Day heeft de laatste weken steeds sociale verplichtingen of andere redenen om niet naar hetr DGK topic te kijkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:23 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Gert en Day hebben morgen sociale verplichtingen, Avonne is er pas morgenavond na 22:00 uur, ikzelf weer 's nachts. Gelukkig hebben we SHE bereid gevonden het forum in de gaten te houden.
En Voyeur.... die is er nog steeds.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:09 schreef voyeur het volgende:
[..]
Day heeft de laatste weken steeds sociale verplichtingen of andere redenen om niet naar hetr DGK topic te kijkenVolgens mij is Day, die immer in de derde persoon enkelvoud over zich zelf schrijft eigenlijk geen moderator meer.
Gert wiebelt tussen een te bannen hangjongere en zijn gewone hopeloze idolate zelf en Avonne is als zo vaak in retraite. Of ze nu dagenlang nadenkt over wat posts of gewoon gaat pitten is niet zo relvevant voor de moderatie.
Wie weet is SHE het grote licht en wordt dit plots een alleraardigst subforum. Je weet maar nooit, soms overstijgen mensen zichzelf
De enige die nog een beetje sympathie kan opwekken bij me is Lieke.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:18 schreef Sebasser het volgende:
SHE mod toch ook in ONZ?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:51 schreef SHE het volgende:
[..]
De enige die nog een beetje sympathie kan opwekken bij me is Lieke.
donequote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:47 schreef Leandra het volgende:
Deze kan dicht wegens dubbel / te laat: [COS # 2013] hier verder.
Eén offtopicquote:
Ik probeerde er eigenlijk een zwaaitopic van te maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Eén offtopicdan? Beviel wel vorige keer.
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
[COS#2021] Nu zeit wellekome
Kan iemand even de spelfout uit de tt halen?![]()
Tuurlijk, vroggert.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
[COS#2021] Nu zijt wellekome
Kan iemand even de spelfout uit de tt halen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |