Het gebeurd niet vaak dat ik Mac OS X wil verwijderen... Hmm.quote:
In die categorie vind ik The Rough And The Quick (Red Snapper) altijd wel leukquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:17 schreef Sjoewe het volgende:
Ik begrijp ook nu pas waarom die vier meisjes die hier een dansje op gingen doen voor de plackbackshow van groep 8 zoveel ophef veroorzaakt hebben op school, als je de tekst opeens wel verstaat.![]()
En heb je de Mac Pro al eens flink op z'n flikker gegeven?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:28 schreef JoMo0 het volgende:
Hai
Hij heeft z'n Pr0n nog niet binnen natuurlijk..quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:38 schreef Zpottr het volgende:
Hey, TwyLight is boos.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:48 schreef Zpottr het volgende:
Die topics verslijten ook in no time tegenwoordig he.
goed plan, fappenquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hij heeft z'n Pr0n nog niet binnen natuurlijk..
I made him a picturequote:Op donderdag 12 juli 2007 00:38 schreef Zpottr het volgende:
Hey, TwyLight is boos.
*snik*quote:
Dat heb jij toch ook met je Versatel lijntje?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:56 schreef Sjoewe het volgende:
[[url=http://www.speedtest.net/result/153574707.png]afbeelding][/URL]
Anders hebben je ouders opeens even 20Mbit
En een PC met Vista![]()
Dan is je koperlijntje gort, of je zit te ver van de centrale..quote:
Of je zit met 9 anderen in een huisquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dan is je koperlijntje gort, of je zit te ver van de centrale..
Zeik niet... ik 3,5.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:20 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb ook 20Mbit.
Maar ik zit wel 2km van de centrale af....
Goeie combi.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:54 schreef Knoekie het volgende:
Zojuist de MacBook Pro 15inch en de Dell 2407WFP besteld
Welke ISP?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:23 schreef Skic. het volgende:
Mijn snelheid is niet verdubbeld omdat ik mijn rekening een dag te laat heb betaald.
Ok, maar daar staat 'verbonden servers' als ik dat icoon naar de prullenbak/eject sleep moet hij toch ook verdwijnen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:48 schreef TwyLight het volgende:
Finder (in de menubalk) -> voorkeuren -> Algemeen
en dan servers enzo uitvinken
Dat was de truuk!quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:54 schreef TwyLight het volgende:
Ja, probeer anders je finder ff te herstarten alt-rechtermuisklik op finder icoon en dan 'start opnieuw'
Ik zit op 60 gigabyte met een 1 gigabyte shufflequote:Op donderdag 12 juli 2007 21:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat een kutwerk is dat, alle album artwork weer toevoegen in iTunes.
Ik zit trouwens al dik over de 2 gig aan muziek heen in iTunes. Daar zit ik dan, met m'n brakke 2gig Nano.![]()
Dat is me nou nog nooit geluktquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:23 schreef Knoekie het volgende:
Ik was bij Die Hard 4.0 in slaap gevallen.![]()
Artyfartyquote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:55 schreef Skic. het volgende:
Damn, miijn beeld werd net zwart en rare vertikale strepen in beeld.
Ik zie anders de eerste Error melding alweer verschijnen hoor..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:19 schreef Junkie het volgende:
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07285/DSC02487small.jpg]afbeelding][/url]
Nieuw @ mijn faculteit... (HU - FCJ)
Ze zijn er met eentje aan het testen...
Of Windows XP goed werkt @ MacPro
![]()
![]()
![]()
Applesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zie anders de eerste Error melding alweer verschijnen hoor..
Makkelijkste is natuurlijk gewoon te rebooten..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:16 schreef nietzman het volgende:
Okay, m'n dock en expose zijn zonet vastgelopen. Zoals het hoort draait OsX verder natuurlijk braaf door..
Hoe start ik die processen weer op?
Ach, dan wacht je even totdat de terminal klaar is. Je kunt zo te zien gewoon ononderbroken je gang gaan..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:26 schreef nietzman het volgende:
Reboot is geen optie omdat de terminal bezig is met iets belangrijks en force quiten van de finder start alleen de finder opnieuw op.
hebben die macs dat niet ? applesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:27 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht, was er in zo'n geval maar een good ol' explorer.exe![]()
Kssjt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hebben die macs dat niet ? apples![]()
De Finder start zichzelf tenminste opnieuw op, explorer.exe moet je ook nog weer eens handmatig gaan runnen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:27 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht, was er in zo'n geval maar een good ol' explorer.exe![]()
Kan nog wel een paar dagen duren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach, dan wacht je even totdat de terminal klaar is.
Paar dagen? WTF ben je aan het doen dan? Een hele DB aan het importeren van 120 GB ofzo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kan nog wel een paar dagen duren..
Ik kill Aqua wel even, hoop dat de terminal dan lekker door blijft draaien.
Hoe krijg je in godsnaam je dock en expose vastquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:16 schreef nietzman het volgende:
Okay, m'n dock en expose zijn zonet vastgelopen. Zoals het hoort draait OsX verder natuurlijk braaf door..
Hoe start ik die processen weer op?
OSX equivalent van fragmenteren ofzo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef nietzman het volgende:
En ik ben een hardeschijf aan het DDen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |