het vorige topic:quote:Metalheads Unite!!! Het topic waar metal-liefhebbers samenkomen en over alles wat met de diverse metal soorten te maken heeft praten. Wat voortgekomen is uit een Dynamo Open Air topic is na al die jaren inmiddels al voorbij de 150 delen. Nieuwtjes, aanraders en discussies over NWOBHM, Black Metal en alles er tussenin komen hier voorbij!
22 dagen nogquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:31 schreef VaderVanJezus het volgende:
Wacken is uitverkocht
Ik hoop er eigenlijk al iets eerder heen te gaan.quote:
Wij zijn er zondag de 29equote:Op woensdag 11 juli 2007 23:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoop er eigenlijk al iets eerder heen te gaan.![]()
Als het aan mij ligt, ben ik er ook op de 29e. Maar daarvoor moet ik eerst nog even overleggen met mijn mede wackengangers.quote:
Ja, gaat tof worden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:51 schreef Witchfynder het volgende:
Holy shit. Wij gaan de 1ste met een busje vol metalheads, met oa ThE_ED en ikzelf er in..
Et tu, BB?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ga hier ook maar eens meelezen
another convertquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ga hier ook maar eens meelezen, ik vond wâldrock leuk dit jaar![]()
het is met lui van o.a. Testament (Chuck!) en Exodus (Steve!).quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:58 schreef Mark het volgende:
Ik ben zo'n oude thrasher dat ik dat nog helemaal niet ken
Zal het binnenkort eens luisteren, welke bands kan ik het mee vergelijken?
Ja, maar ze zijn nu natuurlijk al ouder dan toen ze begonnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
haha, er stond ergens dat de gemiddelde leeftijd 12.4 was ofzo
terwijl de jongste 14 was ofzo
Er stond "met een gemiddelde leeftijd van blablablalblabla".quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn nu natuurlijk al ouder dan toen ze begonnen.
Ja, maar van wanneer was die tekst of de tekst waarvan ze het ff snel gecopypasted hebben..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er stond "met een gemiddelde leeftijd van blablablalblabla".
Dat weet ik toch niet! ;pquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar van wanneer was die tekst of de tekst waarvan ze het ff snel gecopypasted hebben..
Ja, hier.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:21 schreef DevilsWhore het volgende:
even tussendoor.
langharige metalheads hiero? *drool*
semi-langharig ook goed ? xDquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:21 schreef DevilsWhore het volgende:
even tussendoor.
langharige metalheads hiero? *drool*
Ja dan moet je vooral als eerste een Duitse band noemenquote:Op zondag 15 juli 2007 10:54 schreef Andyy het volgende:
[..]
new wave of american metal
vooral metalcore zoals Caliban, As I Lay Dying, Atreyu enzo
Oh, heet. ;pquote:
Wat noem je semi-langharig? xDquote:
Caliban is anders wel het enige goede aan Duitsland, imo.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:02 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ja dan moet je vooral als eerste een Duitse band noemen
Hahaha echt niet!quote:Op zondag 15 juli 2007 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Caliban is anders wel het enige goede aan Duitsland, imo.
Leesch, imo.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:47 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Hahaha echt niet!
Duitsland is een zeer goed land voor duh mettulll. Als je alleen al kijkt naar welke bands daar vandaan komen en wat voor geweldige festivals ze daar hebben..
En steak, dat is altijd goed.
Blind Guardian?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Caliban is anders wel het enige goede aan Duitsland, imo.
nee, ken ik neit, ken ik niet, ken ik niet, ken ik niet, dikke nee.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Blind Guardian?
Helloween?
Sodom?
Gamma Ray?
Primal Fear?
Wacken Open Air?
Rammsteinquote:Op zondag 15 juli 2007 11:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou, noem eens iets wat ik leuk vind dan.
Ik haat Rammstein, sorry.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:55 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Rammstein![]()
En verder boeit het mij geen zier wat jij leuk vind. Duitsland qua festivals is geweldig en dan niet alleen Wacken. Zou dit landje nog eens wat van kunnen leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |