het is gewoon een verwende aapquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:21 schreef riri het volgende:
Die Nadia is psychish behoorlijk geschift....zelf allerlei rottaal spreken en dan zielig doen om alles wat zichzelf aangaat....dat is echt niet pluis met dat kind...ik zag het al aan haar reaktie toen haar moeder belde...ze begon als een kind te huilen....een volwassen vrouw die reageert als een kind van 12.....onvoorstelbaar dit
Daar is ze zeker toe in staat...quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:22 schreef blomst het volgende:
Nadia wil Jaap nog wel Aaftrekken voor dekking volgens mij.
Je weet maar nooit. Hij heeft ook gezegd dat hij dat praten van haar niet trekt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:23 schreef petraa het volgende:
Nee Jaap trapt erin ik weet het zeker.
ik ook, Jaap wist voor DGK niet eens wat vrouwen waren, en nu is er 1 die hem nog knuffelt ook.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:23 schreef petraa het volgende:
Nee Jaap trapt erin ik weet het zeker.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:22 schreef petraa het volgende:
N: Ik heb vandaag geen zin in Huub en Lieke dus dat gesprek wil ik niet.![]()
LOL, dat denk ik ook absoluut nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:18 schreef 2live het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat vrouwen zo zijn, Nadia is zo!![]()
Zeker weten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:25 schreef yvonne het volgende:
Jaap gaat erin trappen.
Zelfs nog wel pijpen... alleen niet doorslikken zei ze vanmiddag.quote:
oh gelukkig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL, dat denk ik ook absoluut niet
Ik ben denk ik de meest waardelose cosser all times.. mulit tasken is niet mijn dingquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:12 schreef avonne het volgende:
[..]
hou me op de hoogte... ik kan het niet aanhoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |