quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:04 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, jij hebt het fout maar is niet erg
We verschillen gewoon van mening
Inderdaad, anderen moeten veel moeite doen om tranen op te wekken en zij roept ze zo op!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:07 schreef Starlie het volgende:
Wat een actrice die Nadia!! Ze komen allemaal wel van een goede toneelschool zeg!!!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:06 schreef Meganog het volgende:
Ah daar komt de aap uit de mouw.
Nadia begint erover dat Huub en Lieke achter Jaaps rug om dingen zeggen en hem uitlachen.
Als Jaap om details vraagt valt ze stil en wil ze er niet over praten.
Ja hoor janken. Wat een mongool dat wijf.
Achterbax, letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:08 schreef riri het volgende:
Huub en Lieke spreken nooooooooooooooooit iets negatief over Jaap....hoe komt ze daarbij?
Huub en Lieke hebben juist bewondering voor Jaap
Dat mens is echt compleet geschift of ze is hartstikke geslepen
Het is mooi dat je als kijkers soms niet weet of ze wel of niet liegt. Nu we overduidelijk horen dat ze liegt, kun je er dus rustig vanuit gaan dat ze echt overal over liegt. Nu nog even zorgen dat Jaap dat duidelijk wordt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:06 schreef Meganog het volgende:
Ah daar komt de aap uit de mouw.
Nadia begint erover dat Huub en Lieke achter Jaaps rug om dingen zeggen en hem uitlachen.
Als Jaap om details vraagt valt ze stil en wil ze er niet over praten.
Jaap heeft dit echt wel in de gaten dat dit puur gelul isquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:09 schreef riri het volgende:
Mijn mond valt open van wat Nadia zegt nu....Jaap moet Huub erbij halen nu...dit is niet normaal meer
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
Nada gaat weer janken. Time to say goodbye, succes voor de nachtFokkers, ik lees morgenochted van harte de COs, sweet dreams and don't let the bedbugs bite you![]()
![]()
Als Jaap hier intuint, in deze volstrekt ongegronde aanval op Huub en Lieke, dan verdient hij het ook....quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:10 schreef ericahysterica het volgende:
Nada huub en lieke zijn achterbaks en vals sluit je aan bij mensen die jou in hun hart sluiten BANN
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Hmmmm echt zelfkennis heeft ze niet! Als iemand achterbaks is is zij het wel!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:09 schreef petraa het volgende:
N: Huub en lieke zijn achterbaks en vals echt vals.
Ze had het over zichzelf afgeroepen door als een klein kind te gaan janken, ik durf niet, ik durf niet, mn buik, mn buik. Onder andere omstandigheden zou ik het heel rot voor haar hebben gevonden. In DGK niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:10 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Dus jullie keuren dat gezeik enzo gisteren langs de catwalk goed?? Ik snap best dat dat iemand als haar kan raken. Nu is iedereen tegen Nadia en gisteren vonden vele het asociaal hoe zei zich gedroegen langs de kant?
Ongeloofeloos dit pffff ik word ziek van dat mensquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is mooi dat je als kijkers soms niet weet of ze wel of niet liegt. Nu we overduidelijk horen dat ze liegt, kun je er dus rustig vanuit gaan dat ze echt overal over liegt. Nu nog even zorgen dat Jaap dat duidelijk wordt.
hou me op de hoogte... ik kan het niet aanhorenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:10 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Jaap heeft dit echt wel in de gaten dat dit puur gelul is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |