Ja nu kan ie iedereen laten zien hoe slim ie is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:11 schreef riri het volgende:
Jaap moet nu zijn echte intelligentie laten zien..als hij hierin trapt is ie retedom
dat ben ik! Het moest er toch uit!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
Er staan fans bij de poort te schreeuwen.
Wat schreeuwen ze ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:15 schreef rooie3 het volgende:
Er staan fans bij de poort te schreeuwen.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:16 schreef burtbeej het volgende:
Via welke streams kijken jullie? op http://webtv.florisd.nl/goudenkooi en op de goudenkooi site zelf heb ik op iedere stream onwijs erg gebuffer.
Het moet me nou toch wel van het hart dat Nadia datgene ziet wat ik in de OP aanhaal. Dat hij met twee kampen serieus aanpapt. Daartoe is snollie niet in staat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:15 schreef ericahysterica het volgende:
Nadaniksniet heeft het ook al over BEWERKSTELLIGEN
Elly!! Elly!! Elly!! dat riepen 2live en ik. Wij zijn Elly groupies.quote:
dit is een charmeoffensief van een barbiequote:Op woensdag 11 juli 2007 22:17 schreef scanman01 het volgende:
Nadia is echt zo'n kind die een man denkt in te palmen door even zielig te doen en te gaan huilen. Zo komt zij waarschijnlijk he leven door. Hopelijk gaat haar dat in de villa nog enorm opbreken. Mén wat heb ik een hekel aan dat soort types.
Als je maar niet denkt dat vrouwen zo zijn, Nadia is zo!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:17 schreef scanman01 het volgende:
Nadia is echt zo'n kind die een man denkt in te palmen door even zielig te doen en te gaan huilen. Zo komt zij waarschijnlijk he leven door. Hopelijk gaat haar dat in de villa nog enorm opbreken. Mén wat heb ik een hekel aan dat soort types.
Ik zat t net te denken inderdaad. Ze komt met 0 bewijs, wil Huub en Lieke er niet bijhalen, nee mevrouw gaat janken met dr 3 navelsquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:17 schreef scanman01 het volgende:
Schande Nadia is het spel aan het spelenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:16 schreef Rudieh het volgende:
wat een KUTWIJF die Nadia...ze is het spel aan het spelen..HOE DURFT ZE?!
Ja, dat kun je haar niet kwalijk nemen. Alleen trapt Jaap er natuurlijk niet in.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:16 schreef Rudieh het volgende:
wat een KUTWIJF die Nadia...ze is het spel aan het spelen..HOE DURFT ZE?!
Dat soort types bestaan echt. Om te kotsen, werkelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:17 schreef akveor het volgende:
Die Nadia probeert zo doorzichtig het spel naar d'r hand aan het zetten... Dat ik bijna niet meer geloof dat ze geen actrice is.... Liegt alles aan elkaar vast.... ze zal wel opvulling voor de zomer zijn...
Ik vind haar echt vreselijk, ik zal nooit op zulke types vallen. Het omhulsel is goed, maar de inhoud zooo slecht!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:17 schreef scanman01 het volgende:
Het interesseert Delley simpelweg niet. Zij let alleen op Tas en Loco.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het moet me nou toch wel van het hart dat Nadia datgene ziet wat ik in de OP aanhaal. Dat hij met twee kampen serieus aanpapt. Daartoe is snollie niet in staat.
Huub en Lieke haalt ze er maar niet meer bij in het verhaal, dat werd te doorzichtig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:18 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik zat t net te denken inderdaad. Ze komt met 0 bewijs, wil Huub en Lieke er niet bijhalen, nee mevrouw gaat janken met dr 3 navels
Terwijl dat wijf wel Lieke elke dag lelijk noemt enzo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:19 schreef ericahysterica het volgende:
oh Nada wil een afspraak met jaap dat ze elkaar niet meer uitlachen als het om dik ofzo gaat
Dus Nadia wordt omgedoopt tot Kotsia?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat soort types bestaan echt. Om te kotsen, werkelijk.
De meeste mannen gaan onderuit als een knap vrouwtje gaat zitten janken...quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:11 schreef riri het volgende:
Jaap moet nu zijn echte intelligentie laten zien..als hij hierin trapt is ie retedom
En toen sloeg ik met mijn pump een Nadia fan bewusteloos, tsja ik ben een gevoelsmens he!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Elly!! Elly!! Elly!! dat riepen 2live en ik. Wij zijn Elly groupies.
Nadia is een psychobitch. Ik weet het zeker.
Het is toch gvd zo dat ze ziet wat Jaap doet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
Dat is geen spel. Dat heet borderline of zoiets. Zij spoort echt niet want ze geloof ook nog eens wat ze zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |