Het gebeurd niet vaak dat ik Mac OS X wil verwijderen... Hmm.quote:
In die categorie vind ik The Rough And The Quick (Red Snapper) altijd wel leukquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:17 schreef Sjoewe het volgende:
Ik begrijp ook nu pas waarom die vier meisjes die hier een dansje op gingen doen voor de plackbackshow van groep 8 zoveel ophef veroorzaakt hebben op school, als je de tekst opeens wel verstaat.![]()
En heb je de Mac Pro al eens flink op z'n flikker gegeven?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:28 schreef JoMo0 het volgende:
Hai
Hij heeft z'n Pr0n nog niet binnen natuurlijk..quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:38 schreef Zpottr het volgende:
Hey, TwyLight is boos.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:48 schreef Zpottr het volgende:
Die topics verslijten ook in no time tegenwoordig he.
goed plan, fappenquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hij heeft z'n Pr0n nog niet binnen natuurlijk..
I made him a picturequote:Op donderdag 12 juli 2007 00:38 schreef Zpottr het volgende:
Hey, TwyLight is boos.
*snik*quote:
Dat heb jij toch ook met je Versatel lijntje?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:56 schreef Sjoewe het volgende:
[[url=http://www.speedtest.net/result/153574707.png]afbeelding][/URL]
Anders hebben je ouders opeens even 20Mbit
En een PC met Vista![]()
Dan is je koperlijntje gort, of je zit te ver van de centrale..quote:
Of je zit met 9 anderen in een huisquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dan is je koperlijntje gort, of je zit te ver van de centrale..
Zeik niet... ik 3,5.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:20 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb ook 20Mbit.
Maar ik zit wel 2km van de centrale af....
Goeie combi.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:54 schreef Knoekie het volgende:
Zojuist de MacBook Pro 15inch en de Dell 2407WFP besteld
Welke ISP?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:23 schreef Skic. het volgende:
Mijn snelheid is niet verdubbeld omdat ik mijn rekening een dag te laat heb betaald.
Ok, maar daar staat 'verbonden servers' als ik dat icoon naar de prullenbak/eject sleep moet hij toch ook verdwijnen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:48 schreef TwyLight het volgende:
Finder (in de menubalk) -> voorkeuren -> Algemeen
en dan servers enzo uitvinken
Dat was de truuk!quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:54 schreef TwyLight het volgende:
Ja, probeer anders je finder ff te herstarten alt-rechtermuisklik op finder icoon en dan 'start opnieuw'
Ik zit op 60 gigabyte met een 1 gigabyte shufflequote:Op donderdag 12 juli 2007 21:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat een kutwerk is dat, alle album artwork weer toevoegen in iTunes.
Ik zit trouwens al dik over de 2 gig aan muziek heen in iTunes. Daar zit ik dan, met m'n brakke 2gig Nano.![]()
Dat is me nou nog nooit geluktquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:23 schreef Knoekie het volgende:
Ik was bij Die Hard 4.0 in slaap gevallen.![]()
Artyfartyquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:55 schreef Skic. het volgende:
Damn, miijn beeld werd net zwart en rare vertikale strepen in beeld.
Ik zie anders de eerste Error melding alweer verschijnen hoor..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:19 schreef Junkie het volgende:
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07285/DSC02487small.jpg]afbeelding][/url]
Nieuw @ mijn faculteit... (HU - FCJ)
Ze zijn er met eentje aan het testen...
Of Windows XP goed werkt @ MacPro
![]()
![]()
![]()
Applesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zie anders de eerste Error melding alweer verschijnen hoor..
Makkelijkste is natuurlijk gewoon te rebooten..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:16 schreef nietzman het volgende:
Okay, m'n dock en expose zijn zonet vastgelopen. Zoals het hoort draait OsX verder natuurlijk braaf door..
Hoe start ik die processen weer op?
Ach, dan wacht je even totdat de terminal klaar is. Je kunt zo te zien gewoon ononderbroken je gang gaan..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:26 schreef nietzman het volgende:
Reboot is geen optie omdat de terminal bezig is met iets belangrijks en force quiten van de finder start alleen de finder opnieuw op.
hebben die macs dat niet ? applesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:27 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht, was er in zo'n geval maar een good ol' explorer.exe![]()
Kssjt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hebben die macs dat niet ? apples![]()
De Finder start zichzelf tenminste opnieuw op, explorer.exe moet je ook nog weer eens handmatig gaan runnen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:27 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht, was er in zo'n geval maar een good ol' explorer.exe![]()
Kan nog wel een paar dagen duren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach, dan wacht je even totdat de terminal klaar is.
Paar dagen? WTF ben je aan het doen dan? Een hele DB aan het importeren van 120 GB ofzo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kan nog wel een paar dagen duren..
Ik kill Aqua wel even, hoop dat de terminal dan lekker door blijft draaien.
Hoe krijg je in godsnaam je dock en expose vastquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:16 schreef nietzman het volgende:
Okay, m'n dock en expose zijn zonet vastgelopen. Zoals het hoort draait OsX verder natuurlijk braaf door..
Hoe start ik die processen weer op?
OSX equivalent van fragmenteren ofzo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef nietzman het volgende:
En ik ben een hardeschijf aan het DDen.
Het is één proces. En ik geef de installer van iPhoto de schuld.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe krijg je in godsnaam je dock en expose vast
Neuh, het maakt een bit-voor-bit diskimage van schijven. Dus ook rotte schijven. Zoals de mijne.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
OSX equivalent van fragmenteren ofzo?
Sterktequote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kan nog wel een paar dagen duren..
Ik kill Aqua wel even, hoop dat de terminal dan lekker door blijft draaien.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sterkte![]()
damn.... ok ik rot hier wel op . ben pro Windows namelijk -_- pro linux
Oprotten! Ga piano spelen!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Sure.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zal ik doen zal er zelf een fimlpje op youtube neer zetten
als je dat wil
![]()
Hoeveel heb je nu dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:00 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wil een grotere harddisk in m'n MBP
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sterkte![]()
quote:Selectief onwetend
120. En dat mag eigenlijk wel het dubbele worden.quote:
lieve schat ga nu maar ergens anders de internetridder uithangen, en zet een wat stoerdere foto op je last.fmquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben ik eigenlijk toch blijdat iemand dat leest![]()
Ja man, die 100 in mijn MB is ook veel te weinig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
120. En dat mag eigenlijk wel het dubbele worden.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
lieve schat ga nu maar ergens anders de internetridder uithangen, en zet een wat stoerdere foto op je last.fm![]()
Als Leopard er is hoop ik toch dat de 250 GB schijven met 7200rpm er zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
120. En dat mag eigenlijk wel het dubbele worden.![]()
Jups.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:08 schreef Sjoewe het volgende:
Mag je dat zelf doen eigenlijk zonder je garrantie te verliezen?
Wacht gewoon af .. Zoals we allemaal deden. En je hebt toch een track-en-trace?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:33 schreef Knoekie het volgende:
Hoelang duurt trouwens het verzenden van de MBP?
Ik heb geen geduldquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:34 schreef Skic. het volgende:
[..]
Wacht gewoon af .. Zoals we allemaal deden. En je hebt toch een track-en-trace?
Dan weet ik hoe laat het is als je het topic hier chagrijnig binnenkomt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:41 schreef Sjoewe het volgende:
Zometeen maar weer eens wat mensen in de trein naar A'dam eruit pimpen.
Altijd leuk. De 'vieze pauper student'-blik krijgen en dan even de MBP openvouwen.
Ik weet het, triest. Wel leuk
Ik ga nooit met de treinquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:41 schreef Sjoewe het volgende:
Zometeen maar weer eens wat mensen in de trein naar A'dam eruit pimpen.
Altijd leuk. De 'vieze pauper student'-blik krijgen en dan even de MBP openvouwen.
Ik weet het, triest. Wel leuk
soms vraag ik me af of mensen nou expres zulke korte en lange dingen maken of niet gewoon een standaard maat?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:09 schreef -Menn0- het volgende:
[afbeelding]
Mijn volgende aankoop (denk ik), ik wou toch al piano leren spelen en deze kan je ook in Garage Band gebruiken. Muziek maken via toetsenbord valt beetje tegen
![]()
Ow en deze ook
[afbeelding]
Teminste als dat goed werkt, anders koop ik deze:
[afbeelding]
Maar ik denk de eerst kabel. Omdat de laatste 3 meter is en dat is beetje overbodig lang. Die andere is gewoon verlengstukje van paar cm dus dat zou perfect zijn.
WEER geld uitgevenDamn you Apple!!!!
Nou als je de kabel alleen gebruikt vanaf gitaar naar Mac dan is 3 meter wel handig. Maar aangezien ik zelf al 6 meter heb + diverse effecten die nog in de loop moeten. Schiet het niet zo veel opquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
soms vraag ik me af of mensen nou expres zulke korte en lange dingen maken of niet gewoon een standaard maat?
nee dat gaat per ongelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
soms vraag ik me af of mensen nou expres zulke korte en lange dingen maken of niet gewoon een standaard maat?
waarvan gebanned?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:52 schreef -Menn0- het volgende:
Ow ik zie het al ik ben gebanned
Ik download bestandje van 5 mb.. 3 dagen lang download niemand van mij ik denk: latersssssssss.
Nu ben ik gebanned want ik heb een ratio 0.0
IK WIL GUITAR PRO!!!!
Brokenstones... Heb Limewire niet ge-upload. Ik wou limewire niet eens heb em per ongeluk gedownload en het was maar 6 mbquote:
Even draadje doorbranden of de koeler vernielenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik zat eerder te denken om eens met een mes huis te houden op het moederbord. Het ding moet gewoon helemaal stuk.
"t is wel grappig op zich. Als hij op die PC wil dan zet 'ie hem een kwartier van te voren aan. En dan nog duurt het 3 minuten voordat Firefox geladen is.
Ja ik vond het ook vrij raar na 6 mb maar goed ik heb het wel geprobeerd. Ik dacht naja kijk morgen nog wel een keer. Natuurlijk vergeten en dat stomme programma verwijderd. Gevolg: BAN!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:07 schreef TwyLight het volgende:
pzich wel dom dat je NU al een ban hebt.
* 0.000
0.00 kB
6.89 MB
maar denk dat het komt omdat je nog 0 bytes hebt geprobeert te uploaden
Ik heb ook zoiets... ik heb 4 programma's gedownload en mijn ratio is .2 maar hij wil gewoon niets meer uploaden en internet zuigt hier best wel zwaar (midden in een woestijn)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook vrij raar na 6 mb maar goed ik heb het wel geprobeerd. Ik dacht naja kijk morgen nog wel een keer. Natuurlijk vergeten en dat stomme programma verwijderd. Gevolg: BAN!!!
Pwnd
Maar jij kan niet quoten, dat is veel erger!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:36 schreef Jarno het volgende:
[quote]Op vrijdag 13 juli 2007 20:18 schreef TwyLight het volgende:
btw: omg ik heb echt mensen geinvite die er geen reet van snappen
god help me
[/quote
Ik voel me niet aangesproken..
Hoe moet ik nou weten dat je Bitlord niet mag gebruikenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:18 schreef TwyLight het volgende:
btw: omg ik heb echt mensen geinvite die er geen reet van snappen
god help me
Misschien de FAQ lezen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten dat je Bitlord niet mag gebruiken![]()
Ja of nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Misschien de FAQ lezen?
http://brokenstones.cn/forums/index.php?showtopic=2528
Nee okay, maar als je troubles hebt ga je toch wel eens een FAQje lezen oid.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb geen enkele invite voor private torrent sites, dus ik zou ook geen idee gehad hebben dat sommige clients niet mogen
In totaal nu 3quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:06 schreef TwyLight het volgende:
Je bent lid van meerdere private trackers, maar hebt nog nooit gehoord van een black-list?
Right..
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:45 schreef Jarno het volgende:
Dat was echt het eerste zo'n beetje waar ik naar keek.. Ook omdat Transmission nog al eens op een black list wil staan. Sjees.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
God, mensen moeten toch echt eens een keer een private torrent FAQ leren lezen..
Samen staan we sterkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb geen enkele invite voor private torrent sites, dus ik zou ook geen idee gehad hebben dat sommige clients niet mogen
Er stond client en dat las ik als gebruiker zeg maarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee okay, maar als je troubles hebt ga je toch wel eens een FAQje lezen oid.
En toch upload ik helemaal geen reet. 500 mb tot nu toe.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:06 schreef TwyLight het volgende:
ja, pwnd..
btw: transmission is vanaf 0.7 bijna nergens meer gebanned omdat vanaf die versie de announce "bug" was opgelost en de upload bug
Blackcats-games, Bitgamer, Bitsoup, BitMeTv. En zo zijn er vast nog wel een paar...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:06 schreef TwyLight het volgende:
ja, pwnd..
btw: transmission is vanaf 0.7 bijna nergens meer gebanned omdat vanaf die versie de announce "bug" was opgelost en de upload bug
Ik heb er nog naar gelinkt in het vorige deel geloof ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zie dit [TK] iBook G4 12" 800mhz 640MB intern, 30gb & Combo-drive echt te laat geloof ik
Powerbook G4 aliminiumquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik had al gezien dat je in dat topic aan het bemoeien was..
Ow en..
[afbeelding]
Gelukkig, ik ben niet de enige. Om deze reden ben ik maar overgestapt naar Azureus. Transmission is ook op een aantal trackers die ik gebruik gebanned.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:48 schreef nietzman het volgende:
Mijn God, wat is Transmission een kloteclient als je een beetje stevig aan het downloaden bent met een groot aantal torrents. De Generic I/O en Insufficient resources -errors vliegen je om de oren..
Heb ik ook jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:48 schreef nietzman het volgende:
Mijn God, wat is Transmission een kloteclient als je een beetje stevig aan het downloaden bent met een groot aantal torrents. De Generic I/O en Insufficient resources -errors vliegen je om de oren..
dat is dan letterlijk doorgestoken kaart je doet je NAAMeer aanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik zat eerder te denken om eens met een mes huis te houden op het moederbord. Het ding moet gewoon helemaal stuk.
"t is wel grappig op zich. Als hij op die PC wil dan zet 'ie hem een kwartier van te voren aan. En dan nog duurt het 3 minuten voordat Firefox geladen is.
brb ff avondetenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:26 schreef DutchErrorist het volgende:
ow ik heb zowaar wat geupload![]()
Wooooow
Goedemorgen btw
quote:QuickTime 7.2 addresses critical security issues and delivers:
- Support for full screen viewing in QuickTime Player
Gebruik je daarvoor een webbased programma?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:20 schreef Tijn het volgende:
Ik ben nog steeds maar wat blij met de Linux-server die heb ik ingericht om torrents mee te downloaden. Dingen downloaden op m'n Mac vind ik maar niks, nu gaan m'n downloads ten minste door als ik m'n laptop dichtklap
Jep, TorrentFlux. Supersimpel te installeren en het werkt best okayquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:55 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Gebruik je daarvoor een webbased programma?
jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:06 schreef Dorkquemada het volgende:
Zit er hier iemand ook al uit te kijken naar de nieuwe iMacs?
http://www.macrumors.com/(...)num-imacs-in-august/
En terecht, want een 12" laptop is handelbaar. Een 17" is gewoon een desktop pc.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:15 schreef TwyLight het volgende:
En dan pwned Apple je keihard met die 12" duurder maken dan de huidige 17"
Is ook maar een grapjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:47 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks een 13,3" gekocht
Rechtermuis -> Block image?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:00 schreef TwyLight het volgende:
hoe block je in godsnaam 1 plaatje met pithhelmet? niet alles dus maar gewoon een afbeelding die ik kies
Met saft niet hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:04 schreef TwyLight het volgende:
Nee dan krijg ik: Block images from forum.fok.nl
die werkt dus, je krijgt dan een rule editor.
nu heb ik een probleemwant dat ene plaatje hield de layout op zijn plek
alt -u en dan e drukkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:32 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe doe je een e met 2 puntjes dr op? Of 1 hij doet het niet op de windows manier
Kun je beter de radio aanzetten en de tour luisteren. Je ziet toch niks iop je scherm in de zon.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
oeeeh
Macbook
+
DVB-T tuner
+
Tuin
+
Zon
+
Tour de France.
Ik lust geen bier.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:20 schreef Knoekie het volgende:
Ik kan als ik in de tuin zit de TV zo kantelen dat ik kan kijken. Straks met de MBP helemaal ideaal
Je vergeet trouwens 'Bier'![]()
Alleen Windows software geloof ik, vriend van me heeft em. Wel een tof ding, je kan er gewoon losse SD-kaartjes instoppen.. en werkt op batterijen geloof ik. Heel veel custom softwaremeuk voor. Maar goed, het heeft de handigheid van Linux een beetje..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Heeft er trouwens iemand ervaring met een Cowon iAudio met de Mac? Ik ben de iPod wel een beetj zat eerlijk gezegd.[afbeelding]
Ik ben er nog steeds niet overheenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is okay, je komt later wel over je kindersmaak heen.
Gordijnen dichtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:22 schreef Skic. het volgende:
[..]
Kun je beter de radio aanzetten en de tour luisteren. Je ziet toch niks iop je scherm in de zon.
Volgens mij krij je dan dit: Apple SC #154 Nothing beats Applequote:Op zondag 15 juli 2007 10:57 schreef Jarno het volgende:
Hoe block ik die nieuwe header met PithHelmet?. Valt nog niet mee, ook uit de source haal ik 'm niet. Iemand?
Hier ookquote:Op zondag 15 juli 2007 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
Het onweert hier al verschrikkelijk.
Dan zullen er wel een paar stervenquote:Op zondag 15 juli 2007 11:19 schreef tonks het volgende:
Hier is het heel lekker weer maar dat is omdat het vierdaagse is
vraag 1 waarom past een hippie op je ?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zit me hier overdag de pleuris te zweten maar goed tis nu 3:45 en de hippie die zogenaamd op me moet passen heeft een kat binnengehaald omdat ie er zo zielig uitzag dus nu zit er zo'n kutbeest de hele tijd te miauwen...govverdomme...
Gelukkig is die hippie in 2 dagen weg...
Het is geen freeware begrijp ikquote:Op zondag 15 juli 2007 11:00 schreef Jarno het volgende:
Ah, Saft dus. Even zoeken.
1 |
1 2 | achtergrond.style.background = "url(http://xs413.xs.to/xs413/07111/fokeye1.jpg)"; |
Ik wil de grasheader in safari via creammonkey. Al was het alleen maar om Danny te pestenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:12 schreef Jarno het volgende:
Ach, fokforum_dark is eigenlijkveel hipper ook joh.
Oude oude layout FTWquote:Op zondag 15 juli 2007 13:12 schreef Jarno het volgende:
Ach, fokforum_dark is eigenlijkveel hipper ook joh.
En elke I/O error verneukt dus gewoon je download.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:21 schreef TwyLight het volgende:
Heb ik ook jaook dom dat Transmission je niet naar meer als 200 peers laat connecten in totaal en maar 60 per torrent.
geen instelling ofzo, nee gewoon lekker niet aanpasbaar
uTorrent beta misschien proberen?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
En elke I/O error verneukt dus gewoon je download..
Ik zit nou met een shitload aan rotte mp3s. Ik hou het wel lekker bij een of twee downloads in Transmission, het zware werk sluis ik wel door naar Azureus op m'n server..
Ik gebruik nog steeds Tomatororrentquote:Op zondag 15 juli 2007 13:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
En elke I/O error verneukt dus gewoon je download..
Ik zit nou met een shitload aan rotte mp3s. Ik hou het wel lekker bij een of twee downloads in Transmission, het zware werk sluis ik wel door naar Azureus op m'n server..
Er is een beta van verschenen ergens, meen ik mij te herinneren.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:40 schreef nietzman het volgende:
Is die al eens uit dan?
1 2 | achtergrond.style.background = "url(http://xs413.xs.to/xs413/07111/fokspring4.jpg)"; |
1 2 | voorgrond.innerHTML = ""; |
1 2 | voorgrond.innerHTML = ""; |
Goede vraag... Ik ben nog steeds wakker (6:13quote:Op zondag 15 juli 2007 11:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vraag 1 waarom past een hippie op je ?
vraag 2 zie vraag 1 ,
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:16 schreef nietzman het volgende:
Haha dinges heeft een babysitter.
Een vrouwelijke hippie is jouw babysitter? Geef haar een dikke jonko en loop weg!quote:Op zondag 15 juli 2007 14:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dinsdag rot ze ophehe eindelijk
Nou jij mag het voor mij doen... het is echt zo'n graftak en heeft volgens mij veel te veel drugs gebruikt...quote:Op zondag 15 juli 2007 14:23 schreef Skic. het volgende:
[..]
Een vrouwelijke hippie is jouw babysitter? Geef haar een dikke jonko en loop weg!
Gewoon sex met haar hebben.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nou jij mag het voor mij doen... het is echt zo'n graftak en heeft volgens mij veel te veel drugs gebruikt...![]()
Ja het was de bedoeling dat ze in het motel van mijn gastouders zou verblijven (ze heeft daar een kamer) maar nu zit ze de hele tijd hier rond te hangen en het enige wat ze doet is patiencen en klagen over hoe warm het is .....quote:Op zondag 15 juli 2007 14:27 schreef tonks het volgende:
Je bent toch al 18/19
Ja, wat nou? Teringbende daar!quote:DigiD
Help
Er is een fout opgetreden:
U hebt geen rechten om toegang te krijgen.
Ik heb m'n DigiD gewoon aangevraagd met Safari anders? Ging prima.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:43 schreef Anthraxx het volgende:
DigID werkt alleen met IE. Daar heb ik ooit een klacht mailtje over geschreven. Samengevatte conclusie: U gebruikt een product dat niemand anders gebruikt en wij verdommen het om daarmee te werken. Koop een Windows PC.
Hier niet. Kon alleen registreren met IE. Inloggen gaat wel prima.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb m'n DigiD gewoon aangevraagd met Safari anders? Ging prima.
Het is te warm vandaag, probeert u het eens op een andere dag...quote:Op zondag 15 juli 2007 16:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
In IE krijg ik dezelfde foutmelding.
Warm? Na de onweersbui van vanochtend is er zojuist weer een nieuwe regenbui van start gegaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het is te warm vandaag, probeert u het eens op een andere dag...
quote:Het lukt mij niet te activeren, wat doe ik verkeerd?
Als het niet lukt om uw DigiD te activeren kan dit een aantal oorzaken hebben. Checkt u voor de zekerheid of u
de juiste gebruikersnaam invult.
de juiste activeringscode gebruikt.
hebt gekozen voor 'Activeren' op de homepage van DigiD in plaats van 'Aanvragen'.
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Warm? Na de onweersbui van vanochtend is er zojuist weer een nieuwe regenbui van start gegaan.
Alle hoofdrars aanklikken, CMD+O, en MacParDeluxe de rest laten doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ook leuk, als je bijv seizoen 1 van Lost wil downloaden en alle episodes zijn als rar verpakt. Dan heb je dus iets van 15 mapjes met allemaal rar bestanden die je moet uitpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |