hopelijk ziet MS nu het licht en gaan ze dit ook doenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:33 schreef BMH het volgende:
Unreal Tournament 3 PS3 exclusive in 2007. Spel krijgt mod & maps die voor de PC versie beschikbaar zijn te downloaden op het PSN. Bij de Xbox 360 versie moet je weer gaan betalen voor maps....
Ach, vooral door deze conferentie staat dat ding volgende maand bij mij in huis.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:38 schreef DooD het volgende:
Dat die beter was zal ik niet ontkennen maar 300 x is wel overdreven. Het enigste wat mij over de streep kan trekken om naast mijn 360 een ps3 neer te zetten is MGS4 en zelfs dat moet ik nog zien, want hoe gaat snake knokken in deze game. Het gaat een eeuw duren voordat die Famas uit zijn rollator heeft gehaald![]()
dan zou ik nog even wachten want een hoop games komen pas eind dit jaar of volgend jaarquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ach, vooral door deze conferentie staat dat ding volgende maand bij mij in huis.
Wat vond je er beter aan dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:32 schreef Wessiej het volgende:
Beste E3 presentatie
Die van Sony was misschien een stuk of 300x beter.
Nouja, vooral wat er slecht was aan de ms conference, geen nieuwe games, geen verrassingen, geen aankondigingen kwa hardware, gewoon niks.quote:
Ze zouden wel moeten, kost ze sales anders.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:40 schreef kepler het volgende:
[..]
hopelijk ziet MS nu het licht en gaan ze dit ook doen
quote:[2:46] Every single week after the game is released there will be a new batch of songs online. They aim to have thousands of songs online.
[2:46] There will be a Rock Band advisory committee set up which will include celebrity musicians, who will help decide which songs to include.
[2:46] Celebrity alert! Little Steven takes to the stage.
[2:47] He will be the chairman of the Rock Band music advisory board.
[2:47] He thinks the game is fun, and that it will introduce a lot of great music to people, and that it will help a lot of upcoming musicians.
[2:50] He is going to announce some of the songs. This is just the beginning, he hastens to add, so if you don't see your favourite, don't panic!
[2:53] He announces a selection of titles. The Who "Won't Get Fooled Again," David Bowie "Suffragette City," Bon Jovi "Wanted Dead or Alive," Tom Sawyer, "Rush," Nirvana, "In Bloom," Stone Temple Pilots "Vaseline," Foo Fighters "Learn to Fly."
[2:53] They will be offering full albums on the platform. The first to be available for download, will be The Who's "Who's Next".
[2:53] They will also be releasing a "substantial amount of tracks" from Metallica, including "Enter Sandman" which will be on the game disc.
[2:54] A group take to the stage to play Bowie's "Suffragette City."
Is die demo een beetje te pruimen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:05 schreef DJ_ het volgende:
ja echt had ik gister ook met bluedragon , duurde gewoon de hele nacht
Die had ik binnen 10 min binnen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:16 schreef Mister_T het volgende:
De tering, ff Ace Combat downloaden dacht ik, duurde gewoon 2 uur
Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:50 schreef Bastard het volgende:
Tegen de tijd dat ik mn 360 terug heb ben ik eerst een paar avonden bezig met demo's downloaden en spelen
Ik zou het niet verwachtten, Rockstar gaat bijna geen info geven omdat ze dat bij San Andreas te veel hebben gedaan, zodat niks een verrassing was, dus nu komen er in totaal 3 trailers (nog 1 te gaan) en verwacht bijna geen info meer.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hopelijk vandaag GTA 4 info vanaf de E3Ze liggen daar nu lekker te slapen, tis daar nu 02:15...
HDD thuis latenquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:32 schreef Koploperkopper het volgende:
Hooi.
De Xbox krijgt steeds vaker moeite met lezen. Als ik bijvoorbeeld even naar het Dashboard ga en vervolgens weer m'n spel wil spelen, dan zegt-ie 'Insert this disc blablabla X360 to play', dan moet ik 'em even open doen, en weer dichtdoen (soms 2 keer).
Ook had ik gisteren ineens tijdens een save-game een freeze up.
Hoe kan ik het beste m'n savegames backuppen?
Live demo? bedoel je die trailer of is er nog iets andersquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:26 schreef DJ_ het volgende:
heb hem nog niet geprobeerd eigenlijk , zal het zo na de live demo van mass effect is proberen
Gaat lekker met al die demo's.. Hopelijk komt Mercenaries 2 ook aan de beurt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:30 schreef devv05 het volgende:
GTA IV in-game beelden zouden mijn E3 maken, maar komt toch niet.
Voor de liefhebbers; Demo van Stuntman: Ignition online
Ik kan 'm niet downloaden, mn launchconsole is eindelijk kapot
Vooral die animaties als een vaas kapot viel op de grond in het begin van t filmpjequote:Op woensdag 11 juli 2007 20:23 schreef Niek. het volgende:
Die presentatie van Assasins Creed maakte ook duidelijk dat er nog veel aan die game moet gebeuren, animaties die niet kloppen, lichaam wat in de lucht blijft hangen, zag er nog verre van perfect uit.
De ontwikkelaars hebben 15-20 min Mass Effect zitten spelen op de e3. Was live te zien op Gamespot maar ik kan nu nog geen link vinden helaas.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Live demo? bedoel je die trailer of is er nog iets anders![]()
Redelijke prijzen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelik ben ook een poosje nauwelijks online geweest en ik mis gelijk van alles. Nog even terugkomend op mijn post over Sonic The Hedgehog en Golden Axe: 400 punten per stuk, zouden ze bij MS dan eindelijk begrijpen wat redelijke prijzen zijn?
Alleen betaal je voor een wii niet 400 euro om de games te kunnen downloaden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Redelijke prijzen?
Die zouden ze moeten bundellen voor 400 bij elkaar man!
Die ouwe meuk is al 80x doorgepoort, dit zijn wii prijzen!
4/5 euro voor zo'n spelletje is een zeer redelijke prijs.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Redelijke prijzen?
Die zouden ze moeten bundellen voor 400 bij elkaar man!
Die ouwe meuk is al 80x doorgepoort, dit zijn wii prijzen!
Je betaald nooit 400 euro om games te downloaden, tis een mooi meegenomen extra functiequote:Op donderdag 12 juli 2007 12:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Alleen betaal je voor een wii niet 400 euro om de games te kunnen downloaden.
Maar je hebt gelijk. Voor matige games is 5 euro teveel. Voor goede games betaal ik graag wat meer.
Ja.. Want meer pixels is meer geld waard....quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je betaald nooit 400 euro om games te downloaden, tis een mooi meegenomen extra functie
Maar de wii hanteert helemaal asociaale prijzen voor retro games.
En ik heb sonic mischien wel 5 keer gekocht, is het niet stand alone dan wel in een verzamelings box.
Laat ze een nieuwe sonic in HD maken, dan is 400 punten mooi, niet deze oude troep.
Mercenaries 2 trailer
Ziet er goed uit
Ik bedoel dus een nieuwe sonic met HD graphics, gewoon compleet nieuwe levels dus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja.. Want meer pixels is meer geld waard....
quote:Condemned 2 screens + info
Woensdag 11 juli 2007 - SEGA heeft zojuist het beeldmateriaal dat op de E3 getoond gaat worden vrijgegven aan alle journalisten. Eén van SEGA's nieuwste titels is Condemned 2: Bloodshot voor de Xbox 360 en Playstation 3. Deel 2 gaat verder waar deel 1 ophield en de game zal naar verwachting in februari 2008 in de winkels liggen.
Vandaag heeft SEGA een zestal screenshots plus de officiële factsheet van de game vrijgegeven. Check de factsheet en de screenshots dus snel hieronder.
Quote:
Overview
Players will assume the identity of Ethan Thomas, former Serial Crimes Unit investigator, who has been called back to duty to track down his missing partner. The disturbing events from Ethan’s past have left him a broken man – a desperate burnout drifting aimlessly through society in an inexplicable decline. Fighting inner demons throughout his one-man investigation into a sinister conspiracy, Ethan will need to use anything and everything in the environment to survive as he unravels the mysteries shrouding the city in darkness.
As Ethan, players will engage in visceral combat using a variety of firearms, blunt instruments and an all-new fighting system complete with defensive and offensive combo chains, as well as grapples and holds. To help track the killer and solve the mysteries behind Condemned 2: Bloodshot™, players will crack open an all-new set of high-tech forensic tools. Using wits and brute strength, murders can be solved a number of different ways to keep players guessing throughout each suspenseful investigation.
Taking the Condemned universe to a new level, Condemned 2: Bloodshot introduces a variety of thrilling online multiplayer modes, including deathmatch, that promise to deliver the most brutal hand-to-hand combat experience the first person genre has ever seen.
Key Features:
• A new combat system built from the ground up allows for offensive and defensive chains, as well as grapples and holds - accurate body physics create bone-shattering results when dealing damage during violent encounters.
• All-new environments include outdoor areas, varied time of day and non-linear progression gameplay.
• Completely new set of upgradeable forensics tools and a redesigned investigation process allows for unique, in-depth examination of each and every crime scene - players are rewarded using a forensics points scoring system.
• More than 30 items in the environment can be used as weapons including tire irons, bricks, and mop buckets.
• Players can expect twice the gunplay as in the original, made possible by more than 10 projectile-based weapons like the sub-gun and crossbow.
• Enemies benefit from superior artificial intelligence and work in teams to overpower and outsmart players.
• All-new multiplayer modes like “Circle of Death” enhance the experience through a variety of different play styles and flexibility.
• Gripping storyline created by the writers from the original Condemned game, featuring a cast of returning and all-new characters.
• Developed by the renowned Monolith Studios, creators of F.E.A.R. and Condemned: Criminal Origins.
ik denk dat MS op de X07 groots zal uitpakken met nieuwe games, want qua games heeft MS het meer dan prima voor elkaar dit jaar (in mijn ogen veel beter dan Sony)quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:33 schreef Tumble het volgende:
als ps360 eigenaar ben ik het niet eens met de TT microsoft kwam alleen met games die wel al gezien hebben of waar we het bestaan al vanaf wisten.
playstation wist me toch enkele malen positief te verrassen.
Nintendo vond ik een big letdown en dat zeg ik als voormalig ninty fanboy en wii eigenaar.
Idd de presentatie van Sony was misschien wel verrassender of vetter, maar kwa games moet je in ieder geval zeker dit jaar bij MS zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:38 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk dat MS op de X07 groots zal uitpakken met nieuwe games, want qua games heeft MS het meer dan prima voor elkaar dit jaar (in mijn ogen veel beter dan Sony)
Je was me net voorquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:32 schreef devv05 het volgende:
Twintig minuten lange gameplay video van Mass Effect![]()
Ik hou het niet meer droogquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:32 schreef devv05 het volgende:
Is mij al 4x overkomen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:46 schreef warchaser44 het volgende:
jee mijn xbox is net overleden !
godverdomme
je zou natuurlijk zo'n wireless ding kunnen kopenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:11 schreef Robhimself.2 het volgende:
Terugkomend op mijn defecte xbox 360 verhaal van gisteren............Ik ben erachter waarom de ethernet poort het niet meer doet...... Dezelfde reden waarom mijn fileserver een nieuwe voeding nodig heeft.
Bliksem!Het schijnt dat meerdere mensen uit de straat problemen hebben. Het belletje ging gisteravond pas rinkelen nadat 5 mensen uit de straat achter elkaar langskwamen met internet/ voedingsproblemen.... Gistermiddag was er bliksem ingeslagen 3 huizen verder, hoorde ik pas van klant nr. 4
Dit keer is MS dus NIET schuldig....... Wordt verzekering raadplegen dus, kan lang gaan duren....
Maarja, ondertussen geen Live! voor mij...... Geen E3 demo's en whatnot....
Ik ben een lul......
mijn fout lol , ik was stoned van de slaap ik heb geen idee waarom ik mass effect zeiquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Live demo? bedoel je die trailer of is er nog iets anders![]()
Eg vet allemaal zeg.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:32 schreef devv05 het volgende:
Je hebt geen gold daar ligt het aan denk ik. met silver kun je wel demo's en trailer's downloaden maar niet online spelen. mocht je dat toch willen dan zul je gold moeten kopen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:57 schreef Miiso het volgende:
Ik ben sinds vandaag in het bezit van een 360 en speel momenteel met TDU! Wat me alleen niet lukt is op de oranje vlaggetjes klikken om online tegen mensen te racen. Ik krijg dan ook de volgende melding:
Your gamer profile does not allow you to play multiplayer games
Hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen! Ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen!
Thanks in advance![]()
Dan gaan we dit morgen ook maar ff doenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt geen gold daar ligt het aan denk ik. met silver kun je wel demo's en trailer's downloaden maar niet online spelen. mocht je dat toch willen dan zul je gold moeten kopen.
Heb je een PM gestuurd over XBL goldquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:19 schreef Miiso het volgende:
[..]
Dan gaan we dit morgen ook maar ff doen
Hierbij ook maar ff een foto van mijn opstelling, de woofer van de HarmanKardon staat inmiddels rechts van de locker![]()
[afbeelding]
Niet zulk goed nieuws voor de GoW fans onder ons.quote:EXCLUSIVE: Cliffy B and Mark Rein clarify status of extra Gears content.
AMN ran into Epic’s Mark Rein and lead game designer Cliff Bleszinski during today’s E3 2007 events.
When questioned on the possibility of extra Gears of War PC content appearing on the Xbox 360, Rein stated that the possibility was “unlikely.” “If we didn’t have any exclusives on the PC, why would anybody have the PC version?” Cliffy asked.
We'll have a full interview available for your viewing pleasure in a few hours time. Stay tuned.
http://360.advancedmn.com/article.php?artid=10855
Beidequote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:28 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Shit man, ik zit echt te twijfelen. Ik ga dadelijk ook op kamers en ben nu veel aan het werken:
laptop? of HD tv?
Ja, ik speel nu op PC scherm, wat ook wel te doen is. Maar als ik dadelijk op kamers zit is het wel relax als ik laptop heb voor als ik thuis benquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beide![]()
Lastige keuze idd ik vind een laptop toch wel erg relaxed, maar ja een HD scherm is ook stuk leuker gamen!
Je wilt Mass Effect in HD spelen![]()
32 te kleinquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:36 schreef DJ_ het volgende:
zeker voor een HDtv gaan , ik heb er zelf ook een , en echt je mist heel wat als je spellen niet in HD speelt
je kunt een redelijk HD scherm halen voor 800-1000 euro ( 37" ) 32 is te klein imo
heb zelf ook een 37
als ik het geld er voor had had ik een 42" gekocht zoals mijn oudersquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
32 te klein?
Waarom moet je een big ass tv hebben, ik heb zelf een 27 inch en die past precies waar ik hem hebben wil in mijn kamer, en doe er alles op (ook pc) dus ben daar blij mee, waarom moet het nou weer 1 meter diagonaal zijn, overdrijven is ook een vak.
E3 MEGATON!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:01 schreef MMaRsu het volgende:
HOLY HELL ER IS EEN NIEUWE BACKWARDS COMPATABILITY UPDATE!
Marvel vs capcom 2 werkt
Breakdown PAL werkt
Jet Set Radio Future PAL werkt
PGR2 WERKT
WOOT
Vast nog meer games maar dit is alles confirmed
voor meer info : http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=7025714&posted=1#post7025714
dat is er nooit bij een vliegspel, behalve als je vlak over de grond vliegtquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:59 schreef AQuila360 het volgende:
Snelheids gevoel goed aanwezig bij Ace Combat?
En dat is ook meteen waarom het vaak niet tof isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:22 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is er nooit bij een vliegspel, behalve als je vlak over de grond vliegt
heb het tot nu toe 1 keer gehad in de 2 dagen dat ik het spel hebquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:17 schreef Koploperkopper het volgende:
M'n Xbox gaat eraan olee olee.
FM2 is vandaag wel 6 keer vastgelopen.
3 disc read errors.
Nee, en ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:54 schreef renz0r het volgende:
Wat betekend dat, wanneer je héél soms een disc error krijg? Heb dan dat ik eerst wat gekraak hoor waarna ik die waarschuwing krijg....Is je Xbox dan al defect?
Als je opstuurt, mag je dan je harde schijf thuis houden?
Ik heb laatst ook een 42" gekocht. Was een aanbieding bij de Scheer & Foppen. Philipsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:36 schreef DJ_ het volgende:
zeker voor een HDtv gaan , ik heb er zelf ook een , en echt je mist heel wat als je spellen niet in HD speelt
je kunt een redelijk HD scherm halen voor 800-1000 euro ( 37" ) 32 is te klein imo
heb zelf ook een 37
leuk ook dat eerst ff het topic doorleest voor dat je dit spamt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:35 schreef devv05 het volgende:
Nieuwe backwards compatibility update verschenen
Heeeeeeee?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:33 schreef Gamedemon het volgende:
Net de demo van Stuntman gedaan, wat een triangle jostie spel zeg!
niet normaal
Sorry overheen gekeken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:39 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
leuk ook dat eerst ff het topic doorleest voor dat je dit spamt.
Dat had ik dus ook een paar weken geleden .. hij is nu dood..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:17 schreef Koploperkopper het volgende:
M'n Xbox gaat eraan olee olee.
FM2 is vandaag wel 6 keer vastgelopen.
3 disc read errors.
Ik voorspel dat hij in November het loodje legtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:01 schreef AQuila360 het volgende:
Die van mij ligt dan al een jaar op stervenSoms een disc read error en soms de ring of death maar hij bljft doorgaan!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:08 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik voorspel dat hij in November het loodje legt
Zou je maar gebeurenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Vaak gaat die idd net op dat moment stuk als eindelijk die lang verwachte game er is![]()
Staan echt tering veel trailers op marketplace nu![]()
Ik vind het echt een kut spel, niet een klein beetje maar heel erg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heeeeeeee?
Ik vond de demo geweldig! Hardstikke leuk!
Gister ook gedaan met wat vrienden, paar potten bier erbij, echt een leuk trial en error spel waar je echt je concentratie erbij moet houden
Idd 'gewoon' een nieuwe halen. Goedkoopste exemplaar, want hdd enz heb ik toch al.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:36 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Zou je maar gebeurenStel je voor dat mijnes stuk gaat als GTA 4 uitkomt.. Dan koop ik gewoon een nieuwe hoor.
The Blitz is een football spel, al heel lang uit, jij bedoelt The Bigsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:58 schreef Niek. het volgende:
Op de US marketplace is een demo van The Blitz te downloaden, honkbal spel
The Bigz, die bedoel ik jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
The Blitz is een football spel, al heel lang uit, jij bedoelt The Bigs, leuk spel verder!
Vidkaart problemen, of probleem met kabel... Hoogstwaarschijnlijk kabel die beetje los zit?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:55 schreef Ceased2Be het volgende:
aargh! zet net m'n box aan is het lampje rechtsonder rood... zet ik hem opnieuw aan doet ie het gewoon, maar net tijdens een video begon het beeld weer vaag te doen.
losse kabel?
Bekend probleem, retourtje duitsland voor jequote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:17 schreef NX het volgende:
[..]
Vidkaart problemen, of probleem met kabel... Hoogstwaarschijnlijk kabel die beetje los zit?
Kut geval: je video kaart (van de xbox) is naar de kloten... heb je ook dat het beeld (in game of tijdens filmpje) vage kleuren laat zien, blokjes zoals hieronder?) verneukt is?
[afbeelding]
Hier werkt ie al perfect én zonder krassen op de discs sinds de release. Veel plezier ermeequote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:27 schreef Roflbroek het volgende:
Ik heb net een premium pack besteld, nu maar hopen dat ik er geen problemen mee krijg.
Stuur hem gewoon op, toen ik die van mij opstuurde was hij helemaal niet kapot, maar ik hoorde dat hij krassen ging maken (gebeurde net niet) en zei dat ik de Red Ring of Death had en 3 weken later had ik een nieuwe, ze krijgen er zoveel binnen, ze checken het niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:14 schreef Koploperkopper het volgende:
Woehoe hij's nu 4 keer in 30 minuten vastgelopen!!!![]()
![]()
Dolletjes.
Kan dat ding gewoon niet even compleet dood gaan zodat ik (weer) een nieuwe kan krijgen?
en dan vindt iedereen het gek dat mensen zo lang op hun nieuwe Xbox moeten wachtenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Stuur hem gewoon op, toen ik die van mij opstuurde was hij helemaal niet kapot, maar ik hoorde dat hij krassen ging maken (gebeurde net niet) en zei dat ik de Red Ring of Death had en 3 weken later had ik een nieuwe, ze krijgen er zoveel binnen, ze checken het niet.
Moet ik nu naar de strafkelder Meneer Keplerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:27 schreef kepler het volgende:
[..]
en dan vindt iedereen het gek dat mensen zo lang op hun nieuwe Xbox moeten wachten![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Moet ik nu naar de strafkelder Meneer Kepler?
Kabel nog eens checken straks... had wel dat hij opeens maar 1/4 van het scherm gebruikte.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:17 schreef NX het volgende:
[..]
Vidkaart problemen, of probleem met kabel... Hoogstwaarschijnlijk kabel die beetje los zit?
Kut geval: je video kaart (van de xbox) is naar de kloten... heb je ook dat het beeld (in game of tijdens filmpje) vage kleuren laat zien, blokjes zoals hieronder?) verneukt is?
[afbeelding]
Ja want ik had liever dat al mijn games kapot gingenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:48 schreef kepler het volgende:
[..]
![]()
beetje misbruik maken van de helpdesk van MS![]()
gelukkig heb je daarom ook 3 jaar garantie nuquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kabel nog eens checken straks... had wel dat hij opeens maar 1/4 van het scherm gebruikte.
Die blokjes had ik vorig jaar. Zul je altijd zien dat ie na exact een jaar de geest geeft :S
Hij zal het weer van zijn gameplay moeten hebben, want de graphics zijn weer erg slecht. Maarja dat boeit opzich ook nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef Niek. het volgende:
Postal 3 Screensals hij net zo wordt of beter als Postal 2 dan wordt hij echt heel erg cool
![]()
Grafisch is het inderdaad niet echt geweldigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij zal het weer van zijn gameplay moeten hebben, want de graphics zijn weer erg slecht. Maarja dat boeit opzich ook niet
Peter Moore zei Banjo Kazooiequote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:04 schreef DJ_ het volgende:
kazooie ;P
en damn ik wil too human en fable2 spelen
dacht dat ze het banjo threeie hadden genoemt trouwens
( deel 1 op de n64 was banjo kazooie , deel 2 hete bania tooie )
Blue Dragon een schijtspelquote:
blue dragon , lost odyssey , too human , mass effect , eternal sonataquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Blue Dragon een schijtspelDat is een zeer vet spel al lijkt Lost oddesy mij leuker!
had je wat anders verwacht dan ?quote:
Ik vond het vechten juist erg cool in de demo. Begin wel zin te krijgen in een goeie J-RPG. Alleen de rest eromheen leek me zo saai. Die grote zwarte ruimte waar je doorheen rent, Mass Effect ziet er nog kleurrijker uit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:12 schreef gijsje79 het volgende:
Vond er ook weinig aan.
Je moet van dat soort RPG's houden.
Vechtsysteem vind ik niets, verder ziet het er wel grappig uit.
Toen hij bij mij zo deed heb ik gebeld. Ik mocht hem dan opsturen van hun.. had ik hem losgekoppeld op tafel gezet. Volgende dag dacht ik, toch nog even proberen.. heb geen beeld meer gehad, meteen ring of death ... dus.. koppel hem los, zet hem op tafel, haal hem er weer af, koppel hem aan, en hij is kapotquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:14 schreef Koploperkopper het volgende:
Woehoe hij's nu 4 keer in 30 minuten vastgelopen!!!![]()
![]()
Dolletjes.
Kan dat ding gewoon niet even compleet dood gaan zodat ik (weer) een nieuwe kan krijgen?
quote:Microsoft admit 11.6 million Xbox 360’s have defect, but no global recall
It now seems as if Microsoft’s day has just got far worse than that of Sony, as Microsoft has now publically admitted that not some but “ALL” of their Xbox 360 games consoles have a design defect which could lead to a terminal failure. However they still refuse to issue a recall.
Sony have been worrying about low sales of their Playstation 3, but I bet that that was all Microsoft had to worry about. Robbie Bach from Microsoft’s Xbox360 Division has refused to elaborate on the exact issue of the failure, but many believe that it is down to a dodgy thermal design management this leads to poor heat dissipation, what then happens is a component failure.
All of the 11.6 million Xbox 360’s which have been sold have this defect, but the strange thing is Microsoft has not issued a global recall. However they have extended the warranty on the consoles from one to three years.
Logisch dat je ze niet terugroept, dat is een onmogelijke logistieke operatie. Bovendien is er nog niet mee gezegd dat ze ook alle 11,6 miljoen stukgaan. En terugroepen wordt doorgaans alleen gedaan als het anders gevaarlijke situaties oplevert.quote:
thanks en thanks!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:35 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Lijstje:
[360] Fok! Ranking [MyGamerCard] #1
Als je die stemmen via je speakers en niet via je headset maakt je headset geen contact.
http://www.xbox.com/NL-NL/support/contact/?WT.svl=navquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:47 schreef Koploperkopper het volgende:
De tering.
Hij's nu echt kapot, leest geen enkele disc meer.
Nope, niet meer... Je krijgt op dit moment gewoon een nieuwe (komt door de nieuwe garantie regeling)...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:53 schreef Koploperkopper het volgende:
Mja, krijg ik weer een vervangende Xbox die <6 maanden kapot gaat.
Dat is wel beter dat je gewoon een nieuwe krijgt. Ook voor MS zelf beter denk ik anders blijven ze maar kapotte 360's binnen krijgen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:57 schreef NX het volgende:
[..]
Nope, niet meer... Je krijgt op dit moment gewoon een nieuwe (komt door de nieuwe garantie regeling)...
Als je straks iemand aan de telefoon hebt, vraag het voor de zekerheid. Vraag gewoon of je je eigen xbox terug krijgt of een nieuwe.
Bron: http://pro.tweakers.net/n(...)n-over-Xbox-360.html
Komt omdat ze nu realiseren, dat de refurbished xboxes ook problemen veroorzaken, waardoor de klant terug moet komen. De nieuwe xboxen hebben betere warmte geleiders, kom zo niet op het engelse woordquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is wel beter dat je gewoon een nieuwe krijgt. Ook voor MS zelf beter denk ik anders blijven ze maar kapotte 360's binnen krijgen.
Ik ga ook hard met The Darkness die red volgende week vrijdag niet, maar ik vermaak me perfect met die game. Alleen jammer fdat er nu een relatieve stilte volgt tot de volgende topgames.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:30 schreef AQuila360 het volgende:
Overlord uitgespeeldWas korter dan verwacht maar wel een mooi spel!
quote:Met de prijsdaling van de PS3 naar 499 euro en het aanbieden van een starters pack voor 599 euro is het gat tussen de originele Xbox 360 Premium en het SuperSize pack gekrompen. Dit heeft altijd effect op de concurrentiepositie en dat weet Microsoft, ookal reageerde men vrij kalm en wilde men het resultaat afwachten.
Dat is natuurlijk slim om te zeggen, zodat de koper niet de hand op de knip houdt. De slimme koper weet echter ook goed dat de Xbox 360 nu anderhalf jaar niet in prijs omlaag is gegaan en dit jaar toch echt de tijd is dat het gaat gebeuren.
Een grote Canadese winkelketen meldt bevestiging te hebben gekregen over de nieuwe prijzen voor de Xbox 360's: De Core editie zou 199 dollar moeten gaan kosten inclusief memorycard. De Premium moet aan 299 dollar komen en de Elite moet op 399 dollar uitkomen.
Mocht deze beslissing waar zijn, dan heeft Microsoft met de Core een goedkopere console dan Nintendo met de Wii. Ook belandt men met de Elite een stuk verder onder de PS3 prijs waardoor Microsoft hard kan concurreren op prijs.
De prijsverlaging zou volgens de keten op 1 augustus in moeten gaan. Door de vaagheid van het bericht trekken we de waarheid in ieder geval nog even in twijfel.
Bron Bron
Onzin. De PS3 is niet in prijs gedaald. Ding kost over een maand alweer 600 dollar.quote:
Enige wat nu wel is, is dat je (bij bart smit iig) 2 spellen erbij krijgt (keuze uit 5 spellen) en een extra controller, voor 599 euroquote:Op zondag 15 juli 2007 14:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Onzin. De PS3 is niet in prijs gedaald. Ding kost over een maand alweer 600 dollar.
Digitale camera ?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:47 schreef Catch_me het volgende:
Op youtube zie je altijd van die montages van bijvoorbeeld iemand die aan het pwneren is met GoW of een glitch voordoet. Hoe maak je zulke filmpjes of beter gezegd hoe neem je dat op?
Als mensen die games echt wilden spelen hadden ze allang een PS3 gekochtquote:Op zondag 15 juli 2007 16:05 schreef Markster het volgende:
[..]
Enige wat nu wel is, is dat je (bij bart smit iig) 2 spellen erbij krijgt (keuze uit 5 spellen) en een extra controller, voor 599 euro
ach het is toch een redelijke aanbieding.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Als mensen die games echt wilden spelen hadden ze allang een PS3 gekocht
Not, nu wil ik ze wel omdat het bij elkaar 600 kost, anders had ik het niet gedaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Welke games? Motorstorm 40x uitspelen?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Spelcomputer met 2 games voor 600 euro? nee. Dat is geen aanbieding.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:10 schreef Markster het volgende:
[..]
ach het is toch een redelijke aanbieding.
Jij bent echt altijd negatief he ?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Spelcomputer met 2 games voor 600 euro? nee. Dat is geen aanbieding.
Heb ik ook een tijdje geleden gehad, ik had hem losgekoppeld om hem te verplaatsen, vervolgens ingestoken en toen kreeg k de bekende lichten. Urrtje gewacht en toen deed ie het weer, ( helaas voor een korte tijdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:18 schreef Koploperkopper het volgende:
De Xbox heeft zichzelf gefixed ofzo.
Nu werktie ineens weer.
tja, als je toch die games wil hebben dan ben je toch zeker 2x30 en de prijs voor een controller goedkoper uit. Moet je wel toevallig net die games willen hebbenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Spelcomputer met 2 games en extra controller voor 770 Euro?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef BMH het volgende:
[..]
ja daar gaat het niet om natuurlijkquote:Op zondag 15 juli 2007 17:51 schreef MMaRsu het volgende:
Alsof Motorstorm en Resistance echt must have titels zijn. Na een tijdje ben je er op uitgekeken...
Die gevoel had ik dus met de hele Wii line-upquote:Op zondag 15 juli 2007 17:51 schreef MMaRsu het volgende:
Alsof Motorstorm en Resistance echt must have titels zijn. Na een tijdje ben je er op uitgekeken...
ik vond daar dus echt geen kont aanquote:
Het spel bevat 30 cd's, goed voor zo'n 50 uur gameplay naar het schijnt. En ja of het spel kan tippen aan het verhaal van FF moet nog blijken. Ik verwacht in ieder geval absoluut geen FF beater, maar gewoon een erg vermakelijke gamequote:Op zondag 15 juli 2007 19:11 schreef Leonos het volgende:
Zit er ook nog een goed verhaal in net zoals bij Final Fantasy?
wat dacht je van de nieuwe battlefield. Tenminste qua gameplay een stuk beter ipv dat scripted gedoe bij bia en codquote:Op zondag 15 juli 2007 19:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik dacht overigens even dat BIA: Hell's Highway mijn most wanted 360 game zou gaan worden, maar na vele videos van Call of Duty 4 gezien te hebben. Holy shiiiiiiiit!![]()
![]()
![]()
Dat moest dus 3 zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 19:16 schreef Markster het volgende:
sorry? 30cd's? wat bedoel je daarmee
Wat dacht je van 2008.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:16 schreef Markster het volgende:
[..]
wat dacht je van de nieuwe battlefield. Tenminste qua gameplay een stuk beter ipv dat scripted gedoe bij bia en cod
Vond je 'm ''erg goed'' dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:44 schreef MMaRsu het volgende:
Modern Combat 360 was erg goed?
Ja maar jij vindt Shadowrun ook érg vermakelijkquote:Op zondag 15 juli 2007 19:55 schreef MMaRsu het volgende:
Nou ik heb nergens last van gehad qua servers, ook de SP vond ik vrij vermakelijk
Shadowrun IS ook erg vermakelijkquote:Op zondag 15 juli 2007 19:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt Shadowrun ook érg vermakelijk. Smaken verschillen nou eenmaal
![]()
.
Neequote:Op zondag 15 juli 2007 20:26 schreef MMaRsu het volgende:
Overlord?
<-quote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef AQuila360 het volgende:
Jullie kunnen allemaal wel een of ander spel leuk vinden, maar we weten allemaal wat het spel is dat andere spellen overbodig maakt!
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef AQuila360 het volgende:
Jullie kunnen allemaal wel een of ander spel leuk vinden, maar we weten allemaal wat het spel is dat andere spellen overbodig maakt!
![]()
Je wint op het nippertje de vriezer Cyb zag het kleine plaatje net op tijd.quote:
Tja je hebt pech en hele erge pech. Net The Darkness uit geef hem een 8,8 ofzo alleen het einde was een anti climax maar zal verder niks verklappen. Heb me prima vermaakt een weekend lang, maar dna is de pret ook wel uit.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je wint op het nippertje de vriezer Cyb zag het kleine plaatje net op tijd.
Ik hoor trouwens bar weinig over Two World terwijl die wel bijna uitkomt op de 360. Toch gek want het is een vette game lijkt me![]()
Een maat van me heeft eergister zijn 360 gekocht en net belde die dat die al stuk was![]()
![]()
er is voor mijn geen 1 spel die andere overbodig maakt hoe goed het spel ook isquote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef AQuila360 het volgende:
![]()
Nee, de mijne is kamertemperatuurquote:Op zondag 15 juli 2007 22:22 schreef ach het volgende:
Is het normaal dat die quick play & charge kit de achterkant van je controller zo heet maakt dat je hem niet meer kan aanraken?
Dat heb ik ook, is normaal volgens mij.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:22 schreef ach het volgende:
Is het normaal dat die quick play & charge kit de achterkant van je controller zo heet maakt dat je hem niet meer kan aanraken?
Okquote:Op zondag 15 juli 2007 22:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, is normaal volgens mij.
Koop dan een fleshlight of dildo als je dat gevoel fijn vindt. Dan hoef je hem ook niet zo dichtbij te houdenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:45 schreef ach het volgende:
[..]
OkIk was al bang dat ik een gare accu had die mijn genitaliën eraf zou knallen als ik hem nog langer aan de oplader liet zitten
Dat atm..quote:Op zondag 15 juli 2007 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat gaan jullie aankopen worden voor de komende maanden?
- Augustus: BioShock en wellicht nog Blue Dragon
- September: Halo 3, PGR 4, Burnout Paradise en Half-Life 2: Orange Box
- Oktober: GTA IV, PES 2008 en wat nog meer?
- November/December: Mass Errect, Assassin's Creed, Call of Duty 4, BIA: Hell's Highway, Splinter Cell Conviction (nog geen zekerheidje).
Nah, weinig echt leuke games die ik preorder. Rest koop ik wel tweedehands + ik heb huis gekocht en die moet rond die tijd ingericht wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
The Best Game of E3 2007
And the winner is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Halo 3quote:Op zondag 15 juli 2007 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
- September: Halo 3, PGR 4 en Half-Life 2: Orange Box
- November/December: Mass Errect, Assassin's Creed, Call of Duty 4, BIA: Hell's Highway, Splinter Cell Conviction (nog geen zekerheidje).
En ja verder heb je ook nog titels die tot de categorie ''budgetprijs'' behoren zoals Mercenaries 2, Stranglehold & Airborne. De PS3 MOET hier ook nog dit jaar komen te staan (Uncharted, Ratchet and Clank, Heavenly Sword o.a.) dus ik mag me beurs ook flink opentrekken.
blue dragonquote:Op zondag 15 juli 2007 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
- September: Halo 3, PGR 4 en Half-Life 2: Orange Box
En ja verder heb je ook nog titels die tot de categorie ''budgetprijs'' behoren zoals Mercenaries 2, Stranglehold & Airborne. De PS3 MOET hier ook nog dit jaar komen te staan (Uncharted, Ratchet and Clank, Heavenly Sword o.a.) dus ik mag me beurs ook flink opentrekken.
Én review exemplaren uiteraard.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:10 schreef kepler het volgende:
lijstjes
PGR4
Halo 3
Mass Effect
GTAIV
dat was het voorlopig
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
The Best Game of E3 2007
And the winner is...zo zwaar niet mee eens met datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Too Human voor de zoveelste keer uitgesteldquote:Op maandag 16 juli 2007 00:13 schreef Scarface2004 het volgende:
PGR4
Halo 3
Mass Effect
GTA4
Orange Box
Assassins Creed
Too Human
Naruto (misschien)
CoD4
BIA
In ieder geval PGR4 en Mass Effect, zeer waarschijlijk ook BiA HH en GTA IV maar dat ligt een beetje aan de controlsquote:Op zondag 15 juli 2007 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2007 08:26 schreef Markster het volgende:
mgs4
quote:OXM: So what will 360 owners love about Unreal Tournament III?
Rein: It rocks. It's so much fun to play on console. There's a little bit of auto-aim like on Gears... what I like is none of our success on console has affected our games on PC. We have mods on UT for PlayStation3 and...
OXM: What about the 360 version?
Rein: To bring mods to 360, we're going to have to make some serious changes.
OXM: So you're not going to include them?
Rein: Oh, it's going to happen but 360 is a closed system so we have to work with Microsoft on that.
Dus? Hij komt toch?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Nogmaals, UT 3 is timed PS3 exclusive.
[..]!!
Hier ¤ 79,95...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef Cyberia18 het volgende:
TIP
Pre-order GTA IV nu voor een aantrekkelijke prijs!
Klikkerdeklik
Gamertag is hetzelfde als mijn nick.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:23 schreef Rossdale het volgende:
Voeg mij ook maar toe dan, ben wel weer in voor een potje CoD3 online. Is weeral veel te lang geleden
Is goedquote:Op maandag 16 juli 2007 14:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gamertag is hetzelfde als mijn nick.
Voeg je vanavond wel even toe.
Heb de laatste tijd wel erg veel last van game session time outs oid?quote:
Heb vaak dat ik met 1 van de spelers in de map niet kan connecten of zoiets. Bekend en veel voorkomend probleem. Nouja iig een anatal maanden terug dan nogquote:Op maandag 16 juli 2007 14:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd wel erg veel last van game session time outs oid?(ranked matches dan, speel nooit voor de "lol"
)
Als je in je dashbord je netwerk verbinding test, wat geeft hij dan bij NAT?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb vaak dat ik met 1 van de spelers in de map niet kan connecten of zoiets. Bekend en veel voorkomend probleem. Nouja iig een anatal maanden terug dan nog
Je kan toch ook het ip van je 360 in DMZ zetten?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je in je dashbord je netwerk verbinding test, wat geeft hij dan bij NAT?
Als het strict of modrate is moet je zorgen dat dat open wordt door poorten te gaan forwarden naar je 360.
Hoeveel ¤¤¤ was die Bioshock LE, die lijkt me namelijk wel tof.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Halo 3 Legendary Edition Pre-order: ¤ 106,- incl. verzenden
En nou stop ik écht met bestellen. BioShock LE, Halo 3 Legendary Edition en GTA IV Special Edition heb ik al in twee dagen besteld
. Maar goed allen voor een zeer aantrekkelijke prijs
![]()
![]()
Ik wou weten waar hij hem het goedkoopste hadquote:Op maandag 16 juli 2007 21:38 schreef Wessiej het volgende:
http://zuiderpark-compute(...)p/products_id/244042
Het blijft moeilijk zoeken
Gcshop zeker, over Gamevision kan ik niets zeggen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:03 schreef Scarface2004 het volgende:
Is die website waar de GTA4 L.E. op staat een beetje betrouwbaar?
Of niet hequote:Op maandag 16 juli 2007 21:38 schreef Wessiej het volgende:
http://zuiderpark-compute(...)p/products_id/244042
Het blijft moeilijk zoeken
Trust me qua lay-out is de site wat onoverzichtelijk, maar qua prijs en met name service scoort ie een ruime voldoende. De spellen ontvang je toch wel een dag van te voren, soms ook wel 2 dagenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wou weten waar hij hem het goedkoopste had![]()
Maar is dit wel de goeie? 60 euro maar normaal is gewoon 360 spel al 65 euro ofzo.
Jaquote:Op maandag 16 juli 2007 22:12 schreef Scarface2004 het volgende:
De website van Gcshop ziet er nogal 'goedkoop' uit.
Was dat niet die site waar een paar leden op liepen te kankeren omdat Forza zo lang op zich liet wachten?
Dat was ik o.a jaquote:Op maandag 16 juli 2007 22:12 schreef Scarface2004 het volgende:
De website van Gcshop ziet er nogal 'goedkoop' uit.
Was dat niet die site waar een paar leden op liepen te kankeren omdat Forza zo lang op zich liet wachten?
Daar ga ik dit keer maar niet vanuit, anders sta ik zaterdag de 20e pal voor zijn deur met een railgun.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:25 schreef Scarface2004 het volgende:
Ja, maar dan heb je dus weer kans dat je een week langer moet wachten.
Iedereen zit die-hard aan GTA op de 19e, en jij hebt hem dan nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |