quote:GoBlade XT3 elektric bike!!
After 10 years of R&D, the Blade has been unleashed. A high performance electric bike, which will revolutionise the way we think of off-road motorcycling in the future.
With Blade's clean and no-noise approach, we can ride or race wherever suitable space exists - not just on remote MX tracks or woodland trails, but also in urban areas as well.
Blades underlying philosophy is that "No Sound Equals More Ground". Blade owners will not only have a great riding experience but will also gain from more riding opportunities. So don't just go riding . . Go Blading !
Van hoe ik de hoes over de motor deed of het dagje?quote:
Nope, niet gebeurd... maar wel gelijk weer in slaap gevallen na het uitzetten zonder snoozequote:[..]
Ik hoop jij (ook) niet.![]()
En een stukje van mijn levenquote:Je hebt trouwens nog een ijsje tegoed, en 50 km benzine door Haarlem.![]()
quote:Ze starte trouwens net gelijk, hiervoor het stationair nog even opnieuw afgeregeld.
Kan niet meer afslaan, maar loopt ook niet meer zo idioot hoog.![]()
Alleen niet getankt, wel even spul er in, een ritje naar de MAC en terug. Zonder stoppen.
Behalve dat schudden met de tank op de parkeerplaats daar, waar ik bijna bij viel.![]()
Welke dwaas niet, als je zo'n mooie lang lege overzichtelijke weg voor je hebtquote:[..]
Welke dwaas gaat er nou 240 km/u rijden op de A5. Met duo! Op een naked.![]()
En dan bij het opstappen zeggen dat ik wel wat wind vang boven je uit..
.. vervolgens ga je met je neus op de tank om de topsnelheid uit te proberen.![]()
![]()
![]()
heH, vakantiequote:
quote:Inbrekers stelen duizenden dollars met hulp Google lees voor
Uitgegeven: 11 juli 2007 13:19
Laatst gewijzigd: 11 juli 2007 13:33
AMSTERDAM - Een partycenter voor kinderen in het Amerikaanse Colorado Springs is twaalfduizend dollar armer. Twee inbrekers wisten het geld met hulp van zoekmachine Google uit de kluis te stelen.
inertia/nu.nl
Volgens de plaatselijke krant probeerde het duo eerst de beveiligingscamera onklaar te maken door er smeerolie op te spuiten, maar dat zorgde er alleen voor dat de lens schoon werd.
De camera legde in de daaropvolgende vijf kwartier dan ook nauwgezet vast hoe de inbrekers tevergeefs trachtten de kluizen open te maken. Uiteindelijk verliet een van de twee de ruimte, om even later terug te keren. De kluis ging vervolgens relatief gemakkelijk open, en de dieven gingen er vandoor met twaalfduizend dollar, een laptop en een Playstation.
De volgende dag bleek dat een van de twee op een computer in een naastgelegen kamer zoekmachine Google had geraadpleegd. Hij had gezocht op "How to open a safe" en "How to crack a safe".
De daders zijn nog voortvluchtig. De autoriteiten houden er rekening mee dat (oud-)werknemers bij de kraak betrokken zijn.
(c) NU.nl/Wieland van Dijk
En ik wilde slapenquote:
quote:Nope, niet gebeurd... maar wel gelijk weer in slaap gevallen na het uitzetten zonder snoozeGelukkig wordt hier voor het huis een gebouwtje gesloopt, schrik je wel ff van als ze om 07:30 beginnen [afbeelding] Maar deze keer kwam het dus wel goed uit, goed werk bouwvakkers
Dat mannetje op die SV650S.quote:Welke dwaas niet, als je zo'n mooie lang lege overzichtelijke weg voor je hebt [afbeelding] Hij klom nog heel langzaam, maar ik vond het wel genoeg zoDat geintje op de A4 met die andere motorrijder was dus slechts een voorproefje [afbeelding]
Ik open alleen topics van nieuwe motoren. e.a. volgens M.A.R.S. art. 533.2 fig 8.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:02 schreef hicham het volgende:
Ik had trouwens wel op z'n minst een Triumph topic verwacht eigenlijk
nicequote:Op donderdag 12 juli 2007 01:42 schreef Worldbeater het volgende:
Als slaapmutje nog even een piccie ..
Heb ik het daar allemaal voor gedaan..en Hicham ook...
![]()
![]()
Snel die lelijke XXXL stickers er eens af....![]()
![]()
Ik overweeg een GSX-R streetfighter als fatsoenlijke motor.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wrom niet weer een keer één fatsoenlijke![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:17 schreef BazzieK het volgende:
Zeuw rijles gehadNu lekker heel de dag motor rijden met TataK en DeBuurman
Voel me nu wel een beetje een Rietvaerder
![]()
die verwachtte ik jahquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:23 schreef Worldbeater het volgende:
Ik overweeg een GSX-R streetfighter als fatsoenlijke motor.![]()
aanbieding is altijd okquote:Deze was in de aanbieding, komende weken snel een beurtje geven en goed nakijken.
En de beste motor houden we i.c.m. toponderhoud = fatsoenlijke motor.![]()
Sleutelen is hier ook leuk(er) aan, er valt nog wat te winnen qua poetsen en onderhoud.
Grote stappen vooruit, heel bevredigend.![]()
Maar iets nieuwers zit er even niet in.![]()
En de Triumph is geen standaard motor, voor de prijs heb je anders alleen een GS500.![]()
Er is weer 'ruhring'in de tent.![]()
![]()
Duim omlaag mag ook.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
aanbieding is altijd oken sommigen onder ons sleutelen net zo graag als rijden als niet liever
verder![]()
![]()
gheghequote:
7 uur is voldoendequote:De motor was maar 1.400 euro, alleen soms duurt starten een uur. ()
Hicham heeft dus wat minder geslapen vannacht.![]()
Ik verwacht een wat betere grondspeling met deze.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ghegheieder zen meug hee..dacht alleen wel dat jij wat meer sportief georienteerd was
zelf zou ik niet een moto willen hebben of tweemet die grondspeling
![]()
Kwam ik er 2,5 tekort.quote:7 uur is voldoende
Ik had 'm al van ver in het vizier, moest gelijk aan jou denken. Je had namelijk ooit iets gepost over dat je op lange afstanden weleens ging liggen op de motor voeten op de duosteuntjesquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat mannetje op die SV650S.![]()
![]()
Ik heb mij nog omgedraaid om goed te kijken waar hij mee bezig was. Onder de wind duiken@100km/u.
Hij keek er ook angstig bij.. vast zo'n motorrijder die later verteld dat hij ook met storm gereden heeft.![]()
Lekker knusquote:Maar verder was die 240 km/u aardig gek, laatste 15 km duurde idd wel ff.
Alleen daardoor reden we wel erg lang tussen de 225 en 240.. en je liet ook niet gelijk gas los.![]()
Goed vasthouden was het devies.Net als bij die wheelie bij 140 km/u.
![]()
quote:[..]
Ik open alleen topics van nieuwe motoren. e.a. volgens M.A.R.S. art. 533.2 fig 8.
De kleine lettertjes.![]()
Doen jullie niet aan flexwerkenquote:Moest hard fietsen vanochtend.
8.00 beginnen net gehaald,
net zoveel stoplichten doorgereden als gisteravond / toen gepushed door Hicham.![]()
![]()
![]()
Zit nu alleen op kantoor, half uurtje later noby would have noticed.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
enne @ El P.:voor de lift
moet ik onthouden als ik weer es een potentiele opvolger zie in Maastricht of zo
![]()
Hej, er staan nog 2 vragen van mij openquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:17 schreef BazzieK het volgende:
Zeuw rijles gehadNu lekker heel de dag motor rijden met TataK en DeBuurman
Voel me nu wel een beetje een Rietvaerder
![]()
Gammaquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sleutelen is hier ook leuk(er) aan, er valt nog wat te winnen qua poetsen en onderhoud.
