het vorige topic:quote:Metalheads Unite!!! Het topic waar metal-liefhebbers samenkomen en over alles wat met de diverse metal soorten te maken heeft praten. Wat voortgekomen is uit een Dynamo Open Air topic is na al die jaren inmiddels al voorbij de 150 delen. Nieuwtjes, aanraders en discussies over NWOBHM, Black Metal en alles er tussenin komen hier voorbij!
22 dagen nogquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:31 schreef VaderVanJezus het volgende:
Wacken is uitverkocht
Ik hoop er eigenlijk al iets eerder heen te gaan.quote:
Wij zijn er zondag de 29equote:Op woensdag 11 juli 2007 23:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoop er eigenlijk al iets eerder heen te gaan.![]()
Als het aan mij ligt, ben ik er ook op de 29e. Maar daarvoor moet ik eerst nog even overleggen met mijn mede wackengangers.quote:
Ja, gaat tof worden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:51 schreef Witchfynder het volgende:
Holy shit. Wij gaan de 1ste met een busje vol metalheads, met oa ThE_ED en ikzelf er in..
Et tu, BB?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ga hier ook maar eens meelezen
another convertquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ga hier ook maar eens meelezen, ik vond wâldrock leuk dit jaar![]()
het is met lui van o.a. Testament (Chuck!) en Exodus (Steve!).quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:58 schreef Mark het volgende:
Ik ben zo'n oude thrasher dat ik dat nog helemaal niet ken
Zal het binnenkort eens luisteren, welke bands kan ik het mee vergelijken?
Ja, maar ze zijn nu natuurlijk al ouder dan toen ze begonnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
haha, er stond ergens dat de gemiddelde leeftijd 12.4 was ofzo
terwijl de jongste 14 was ofzo
Er stond "met een gemiddelde leeftijd van blablablalblabla".quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn nu natuurlijk al ouder dan toen ze begonnen.
Ja, maar van wanneer was die tekst of de tekst waarvan ze het ff snel gecopypasted hebben..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er stond "met een gemiddelde leeftijd van blablablalblabla".
Dat weet ik toch niet! ;pquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar van wanneer was die tekst of de tekst waarvan ze het ff snel gecopypasted hebben..
Ja, hier.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:21 schreef DevilsWhore het volgende:
even tussendoor.
langharige metalheads hiero? *drool*
semi-langharig ook goed ? xDquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:21 schreef DevilsWhore het volgende:
even tussendoor.
Ja dan moet je vooral als eerste een Duitse band noemenquote:Op zondag 15 juli 2007 10:54 schreef Andyy het volgende:
[..]
new wave of american metal
vooral metalcore zoals Caliban, As I Lay Dying, Atreyu enzo
Oh, heet. ;pquote:
Wat noem je semi-langharig? xDquote:
Caliban is anders wel het enige goede aan Duitsland, imo.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:02 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ja dan moet je vooral als eerste een Duitse band noemen
Hahaha echt niet!quote:Op zondag 15 juli 2007 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Caliban is anders wel het enige goede aan Duitsland, imo.
Leesch, imo.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:47 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Hahaha echt niet!
Duitsland is een zeer goed land voor duh mettulll. Als je alleen al kijkt naar welke bands daar vandaan komen en wat voor geweldige festivals ze daar hebben..
En steak, dat is altijd goed.
Blind Guardian?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Caliban is anders wel het enige goede aan Duitsland, imo.
nee, ken ik neit, ken ik niet, ken ik niet, ken ik niet, dikke nee.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Blind Guardian?
Helloween?
Sodom?
Gamma Ray?
Primal Fear?
Wacken Open Air?
Rammsteinquote:Op zondag 15 juli 2007 11:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou, noem eens iets wat ik leuk vind dan.
Ik haat Rammstein, sorry.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:55 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Rammstein![]()
En verder boeit het mij geen zier wat jij leuk vind. Duitsland qua festivals is geweldig en dan niet alleen Wacken. Zou dit landje nog eens wat van kunnen leren.
Oh ja, want die bands zijn wel even vet commercieel enzo en iedereen kent ze.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:02 schreef MM-Luna het volgende:
Als je bovenstaande bands al niet kent, had het mij niet verbaasd als je bandkennis bleef steken bij Rammstein. En wat festivals betreft.. earthshaker, party san, fuck the commerce enzovoorts.
Muziekliefhebbers binnen de metal kennen die bands wel ja, mag ik toch hopen. Dat zijn bands die toch aardig wat hebben betekend in dah mettulquote:Op zondag 15 juli 2007 12:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Oh ja, want die bands zijn wel even vet commercieel enzo en iedereen kent ze.
Ik ken de muziek misschien niet, maar de naam wel ? al over nagedacht?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:12 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Muziekliefhebbers binnen de metal kennen die bands wel ja, mag ik toch hopen. Dat zijn bands die toch aardig wat hebben betekend in dah mettul![]()
Schijnbaar niet want je typt.. ken ik niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ken de muziek misschien niet, maar de naam wel ?
Daarmee bedoel ik dat ik de muziek niet kenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:21 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Schijnbaar niet want je typt.. ken ik niet.
Maar goed, ga maar snel luisteren dan.. wellicht zit er wat voor je tussen.
Ja, zeg je Duitsland dan zeg je toch wel Thrash en Power Metal, in Europa qua metal idd. Laten we Edguy ook niet vergeten..quote:Op zondag 15 juli 2007 11:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Blind Guardian?
Helloween?
Sodom?
Gamma Ray?
Primal Fear?
Wacken Open Air?
Dan zet je neer.. ken ik alleen van naam. D0h.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dat ik de muziek niet kenik ga niet zeggen dat ik een band ken alleen omdat ik bij toeval de naam heb horen vallen.
En.. deeeeeestruction!quote:Op zondag 15 juli 2007 12:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, zeg je Duitsland dan zeg je toch wel Thrash en Power Metal, in Europa qua metal idd. Laten we Edguy ook niet vergeten..
Hehe, hij schijnt legendarisch te zijn dus dat wordt kijken op Wacken. (Ook naar de brandweer natuurlijk..quote:Op zondag 15 juli 2007 12:31 schreef Tokus het volgende:
Mambo Kurt!
hij staat dit jaar 4x op Wacken, dus dat zegt toch wel genoeg?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:33 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hehe, hij schijnt legendarisch te zijn dus dat wordt kijken op Wacken. (Ook naar de brandweer natuurlijk..)
Over hem of over de bier consumptie?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
hij staat dit jaar 4x op Wacken, dus dat zegt toch wel genoeg?
Duitsland is goeeeeeed.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:31 schreef ThE_ED het volgende:
en Kreator !
(Ik ben geen fan, maar toch een vrij grote band..)
*opsomtopic*
Op dit moment laat ik mijn haren "lang" worden. Al twijfel ik op dit moment of ik het door zet, maar het zal waarschijnlijk niet langer worden dan tot mijn schouders.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:21 schreef DevilsWhore het volgende:
even tussendoor.
nou enquote:Op zondag 15 juli 2007 11:02 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ja dan moet je vooral als eerste een Duitse band noemen
BFMVquote:Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef Andyy het volgende:
[..]
nou enBFMV valt er ook onder maar is brits
![]()
JA!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef Andyy het volgende:
idd
maargoed, gaan er nog mensen naar As I Lay Dying & Darkest Hour 12 sep ?
waarschijnlijk wel, gristenlijk verantwoord toch?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef Andyy het volgende:
idd
maargoed, gaan er nog mensen naar As I Lay Dying & Darkest Hour 12 sep ?
Tofheidquote:Op maandag 16 juli 2007 00:15 schreef Witchfynder het volgende:
15 september spelen bij met Heidevolk, Elexorien e.a. in de Escape in Veenendaal. Als daar nog mensen van hier heen gaan/willen..
gezien je leeftijd was het slechts een fase, om alles te ontdekken.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
&Sowieso, zoveel metal luister ik niet meer tegenwoordig.
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:37 schreef Tokus het volgende:
[..]
gezien je leeftijd was het slechts een fase, om alles te ontdekken.
Nu zit je zeker aan de jumpstyle?
Jumpstyle is kut.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:37 schreef Tokus het volgende:
[..]
*uche* tokio hotelquote:
ik mis post-rock en slowcore en breakcore en preprotopostpolkaneowaveklasiekcorequote:Op maandag 16 juli 2007 11:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jumpstyle is kut.
Wat dacht je van screamo, emocore, metalcore, poppunk, power metal, industrial, hardcore (trance variant dus), nederhop, black metal, punkrock, futurepop, r&b, pop.
&als ;t echt een fase was, zou ik hier toch niet gaan lopen posten.
Ga je ballen scheren ofzo![]()
Ik heb niet zo'n probleem met Duitsers eigenlijk, zeker niet op metalfestivals. Fransen daarentegen...quote:
tjah dan heb je het ook over een volk.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n probleem met Duitsers eigenlijk, zeker niet op metalfestivals. Fransen daarentegen...![]()
http://www.last.fm/user/MurderedDoll vs. http://www.last.fm/user/Tokusquote:Op maandag 16 juli 2007 09:37 schreef Tokus het volgende:
[..]
Hoho, vergeet Anorexia Nervosa niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n probleem met Duitsers eigenlijk, zeker niet op metalfestivals. Fransen daarentegen...![]()
dat waren wel aardige Fransozen, toen ze op ons festivalletje speelden. Alleen hun Engels was niet zo super.quote:
Ja leuk en zo....quote:Op zondag 15 juli 2007 12:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik dat ik de muziek niet kenik ga niet zeggen dat ik een band ken alleen omdat ik bij toeval de naam heb horen vallen.
Wat hip!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:51 schreef MarsX het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/MurderedDoll vs. http://www.last.fm/user/Tokus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |