontbrak @ klussenintuin standaard FOK!MC voedsel
    [..]

altijd
    [..]

vertrouwen moet je wel hebben ik stap niet eens voor een gewoon ritje achterop
    [..]

is dat een aanbod
    Sponsbad meet @ Winkel
      donderdag 12 juli 2007 @ 13:01:54 #60
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_51391713
    Iemand "the butterfly effect 2" gezien?
    SPOILER
    [/einde bericht]
    pi_51392427
    quote:
    Hallo

Hola compadre Kijk je er niet een beetje tegenop om nog minstens een jaar niet te motorrijden, of had je simpelweg het geld niet voor iets rijdends?
    quote:

[..]

quote:
    quote:

[..]

Nu weten we iig zeker dat OPM mij niet meer vraagt voor een lift
    Die wheelie Haarlem uit, ieder op eigen motor, ging door tot 200 km/h
    Daarna begon de wind een grotere rol spelen dan ik wou

Halfweg uit nog een keer geprobeerd, maar iets te vroeg en laag naar de 4 geschakeld dus hij kwam rustig naar beneden
    quote:

[..]

Natte spons? WD-40 all over is het motto in Winkel toch?
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 12:52 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Hicham vroeg gisteren waarom de tweede zak open ging.........
    Alleen omdat ik dacht dat we op het punt stonden te vertrekken

Nog niet dus
      donderdag 12 juli 2007 @ 13:43:54 #62
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51392936
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 12:47 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

125 pk is best lekker. 250 kilo niet.

Ik moest gisteren nog aan je denken, de voorlaatste motorrit was bij jou achterop.
    Toen kon ik nog gewoon de krant lezen onderweg.

Ik vond het best spannend en wachtte op het moment dat het ding door zijn wielen zou gaan
      donderdag 12 juli 2007 @ 13:44:59 #63
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
      donderdag 12 juli 2007 @ 13:51:11 #64
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_51393181
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 13:44 schreef Rib-i het volgende:
    [afbeelding]

Zo'n brommer heb ik nog gehad

70cc viertaktje

Die national dragster sticker

3 bak, semi automaat
    Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
    KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
    Stop
    Blitse motor man!
      donderdag 12 juli 2007 @ 14:30:43 #65
    116015 SicSicSics
    pi_51394397
    quote:

[..]

Klopt, maar dit beestje verdient nog veel meer! M'n handen jeuken om ermee te beginnen, echt!
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 13:25 schreef hicham het volgende:

[..]

Hola compadre Kijk je er niet een beetje tegenop om nog minstens een jaar niet te motorrijden, of had je simpelweg het geld niet voor iets rijdends?
    Euhm, nee ik ben geen arme student meer, maar geld heb ik nog steeds niet in overvloed. Verhuizing, avondopleiding, verhuizing... Kost allemaal klauwen met geld! En dit is een krijgertje, heeft me tot nu toe 9 euro gekost...

Om het kenteken op mijn naam te zetten!

Verder wil ik erg graag rijden, ik wacht al een jaar dus nog een jaartje wachten moet ook wel kunnen!

Edit: En eigenlijk is het geen jaartje wachten, het is een jaar lang een hoop voorpret (en bloed zweet en tranten) met hopelijk een beetje toonbaar eindresultaat!
    Fine, fuck you then!
      donderdag 12 juli 2007 @ 14:43:56 #66
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51394853
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 14:30 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Klopt, maar dit beestje verdient nog veel meer! M'n handen jeuken om ermee te beginnen, echt!
    [..]

Euhm, nee ik ben geen arme student meer, maar geld heb ik nog steeds niet in overvloed. Verhuizing, avondopleiding, verhuizing... Kost allemaal klauwen met geld! En dit is een krijgertje, heeft me tot nu toe 9 euro gekost...

Om het kenteken op mijn naam te zetten!

Verder wil ik erg graag rijden, ik wacht al een jaar dus nog een jaartje wachten moet ook wel kunnen!

Edit: En eigenlijk is het geen jaartje wachten, het is een jaar lang een hoop voorpret (en bloed zweet en tranten) met hopelijk een beetje toonbaar eindresultaat!
    Ik had dinsdag een Honda VFR 750 bekeken, vraagprijs was een vol kratje bier
    pi_51395125
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 14:43 schreef Rib-i het volgende:
    altijd doen
      donderdag 12 juli 2007 @ 15:00:31 #68
    116015 SicSicSics
    pi_51395443
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 14:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

altijd doen
    En dan aankomen met een kratje Schutters Pils!
    Fine, fuck you then!
      donderdag 12 juli 2007 @ 15:03:52 #69
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_51395559
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 14:43 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Kzag laatst bij de motorzaak waar ik altijd kom een NR 750 staan, was helaas iets duurder dan een kratje bier
    Achter stond er nog 1
    Stop
    Blitse motor man!
      donderdag 12 juli 2007 @ 15:11:49 #70
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51395838
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 14:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

altijd doen
    Ik zal de foto's morgen posten, vandaag te druk
      donderdag 12 juli 2007 @ 15:25:59 #71
    17596 Makster
    pi_51396329
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 15:00 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En dan aankomen met een kratje Schutters Pils!
      donderdag 12 juli 2007 @ 15:28:55 #72
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_51396439
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 15:03 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

Kzag laatst bij de motorzaak waar ik altijd kom een NR 750 staan, was helaas iets duurder dan een kratje bier
    Achter stond er nog 1
    Aha... dus daar heeft buell de nieuwe tank van gejat
    pi_51396495
    Goeiemiddag mooie bike WB.
    Ik zwaai naar dieren.
    pi_51396681
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 12:52 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Nieuwe bougies, luchtfilter en de carbs van binnen en buiten reinigen,
    en voor 50 euro ben ik al een paar honderd euro verder.
    [..]
    Oke, 1450 euro dus. Moet ook nog wel lukken

Ziet er wel uit als een motor waar ik goed op pas. toch?
      donderdag 12 juli 2007 @ 15:48:16 #75
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_51397059
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 15:28 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Aha... dus daar heeft buell de nieuwe tank van gejat
    [afbeelding]

Wel een puike fiets die buell
    Stop
    Blitse motor man!
      donderdag 12 juli 2007 @ 16:24:45 #76
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_51398210
    Middag

666 welkom terug

@ koffiekoeje
    quote:
    Iemand "the butterfly effect 2" gezien
    wist niet dat i uit was gaan we zoeken

@ WB doe nog een een foto posten van de twee
    Pax & Pry Free download
    pi_51398611
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 16:24 schreef ikookhier het volgende:
    Middag

666 welkom terug

@ koffiekoeje
    [..]

Wtf zijn die gekken bezig bij bergen die lange weg naast de zee
    Fakking 5 cm grindlaag.

Ken je dat polderwegentje die je voor kamperduin rechts af slaat? en dan dus die grindweg, en dan die grindweg ergens eindje verder rechtsaf! die is leukkkkkkk
    Sowieso schrijf je zo.
      donderdag 12 juli 2007 @ 16:41:00 #78
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_51398798
    quote:
    @ koffiekoeje
    [..]

Bijna oude film alweer
      donderdag 12 juli 2007 @ 16:42:50 #79
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51398870
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
    Iemand "the butterfly effect 2" gezien?
    SPOILER
    [/einde bericht]
    Is er een opvolger??? <whaaah!.gif> Deel 1 een keer op zes gezien. Met vijf dates.
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 15:35 schreef Den_Haag het volgende:
    Oke, 1450 euro dus. Moet ook nog wel lukken

Ziet er wel uit als een motor waar ik goed op pas. toch?

Ik denk dat je er wel goed op past.
    quote:
    Ik ga snel naar huis, en dat ding overschrijven, en dan als de wiedeweerga eentje in de gang zetten.
    Vanavond bezoek, en je kan in de woonkamer je kont niet keren. Zelfs geen -XX- formaatje.

Ik had op droog weer gerekend, kon'ie even naar buiten. i
      donderdag 12 juli 2007 @ 16:51:26 #80
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_51399176
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 16:36 schreef -XX- het volgende:

[..]

Wtf zijn die gekken bezig bij bergen die lange weg naast de zee
    Fakking 5 cm grindlaag.

Ken je dat polderwegentje die je voor kamperduin rechts af slaat? en dan dus die grindweg, en dan die grindweg ergens eindje verder rechtsaf! die is leukkkkkkk
    Tot kamperduin volg ik je nog waar doe je die leuk is
    Pax & Pry Free download
    pi_51399500
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 16:42 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ik denk dat je er wel goed op past.
    Noem maar een leuk bedrag nadat je hem hebt opgeknapt
    pi_51399633
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 16:51 schreef ikookhier het volgende:

[..]

Tot kamperduin volg ik je nog waar doe je die leuk is

Sowieso schrijf je zo.
      donderdag 12 juli 2007 @ 17:17:13 #83
    116015 SicSicSics
    pi_51399987
    quote:
    Middag

666 welkom terug
    Thx! Ik hoop dat, nu ik er één heb staan, ik wat braver blijf posten!
    Fine, fuck you then!
      donderdag 12 juli 2007 @ 17:21:13 #84
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_51400129
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 17:17 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Thx! Ik hoop dat, nu ik er één heb staan, ik wat braver blijf posten!
    Dat lijkt me wel
    Pax & Pry Free download
      donderdag 12 juli 2007 @ 17:22:24 #85
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_51400178
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 17:05 schreef -XX- het volgende:

[..]

Ik hoor net dat we weer een meet plannen
    Pax & Pry Free download
    pi_51400183
    MWhaaa gek weer 107,- lichter 22 te hard binnen bk 50 toegestaan :x
    Ik zwaai naar dieren.
    pi_51400215
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 17:22 schreef Geerd het volgende:
    Drollieeeeeeeeeee
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51400228
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 17:22 schreef ikookhier het volgende:

[..]

Ik hoor net dat we weer een meet plannen
    Waar!!!!!!!! wanneer

owja... 22 juli he!
    Men komt wel he....jawel!
    Sowieso schrijf je zo.
      donderdag 12 juli 2007 @ 17:45:53 #89
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_51400885
    quote:
    Waar, wanneer en hoe laat hoop dat ik die dan niet te pakken heb

Lochem is klein
      donderdag 12 juli 2007 @ 17:51:38 #90
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_51401096
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 17:24 schreef -XX- het volgende:

[..]

Waar!!!!!!!! wanneer

owja... 22 juli he!
    Men komt wel he....jawel!
    Wat is er dan
    Pax & Pry Free download
      donderdag 12 juli 2007 @ 17:52:39 #91
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_51401127
    quote:
    Rij jij te hard foei dat mag niet he!

Pax & Pry Free download
    pi_51401133
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 17:45 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Lochem is klein
    Lochem de ghheekkssteeeee
    pi_51401340
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 17:45 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Lochem is klein
    Je weet toch bij de BP ik denk bij dat info bord.
    Raar trouwens als daar een auto staat rij ik altijd netjes, of staan ze tussen die 2 rotondes ook wellis ergenns anders dan?
    Ik zwaai naar dieren.
      donderdag 12 juli 2007 @ 18:07:53 #94
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_51401616
    Zoooo,

WB felie met je nieuwe brik. Hopelijk kun je er iets leuks mee doen - of met die ene die nu al half uit elkaar ligt

Mijn brik doet het inmiddels ook weer naar behoren.
    De accu (3 jaar oud) had een kortsluiting in 1 of meerdere cellen. daardoor werd ie heeeel erg warm tijdens mijn pogingen om te starten. Of, als de motor liep, tijdens het opladen.
    Als ik en aan de multimate had liggen was er geen enkel probleem (leek het).
    Maar bij de dealer op de zware lader was het zo bekeken.
    Wel een leuke prijs voor zo'n 12 amp. accutje - bijna 100 euries.......

Maar ik kan weer knallen.
    Nieuwe banden
    nieuw olie filter
    nieuwe koppelings platen
    nieuwe olie

bougies en kleppenstellen nog en dit brik mag ook in de verkoop

[ Bericht 1% gewijzigd door bvvt op 12-07-2007 18:12:54 ]
    LA-33
    Is het al vrijdag?
    pi_51402274
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 18:07 schreef bvvt het volgende:
    meestal gaan ze eruit als onderhoud nodig is al een idee wat de opvolger gaat worden
    pi_51402275
    terug Nu even teruglezen en terugteruglezen aangezien ik vanochtend blijkbaar 2 vragen van el schapenneukerij heb gemist in mijn halfslaap
      donderdag 12 juli 2007 @ 18:36:42 #97
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51402523
    quote:
    Alle hens aan dek, zweet als een aap, maar net klaar.

De Trophy stinkt een beetje, dus snel uit de woonkamer ermee.
    Vriendinnetje komt straks, en heeft een heel gevoelig neusje.
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 18:07 schreef bvvt het volgende:
    Zoooo,

WB felie met je nieuwe brik.
    Hopelijk kun je er iets leuks mee doen - of met die ene die nu al half uit elkaar ligt
    De onderdelen voor de Trident kwam ook binnen gisteren. Dus ik kan flink aan de slag.

De Trident voelt en rijdt nog als ene nieuwe, geen olieverbruik, en bij beiden zit nergens ductape.
    Dus ja brik.... op leeftijd wel met 14 en 15 jaar.
    quote:
    Mijn brik doet het inmiddels ook weer naar behoren.
    De accu (3 jaar oud) had een kortsluiting in 1 of meerdere cellen. daardoor werd ie heeeel erg warm tijdens mijn pogingen om te starten. Of, als de motor liep, tijdens het opladen.
    Als ik en aan de multimate had liggen was er geen enkel probleem (leek het).
    Maar bij de dealer op de zware lader was het zo bekeken.
    Wel een leuke prijs voor zo'n 12 amp. accutje - bijna 100 euries.......

Maar ik kan weer knallen.
    Nieuwe banden
    nieuw olie filter
    nieuwe koppelings platen
    nieuwe olie

Goed gedaan.
    SPOILER
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 18:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    meestal gaan ze eruit als onderhoud nodig is al een idee wat de opvolger gaat worden
    De balans ligt meestal in geen onderhoud en iets goedkoper aanbieden.
    Maar onderhouden voelt het lekkerder. BW/VVT is goed bezig.

En snel douchen. i
      donderdag 12 juli 2007 @ 18:39:22 #98
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_51402618
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 18:36 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Alle hens aan dek, zweet als een aap, maar net klaar.

[afbeelding]
    Pax & Pry Free download
    pi_51402757
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 07:54 schreef hicham het volgende:
    [..]

heH, vakantie Voor hoe lang
    Ah, vraag 1 gevonden

Tot 13 augustus
      donderdag 12 juli 2007 @ 18:47:56 #100
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_51402902
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 17:58 schreef Geerd het volgende:

[..]

Je weet toch bij de BP ik denk bij dat info bord.
    Raar trouwens als daar een auto staat rij ik altijd netjes, of staan ze tussen die 2 rotondes ook wellis ergenns anders dan?
    Daar staan ze idd erg vaak. Op die weg alleen daar zover ik weet.

En bij Bousema staan ze ook wel, al dan niet met een lazergun
    pi_51403003
    quote:
    Hej, er staan nog 2 vragen van mij open
    Ik ben alleen niet van plan Rietvaerder na te doen, mezelf quoten, duzz jah, euuh...
    Kan vraag 2 niet vinden , mail anders ff
    pi_51403071
    quote:
    Hallo
    Hallo
    quote:

Hier de stand van zaken:

Wat ik nog wil doen:
    - Tank spuiten.
    - Electronica doormeten.

I dont give a fuck
    pi_51403249
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 16:36 schreef -XX- het volgende:
    Ohja die

donderdag 12 juli 2007 @ 19:05:49 #104
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_51403444
    i mogelijk afwezig
    Pax & Pry Free download
    pi_51403486
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 18:59 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Ohja die

En dat terwijl Bazziek helemaal niet zo van bochtjes houdt. Hij kan Tatak niet bijhouden in de bochies ??
    NUNC AUT NUNQUAM
    pi_51403577
    Tatak............... Terug van weggeweest
    NUNC AUT NUNQUAM
    pi_51403668
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 18:47 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Daar staan ze idd erg vaak. Op die weg alleen daar zover ik weet.

En bij Bousema staan ze ook wel, al dan niet met een lazergun
    Thnks
    Ik zwaai naar dieren.
      donderdag 12 juli 2007 @ 19:18:33 #108
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_51403819
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 19:10 schreef TataK het volgende:
    Tatak............... Terug van weggeweest
    het is zo lang geleden dat je je wel even opnieuw mag voor stellen + foto's
    Pax & Pry Free download
      donderdag 12 juli 2007 @ 19:23:34 #109
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_51403960
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 19:07 schreef TataK het volgende:

[..]

En dat terwijl Bazziek helemaal niet zo van bochtjes houdt. Hij kan Tatak niet bijhouden in de bochies ??

En dat op een zxr400
    Stop
    Blitse motor man!
    pi_51404033
    Vandaag lekker gereden ondanks het kudtweer s'middags.

De dag begon bij Van Meel motoren een yamaha dealer gelegen in het pittoreske Made.
    SPOILER
    Daar stond de -XX- mama's motor (BT1100 bulldog) al klaar.

Even wat geluld met een verkoper die zeer relaxed was maar er dan ook uit zag alsof ie stoned was Vervolgens op weg gegaan waar de toon van de dag meteen werd gezet door constant zeer hard weg trekkende rechtdoorridders TataK en DeBuurman om vervolgens constant door mij voorbij te worden gestoken in de bochten. Best interessant om een keer met ander volk dan de mafkezen helden van de Fok!MC te rijden Tussendoor even thuis langs geweest om de motor aan DeBuurvrouw te laten zien alwaar we meteen genoten van koffie met een koffiekoekje

4 uur later om 2 uur in de middag terug gekomen om er achter te komen dat er nog 2 motoren klaar stonden in Den Bosch die ook nog moesten worden proef gereden. Hierdoor geheel naar wens van de RechtdoorRidders (TM) via de snelweg terug gereden met snelheden waar mijn werkgever tranen van in de broek zou krijgen

Ergens tussen 2 en 3 aangekomen in het ganz gheile Den Bosch alwaar bij de Motoport de volgende twee motoren klaar stonden. Althans dat was de afspraak. Daar aangekomen wist niemand van iets en moesten we maar even wachten onder het genot van een bak ranzige koffie Toch jammer, onze ervaringen met motoport in het verleden waren beter. Maarjeh, na een kwartiertje stond de volgende motor klaar. Een gloedje nieuwe CBF1000 waar net de eerste vloeistoffen in waren gegooid en met nog spekgladde nieuwe banden.

Dit in combinatie met regen is natuurlijk ideaal om een motor eens lekker uit te proberen Maarjeh, toch maar opstappen en rustig wegrijden met een wheelie wegrijden. Weet niet wie er erger geschrokken was, DeBuurman die net zijn eeste wheelie ooit trok of de dealer die zijn motor al in elkaar gedraaid in de werkplaats zag staan Verder een uneventfull ritje, dussssss.......

Terug bij de motoport stond de volgende motor al klaar, dit keer wel dus Een gloedjenieuwe Fazer 1000 zoals afgesproken oud model fazer 1000. Niet echt interpolis dus

Mejeh, het blok was hetzelfde blijkbaar dus toch maar rijden. Kenker de kenker regen nat enz dus best kut ritje op alle lofzangen op mijn bochten in de regen na

Eindconclusie van de dag was:

-teveel muggen op je vizier is kut
    -muggen smaken ook niet lekker
    -Rechtdoor rijden is nog saaier dan ik al dacht.
    -Buurman twijfelt nog tussen het vermogen van de Fazer 1000 en de souplesse van de BT1100. CBF1000 was een beetje een tussenweg maar compromismotoren zijn voor heumeu's
    -Buurman wil ook nog een keer op de FZ1 rijden om te kijken of dat bevalt. Aangezien dat een kenkergeile motor is zal ik hem maar eens even die kant op gaan pushen

Ohja, mijn motor begint steeds meer benzine te zuipen maar dat dreigt nog steeds te worden ingehaald door zijn olieverbruik
    pi_51404058
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 19:07 schreef TataK het volgende:

[..]

Zie verslag voor de truth, the whole truth and nothing but the truth mr RechtdoorRidder
      donderdag 12 juli 2007 @ 19:28:41 #112
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51404127
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 18:39 schreef ikookhier het volgende:
    Stap uit de douche, beide handen aan de binnenkant helemaal bedekt met bloeduitstoringen.
    Ik vond het aanschuiven van de achterkant tegen de muur nog wel meevallen.
    Voelde igg lichter als de Trident met een verjaardag in februari.

Anyway, eten. Zelfde als gisteren met Hiesj, maar nog iets lekkerder.
    Zalmpje is nu zonder stress/kok EN zalm ontdooit.
    pi_51404448
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 19:26 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Zie verslag voor de truth, the whole truth and nothing but the truth mr RechtdoorRidder
    OK OK, maar er is ook niks leukers dan je eigen zeun op de kast proberen te krijgen !!
    NUNC AUT NUNQUAM
    pi_51404554
    Gewoon een BT1100 nemen.
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51404586
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 19:37 schreef TataK het volgende:

[..]

OK OK, maar er is ook niks leukers dan je eigen zeun op de kast proberen te krijgen !!
    Hahaha.
    Geweldig.
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51404833
    quote:

[..]

donderdag 12 juli 2007 @ 19:56:10 #117
    17596 Makster
    pi_51405150
    quote:

[..]

pi_51405994
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 18:51 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Kan vraag 2 niet vinden , mail anders ff
    Trekhaak....................
    pi_51406082
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 20:20 schreef hicham het volgende:

[..]

Trekhaak....................
      donderdag 12 juli 2007 @ 20:46:53 #120
    19297 stinkie
    Homo Tampeloeris Collosalus
    pi_51406934
    Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
    pi_51407208
    http://youtube.com/watch?v=DZDHQ9b9fbo

Nu snap ik waarom WB zich zo graag verdiept in photoshop
      donderdag 12 juli 2007 @ 20:55:56 #122
    17596 Makster
    pi_51407284
    pi_51407466
    Sm. HEBBEN!
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51407508
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 20:54 schreef BazzieK het volgende:

Samenvatting graag.
    video or group may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.
    To view this video or group, please verify you are 18 or older by logging in or signing up.

Sowieso schrijf je zo.
    pi_51407613
    Vrouw van WB tijdens vakantie formaat word gephotoshopt naar -XX- formaat

[disclaimer] Ze blijft lilluk
    pi_51407648
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 21:05 schreef BazzieK het volgende:

Moet je een pak slaag jongeman?!
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51407694
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 21:06 schreef -XX- het volgende:

[..]

Moet je een pak slaag jongeman?!
    Dat mens he, niet jij
    pi_51407788
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 21:07 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Dat mens he, niet jij
    Maar toch krijg je een pak slaag..
    Sowieso schrijf je zo.
      donderdag 12 juli 2007 @ 21:15:05 #130
    17596 Makster
    pi_51407934
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 20:54 schreef BazzieK het volgende:

Damn, er zit een kinderslot op bij mij
      donderdag 12 juli 2007 @ 21:15:41 #131
    17596 Makster
    pi_51407954
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 21:02 schreef -XX- het volgende:

[..]

Samenvatting graag.
    video or group may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.
    To view this video or group, please verify you are 18 or older by logging in or signing up.

Heb er dus ook last van
    pi_51408110
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 21:10 schreef -XX- het volgende:

[..]

Maar toch krijg je een pak slaag..
    Lekker hoor
    pi_51408118
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 21:15 schreef Makster het volgende:

[..]

Heb er dus ook last van
    Inloggen dan
    pi_51408310
    tisweermooigeweestzo. kgaerweervandoor
    NUNC AUT NUNQUAM
    pi_51408321
    Ohja, vandaag mijn eerste mini burn-outje gemaakt. De man in de auto achter me was not amused
    pi_51408332
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 21:24 schreef TataK het volgende:
    tisweermooigeweestzo. kgaerweervandoor
      donderdag 12 juli 2007 @ 21:44:40 #137
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51409074
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 21:05 schreef BazzieK het volgende:

Vriendinnetje is niet maatje Faithy hoor. Need no photoshop.
    Maar an sich hou ik eerder van stevig dan graatmager.

Gisteren liep -XX- nog over een verlaten fabrieksterrein in Haarlem.
    Beetje raar zo'n meisje alleen.
    Hicham reed daar uiteraard snoeihard op zijn achterwiel doorheen in het donker.
    Niets geleerd van de baksteen ervaringen van Pimber.
    pi_51409134
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 21:44 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Bedoelde meer jouw vakantieformaat maar was grammaticaal niet helemaal lekker
      donderdag 12 juli 2007 @ 21:51:24 #139
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51409329
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 21:46 schreef BazzieK het volgende:
    Bedoelde meer jouw vakantieformaat maar was grammaticaal niet helemaal lekker
    Ik snap er nog geen reet van eerlijk gezegd.
      donderdag 12 juli 2007 @ 21:57:19 #140
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_51409601
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 19:26 schreef BazzieK het volgende:
    Vandaag lekker gereden ondanks het kudtweer s'middags.

De dag begon bij Van Meel motoren een yamaha dealer gelegen in het pittoreske Made.
    SPOILER
    Daar stond de -XX- mama's [afbeelding verwijderd] motor (BT1100 bulldog) al klaar.

[afbeelding]

Even wat geluld met een verkoper die zeer relaxed was maar er dan ook uit zag alsof ie stoned was Vervolgens op weg gegaan waar de toon van de dag meteen werd gezet door constant zeer hard weg trekkende rechtdoorridders TataK en DeBuurman om vervolgens constant door mij voorbij te worden gestoken in de bochten. Best interessant om een keer met ander volk dan de mafkezen helden van de Fok!MC te rijden Tussendoor even thuis langs geweest om de motor aan DeBuurvrouw te laten zien alwaar we meteen genoten van koffie met een koffiekoekje

[afbeelding] [afbeelding]

4 uur later om 2 uur in de middag terug gekomen om er achter te komen dat er nog 2 motoren klaar stonden in Den Bosch die ook nog moesten worden proef gereden. Hierdoor geheel naar wens van de RechtdoorRidders (TM) via de snelweg terug gereden met snelheden waar mijn werkgever tranen van in de broek zou krijgen

Ergens tussen 2 en 3 aangekomen in het ganz gheile Den Bosch alwaar bij de Motoport de volgende twee motoren klaar stonden. Althans dat was de afspraak. Daar aangekomen wist niemand van iets en moesten we maar even wachten onder het genot van een bak ranzige koffie [afbeelding] Toch jammer, onze ervaringen met motoport in het verleden waren beter. Maarjeh, na een kwartiertje stond de volgende motor klaar. Een gloedje nieuwe CBF1000 waar net de eerste vloeistoffen in waren gegooid en met nog spekgladde nieuwe banden.

[afbeelding]

Dit in combinatie met regen is natuurlijk ideaal om een motor eens lekker uit te proberen [afbeelding] Maarjeh, toch maar opstappen en rustig wegrijden met een wheelie wegrijden. Weet niet wie er erger geschrokken was, DeBuurman die net zijn eeste wheelie ooit trok of de dealer die zijn motor al in elkaar gedraaid in de werkplaats zag staan Verder een uneventfull ritje, dussssss.......

Terug bij de motoport stond de volgende motor al klaar, dit keer wel dus Een gloedjenieuwe Fazer 1000 zoals afgesproken oud model fazer 1000. Niet echt interpolis dus [afbeelding]

[img=578xnull]http://www.motorcycledaily.com/fazertop.jpg[/img]

Mejeh, het blok was hetzelfde blijkbaar dus toch maar rijden. Kenker de kenker regen nat enz dus best kut ritje op alle lofzangen op mijn bochten in de regen na [afbeelding]

Eindconclusie van de dag was:

-teveel muggen op je vizier is kut
    -muggen smaken ook niet lekker
    -Rechtdoor rijden is nog saaier dan ik al dacht.
    -Buurman twijfelt nog tussen het vermogen van de Fazer 1000 en de souplesse van de BT1100. CBF1000 was een beetje een tussenweg maar compromismotoren zijn voor heumeu's
    -Buurman wil ook nog een keer op de FZ1 rijden om te kijken of dat bevalt. Aangezien dat een kenkergeile motor is zal ik hem maar eens even die kant op gaan pushen [afbeelding]

Ohja, mijn motor begint steeds meer benzine te zuipen maar dat dreigt nog steeds te worden ingehaald door zijn olieverbruik [afbeelding]
    wenne verslag
      donderdag 12 juli 2007 @ 21:58:32 #141
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_51409655
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 21:00 schreef -XX- het volgende:
    Sm. HEBBEN!
    Kan geregeld worden met de sponsbad meet @ Winkel
      donderdag 12 juli 2007 @ 21:59:00 #142
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_51409674
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 21:00 schreef -XX- het volgende:
    Sm. HEBBEN!
    KTM lc4 400 kopen!!!!!!!!!!!!!1 einz
    SPOILER
    Stop
    Blitse motor man!
    pi_51409694
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 21:51 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ik snap er nog geen reet van eerlijk gezegd.
    Dat gij vettetten hebt en uw vriendin gewone.

pi_51409696
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 21:44 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Maar an sich hou ik eerder van stevig dan graatmager.

Gisteren liep -XX- nog over een verlaten fabrieksterrein in Haarlem.
    Beetje raar zo'n meisje alleen.
    Hicham reed daar uiteraard snoeihard op zijn achterwiel doorheen in het donker.
    Niets geleerd van de baksteen ervaringen van Pimber.
    Hahahahaha!
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51409762
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 21:58 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Kan geregeld worden met de sponsbad meet @ Winkel
    :'):') jo
    Sowieso schrijf je zo.
      donderdag 12 juli 2007 @ 22:02:01 #146
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_51409803
    Stop
    Blitse motor man!
      donderdag 12 juli 2007 @ 22:03:28 #147
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_51409863
    i
      donderdag 12 juli 2007 @ 22:27:12 #148
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51410738
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 21:59 schreef BazzieK het volgende:

5 kilo minder dan onze laatste ontmeeting.
    En jij?
    pi_51410888
    Zal eens even wegen
    pi_51410938
    Kilo of 5 ook volgens zeh weegschaal
    pi_51411012
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 22:31 schreef BazzieK het volgende:
    Kilo of 5 ook volgens zeh weegschaal
    +
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51411030
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 22:33 schreef -XX- het volgende:

[..]

+
    pi_51411122
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 22:34 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Sowieso schrijf je zo.
    pi_51411160
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 22:35 schreef -XX- het volgende:

[..]

Nou vanavond niet meer, nu heb ik hoofdpijn

pi_51411239
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 22:36 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Nou vanavond niet meer, nu heb ik hoofdpijn

Ja maar je weet toch dat het daar van over gaat?!
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51411276
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 22:38 schreef -XX- het volgende:

[..]

Ja maar je weet toch dat het daar van over gaat?!
    Hmmmpf, vrouwen denken ook maar aan 1 ding he Er ooit aan gedacht dat ik misschien gewoon alleen wil knuffelen
    pi_51411324
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 22:39 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Hmmmpf, vrouwen denken ook maar aan 1 ding he Er ooit aan gedacht dat ik misschien gewoon alleen wil knuffelen

JA MAAR..JA MAAR.. BASZJEEEEEEEEEEEE
    Dat kan daarna ook altijd nog
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51411486
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 22:40 schreef -XX- het volgende:

[..]

JA MAAR..JA MAAR.. BASZJEEEEEEEEEEEE
    Dat kan daarna ook altijd nog
    Nou ok dan maar dan wil ik morgen avond wel uit eten. En bij een leuk tentje, niet bij de mac

Dit wordt een beetje eng
    pi_51411601
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 22:44 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Nou ok dan maar dan wil ik morgen avond wel uit eten. En bij een leuk tentje, niet bij de mac

Dit wordt een beetje eng
    JA MAAR IK LUST HELEMAAL GEEN MAC.
    Ow je zei uiteten bij een leuk tentje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WATTEVAK..bazziek die geen mac wil!?

Is er wat mennn, wil je er over praten ?
    NOOooh

Sla jij eens even die muggen plat hier.
    Je hebt tenslotte op karaté gezeten!!!!!!!!!!! en je had de zwarte band.
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51411680
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 22:47 schreef -XX- het volgende:

[..]

JA MAAR IK LUST HELEMAAL GEEN MAC.
    Ow je zei uiteten bij een leuk tentje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WATTEVAK..bazziek die geen mac wil!?

Is er wat mennn, wil je er over praten ?
    NOOooh

Sla jij eens even die muggen plat hier.
    Je hebt tenslotte op karaté gezeten!!!!!!!!!!! en je had de zwarte band.
    Praten? Neuh doe nou maar gewoon neuqen
    pi_51411739
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 22:49 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Praten? Neuh doe nou maar gewoon neuqen
    Ja maar.. maar.

WAT MOET IK NU ZEGGEN.

Sowieso schrijf je zo.
    pi_51411809
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 22:50 schreef -XX- het volgende:

[..]

Ja maar.. maar.

WAT MOET IK NU ZEGGEN.

Zeggen? Zuigen

pi_51411908
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 22:52 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Zeggen? Zuigen

Wat valt er te zuigen dan?
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51412001
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 20:23 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Pepijn vroeg waar jij een trekhaak als eis had voor de auto die je gaat kopen, geen reactie.

Ik vroeg het vervolgens, geen reactie.

Zou Bazziek iets te verbergen hebben? (sleurhut )

Zoals het een echte Fok!MC'er betaamt zagen we vooral door op dingen die verborgen moeten blijven

Dus vertel
    pi_51412089
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 22:56 schreef hicham het volgende:

[..]

Pepijn vroeg waar jij een trekhaak als eis had voor de auto die je gaat kopen, geen reactie.

Ik vroeg het vervolgens, geen reactie.

Zou Bazziek iets te verbergen hebben? [afbeelding] (sleurhut )

Zoals het een echte Fok!MC'er betaamt zagen we vooral door op dingen die verborgen moeten blijven [afbeelding]

Dus vertel
    Ben een p00bgierige nederlander dus ga niet met mijn toekomstige motor circuitraggen maar wil wel graag circuitraggen Dus moet een circuitmotor + vervoer daarvoor hebbben.

En nou niet meteen gaan lachen
    pi_51412111
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 22:54 schreef -XX- het volgende:

[..]

Verdomme slet dat worden weer een paar blauwe ogen

pi_51412216
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 22:59 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Verdomme slet dat worden weer een paar blauwe ogen

Ik heb genoeg aan 2 groene ogen.

Blauw is zooooooo cliché bij blonde haren.
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51412219
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 22:54 schreef -XX- het volgende:

[..]

Is goed voor je tanden hoor.

Vandaag nog op zoon ding gereden geweldig

Ik zwaai naar dieren.
    pi_51412369
    Hey
    Hoeveel kost het reviseren van de motor/zuiger zo'n Appie rs125 of rs250 nou?
    Omdat die om de 10000km stukgaan ofzo?
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
    pi_51412414
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 23:02 schreef -XX- het volgende:

[..]

Ik heb genoeg aan 2 groene ogen.

Blauw is zooooooo cliché bij blonde haren.
    pi_51412468
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 23:06 schreef Beach het volgende:
    Hey
    Hoeveel kost het reviseren van de motor/zuiger zo'n Appie rs125 of rs250 nou?
    Omdat die om de 10000km stukgaan ofzo?
    Gewoon zelf doen scheeltje 350,- wij helpen je der wel doorheen.
    Ik zwaai naar dieren.
    pi_51412578
    quote:

[..]

Ben een p00bgierige nederlander dus ga niet met mijn toekomstige motor circuitraggen maar wil wel graag circuitraggen Dus moet een circuitmotor + vervoer daarvoor hebbben.

pi_51412677
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 23:09 schreef Geerd het volgende:

[..]

lijkt me namelijk wel grappig om mee te beginnen
    alleen ik ben huiverig voor het onderhoud
    ben wel technisch opzich, maar ik heb nooit aan brommers zitten rputsen.
    nouja tegen de tijd dat ik op de weg mag (ik hoop voor oktober) vraag ik wel weer hulp bij aankoop

i voor nu trusten

en een nachtzoentje
    pi_51412685
    Voor:

Na:
    Sowieso schrijf je zo.
      donderdag 12 juli 2007 @ 23:16:16 #175
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_51412696
    quote:

[..]

Dit is ook niet om te lachen, treurig is het gewoon

Neuj, circuitmotor is natuurlijk veul relaxter. Maar waar zat je aan te denken als motor dan
    Stop
    Blitse motor man!
      donderdag 12 juli 2007 @ 23:16:32 #176
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_51412707
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 23:16 schreef -XX- het volgende:
    Voor:
    [afbeelding]

Na:
    [afbeelding]
    Geen verschil
    Stop
    Blitse motor man!
    pi_51412719
    SHIT MENN....
    PFFFFFFFFFFF

dan maar zo.

Chek dit verloop dan
    http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/142321/0
    Sowieso schrijf je zo.
      donderdag 12 juli 2007 @ 23:18:43 #178
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_51412781
    quote:
    SHIT MENN....
    PFFFFFFFFFFF

dan maar zo.

Chek dit verloop dan
    Ik las makster als TS
    Stop
    Blitse motor man!
    pi_51412842
    quote:

[..]

Bij nader inzien, als p00bgierige Nederlander koop je juist geen circuitmotor Dan rag je gewoon met datgene wat je hebt
      donderdag 12 juli 2007 @ 23:21:10 #180
    19297 stinkie
    pi_51412864
    quote:
    SHIT MENN....
    PFFFFFFFFFFF

dan maar zo.

Chek dit verloop dan

Een bijna Duitse reet en die uitlaat ziet er niet uit zo
      donderdag 12 juli 2007 @ 23:23:23 #181
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_51412940
    Was ik al weg

i
    Pax & Pry Free download
    pi_51412978
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 23:21 schreef stinkie het volgende:

[..]

Een bijna Duitse reet en die uitlaat ziet er niet uit zo
    Duitse reet?
    Heel niet!
    Lekkere puntreet!!!!!!!!!!!
    Sowieso schrijf je zo.
      donderdag 12 juli 2007 @ 23:28:20 #183
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_51413090
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 23:24 schreef -XX- het volgende:

[..]

Duitse reet?
    Heel niet!
    Nou hij staat toch al aardig dwars.
    Maar ivm dit valt het wel mee :
    Stop
    Blitse motor man!
      donderdag 12 juli 2007 @ 23:28:55 #184
    19297 stinkie
    pi_51413106
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 23:24 schreef -XX- het volgende:

[..]

Duitse reet?
    Heel niet!
    Een reet hoort rond te zijn
    En die wannabee Dakarpijp mot er ook vanaf
    pi_51413178
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 23:28 schreef stinkie het volgende:

[..]

Een reet hoort rond te zijn
    En die wannabee Dakarpijp mot er ook vanaf
    Motorkontjes niet.
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51413202
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 23:28 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

Nou hij staat toch al aardig dwars.
    Maar ivm dit valt het wel mee :
    [afbeelding]
    wat een buffel. EEK NIET HOOR"!!
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_51413208
    i (z) (ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz)
    Sowieso schrijf je zo.
      donderdag 12 juli 2007 @ 23:32:37 #188
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_51413231
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 23:31 schreef -XX- het volgende:

[..]

wat een buffel. EEK NIET HOOR"!!
    Ding is echt te lelijk, alleen het blok is wel mooi...

Triumph ofnie?
    i
    Stop
    Blitse motor man!
    pi_51413795
    i sloapeh, morgen weer 7 uur op, knakenrijles
      vrijdag 13 juli 2007 @ 00:02:09 #190
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51414129
    Goed verslag Bas

Mijn kratje pils motor

Spinnewebben all over the motor, geen voeistoffen meer, benzine in de tank is gom geworden, foto's spreken voor zich
    pi_51414188
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 00:02 schreef Rib-i het volgende:
    Goed verslag Bas

Mijn kratje pils motor

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Spinnewebben all over the motor, geen voeistoffen meer, benzine in de tank is gom geworden, foto's spreken voor zich
    Was dat voor een motor?
    Ik zwaai naar dieren.
    pi_51414231
    Ketting mag ook wel wat vet gebruiken
    Ik zwaai naar dieren.
      vrijdag 13 juli 2007 @ 00:07:38 #193
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51414589
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 00:07 schreef Rib-i het volgende:
    Een Honda VFR750
    Mooi spul.
    Ik zwaai naar dieren.
      vrijdag 13 juli 2007 @ 00:27:08 #195
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_51414901
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 00:16 schreef Geerd het volgende:

[..]

Mooi spul.
    behalve als ie te lang heeft stil gestaan

ps.
    motor doet het weer uitstekend / probleemloos op en neer
    ff op visite geweest bij mijn zus voor d'r verjaardag.
    LA-33
    Is het al vrijdag?
      vrijdag 13 juli 2007 @ 00:27:57 #196
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_51414933
    o ja,

en het is weer
    LA-33
    Is het al vrijdag?
    pi_51414998
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 00:27 schreef bvvt het volgende:
    o ja,

en het is weer [afbeelding]
    Ik zwaai naar dieren.
      vrijdag 13 juli 2007 @ 00:44:20 #198
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51415415
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 00:27 schreef bvvt het volgende:

[..]

behalve als ie te lang heeft stil gestaan

Te lang onder een niet ademende hoes in een tochtige/vochtige schuur. Overal schimmel, bedrading aangetast etc.. eerste indicatie was ca. 2000 euro aan onderdelen alleen interessant voor knutselaars met teveel geld
    quote:
    ps.
    motor doet het weer uitstekend / probleemloos op en neer
    ff op visite geweest bij mijn zus voor d'r verjaardag.
    Ik had het gelezen over je motor
    Had gezegd dat je in de buurt was, dan kon ik nog een grapje maken dat ik toch niet thuis was
    pi_51415557
    Is die van jezelf? Zoja waarom zo laten verloederen?
    Ik zwaai naar dieren.
      vrijdag 13 juli 2007 @ 00:58:42 #200
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51415748
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 00:50 schreef Geerd het volgende:
    Nee, is niet van mezelf. Ik kon de motor voor een kratje pils overnemen maar zelfs dat vond ik teveel Alleen het frame was 100% goed De rest van het verhaal vertel ik wel op een meet

i
    pi_51418337
    Ik zwaai naar dieren.
      vrijdag 13 juli 2007 @ 06:50:59 #202
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_51419211
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef ikookhier het volgende:
    Was ik al weg

i
    [afbeelding]
    Nee
    Pax & Pry Free download
      vrijdag 13 juli 2007 @ 06:53:52 #203
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_51419220
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 00:02 schreef Rib-i het volgende:
    Goed verslag Bas

Mijn kratje pils motor

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Knappe fiets voor een kratje pils :p meeten
    Pax & Pry Free download
      vrijdag 13 juli 2007 @ 07:21:29 #204
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51419316
    Mogguh
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 06:53 schreef ikookhier het volgende:

[..]

Knappe fiets voor een kratje pils :p meeten

Mischien zondag@ Gelredome
    pi_51420360

vrijdag 13 juli 2007 @ 09:28:48 #206
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51420782
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 21:59 schreef BazzieK het volgende:

Ik had hem wel gesnapt als de vorige zinnen gewoon leestekens hadden.
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 23:09 schreef Geerd het volgende:
    Mooie reactie. ( )

quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 00:50 schreef Geerd het volgende:
    Hum, die is dan weer minder na het hele verhaal iedere keer van El Rib-i.
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 00:44 schreef Rib-i het volgende:
    [..] eerste indicatie was ca. 2000 euro aan onderdelen alleen interessant voor knutselaars met teveel geld
    2.000 euro is natuurlijk via inkopen op de BWT manier.
      vrijdag 13 juli 2007 @ 09:33:30 #207
    17596 Makster
    pi_51420894
    Mogguh

@ Rib

@ OPM, puik ding heh. Zou hem bijna mailen om een ruil voor te stellen
      vrijdag 13 juli 2007 @ 09:37:02 #208
    116015 SicSicSics
    pi_51420983
    Mogguh
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 18:54 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Hallo

Hoi!
    quote:
    [..]

I dont give a fuck
    Fine, fuck you then!
    pi_51421583
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 09:33 schreef Makster het volgende:
    @ OPM, puik ding heh. Zou hem bijna mailen om een ruil voor te stellen
    echt hee als ie nou een streetfighter wilde of als iemand ff snel mijn fighter overneemt --> gister hadden we het er nog over, blijft altijd kriebelen
      vrijdag 13 juli 2007 @ 10:11:50 #210
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51421795
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 09:28 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

In ieder geval niet de WB manier
    pi_51421964
    waar vinden jullie eigenlijk die motoren? Op de sites die op de wiki staan?
    pi_51422100
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 10:18 schreef Den_Haag het volgende:
    Wij zijn telekenetisch begaafd. Jammer dat het enige wat we er mee kunnen oude aftandse motoren vinden is
    pi_51422348
      vrijdag 13 juli 2007 @ 10:33:47 #214
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51422353
    quote:
    Wij vinden nooit motoren, de motoren vinden ons

Helaasch
      vrijdag 13 juli 2007 @ 10:43:02 #215
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_51422590
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 09:28 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ja, ehhh, ik kan toch moeilijk, als de motor bij de dealer in de werkplaats staat, gaan zeggen dat ik zelf wel een accu ga halen (12 Ah accu kost in duitsland ook nog 75 euro)
    Ik ben al lang blij dat ik alleen de accu heb hoeven te betalen en geen uurloon.
    Dan is voor mij de keus snelgenoeg gemaakt hoor.
    LA-33
    Is het al vrijdag?
      vrijdag 13 juli 2007 @ 11:03:51 #216
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51423145
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 10:43 schreef bvvt het volgende:

[..]

Ja, ehhh, ik kan toch moeilijk, als de motor bij de dealer in de werkplaats staat, gaan zeggen dat ik zelf wel een accu ga halen (12 Ah accu kost in duitsland ook nog 75 euro)
    Ik ben al lang blij dat ik alleen de accu heb hoeven te betalen en geen uurloon.
    Ik hoop wel dat de dealer heeft voorgesteld om een gereviseerde startmotor te nemen
      vrijdag 13 juli 2007 @ 11:35:22 #217
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51424086
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 10:11 schreef Rib-i het volgende:
    In ieder geval niet de WB manier
    Laatste wapenfeit is via Engeland.
    Géén dealer in Nederland die bobinekabels per stuk verkocht.
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 10:33 schreef Rib-i het volgende:
    Wij vinden nooit motoren, de motoren vinden ons

Helaasch
    :^

Triumph man nam ook contact op na 2 maanden na een schaamteloos bod.
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 10:43 schreef bvvt het volgende:
    Ik had er wel begrip voor hoor.
    Maar gisteren zag ik nog nieuwe 14-16 Ah accu's voor ¤2.95.
    Modelletje voor de SV/V-Strom is wel een zeldzame denk ik .
    (zit hem meer in de maatvoering dan de capaciteit )
    Voor de TLR was ik voor een merkaccu ¤22.95 kwijt.

Maar die dealer verkoopt ws alleen microvlies accus.
    Althans ik hoop wel dat je voor dat geld die kwaliteit hebt.
      vrijdag 13 juli 2007 @ 11:37:52 #218
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_51424175
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 11:03 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat de dealer heeft voorgesteld om een gereviseerde startmotor te nemen
    startmotor hebben ze niets mee gedaan.
    probleem zat in de accu. 1 of meerdere cellen hadden een kortsluiting daardoor werd de accu met starten en in de motor met opladen wel heeeel erg warm/heet.
    Vreemde is wel dat met de Optimate accu(druppel)lader de accu normaal lijkt te laden en een goede spanning heeft maar NIET warm / heet word.
    LA-33
    Is het al vrijdag?
    pi_51424448
    quote:
    En nu serieus?
      vrijdag 13 juli 2007 @ 11:46:22 #220
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51424474
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 11:37 schreef bvvt het volgende:
    probleem zat in de accu. 1 of meerdere cellen hadden een kortsluiting daardoor werd de accu met starten en in de motor met opladen wel heeeel erg warm/heet.
    Vreemde is wel dat met de Optimate accu(druppel)lader de accu normaal lijkt te laden en een goede spanning heeft maar NIET warm / heet word.
    Dus je hebt enorm veel gesleuteld, maar het bleek de accu?

Maar met wie heb je dit allemaal samen gedaan?
      vrijdag 13 juli 2007 @ 11:47:16 #221
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51424504
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 11:35 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Laatste wapenfeit is via Engeland.
    Géén dealer in Nederland die bobinekabels per stuk verkocht.
    Blijft Engels he
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 11:37 schreef bvvt het volgende:

[..]

Ok, ik dacht dat je iets had gepost over de startmotor en koolborstel
      vrijdag 13 juli 2007 @ 11:47:54 #222
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51424532
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
    En nu serieus?
    Motor Forum in V&A, Marktplaats, Triumph riders club. Beetje rondlurken en veel lezen.
    De krenten uit de pap halen.
      vrijdag 13 juli 2007 @ 11:48:52 #223
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51424558
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 11:45 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

En nu serieus?
    Ik ben serieus
    pi_51424675
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 11:48 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Ik ben serieus
    wtffffffffffffff
    Sowieso schrijf je zo.
      vrijdag 13 juli 2007 @ 11:58:48 #225
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51424932
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 11:51 schreef -XX- het volgende:

[..]

wtffffffffffffff
    Nou
      vrijdag 13 juli 2007 @ 12:24:32 #226
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_51425790
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 11:46 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Dus je hebt enorm veel gesleuteld, maar het bleek de accu?

Maar met wie heb je dit allemaal samen gedaan?
    Zelf gedaan

Bij de dealer verteld wat ik voor probleem had.
    daar dachten ze in eerste instantie dat eht de koolborstels waren
    Pas nadat ik er achterkwam dat de accu met een paar minuten proberen starten leeg was aan de optimate gehangen - die had em in een nachtje opgeladen.
    Na een 2e poging kwam ik er achter dat de accu na het starten wel erg warm werd.
    Bij de dealer zeiden ze dat ik maar es moest langs komen dan zouden ze naar de start problemen kijken - ze hebben daar ook de accu aan de lader gegooit en daar werd ie wel heeeel erg heet.

is trouwens een Yuasa accu wat er in zat (vanaf 4-11-2004) en wat er opnieuw in is gegaan
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 11:47 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Blijft Engels he
    [..]

Ok, ik dacht dat je iets had gepost over de startmotor en koolborstel
    Klopt
    Koolborstels was ook de eerste gedachte bij de dealer

Startmotor heb ik ook helemaal uit elkaar gehaald en schoongemaakt.
    Pluspool koolborstel is ook beduidend verder afgesleten dan de min. maar ze geven voldoende druk op de rotor.

[ Bericht 3% gewijzigd door bvvt op 13-07-2007 12:30:15 ]
    LA-33
    Is het al vrijdag?
      vrijdag 13 juli 2007 @ 12:31:07 #227
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51426004
    Mailadres ooit alleen voor Marktplaats gebruikt.
    quote:
    Datum: Thursday, July 12, 2007 5:15 PM
    Van: Jeanine Mcqueen <akstcabitalyamnsdgs@abitalya.com>
    Aan: klx650r@chello.nl
    Onderwerpen: For klx650r
    Grootte: 5 kB

The best goods:
    Click on the Link bellow
    Cialis
    10 pills x 20mg $39.19 $3.92 per pill
    20 pills x 20mg $76.68 $3.83 per pill Your save: $2
    30 pills x 20mg $104.66 $3.49 per pill Your save: $13
    60 pills x 20mg $180.15 $3.00 per pill Your save: $55
    90 pills x 20mg $242.06 $2.69 per pill Your save: $111
    Viagra
    10 pills x 50mg $30.22 $3.03 per pill
    30 pills x 50mg $60.23 $2.01 per pill Your save: $30
    60 pills x 50mg $111.65 $1.86 per pill Your save: $70
    10 pills x 100mg $34.49 $3.45 per pill
    30 pills x 100mg $88.5 $2.95 per pill Your save: $15
    60 pills x 100mg $141.02 $2.35 per pill Your save: $66
    90 pills x 100mg $176.4 $1.96 per pill Your save: $134
      vrijdag 13 juli 2007 @ 12:34:49 #228
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_51426102
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 12:31 schreef Worldbeater het volgende:
    [..]

Moet er gepresteerd gaan worden
    LA-33
    Is het al vrijdag?
      vrijdag 13 juli 2007 @ 12:37:59 #229
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51426206
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 12:34 schreef bvvt het volgende:
    Moet er gepresteerd gaan worden
    Volgens mijn referenties heb ik daar geen pillen voor nodig.. vaak verbazing alom.

Toendertijd een mailadres aangemaakt om de KLX te verkopen, zie je hoe snel de spammers dat oppikken.
    2 jaar na dato.

vrijdag 13 juli 2007 @ 12:39:42 #230
    17596 Makster
    pi_51426261
    quote:
    [..]

Wat voor pillen zijn het

Voor een beetje goeie xtc pil zijn het schappelijke prijzen
      vrijdag 13 juli 2007 @ 12:40:50 #231
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51426291
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 12:39 schreef Makster het volgende:
    Wat voor pillen zijn het

Voor een beetje goeie xtc pil zijn het schappelijke prijzen

Lijstje was een pagina groot, dus ze hadden nog meer.
    pi_51426303
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 12:37 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Volgens mijn referenties heb ik daar geen pillen voor nodig.. vaak verbazing alom.

Toendertijd een mailadres aangemaakt om de KLX te verkopen, zie je hoe snel de spammers dat oppikken.
    2 jaar na dato.

[afbeelding]
    So nice!!
    Sowieso schrijf je zo.
      vrijdag 13 juli 2007 @ 12:43:41 #233
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
      vrijdag 13 juli 2007 @ 12:49:16 #234
    17596 Makster
    pi_51426574
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 12:40 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Lijstje was een pagina groot, dus ze hadden nog meer.
    Sounds sexy
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ik dacht al aan je toen ik ging editten om de foto er bij te zetten.

@Makster, http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Cialis&meta= eerste hit.

Fucking wankers

Betekent wel dat als ze echt zoveel verkopen het porbleem van overbevolking zich zelf moet oplossen. Wanneer iedereen die shit koopt betekent dat er veel impotente rukkers zijn
      vrijdag 13 juli 2007 @ 12:56:39 #235
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51426801
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 12:49 schreef Makster het volgende:
    Sounds sexy

Fucking wankers

Betekent wel dat als ze echt zoveel verkopen het porbleem van overbevolking zich zelf moet oplossen. Wanneer iedereen die shit koopt betekent dat er veel impotente rukkers zijn

Over sexy gesproken.

Maar -XX- is al eens geweest.

vrijdag 13 juli 2007 @ 13:03:14 #236
    17596 Makster
    pi_51427054
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 12:56 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Over sexy gesproken.

[afbeelding]

Maar -XX- is al eens geweest.

[afbeelding]
    Vertel ej er ook ff bij dat het blok na 300 km de poep in is gedraaid

Oeiiii, geile voorvork trouwens
    pi_51427200
    morge
      vrijdag 13 juli 2007 @ 13:10:02 #238
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51427323
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 13:03 schreef Makster het volgende:
    Vertel ej er ook ff bij dat het blok na 300 km de poep in is gedraaid

Oeiiii, geile voorvork trouwens
    NeeeJ na drie-vier maanden. Maar ze had er amper mee gereden, want ze kon hem niet aantrappen, en het was lang slecht weer etc. Dus ze was toch boos op mij.

Ik had hem voor het afleveren nog een nieuwe nokkenasketting laten geven, kleppen stellen.
    Die motorzaak zei nog dat de zuiger er zo netjes uitzag.
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 13:06 schreef Roderick2085 het volgende:
    morge
    Hi dude, I am going to blow your face off.

vrijdag 13 juli 2007 @ 13:14:12 #239
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51427936
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 13:10 schreef Worldbeater het volgende:
    [..]

Hi dude, I am going to blow your face off.

was kwart voor 11 m'n bed al uit hoor
      vrijdag 13 juli 2007 @ 13:37:10 #241
    17596 Makster
    pi_51428285
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 13:14 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Kanzzzzzz geil.

[afbeelding]

[afbeelding]

Get down on your knees boy.

[afbeelding]

[afbeelding]

Wel de tofste motor die ik ooit gehad heb. Al had ik na revisie / verbouwen slecht 50 km gereden ofzo Iedeaal klus project
      vrijdag 13 juli 2007 @ 14:48:13 #242
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_51430845
    Die laatste foto ook
      vrijdag 13 juli 2007 @ 15:07:28 #243
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51431547
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 13:27 schreef Roderick2085 het volgende:
    was kwart voor 11 m'n bed al uit hoor
    Paintballing! <insert shooting smiley>

Kwart voor elf was ik al bijna drie uur aan het klootviolen.
    Nog 25 minuten.
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 14:48 schreef koffiekoekje het volgende:
    Die laatste foto ook
    1na laatste.
      vrijdag 13 juli 2007 @ 15:16:20 #244
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51431859
    Makster is hiermee de grootste motorfietsleverancier van FOK MC
      vrijdag 13 juli 2007 @ 16:02:06 #245
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_51433418
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 15:16 schreef Rib-i het volgende:
    ik dacht motoport
      vrijdag 13 juli 2007 @ 16:05:51 #246
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51433567
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 15:16 schreef Rib-i het volgende:
    De enige motoren die intern verplaatst waren zijn de B6 van Rietvaerder naar Hicham,
    en een CR500 van WB naar Makster.

Makster had wel voor en na mijn KLX650R periode zelf een KLX650R.
    En aardig dat hij hier even aan mijn vorkpoten kwam sleutelen.

Want hij wilde ze omruilen met die van hem.
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 12:24 schreef bvvt het volgende:
    Zelf gedaan
    Netjes.
    quote:
    is trouwens een Yuasa accu wat er in zat (vanaf 4-11-2004) en wat er opnieuw in is gegaan
    Die is best snel overleden, veel korte stukjes mee gereden dat hij niet goed bijlaadt?
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef koffiekoekje het volgende:
    ik dacht motoport
    Alleen mensen met een gebrek aan zelfvertrouwen kopen daar.
    SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door Worldbeater op 13-07-2007 16:17:36 ]
    pi_51434039
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 16:05 schreef Worldbeater het volgende:
    [..]

SPOILER
    TataK en DeBuurman
      vrijdag 13 juli 2007 @ 16:35:26 #248
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_51434623
    quote:
    [..]

SPOILER
    IOH bwt andere dealer denk ik evenals -XX-
      vrijdag 13 juli 2007 @ 16:54:53 #249
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51435370
    quote:

[..]

De enige motoren die intern verplaatst waren zijn de B6 van Rietvaerder naar Hicham,
    en een CR500 van WB naar Makster.
    De streetfighter van OPM is toch ook van Makster geweest, of heb ik dat verkeerd begrepen bij de tuinmeet
    pi_51435448

zo naar de nieuwste Harry Potter toe
      vrijdag 13 juli 2007 @ 17:04:33 #251
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_51435660
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 16:54 schreef Rib-i het volgende:

[..]

De streetfighter van OPM is toch ook van Makster geweest, of heb ik dat verkeerd begrepen bij de tuinmeet
    das helemaal correct
    LA-33
    Is het al vrijdag?
      vrijdag 13 juli 2007 @ 17:14:23 #252
    17596 Makster
    pi_51435948
    Indeed

I'm de mother fucking hussle baby

VAKANTIETIEITEITEITIETIEITEITIQWET

Lolpeoeoeoeoeeooe XX @#@#@#@3 pow3Ed
      vrijdag 13 juli 2007 @ 17:15:59 #253
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51435991
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 17:04 schreef bvvt het volgende:

[..]

das helemaal correct [afbeelding]

Ik meende dat Makster iets had gezegd over het project maar er werd zoveel geluld die dag Als we nou eens hadden doorgewerkt ipv gekletst dan was de tuin om 16:00 af
      vrijdag 13 juli 2007 @ 17:16:35 #254
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51436018
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 17:14 schreef Makster het volgende:
    Indeed

I'm de mother fucking hussle baby

VAKANTIETIEITEITEITIETIEITEITIQWET

Lolpeoeoeoeoeeooe XX @#@#@#@3 pow3Ed
    Nog 2 uur dan heb ik de overdracht pas klaar
      vrijdag 13 juli 2007 @ 17:30:02 #255
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51436412
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 16:54 schreef Rib-i het volgende:
    Valt die onder 'motoren'.
      vrijdag 13 juli 2007 @ 17:50:52 #256
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51437007
    Piepklein mazzeltje, de oliefilters die ik in voorraad heb voor de Trident passen zo op de Trophy.

Handjes hebben nog steeds bloeduitstortingen van de motor aan de kant zetten gisteren.

En de Trident spulletjes kwamen dus ook woensdag binnen. Vrijdag pas besteld via internet.

Bobine, kabel, K&N luchtfilter, tank rebuild kit, bougies en een engine RVS kit.
    K&N was notabene goedkoper dan een standaard Triumph luchtfilter. (¤80 -/- 30% )
      vrijdag 13 juli 2007 @ 17:59:15 #257
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_51437227
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 07:21 schreef Rib-i het volgende:
    Mogguh
    [..]

Ik sluit het niet uit
    Pax & Pry Free download
      vrijdag 13 juli 2007 @ 18:00:54 #258
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51437265
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 17:59 schreef ikookhier het volgende:
    Ik sluit het niet uit
    Zondag ben ik in ieder geval in Den Haag. Na dit weekend is Nick drie weken op vakantie.
    Dan kan ik wel meeten.
    pi_51437303
    Jammie

Ik stel voor dat dit ons nieuwe semi-gezonde Fok!MC voer wordt naast de M&M's
    In verschillende smaken beschikbaar
      vrijdag 13 juli 2007 @ 18:03:02 #260
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_51437327
    Ik zit het weekend in Leiden, voor mij dus ook geen Gelredome
    LA-33
    Is het al vrijdag?
      vrijdag 13 juli 2007 @ 18:04:58 #261
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_51437381
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 16:35 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

IOH bwt andere dealer denk ik evenals -XX-
    IOH MP
    Pax & Pry Free download
      vrijdag 13 juli 2007 @ 18:05:56 #262
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_51437407
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 18:00 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Zondag ben ik in ieder geval in Den Haag. Na dit weekend is Nick drie weken op vakantie.
    Dan kan ik wel meeten.
    Gaan we zeker even doen, Anders meet je nooit met me
    Pax & Pry Free download
    pi_51437511
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 07:21 schreef Rib-i het volgende:

Gelredome

Kan OPM een keer niet, komt iemand anders met Gelredome aanzetten...
      vrijdag 13 juli 2007 @ 18:13:00 #264
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51437623
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 18:02 schreef hicham het volgende:
    Jammie

[afbeelding]

Ik stel voor dat dit ons nieuwe semi-gezonde Fok!MC voer wordt naast de M&M's
    In verschillende smaken beschikbaar [afbeelding]
    15.30 was ik klaar, naar huis gefietst , gelijk een pakje Liga milkbreak en een Evergreen.
    16.15 Nick op de fiets opgehaald en boodschappen gedaan.
    Tussen 16.55 en nu een zak Dorito's op, vijf marsjes en tien chocolade wafeltjes.
    Nu tijd om te koken.

Nog even resumeren: dat gezonde tussendoortje van je heeft ook meer dan 100 calorieen schat ik.
    Per snack, niet per pakje.
    pi_51437626
    quote:
    [..]

Verdacht, ik ook al een dergelijk mailtje op mijn niet-spam adres

Die van jou zijn goedkoper, URL?
      vrijdag 13 juli 2007 @ 18:13:09 #266
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_51437632
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 18:09 schreef hicham het volgende:

[..]

Gelredome

Zo zijn die gasten ik ga nu even in mee
    Pax & Pry Free download
      vrijdag 13 juli 2007 @ 18:16:48 #267
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51437748
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 18:05 schreef ikookhier het volgende:
    Gaan we zeker even doen, Anders meet je nooit met me
    Ja ik mis jou ook.

Triumph nieuws........
    quote:
    "pietjepuk96"][quote="marcompb"]idd Hans :lol:

Nog steeds de Trophy in je bezit?
    quote:
    Ikke wel! Hij gaat hard richting de 190.000... :wink:
    2 ton.. .. hoewel ik vermoed dat deze ook een 1 voor de kilomsterstand moet hebben.
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 18:13 schreef hicham het volgende:
    Verdacht, ik ook al een dergelijk mailtje op mijn niet-spam adres [afbeelding]

i
    pi_51438012
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 17:30 schreef Worldbeater het volgende:
    Valt die onder 'motoren'.
    eigenlijk niet nee
    quote:
    Gelredome

vrijdag 13 juli 2007 @ 18:34:47 #269
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51438190
    quote:

[..]

Gelredome

Oh my bad
    Geen Gelredome dan
    Uhmmmmmmmm..........

pi_51438279
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 18:13 schreef hicham het volgende:

[..]

Verdacht, ik ook al een dergelijk mailtje op mijn niet-spam adres [afbeelding]

pi_51438301
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 18:13 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

15.30 was ik klaar, naar huis gefietst , gelijk een pakje Liga milkbreak en een Evergreen.
    16.15 Nick op de fiets opgehaald en boodschappen gedaan.
    Tussen 16.55 en nu een zak Dorito's op, vijf marsjes en tien chocolade wafeltjes.
    Nu tijd om te koken.

Nog even resumeren: dat gezonde tussendoortje van je heeft ook meer dan 100 calorieen schat ik.
    Per snack, niet per pakje.
    Jowjow?

85 kcal per bar, is dat veel, weinig of normaal
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 18:34 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Oh my bad
    Geen Gelredome dan
    Uhmmmmmmmm..........

Arena dan maar?
      vrijdag 13 juli 2007 @ 18:45:09 #272
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51438445
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 18:39 schreef hicham het volgende:

[..]

Jowjow?

85 kcal per bar, is dat veel, weinig of normaal
    Voor haar veel

Voor hem te weinig

Voor hem normaal

quote:
    [..]

Arena dan maar?
    Ook goed ovb
    pi_51438566
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 18:45 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Voor haar veel

[afbeelding]

Voor hem te weinig

[afbeelding]

Voor hem normaal

[afbeelding]
    [..]

Ook goed ovb

Dolletjes, nou hoef ik niet mijn vinger in me strot te steken [/GTST Beach ]

Ander voorstel is ook goed hoor Maar bij nader inzien ligt het wel relatief centraal als IOH meemeet
      vrijdag 13 juli 2007 @ 18:52:09 #274
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51438646
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 18:49 schreef hicham het volgende:

[..]

Dolletjes, nou hoef ik niet mijn vinger in me strot te steken [afbeelding] [/GTST Beach ]

Ander voorstel is ook goed hoor Maar bij nader inzien ligt het wel relatief centraal als IOH meemeet
    Arena/Gelredome/anywhere is ok als ik kan ontsnappen weg mag
      vrijdag 13 juli 2007 @ 18:53:53 #275
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_51438699
    Mijn god wat een klus om het Fok! Motorclub forum te vinden..
    Laat staan de nieuwste..
    pi_51438810
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 18:52 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Arena/Gelredome/anywhere is ok als ik kan ontsnappen weg mag
    Gebruik je ninja skills
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 18:53 schreef MuRKie het volgende:
    Laat staan de nieuwste..
    CTRL+F gebruiken @ topiclist PTA?

Waar kan ik complete MotoGP's downloaden?
    www.duc.nu had ze dacht ik altijd, maar kan ze nu niet vinden
      vrijdag 13 juli 2007 @ 18:59:35 #277
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_51438869
    quote:
    Laat staan de nieuwste..
    Zijn er ook andere fora dan

* Rib-i is iff
      vrijdag 13 juli 2007 @ 19:02:57 #278
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_51438966
    GSX650f PDF

[ Bericht 53% gewijzigd door ikookhier op 13-07-2007 19:20:01 ]
    Pax & Pry Free download
      vrijdag 13 juli 2007 @ 19:05:33 #279
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_51439026
    quote:
    als IOH meemeet

wie weet
    Pax & Pry Free download
    pi_51439101
    ZO lekker stukje gereden, bijna aangereden uitwijkend door de berm over het fietst pad al fietsers ontwijkend en met de hardslag in me strot alles tot een goed einde gebracht.

En golfjes die je uitdagen in de stad is ook altijd geweldig.
    Eerst wat terrein laten geven en dan volvoorbij blazen.(in hoeverre dat kan met zijwieltjes )
    Ik zwaai naar dieren.
    pi_51439293
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 19:08 schreef Geerd het volgende:
    ZO lekker stukje gereden, bijna aangereden uitwijkend door de berm over het fietst pad al fietsers ontwijkend en met de hardslag in me strot alles tot een goed einde gebracht.

En golfjes die je uitdagen in de stad is ook altijd geweldig.
    Eerst wat terrein laten geven en dan volvoorbij blazen.(in hoeverre dat kan met zijwieltjes )
    bij mij gaat dat altijd andersom.... ik rijd ze eruit, tot ik 10 a 20 km/u te hard rij, dan komen hun nog harder voorbij
      vrijdag 13 juli 2007 @ 19:16:16 #282
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_51439353
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 18:57 schreef hicham het volgende:

[..]

Gebruik je ninja skills [afbeelding]
    [..]

CTRL+F gebruiken @ topiclist PTA?

Toen kreeg ik alleen een oude topic.. En de zoekfunctie is gaar dus dat wilde ook niet helemaal lukken..
    pi_51439801
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 19:16 schreef MuRKie het volgende:
    Toen kreeg ik alleen een oude topic.. En de zoekfunctie is gaar dus dat wilde ook niet helemaal lukken..
    topic heeft ook echt veel kans om te zakken met al die zooi die hier voorbij komt
      vrijdag 13 juli 2007 @ 19:30:19 #284
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_51439833
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 19:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

topic heeft ook echt veel kans om te zakken met al die zooi die hier voorbij komt
    En toch vond ik niks.. Anders had het ook geen moeite gekost he
    pi_51439854
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 19:30 schreef MuRKie het volgende:
    En toch vond ik niks.. Anders had het ook geen moeite gekost he
    sjeh aan wie zou dat nou lichen
      vrijdag 13 juli 2007 @ 19:32:03 #286
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_51439885
    quote:
    Laat staan de nieuwste..
    Welkom doorzetter.
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 18:39 schreef hicham het volgende:
    Jowjow?

85 kcal per bar, is dat veel, weinig of normaal [afbeelding]
    Per bar best veel gezien de minimale oppervlakte2
    En je eet altijd een pakje. En nog bijna nakka gevoel dat je wat binnen hebt.
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 18:57 schreef hicham het volgende:
    Die is gestopt omdat de MotoGP organisatie dreigde met gerechterlijke stappen.

i
      vrijdag 13 juli 2007 @ 19:32:34 #287
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_51439909
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

sjeh aan wie zou dat nou lichen
    Heb nooit gezegd dat het niet aan mij lag Zei alleen dat het veel moeite kostte
      vrijdag 13 juli 2007 @ 19:33:19 #288
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_51439935
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 19:32 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Welkom doorzetter.
    [..]

Per bar best veel gezien de minimale oppervlakte2
    En je eet altijd een pakje. En nog bijna nakka gevoel dat je wat binnen hebt.
    [..]

Die is gestopt omdat de MotoGP organisatie dreigde met gerechterlijke stappen.

i
    Hai
    pi_51439967
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 19:32 schreef MuRKie het volgende:
    Heb nooit gezegd dat het niet aan mij lag Zei alleen dat het veel moeite kostte
    owkeejj
      vrijdag 13 juli 2007 @ 19:37:21 #290
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_51440055
    Ik kom vast even de sfeer proeven hier..

Niet lang meer en ik heb zelf ook motor rijbewijs (ja ik doe nu nog zonder )
    Dus dacht ik neus vast wat rond want mocht het zover zijn dan kan ik meteen meelullen hiero
      vrijdag 13 juli 2007 @ 19:41:24 #291
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_51440167
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 19:37 schreef MuRKie het volgende:
    Ik kom vast even de sfeer proeven hier..

Niet lang meer en ik heb zelf ook motor rijbewijs (ja ik doe nu nog zonder )
    Dus dacht ik neus vast wat rond want mocht het zover zijn dan kan ik meteen meelullen hiero
    Verstandig & welkom

[ Bericht 24% gewijzigd door ikookhier op 13-07-2007 19:50:27 ]
    Pax & Pry Free download
      vrijdag 13 juli 2007 @ 19:44:23 #292
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_51440241
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 19:41 schreef ikookhier het volgende:

[..]

Verstandig & welkom
    Niet dan?
      vrijdag 13 juli 2007 @ 19:45:48 #293
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_51440279
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 19:44 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Niet dan?
    bevestigen of ontkrachten doe ik niet aan
    Pax & Pry Free download
      vrijdag 13 juli 2007 @ 19:47:26 #294
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_51440319
    Ach, nix van aan trekken
    D'r zijn er meer die net rijbewijs hebben - Ik heb et al een paar jaar op zak. Vroeger toen ik nog minder in guldens betaalde voo reen les dan tegenwoordig iin euro's.
    Oe, die goei ouwe tijd
    LA-33
    Is het al vrijdag?
      vrijdag 13 juli 2007 @ 19:48:26 #295
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_51440345
    Ik zit nu nog ff te wachten op het nieuwe topic zodat ik die niet ga missen dit weekend.
    LA-33
    Is het al vrijdag?
      vrijdag 13 juli 2007 @ 19:52:30 #296
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_51440464
    Dan ga ik em zelf wel dicht plempen
    LA-33
    Is het al vrijdag?
      vrijdag 13 juli 2007 @ 19:52:49 #297
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_51440474
    Wie helpt er mee?
    LA-33
    Is het al vrijdag?
      vrijdag 13 juli 2007 @ 19:53:18 #298
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_51440493
    297
    LA-33
    Is het al vrijdag?
      vrijdag 13 juli 2007 @ 19:53:37 #299
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_51440502
    298
    LA-33
    Is het al vrijdag?
      vrijdag 13 juli 2007 @ 19:53:53 #300
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_51440505
    Dit is dan de 1 na laatste
    LA-33
    Is het al vrijdag?
      vrijdag 13 juli 2007 @ 19:54:10 #301
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_51440515
    LA-33
    Is het al vrijdag?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')