Ik ook, kon het eerst niet plaatsen, ene dwerg op een motor.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:58 schreef hicham het volgende:
Ik had 'm al van ver in het vizier
Dat was op een motor waarbij de voetsteunen op WC stand staan, dus te laag en ver naar voren.quote:, moest gelijk aan jou denken. Je had namelijk ooit iets gepost over dat je op lange afstanden weleens ging liggen op de motor voeten op de duosteuntjes![]()
quote:
quote:Doen jullie niet aan flexwerken
Mja, niet dat we volledig overtuigd waren van de kwaliteit en zinvolle aankoop.quote:Gamma
Al was het stiekem ook wel een beetje dure ticket naar huis toe heH
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:07 schreef Makster het volgende:
Wtf
Pep WEEER een andere motor erbij
Echt, gast kap nou is man
zul je idd wel wat moeten aanpassen denk ik zoquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:47 schreef Worldbeater het volgende:
Ik verwacht een wat betere grondspeling met deze.
En e.a. kan je natuurlijk aanpassen, dat was ik reeds van plan met de Trident.
dus dat rondstrooien van biedingen her en der levert soms ook nog wat opquote:Maar deze motor kwam op mijn pad, en enige tijd later nam de man contact op dat mijn lage bod geaccepteerd werd. Dus nu kijken welke motor opgehoogd gaat worden.
dat dan weer welquote:En 125 PK, potentieel zit er wel in.
genoegquote:Kwam ik er 2,5 tekort.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daar heb ik wel zalm&doperwtjes voor overquote:
Als het altijd financieel een probleem is een "betere" motor te kopen, kun je natuurlijk overwegen eens een jaartje geen brik te kopenquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:23 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:11 schreef SicSicSics het volgende:
Hallo![]()
Ik kom, na een jaar geleden een erg grote bek te hebben gehad en mezelf met veel bombarie aangekondigt te hebben als trotse bezitter van een motor rijbewijs, nog eens langs voor een update.
Misschien kennen jullie me niet meer, na al die drie posts vorig jaar!Dus ik zeg eerst even hallo voor ik weer losbrand.
Ik kom nu namelijk aankondigen dat ik na een jaar van niet rijden wegens geldgebrek eindelijk de trotse eigenaar ben van een motor! En het is nog een klassieker (lees: aftans brak brik) ook!
Een echte Honda CB500 Four uit 1973.Anticlimax: Hij rijdt (nog) niet.
![]()
Mijn vraag dan ook: Zijn er hier mensen die ervaring hebben met sleutelen aan een motor? Ik niet namelijk. Jaren geleden wel een echte Yamaha DT gehad, maar die heb ik kunstig om zeep gesleuteld!En een Honda 4 cilinder is toch net ff wat anders. (Zijn er trouwens geen sleutel/project topics voor motoren hier op FOK!? Je ziet overal semi snelle plastic auto bouw topics maar ik kon niks voor een motortje vinden...
) Ik heb al een echte shop manual (gedownload
) en ben enthosiast begonnen met strippen...
Hier de stand van zaken:
- Bobines moeten vervangen worden, zijn er al af ik wacht alleen nog even tot ik weer geld heb.
- Nieuwe accu nodig, is er ook al af maar zie boven.
- Nieuwe rubber tussenstukje van luchtfilter naar carborateur nodig. Zijn er ook al af, maar zie boven...![]()
Wat ik nog wil doen:
- Carborateurs openmaken en schoonmaken.
- Luchtfilter eraf slopen en schoonmaken.
- Tank spuiten.
- Electronica doormeten.
- Nieuwe toerenteller monteren.
- Motor wegbrengen en laten reficeren.
Kan ik hier af en toe komen bleren om hulp? Of raden julie me toch aan een ander forum te zoeken?![]()
Ik hoop volgend jaarzomer te kunnen brommeren op mijn opgepoetste, vers gespoten zelf in elkaar geknutselde CB500! Maar ik heb zo goed/slecht als nul sleutel ervaring, dus ik ben heel benieuwd.
Lijkt me gezellig!quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]je bent net op tijd
misschien kun je hier online synchroon klussen met de heer Worldbeater
Ik heb geen radio op de afdeling. Alleen de dames van het administratie kippenhok beneden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
genoeg![]()
+ foute uurtje musica kan een hoop doen
Binnenkort een motor in Arnhem halen dus.quote:[quote]daar heb ik wel zalm&doperwtjes voor over![]()
![]()
Dit vreet vooralsnog geen brood.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:12 schreef koffiekoekje het volgende:
Als het altijd financieel een probleem is een "betere" motor te kopen, kun je natuurlijk overwegen eens een jaartje geen brik te kopen![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:19 schreef SicSicSics het volgende:
Lijkt me gezellig!Ik las dat hij al meerdere brikken heeft opgelapt... Met succes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had nog piccies willen nemen van Hiesj die zijn ketting aan het smeren was..quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:09 schreef koffiekoekje het volgende:
Wel jammer van het matige fotoverslaghad meer verwacht bij het zien van de trailer
.. en daarna de goudkleurige schakeltjes weer ging poetsen. Want het moest wel glimmen allemaal.![]()
Verder was ik een beetje te gehaast om relaxt piccies te nemen.![]()
En de tijd ging al snel genoeg zo.![]()
![]()
![]()
Eejquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:11 schreef SicSicSics het volgende:
Hallo![]()
Ik kom, na een jaar geleden een erg grote bek te hebben gehad en mezelf met veel bombarie aangekondigt te hebben als trotse bezitter van een motor rijbewijs, nog eens langs voor een update.
Misschien kennen jullie me niet meer, na al die drie posts vorig jaar!Dus ik zeg eerst even hallo voor ik weer losbrand.
Ik kom nu namelijk aankondigen dat ik na een jaar van niet rijden wegens geldgebrek eindelijk de trotse eigenaar ben van een motor! En het is nog een klassieker (lees: aftans brak brik) ook!
![]()
Mijn vraag dan ook: Zijn er hier mensen die ervaring hebben met sleutelen aan een motor? Ik niet namelijk. Jaren geleden wel een echte Yamaha DT gehad, maar die heb ik kunstig om zeep gesleuteld!En een Honda 4 cilinder is toch net ff wat anders. (Zijn er trouwens geen sleutel/project topics voor motoren hier op FOK!? Je ziet overal semi snelle plastic auto bouw topics maar ik kon niks voor een motortje vinden...
Hier de stand van zaken:
- Bobines moeten vervangen worden, zijn er al af ik wacht alleen nog even tot ik weer geld heb.
- Nieuwe rubber tussenstukje van luchtfilter naar carborateur nodig. Zijn er ook al af, maar zie boven...![]()
Wat ik nog wil doen:
- Tank spuiten.
- Electronica doormeten.
Kan ik hier af en toe komen bleren om hulp? Of raden julie me toch aan een ander forum te zoeken?![]()
Ik hoop volgend jaarzomer te kunnen brommeren op mijn opgepoetste, vers gespoten zelf in elkaar geknutselde CB500! Maar ik heb zo goed/slecht als nul sleutel ervaring, dus ik ben heel benieuwd.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:02 schreef hicham het volgende:
probeerde het duo eerst de beveiligingscamera onklaar te maken door er smeerolie op te spuiten, maar dat zorgde er alleen voor dat de lens schoon werd.!
fout uurtjequote:Op donderdag 12 juli 2007 10:21 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb geen radio op de afdeling. Alleen de dames van het administratie kippenhok beneden.
Maar ze hebben een bandje mee laten lopen, ik hoor het later wel.![]()
![]()
![]()
quote:Binnenkort een motor in Arnhem halen dus.
Aldi-food is good-enough dusquote:De zalm was te eten volgens Hiesj .Had alleen niets in huis, dus het was wel ff haasten.
logischquote:Alleen daarna hadden we ineens 2 uur over, want we kwamen een half uur tekort. (![]()
![]()
)
sjeh beter dat ik zulkse biedingen niet doequote:Ennnn aanbiedingen zijn meer foute verleidingen dan goed voor je is.![]()
![]()
Nu kan het nog. Volgend jaar woon ik samen ofzo.![]()
Owjaquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit vreet vooralsnog geen brood.![]()
Andere brikkies brachten ook alleen maar op.![]()
Gratis hobbieen.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er is hoop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motor-forum ga ik ook maar eens kijken dan!quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:30 schreef Makster het volgende:
Hier en daar sleutelen we weleens wat aan elkaar jaVoor het betere advies ga je naar www.motor-forum.nl daar zitten de echte sleutelwonders. Beetje advies hier en daar kunnen we je wel geven
succes met je brik![]()
En bedankt, ik ga het nodig hebben denk ik, het uit elkaar halen lukt wel denk ik, het in elkaar zetten daarentegen...![]()
Ik ben ook net verhuisd en heb eigenlijk geen goede sleutel werkplaats... Alles komt een beetje tegelijk hier. Ik moet eigenlijk eerst mijn schuurtje ombouwen (electra aanleggen, stellingen ophangen en een werkbank bouwen) voor ik goed en wel kan beginnen. Ik vind het bijna jammer dat ik op vakantie ga dit jaar...Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Nieuweling! met oldschool bikequote:Op donderdag 12 juli 2007 10:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Er is hoop!![]()
[..]
Motor-forum ga ik ook maar eens kijken dan!
En bedankt, ik ga het nodig hebben denk ik, het uit elkaar halen lukt wel denk ik, het in elkaar zetten daarentegen...![]()
Ik ben ook net verhuisd en heb eigenlijk geen goede sleutel werkplaats... Alles komt een beetje tegelijk hier. Ik moet eigenlijk eerst mijn schuurtje ombouwen (electra aanleggen, stellingen ophangen en een werkbank bouwen) voor ik goed en wel kan beginnen. Ik vind het bijna jammer dat ik op vakantie ga dit jaar...
Goeiemorgen nog!quote:
Oud is goed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Goeiemorgen nog!
En ja, tis een ouwtje! Maar wel mooi! Alstie schoon en weer in elkaar gezet is!
Ik ga iig proberen om jullie een beetje up-to-date te houden!
Edit: Een week lang posten en dan zal ik eens een foto uploaden, of mogen halve motoren niet in de OP?
WB, wat kost nou zo'n motor?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik overweeg een GSX-R streetfighter als fatsoenlijke motor.![]()
![]()
Deze was in de aanbieding, komende weken snel een beurtje geven en goed nakijken.
En de beste motor houden we i.c.m. toponderhoud = fatsoenlijke motor.![]()
En de Triumph is geen standaard motor, voor de prijs heb je anders alleen een GS500.![]()
Er is weer 'ruhring'in de tent.![]()
![]()
quote:
Geen ideequote:Op donderdag 12 juli 2007 09:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Duim omlaag mag ook.![]()
De motor was maar 1.400 euro, alleen soms duurt starten een uur. ()
Hicham heeft dus wat minder geslapen vannacht.![]()
Kan ook weer niet teveel freubelen. De neef van de directeur kwam hier zitten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
fout uurtjegeen speakertjes in je pc
Vaak nog hele hoge kwaliteit ook. Deutsche grundligkeit. vergeet de M&M's niet.quote:Aldi-food is good-enough dus![]()
We wilden er zijn voordat hij uit eten ging, maar die tijd werd niet gehaald.quote:Logisch
Het blijft kriebbelen heH?quote:sjeh beter dat ik zulkse biedingen niet doe
Een aparte ervaring. Die wheelie was trouwens met 140.quote:
Een goed onderhouden exemplaar moet je wel voor <¤2.500,00 op de kop kunnen tikken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:47 schreef Den_Haag het volgende:
WB, wat kost nou zo'n motor?
Dit was het best lijkende plaatje wat ik kon vinden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Oud is goed.![]()
![]()
![]()
Post eens wat foto's zou ik zeggen.
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dit was het best lijkende plaatje wat ik kon vinden.
[afbeelding]
Maar de mijne heeft een zwarte tank die los hangt, witte 5 spaakwielen, een kort recht stuurtje, lelijke stikkers "Devil" op de zij-kapjes, een motad 4 in 1 uitlaatsysteem, geen zadel (los) maar wel een (blauw) Nederlands kenteken, originele spatborden en verlichting en net zoveel stof!![]()
Laat jou hem gewoon helemaal opknappen en koop hem dan over voor 1400 euroquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:54 schreef Worldbeater het volgende:
Een goed onderhouden exemplaar moet je wel voor <¤2.500,00 op de kop kunnen tikken.![]()
Triumph is ondanks de goede kwaliteit nog niet zo gewild op de tweedehands markt.![]()
Dat gaat wel veranderen, maar profiteer er van zo lang het kan.![]()
The Orakel has spokenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:15 schreef Rib-i het volgende:
Nadeel van brikken is dat ze zwaarder wegen en minder power hebben, voordeel van oude brikken is dat ze zwaarder wegen en minder power hebben
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een aparte ervaring. Die wheelie was trouwens met 140.
En een doordraaier werd met 200 km/u genomen.![]()
![]()
Hicham later bij het tankstation: zit jij de hele tijd op de teller te kijken?![]()
![]()
![]()
125 pk is best lekker. 250 kilo niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:15 schreef Rib-i het volgende:
Nadeel van brikken is dat ze zwaarder wegen en minder power hebben, voordeel van oude brikken is dat ze zwaarder wegen en minder power hebben
kloptquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:54 schreef Worldbeater het volgende:
Vaak nog hele hoge kwaliteit ook. Deutsche grundligkeit.
het enige wat ontbrak @ klussenintuinquote:vergeet de M&M's niet.
altijdquote:Het blijft kriebbelen heH?
vertrouwen moet je wel hebbenquote:Een aparte ervaring. Die wheelie was trouwens met 140.
is dat een aanbodquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:58 schreef -XX- het volgende:![]()
![]()
Die bike moet verwend worden met een natte spons!![]()
![]()
Nieuwe bougies, luchtfilter en de carbs van binnen en buiten reinigen,quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:05 schreef Den_Haag het volgende:
Laat jou hem gewoon helemaal opknappen en koop hem dan over voor 1400 euro![]()
Pics?quote:
Hicham vroeg gisteren waarom de tweede zak open ging.........quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Het enige wat ontbrak @ klussenintuin standaard FOK!MC voedsel
Sponsbad meet @ Winkelquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kloptdingen van lidl&aldi zijn vaak van goede Q
[..]
het enige wat ontbrak @ klussenintuinstandaard FOK!MC voedsel
![]()
[..]
altijd![]()
[..]
vertrouwen moet je wel hebbenik stap niet eens voor een gewoon ritje achterop
[..]
is dat een aanbod![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/einde bericht]
Hola compadrequote:Op donderdag 12 juli 2007 10:11 schreef SicSicSics het volgende:
Hallo![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De zalm was te eten volgens Hiesj .Had alleen niets in huis, dus het was wel ff haasten.
quote:Alleen daarna hadden we ineens 2 uur over, want we kwamen een half uur tekort. (![]()
![]()
)
Nu weten we iig zeker dat OPM mij niet meer vraagt voor een liftquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een aparte ervaring. Die wheelie was trouwens met 140.
En een doordraaier werd met 200 km/u genomen.![]()
![]()
Natte spons? WD-40 all over is het motto in Winkel toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:58 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Alleen omdat ik dacht dat we op het punt stonden te vertrekkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hicham vroeg gisteren waarom de tweede zak open ging.........![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
125 pk is best lekker. 250 kilo niet.![]()
Ik moest gisteren nog aan je denken, de voorlaatste motorrit was bij jou achterop.
Toen kon ik nog gewoon de krant lezen onderweg.![]()
Zo'n brommer heb ik nog gehadquote:
Klopt, maar dit beestje verdient nog veel meer! M'n handen jeuken om ermee te beginnen, echt!quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:58 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Euhm, neequote:Op donderdag 12 juli 2007 13:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Hola compadreKijk je er niet een beetje tegenop om nog minstens een jaar niet te motorrijden, of had je simpelweg het geld niet voor iets rijdends?
Ik had dinsdag een Honda VFR 750 bekeken, vraagprijs was een vol kratje bierquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klopt, maar dit beestje verdient nog veel meer! M'n handen jeuken om ermee te beginnen, echt!
[..]
Euhm, neeik ben geen arme student meer, maar geld heb ik nog steeds niet in overvloed. Verhuizing, avondopleiding, verhuizing... Kost allemaal klauwen met geld! En dit is een krijgertje, heeft me tot nu toe 9 euro gekost...
Om het kenteken op mijn naam te zetten!![]()
Verder wil ik erg graag rijden, ik wacht al een jaar dus nog een jaartje wachten moet ook wel kunnen!![]()
Edit: En eigenlijk is het geen jaartje wachten, het is een jaar lang een hoop voorpret (en bloed zweet en tranten) met hopelijk een beetje toonbaar eindresultaat!
altijd doenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:43 schreef Rib-i het volgende:
Ik had dinsdag een Honda VFR 750 bekeken, vraagprijs was een vol kratje bier
En dan aankomen met een kratje Schutters Pils!quote:
Kzag laatst bij de motorzaak waar ik altijd kom een NR 750 staan, was helaas iets duurder dan een kratje bierquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had dinsdag een Honda VFR 750 bekeken, vraagprijs was een vol kratje bier
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dan aankomen met een kratje Schutters Pils!![]()
Aha... dus daar heeft buell de nieuwe tank van gejatquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kzag laatst bij de motorzaak waar ik altijd kom een NR 750 staan, was helaas iets duurder dan een kratje bier![]()
Achter stond er nog 1![]()
Oke, 1450 euro dus. Moet ook nog wel lukkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nieuwe bougies, luchtfilter en de carbs van binnen en buiten reinigen,
en voor 50 euro ben ik al een paar honderd euro verder.![]()
[..]
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Aha... dus daar heeft buell de nieuwe tank van gejat
[afbeelding]
wist niet dat i uit was gaan we zoekenquote:Iemand "the butterfly effect 2" gezien
Wtf zijn die gekken bezig bij bergen die lange weg naast de zeequote:Op donderdag 12 juli 2007 16:24 schreef ikookhier het volgende:
Middag
666 welkom terug![]()
@ koffiekoeje
[..]
wist niet dat i uit was gaan we zoeken![]()
@ WB doe nog een een foto posten van de twee![]()
Bijna oude film alweerquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:24 schreef ikookhier het volgende:
@ koffiekoeje
[..]
wist niet dat i uit was gaan we zoeken![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
Iemand "the butterfly effect 2" gezien?Is er een opvolger??? <whaaah!.gif> Deel 1 een keer op zes gezien. Met vijf dates.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/einde bericht]
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:35 schreef Den_Haag het volgende:
Oke, 1450 euro dus. Moet ook nog wel lukken
Ziet er wel uit als een motor waar ik goed op pas. toch?![]()
Ik denk dat je er wel goed op past.
Ik ga snel naar huis, en dat ding overschrijven, en dan als de wiedeweerga eentje in de gang zetten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:24 schreef ikookhier het volgende:
Vanavond bezoek, en je kan in de woonkamer je kont niet keren. Zelfs geen -XX- formaatje.![]()
Ik had op droog weer gerekend, kon'ie even naar buiten.![]()
![]()
![]()
Tot kamperduin volg ik je nogquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wtf zijn die gekken bezig bij bergen die lange weg naast de zee
Fakking 5 cm grindlaag.![]()
Ken je dat polderwegentje die je voor kamperduin rechts af slaat? en dan dus die grindweg, en dan die grindweg ergens eindje verder rechtsaf!die is leukkkkkkk
![]()
![]()
![]()
Noem maar een leuk bedrag nadat je hem hebt opgeknaptquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat je er wel goed op past.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:51 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Tot kamperduin volg ik je nog![]()
waar doe je die leuk is
![]()
Thx! Ik hoop dat, nu ik er één heb staan, ik wat braver blijf posten!quote:
Dat lijkt me welquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Thx! Ik hoop dat, nu ik er één heb staan, ik wat braver blijf posten!
Ik hoor net dat we weer een meet plannenquote:
Drollieeeeeeeeeeequote:Op donderdag 12 juli 2007 17:22 schreef Geerd het volgende:
MWhaaa gek weer 107,- lichter 22 te hard binnen bk 50 toegestaan :x
Waar!!!!!!!! wanneerquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:22 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik hoor net dat we weer een meet plannen![]()
![]()
Waar, wanneer en hoe laatquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:22 schreef Geerd het volgende:
Wat is er danquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waar!!!!!!!! wanneer
owja... 22 juli he!
Men komt wel he....jawel!![]()
![]()
Rij jij te hardquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:22 schreef Geerd het volgende:
Lochem de ghheekkssteeeeequote:Op donderdag 12 juli 2007 17:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waar, wanneer en hoe laathoop dat ik die dan niet te pakken heb
Lochem is klein
Je weet toch bij de BP ik denk bij dat info bord.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waar, wanneer en hoe laathoop dat ik die dan niet te pakken heb
Lochem is klein
meestal gaan ze eruit als onderhoud nodig isquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:07 schreef bvvt het volgende:
bougies en kleppenstellen nog en dit brik mag ook in de verkoop
Alle hens aan dek, zweet als een aap, maar net klaar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:24 schreef ikookhier het volgende:
De onderdelen voor de Trident kwam ook binnen gisteren. Dus ik kan flink aan de slag.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:07 schreef bvvt het volgende:
Zoooo,
WB felie met je nieuwe brik.
Hopelijk kun je er iets leuks mee doen - of met die ene die nu al half uit elkaar ligt
Goed gedaan.quote:Mijn brik doet het inmiddels ook weer naar behoren.
De accu (3 jaar oud) had een kortsluiting in 1 of meerdere cellen. daardoor werd ie heeeel erg warm tijdens mijn pogingen om te starten. Of, als de motor liep, tijdens het opladen.
Als ik en aan de multimate had liggen was er geen enkel probleem (leek het).
Maar bij de dealer op de zware lader was het zo bekeken.
Wel een leuke prijs voor zo'n 12 amp. accutje - bijna 100 euries.......
Maar ik kan weer knallen.Nieuwe banden
nieuw olie filter
nieuwe koppelings platen
nieuwe olie
bougies en kleppenstellen nog en dit brik mag ook in de verkoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De balans ligt meestal in geen onderhoud en iets goedkoper aanbieden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
meestal gaan ze eruit als onderhoud nodig isal een idee wat de opvolger gaat worden
Maar onderhouden voelt het lekkerder. BW/VVT is goed bezig.![]()
En snel douchen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alle hens aan dek, zweet als een aap, maar net klaar.![]()
[afbeelding]
Daar staan ze idd erg vaak. Op die weg alleen daar zover ik weet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je weet toch bij de BP ik denk bij dat info bord.
Raar trouwens als daar een auto staat rij ik altijd netjes, of staan ze tussen die 2 rotondes ook wellis ergenns anders dan?
Kan vraag 2 niet vindenquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:58 schreef hicham het volgende:
Hej, er staan nog 2 vragen van mij open
Ik ben alleen niet van plan Rietvaerder na te doen, mezelf quoten, duzz jah, euuh...
Halloquote:
I dont give a fuckquote:Ik kom, na een jaar geleden een erg grote bek te hebben gehad en mezelf met veel bombarie aangekondigt te hebben als trotse bezitter van een motor rijbewijs, nog eens langs voor een update.
![]()
Hier de stand van zaken:
Wat ik nog wil doen:
- Tank spuiten.
- Electronica doormeten.
Ohja diequote:Op donderdag 12 juli 2007 16:36 schreef -XX- het volgende:
Ken je dat polderwegentje die je voor kamperduin rechts af slaat? en dan dus die grindweg, en dan die grindweg ergens eindje verder rechtsaf!die is leukkkkkkk
![]()
![]()
![]()
En dat terwijl Bazziek helemaal niet zo van bochtjes houdt. Hij kan Tatak niet bijhouden in de bochies ??quote:
Thnksquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Daar staan ze idd erg vaak. Op die weg alleen daar zover ik weet.
En bij Bousema staan ze ook wel, al dan niet met een lazergun
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:10 schreef TataK het volgende:
Tatak............... Terug van weggeweest
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:07 schreef TataK het volgende:
[..]
En dat terwijl Bazziek helemaal niet zo van bochtjes houdt. Hij kan Tatak niet bijhouden in de bochies ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar stond de -XX- mama'smotor (BT1100 bulldog) al klaar.
Even wat geluld met een verkoper die zeer relaxed was maar er dan ook uit zag alsof ie stoned wasVervolgens op weg gegaan waar de toon van de dag meteen werd gezet door constant zeer hard weg trekkende rechtdoorridders TataK en DeBuurman om vervolgens constant door mij voorbij te worden gestoken in de bochten. Best interessant om een keer met ander volk dan de mafkezen helden van de Fok!MC te rijden
Tussendoor even thuis langs geweest om de motor aan DeBuurvrouw te laten zien alwaar we meteen genoten van koffie met een koffiekoekje
![]()
![]()
![]()
![]()
4 uur later om 2 uur in de middag terug gekomen om er achter te komen dat er nog 2 motoren klaar stonden in Den Bosch die ook nog moesten worden proef gereden. Hierdoor geheel naar wens van de RechtdoorRidders (TM) via de snelweg terug gereden met snelheden waar mijn werkgever tranen van in de broek zou krijgen
Ergens tussen 2 en 3 aangekomen in het ganz gheile Den Bosch alwaar bij de Motoport de volgende twee motoren klaar stonden. Althans dat was de afspraak. Daar aangekomen wist niemand van iets en moesten we maar even wachten onder het genot van een bak ranzige koffieToch jammer, onze ervaringen met motoport in het verleden waren beter. Maarjeh, na een kwartiertje stond de volgende motor klaar. Een gloedje nieuwe CBF1000 waar net de eerste vloeistoffen in waren gegooid en met nog spekgladde nieuwe banden.
Dit in combinatie met regen is natuurlijk ideaal om een motor eens lekker uit te proberenMaarjeh, toch maar opstappen en rustig wegrijden met een wheelie wegrijden. Weet niet wie er erger geschrokken was, DeBuurman die net zijn eeste wheelie ooit trok of de dealer die zijn motor al in elkaar gedraaid in de werkplaats zag staan
Verder een uneventfull ritje, dussssss.......
Terug bij de motoport stond de volgende motor al klaar, dit keer wel dusEen gloedjenieuwe Fazer 1000 zoals afgesproken oud model fazer 1000. Niet echt interpolis dus
![]()
![]()
Mejeh, het blok was hetzelfde blijkbaar dus toch maar rijden. Kenker de kenker regen nat enz dus best kut ritje op alle lofzangen op mijn bochten in de regen na![]()
Eindconclusie van de dag was:
-teveel muggen op je vizier is kut
-muggen smaken ook niet lekker
-Rechtdoor rijden is nog saaier dan ik al dacht.
-Buurman twijfelt nog tussen het vermogen van de Fazer 1000 en de souplesse van de BT1100. CBF1000 was een beetje een tussenweg maar compromismotoren zijn voor heumeu's![]()
-Buurman wil ook nog een keer op de FZ1 rijden om te kijken of dat bevalt. Aangezien dat een kenkergeile motor is zal ik hem maar eens even die kant op gaan pushen
Ohja, mijn motor begint steeds meer benzine te zuipen maar dat dreigt nog steeds te worden ingehaald door zijn olieverbruik![]()
Zie verslag voor de truth, the whole truth and nothing but the truth mr RechtdoorRidderquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:07 schreef TataK het volgende:
[..]
En dat terwijl Bazziek helemaal niet zo van bochtjes houdt. Hij kan Tatak niet bijhouden in de bochies ??
Stap uit de douche, beide handen aan de binnenkant helemaal bedekt met bloeduitstoringen.quote:
OK OK, maar er is ook niks leukers dan je eigen zeun op de kast proberen te krijgen !!quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zie verslag voor de truth, the whole truth and nothing but the truth mr RechtdoorRidder![]()
Hahaha.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:37 schreef TataK het volgende:
[..]
OK OK, maar er is ook niks leukers dan je eigen zeun op de kast proberen te krijgen !!![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:37 schreef TataK het volgende:
[..]
OK OK, maar er is ook niks leukers dan je eigen zeun op de kast proberen te krijgen !!![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:37 schreef TataK het volgende:
[..]
![]()
Trekhaak....................quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan vraag 2 niet vinden, mail anders ff
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:55 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=115923
Samenvatting graag.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:54 schreef BazzieK het volgende:
http://youtube.com/watch?v=DZDHQ9b9fbo
Nu snap ik waarom WB zich zo graag verdiept in photoshop
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:05 schreef BazzieK het volgende:
Vrouw van WB tijdens vakantie formaat word gephotoshopt naar -XX- formaat
[disclaimer] Ze blijft lilluk
Damn, er zit een kinderslot op bij mijquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:54 schreef BazzieK het volgende:
http://youtube.com/watch?v=DZDHQ9b9fbo
Nu snap ik waarom WB zich zo graag verdiept in photoshop
Heb er dus ook last vanquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Samenvatting graag.![]()
video or group may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.
To view this video or group, please verify you are 18 or older by logging in or signing up.
![]()
Vriendinnetje is niet maatje Faithy hoor. Need no photoshop.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:05 schreef BazzieK het volgende:
Vrouw van WB tijdens vakantie formaat word gephotoshopt naar -XX- formaat
[disclaimer] Ze blijft lilluk
Bedoelde meer jouw vakantieformaat maar was grammaticaal niet helemaal lekkerquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vriendinnetje is niet maatje Faithy hoor. Need no photoshop.
Ik snap er nog geen reet van eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:46 schreef BazzieK het volgende:
Bedoelde meer jouw vakantieformaat maar was grammaticaal niet helemaal lekker
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:26 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag lekker gereden ondanks het kudtweer s'middags.
De dag begon bij Van Meel motoren een yamaha dealer gelegen in het pittoreske Made.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar stond de -XX- mama's [afbeelding verwijderd] motor (BT1100 bulldog) al klaar.
[afbeelding]
Even wat geluld met een verkoper die zeer relaxed was maar er dan ook uit zag alsof ie stoned wasVervolgens op weg gegaan waar de toon van de dag meteen werd gezet door constant zeer hard weg trekkende rechtdoorridders TataK en DeBuurman om vervolgens constant door mij voorbij te worden gestoken in de bochten. Best interessant om een keer met ander volk dan de mafkezen helden van de Fok!MC te rijden
Tussendoor even thuis langs geweest om de motor aan DeBuurvrouw te laten zien alwaar we meteen genoten van koffie met een koffiekoekje
![]()
[afbeelding] [afbeelding]![]()
4 uur later om 2 uur in de middag terug gekomen om er achter te komen dat er nog 2 motoren klaar stonden in Den Bosch die ook nog moesten worden proef gereden. Hierdoor geheel naar wens van de RechtdoorRidders (TM) via de snelweg terug gereden met snelheden waar mijn werkgever tranen van in de broek zou krijgen
Ergens tussen 2 en 3 aangekomen in het ganz gheile Den Bosch alwaar bij de Motoport de volgende twee motoren klaar stonden. Althans dat was de afspraak. Daar aangekomen wist niemand van iets en moesten we maar even wachten onder het genot van een bak ranzige koffie [afbeelding] Toch jammer, onze ervaringen met motoport in het verleden waren beter. Maarjeh, na een kwartiertje stond de volgende motor klaar. Een gloedje nieuwe CBF1000 waar net de eerste vloeistoffen in waren gegooid en met nog spekgladde nieuwe banden.
[afbeelding]
Dit in combinatie met regen is natuurlijk ideaal om een motor eens lekker uit te proberen [afbeelding] Maarjeh, toch maar opstappen en rustig wegrijden met een wheelie wegrijden. Weet niet wie er erger geschrokken was, DeBuurman die net zijn eeste wheelie ooit trok of de dealer die zijn motor al in elkaar gedraaid in de werkplaats zag staanVerder een uneventfull ritje, dussssss.......
Terug bij de motoport stond de volgende motor al klaar, dit keer wel dusEen gloedjenieuwe Fazer 1000 zoals afgesproken oud model fazer 1000. Niet echt interpolis dus
[afbeelding]
[img=578xnull]http://www.motorcycledaily.com/fazertop.jpg[/img]
Mejeh, het blok was hetzelfde blijkbaar dus toch maar rijden. Kenker de kenker regen nat enz dus best kut ritje op alle lofzangen op mijn bochten in de regen na[afbeelding]
Eindconclusie van de dag was:
-teveel muggen op je vizier is kut
-muggen smaken ook niet lekker
-Rechtdoor rijden is nog saaier dan ik al dacht.
-Buurman twijfelt nog tussen het vermogen van de Fazer 1000 en de souplesse van de BT1100. CBF1000 was een beetje een tussenweg maar compromismotoren zijn voor heumeu's![]()
-Buurman wil ook nog een keer op de FZ1 rijden om te kijken of dat bevalt. Aangezien dat een kenkergeile motor is zal ik hem maar eens even die kant op gaan pushen [afbeelding]
Ohja, mijn motor begint steeds meer benzine te zuipen maar dat dreigt nog steeds te worden ingehaald door zijn olieverbruik [afbeelding]wenne verslag
![]()
Kan geregeld worden met de sponsbad meet @ Winkelquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:00 schreef -XX- het volgende:
Sm. HEBBEN!
KTM lc4 400 kopen!!!!!!!!!!!!!1 einzquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:00 schreef -XX- het volgende:
Sm. HEBBEN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Dat gij vettetten hebt en uw vriendin gewone.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik snap er nog geen reet van eerlijk gezegd.![]()
Hahahahaha!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vriendinnetje is niet maatje Faithy hoor. Need no photoshop.
Maar an sich hou ik eerder van stevig dan graatmager.![]()
![]()
Gisteren liep -XX- nog over een verlaten fabrieksterrein in Haarlem.
Beetje raar zo'n meisje alleen.![]()
Hicham reed daar uiteraard snoeihard op zijn achterwiel doorheen in het donker.
Niets geleerd van de baksteen ervaringen van Pimber.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:58 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kan geregeld worden met de sponsbad meet @ Winkel![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:55 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=115923
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:59 schreef BazzieK het volgende:
Dat gij vettetten hebt en uw vriendin gewone.
![]()
![]()
Ja maar je weet toch dat het daar van over gaat?!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nou vanavond niet meer, nu heb ik hoofdpijn![]()
![]()
Hmmmpf, vrouwen denken ook maar aan 1 ding hequote:Op donderdag 12 juli 2007 22:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja maar je weet toch dat het daar van over gaat?!![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hmmmpf, vrouwen denken ook maar aan 1 ding heEr ooit aan gedacht dat ik misschien gewoon alleen wil knuffelen
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ok dan maar dan wil ik morgen avond wel uit eten. En bij een leuk tentje, niet bij de macquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
JA MAAR..JA MAAR..![]()
![]()
BASZJEEEEEEEEEEEE
![]()
![]()
Dat kan daarna ook altijd nog![]()
![]()
JA MAAR IK LUST HELEMAAL GEEN MAC.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nou ok dan maar dan wil ik morgen avond wel uit eten. En bij een leuk tentje, niet bij de mac![]()
![]()
Dit wordt een beetje eng
Praten? Neuh doe nou maar gewoon neuqenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
JA MAAR IK LUST HELEMAAL GEEN MAC.![]()
Ow je zei uiteten bij een leuk tentje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WATTEVAK..bazziek die geen mac wil!?![]()
Is er wat mennn, wil je er over praten?
![]()
NOOooh
Sla jij eens even die muggen plat hier.
Je hebt tenslotte op karaté gezeten!!!!!!!!!!! en je had de zwarte band.
Ja maar.. maar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Praten? Neuh doe nou maar gewoon neuqen![]()
Zeggen? Zuigenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja maar.. maar.![]()
WAT MOET IK NU ZEGGEN.![]()
![]()
Pepijn vroeg waar jij een trekhaak als eis had voor de auto die je gaat kopen, geen reactie.quote:
Ben een p00bgierige nederlander dus ga niet met mijn toekomstige motor circuitraggen maar wil wel graag circuitraggenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Pepijn vroeg waar jij een trekhaak als eis had voor de auto die je gaat kopen, geen reactie.
Ik vroeg het vervolgens, geen reactie.
Zou Bazziek iets te verbergen hebben? [afbeelding] (sleurhut)
Zoals het een echte Fok!MC'er betaamt zagen we vooral door op dingen die verborgen moeten blijven [afbeelding]
Dus vertel
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Verdomme slet dat worden weer een paar blauwe ogen![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:02 schreef -XX- het volgende:
[..]Ik heb genoeg aan 2 groene ogen.
![]()
Blauw is zooooooo cliché bij blonde haren.![]()
Gewoon zelf doen scheeltje 350,- wij helpen je der wel doorheen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:06 schreef Beach het volgende:
Hey![]()
Hoeveel kost het reviseren van de motor/zuiger zo'n Appie rs125 of rs250 nou?
Omdat die om de 10000km stukgaan ofzo?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben een p00bgierige nederlander dus ga niet met mijn toekomstige motor circuitraggen maar wil wel graag circuitraggenDus moet een circuitmotor + vervoer daarvoor hebbben.
En nou niet meteen gaan lachen![]()
![]()
lijkt me namelijk wel grappig om mee te beginnenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon zelf doen scheeltje 350,- wij helpen je der wel doorheen.![]()
Dit is ook niet om te lachen, treurig is het gewoonquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben een p00bgierige nederlander dus ga niet met mijn toekomstige motor circuitraggen maar wil wel graag circuitraggenDus moet een circuitmotor + vervoer daarvoor hebbben.
![]()
Geen verschilquote:
Ik las makster als TSquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:16 schreef -XX- het volgende:
SHIT MENN....
PFFFFFFFFFFF
dan maar zo.
Chek dit verloop dan![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/142321/0
Bij nader inzien, als p00bgierige Nederlander koop je juist geen circuitmotorquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:16 schreef -XX- het volgende:
SHIT MENN....
PFFFFFFFFFFF
dan maar zo.
Chek dit verloop dan![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/142321/0
Duitse reet?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:21 schreef stinkie het volgende:
[..]![]()
![]()
Een bijna Duitse reet en die uitlaat ziet er niet uit zo
Nou hij staat toch al aardig dwars.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Duitse reet?
Heel niet!
Lekkere puntreet!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Een reet hoort rond te zijnquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Duitse reet?
Heel niet!
Lekkere puntreet!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Motorkontjes niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Een reet hoort rond te zijn
En die wannabee Dakarpijp mot er ook vanaf
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:28 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nou hij staat toch al aardig dwars.
Maar ivm dit valt het wel mee:
[afbeelding]
Ding is echt te lelijk, alleen het blok is wel mooi...quote:
Was dat voor een motor?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:02 schreef Rib-i het volgende:
Goed verslag Bas![]()
Mijn kratje pils motor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Spinnewebben all over the motor, geen voeistoffen meer, benzine in de tank is gom geworden, foto's spreken voor zich
behalve als ie te lang heeft stil gestaanquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:27 schreef bvvt het volgende:
[..]
behalve als ie te lang heeft stil gestaan
Ik had het gelezen over je motorquote:ps.
motor doet het weer uitstekend / probleemloos op en neer
ff op visite geweest bij mijn zus voor d'r verjaardag.
Nee, is niet van mezelf. Ik kon de motor voor een kratje pils overnemen maar zelfs dat vond ik teveelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:50 schreef Geerd het volgende:
Is die van jezelf? Zoja waarom zo laten verloederen?
Neequote:
Knappe fiets voor een kratje pils :p meetenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:02 schreef Rib-i het volgende:
Goed verslag Bas![]()
Mijn kratje pils motor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Spinnewebben all over the motor, geen voeistoffen meer, benzine in de tank is gom geworden, foto's spreken voor zich
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 06:53 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Knappe fiets voor een kratje pils :p meeten![]()
Ik had hem wel gesnapt als de vorige zinnen gewoon leestekens hadden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:59 schreef BazzieK het volgende:
Dat gij vettetten hebt en uw vriendin gewone.
![]()
![]()
Mooie reactie. (quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:09 schreef Geerd het volgende:
Gewoon zelf doen scheeltje 350,- wij helpen je der wel doorheen.![]()
Hum, die is dan weer minder na het hele verhaal iedere keer van El Rib-i.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:50 schreef Geerd het volgende:
Is die van jezelf? Zoja waarom zo laten verloederen?
2.000 euro is natuurlijk via inkopen op de BWT manier.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:44 schreef Rib-i het volgende:
[..] eerste indicatie was ca. 2000 euro aan onderdelenalleen interessant voor knutselaars met teveel geld
![]()
quote:
quote:[..]
I dont give a fuck![]()
![]()
echt heequote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:33 schreef Makster het volgende:
@ OPM, puik ding heh. Zou hem bijna mailen om een ruil voor te stellen![]()
In ieder geval niet de WB manierquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2.000 euro is natuurlijk via inkopen op de BWT manier.![]()
![]()
Wij zijn telekenetisch begaafd. Jammer dat het enige wat we er mee kunnen oude aftandse motoren vinden isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:18 schreef Den_Haag het volgende:
waar vinden jullie eigenlijk die motoren? Op de sites die op de wiki staan?
Wij vinden nooit motoren, de motoren vinden onsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:18 schreef Den_Haag het volgende:
Ja, ehhh, ik kan toch moeilijk, als de motor bij de dealer in de werkplaats staat, gaan zeggen dat ik zelf wel een accu ga halen (12 Ah accu kost in duitsland ook nog 75 euro)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2.000 euro is natuurlijk via inkopen op de BWT manier.![]()
![]()
Ik hoop wel dat de dealer heeft voorgesteld om een gereviseerde startmotor te nemenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:43 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja, ehhh, ik kan toch moeilijk, als de motor bij de dealer in de werkplaats staat, gaan zeggen dat ik zelf wel een accu ga halen (12 Ah accu kost in duitsland ook nog 75 euro)
Ik ben al lang blij dat ik alleen de accu heb hoeven te betalen en geen uurloon.
Dan is voor mij de keus snelgenoeg gemaakt hoor.
Laatste wapenfeit is via Engeland.quote:
:^quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:33 schreef Rib-i het volgende:
Wij vinden nooit motoren, de motoren vinden ons
Helaasch
Ik had er wel begrip voor hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:43 schreef bvvt het volgende:
Ja, ehhh, ik kan toch moeilijk, als de motor bij de dealer in de werkplaats staat, gaan zeggen dat ik zelf wel een accu ga halen (12 Ah accu kost in duitsland ook nog 75 euro)
Ik ben al lang blij dat ik alleen de accu heb hoeven te betalen en geen uurloon.
Dan is voor mij de keus snelgenoeg gemaakt hoor.
startmotor hebben ze niets mee gedaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat de dealer heeft voorgesteld om een gereviseerde startmotor te nemen
En nu serieus?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:18 schreef Den_Haag het volgende:
Dus je hebt enorm veel gesleuteld, maar het bleek de accu?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:37 schreef bvvt het volgende:
startmotor hebben ze niets mee gedaan.
probleem zat in de accu. 1 of meerdere cellen hadden een kortsluiting daardoor werd de accu met starten en in de motor met opladen wel heeeel erg warm/heet.
Vreemde is wel dat met de Optimate accu(druppel)lader de accu normaal lijkt te laden en een goede spanning heeft maar NIET warm / heet word.
Blijft Engels hequote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Laatste wapenfeit is via Engeland.
Géén dealer in Nederland die bobinekabels per stuk verkocht.
Ok, ik dacht dat je iets had gepost over de startmotor en koolborstelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:37 schreef bvvt het volgende:
[..]
startmotor hebben ze niets mee gedaan.
probleem zat in de accu. 1 of meerdere cellen hadden een kortsluiting daardoor werd de accu met starten en in de motor met opladen wel heeeel erg warm/heet.
Vreemde is wel dat met de Optimate accu(druppel)lader de accu normaal lijkt te laden en een goede spanning heeft maar NIET warm / heet word.
Motor Forum in V&A, Marktplaats, Triumph riders club. Beetje rondlurken en veel lezen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
En nu serieus?
Zelf gedaanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus je hebt enorm veel gesleuteld, maar het bleek de accu?![]()
Maar met wie heb je dit allemaal samen gedaan?![]()
Kloptquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Blijft Engels he
[..]
Ok, ik dacht dat je iets had gepost over de startmotor en koolborstel
quote:Datum: Thursday, July 12, 2007 5:15 PM
Van: Jeanine Mcqueen <akstcabitalyamnsdgs@abitalya.com>
Aan: klx650r@chello.nl
Onderwerpen: For klx650r
Grootte: 5 kB
The best goods:
Click on the Link bellow
Cialis
10 pills x 20mg $39.19 $3.92 per pill
20 pills x 20mg $76.68 $3.83 per pill Your save: $2
30 pills x 20mg $104.66 $3.49 per pill Your save: $13
60 pills x 20mg $180.15 $3.00 per pill Your save: $55
90 pills x 20mg $242.06 $2.69 per pill Your save: $111
Viagra
10 pills x 50mg $30.22 $3.03 per pill
30 pills x 50mg $60.23 $2.01 per pill Your save: $30
60 pills x 50mg $111.65 $1.86 per pill Your save: $70
10 pills x 100mg $34.49 $3.45 per pill
30 pills x 100mg $88.5 $2.95 per pill Your save: $15
60 pills x 100mg $141.02 $2.35 per pill Your save: $66
90 pills x 100mg $176.4 $1.96 per pill Your save: $134
Moet er gepresteerd gaan wordenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:31 schreef Worldbeater het volgende:
Mailadres ooit alleen voor Marktplaats gebruikt.![]()
[..]
![]()
Volgens mijn referenties heb ik daar geen pillen voor nodig.. vaak verbazing alom.quote:
Wat voor pillen zijn hetquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:39 schreef Makster het volgende:
Wat voor pillen zijn het
Voor een beetje goeie xtc pil zijn het schappelijke prijzen![]()
![]()
So nice!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mijn referenties heb ik daar geen pillen voor nodig.. vaak verbazing alom.![]()
Toendertijd een mailadres aangemaakt om de KLX te verkopen, zie je hoe snel de spammers dat oppikken.
2 jaar na dato.![]()
[afbeelding]
Ik dacht al aan je toen ik ging editten om de foto er bij te zetten.quote:
Sounds sexyquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Lijstje was een pagina groot, dus ze hadden nog meer.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht al aan je toen ik ging editten om de foto er bij te zetten.![]()
@Makster, http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Cialis&meta= eerste hit.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:49 schreef Makster het volgende:
Sounds sexy
![]()
Fucking wankers![]()
Betekent wel dat als ze echt zoveel verkopen het porbleem van overbevolking zich zelf moet oplossen. Wanneer iedereen die shit koopt betekent dat er veel impotente rukkers zijn
Vertel ej er ook ff bij dat het blok na 300 km de poep in is gedraaidquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Over sexy gesproken.![]()
[afbeelding]
Maar -XX- is al eens geweest.![]()
[afbeelding]
NeeeJ na drie-vier maanden. Maar ze had er amper mee gereden, want ze kon hem niet aantrappen, en het was lang slecht weer etc. Dus ze was toch boos op mij.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:03 schreef Makster het volgende:
Vertel ej er ook ff bij dat het blok na 300 km de poep in is gedraaid![]()
Oeiiii, geile voorvork trouwens![]()
Hi dude, I am going to blow your face off.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hi dude, I am going to blow your face off.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kanzzzzzz geil.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Get down on your knees boy.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Paintballing! <insert shooting smiley>quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:27 schreef Roderick2085 het volgende:was kwart voor 11 m'n bed al uit hoor
1na laatste.quote:
ik dacht motoportquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:16 schreef Rib-i het volgende:
Makster is hiermee de grootste motorfietsleverancier van FOK MC
De enige motoren die intern verplaatst waren zijn de B6 van Rietvaerder naar Hicham,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:16 schreef Rib-i het volgende:
Makster is hiermee de grootste motorfietsleverancier van FOK MC
Netjes.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:24 schreef bvvt het volgende:
Zelf gedaan
Die is best snel overleden, veel korte stukjes mee gereden dat hij niet goed bijlaadt?quote:is trouwens een Yuasa accu wat er in zat (vanaf 4-11-2004) en wat er opnieuw in is gegaan
Alleen mensen met een gebrek aan zelfvertrouwen kopen daar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Worldbeater op 13-07-2007 16:17:36 ]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen mensen met een gebrek aan zelfvertrouwen kopen daar.TataK en DeBuurmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen mensen met een gebrek aan zelfvertrouwen kopen daar.IOHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bwt andere dealer denk ik evenals -XX-
![]()
De streetfighter van OPM is toch ook van Makster geweest, of heb ik dat verkeerd begrepen bij de tuinmeetquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De enige motoren die intern verplaatst waren zijn de B6 van Rietvaerder naar Hicham,
en een CR500 van WB naar Makster.![]()
das helemaal correctquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De streetfighter van OPM is toch ook van Makster geweest, of heb ik dat verkeerd begrepen bij de tuinmeet
quote:
Nog 2 uur dan heb ik de overdracht pas klaarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:14 schreef Makster het volgende:
Indeed
I'm de mother fucking hussle baby![]()
VAKANTIETIEITEITEITIETIEITEITIQWET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lolpeoeoeoeoeeooe XX @#@#@#@3 pow3Ed
Valt die onder 'motoren'.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:54 schreef Rib-i het volgende:
De streetfighter van OPM is toch ook van Makster geweest, of heb ik dat verkeerd begrepen bij de tuinmeet
Ik sluit het niet uitquote:
Zondag ben ik in ieder geval in Den Haag. Na dit weekend is Nick drie weken op vakantie.quote:
IOH MPquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
IOHbwt andere dealer denk ik evenals -XX-
Gaan we zeker even doen,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zondag ben ik in ieder geval in Den Haag. Na dit weekend is Nick drie weken op vakantie.
Dan kan ik wel meeten.![]()
15.30 was ik klaar, naar huis gefietstquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:02 schreef hicham het volgende:
Jammie
[afbeelding]
Ik stel voor dat dit ons nieuwe semi-gezonde Fok!MC voer wordt naast de M&M's
In verschillende smaken beschikbaar [afbeelding]
Verdacht, ik ook al een dergelijk mailtje op mijn niet-spam adresquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Zo zijn die gastenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Gelredome
Kan OPM een keer niet, komt iemand anders met Gelredome aanzetten...
Ja ik mis jou ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:05 schreef ikookhier het volgende:
Gaan we zeker even doen,Anders meet je nooit met me
![]()
![]()
![]()
quote:"pietjepuk96"][quote="marcompb"]idd Hans :lol:
Nog steeds de Trophy in je bezit?
2 ton..quote:Ikke wel! Hij gaat hard richting de 190.000... :wink:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:13 schreef hicham het volgende:
Verdacht, ik ook al een dergelijk mailtje op mijn niet-spam adres [afbeelding]
Die van jou zijn goedkoper, URL?![]()
eigenlijk niet neequote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:09 schreef hicham het volgende:
Gelredome
Oh my badquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Gelredome
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Verdacht, ik ook al een dergelijk mailtje op mijn niet-spam adres [afbeelding]
Die van jou zijn goedkoper, URL?![]()
Jowjow?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
15.30 was ik klaar, naar huis gefietst, gelijk een pakje Liga milkbreak en een Evergreen.
16.15 Nick op de fiets opgehaald en boodschappen gedaan.
Tussen 16.55 en nu een zak Dorito's op, vijf marsjes en tien chocolade wafeltjes.
Nu tijd om te koken.![]()
Nog even resumeren: dat gezonde tussendoortje van je heeft ook meer dan 100 calorieen schat ik.
Per snack, niet per pakje.![]()
![]()
Arena dan maar?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Oh my bad
Geen Gelredome dan
Uhmmmmmmmm..........
Voor haar veelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Jowjow?
85 kcal per bar, is dat veel, weinig of normaal
Ook goedquote:[..]
Arena dan maar?![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Voor haar veel
[afbeelding]
Voor hem te weinig
[afbeelding]
Voor hem normaal
[afbeelding]
[..]
Ook goedovb
![]()
Arena/Gelredome/anywhere is ok als ik kan ontsnappen weg magquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Dolletjes, nou hoef ik niet mijn vinger in me strot te steken [afbeelding] [/GTST Beach]
Ander voorstel is ook goed hoorMaar bij nader inzien ligt het wel relatief centraal als IOH meemeet
Gebruik je ninja skillsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Arena/Gelredome/anywhere is ok als ik kan ontsnappen weg mag
CTRL+F gebruiken @ topiclist PTA?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:53 schreef MuRKie het volgende:
Mijn god wat een klus om het Fok! Motorclub forum te vinden..
Laat staan de nieuwste..![]()
Zijn er ook andere fora danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:53 schreef MuRKie het volgende:
quote:als IOH meemeet
bij mij gaat dat altijd andersom.... ik rijd ze eruit, tot ik 10 a 20 km/u te hard rij, dan komen hun nog harder voorbijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:08 schreef Geerd het volgende:
ZO lekker stukje gereden, bijna aangereden uitwijkend door de berm over het fietst pad al fietsers ontwijkend en met de hardslag in me strot alles tot een goed einde gebracht.
![]()
En golfjes die je uitdagen in de stad is ook altijd geweldig.
Eerst wat terrein laten geven en dan volvoorbij blazen.(in hoeverre dat kan met zijwieltjes)
Toen kreeg ik alleen een oude topic.. En de zoekfunctie is gaar dus dat wilde ook niet helemaal lukken..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Gebruik je ninja skills [afbeelding]
[..]
CTRL+F gebruiken @ topiclist PTA?
Waar kan ik complete MotoGP's downloaden?
www.duc.nu had ze dacht ik altijd, maar kan ze nu niet vinden
topic heeft ook echt veel kans om te zakken met al die zooiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:16 schreef MuRKie het volgende:
Toen kreeg ik alleen een oude topic.. En de zoekfunctie is gaar dus dat wilde ook niet helemaal lukken..
En toch vond ik niks.. Anders had het ook geen moeite gekost hequote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
topic heeft ook echt veel kans om te zakken met al die zooidie hier voorbij komt
![]()
sjeh aan wie zou dat nou lichenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:30 schreef MuRKie het volgende:
En toch vond ik niks.. Anders had het ook geen moeite gekost he![]()
Welkom doorzetter.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:53 schreef MuRKie het volgende:
Per bar best veel gezien de minimale oppervlakte2quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:39 schreef hicham het volgende:
Jowjow?
85 kcal per bar, is dat veel, weinig of normaal [afbeelding]
Die is gestopt omdat de MotoGP organisatie dreigde met gerechterlijke stappen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:57 schreef hicham het volgende:
Waar kan ik complete MotoGP's downloaden?
www.duc.nu had ze dacht ik altijd, maar kan ze nu niet vinden
Heb nooit gezegd dat het niet aan mij lagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sjeh aan wie zou dat nou lichen![]()
Haiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Welkom doorzetter.![]()
![]()
[..]
Per bar best veel gezien de minimale oppervlakte2![]()
En je eet altijd een pakje. En nog bijna nakka gevoel dat je wat binnen hebt.![]()
[..]
Die is gestopt omdat de MotoGP organisatie dreigde met gerechterlijke stappen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:32 schreef MuRKie het volgende:
Heb nooit gezegd dat het niet aan mij lagZei alleen dat het veel moeite kostte
![]()
Verstandig & welkomquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:37 schreef MuRKie het volgende:
Ik kom vast even de sfeer proeven hier..
Niet lang meer en ik heb zelf ook motor rijbewijs (ja ik doe nu nog zonder)
Dus dacht ik neus vast wat rond want mocht het zover zijn dan kan ik meteen meelullen hiero![]()
bevestigen of ontkrachten doe ik niet aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |