van lieke kan ik het hebben, van jj niet die gun ik eieren op dr kopquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:31 schreef Borga het volgende:
Lieke praat bijna altijd op het zelfde badinerende toontje als Juf Judith
Het zou leuk zijn dat er een optie was om de microfoon/zender per bewoner aan of uit te zetten..quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:26 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ben ervoor dat ze in 2 groepen eten, dan weet ik welke stream ik moet muten.![]()
Geeft niks, als er maar weer snel een COS is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
sorry voor de typo, ik vraag het aan te passen...
Ik vind het wel exotisch klinken zoquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
exactquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:36 schreef BuffyJan het volgende:
Ik snap niet waarom Huub of Lieke niet even zegt dat die Tamara zo'n leuke meid is. Zo'n wereld van verschil met Amandel. Dan heb je dr helemaal op de kast![]()
quote:
bad topic starterquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
Haar tuniekjes over het algemeen ook niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:37 schreef Marrije het volgende:
Dat sarcasme staat amanda niet.
who gives a fuckquote:
Is de kreet "Erfgenaam! Efgenaam!" niet ook van jou afkomstig?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
ja en waarom zegt huub 'amanda waarom zit je er zo mee' ipv jaloers kreng ff dimmen jijquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:36 schreef BuffyJan het volgende:
Ik snap niet waarom Huub of Lieke niet even zegt dat die Tamara zo'n leuke meid is. Zo'n wereld van verschil met Amandel. Dan heb je dr helemaal op de kast![]()
Ik luister opnieuw weer even, maar het is bijna genant om te horen. Lieke raakt niets omdat ze zo sterk is. amanda raakt niets omdat ze niets begrijpt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:38 schreef riri het volgende:
hahaha....lieke praat ze er allemaal onder
Ik bespeur enige vorm van agressie...quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:40 schreef noekje het volgende:
Misliposuctie trekt haar muil ook open.
ik ... ik wordt altijd geyl van een nieuwe topicquote:
*hapt naar adem*quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik bespeur enige vorm van agressie...
haal adem![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Is de kreet "Erfgenaam! Efgenaam!" niet ook van jou afkomstig?![]()
Preciesquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geeft niks, als er maar weer snel een COS is.![]()
noem jij het nog tuniekjes?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Haar tuniekjes over het algemeen ook niet.
Ik denk dat ze gewoon bij elkaar zijn gaan zitten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:41 schreef Lobasca het volgende:
Waar is deze ruzie nu weer mee begonnen?
tyquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:42 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon bij elkaar zijn gaan zitten.
Waarschijnlijk moesten ze gezamelijk eten.
dat begrijp ik nog wel, daar heb je op tv niks aan -alsof er een verhaallijn te volgen isquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:41 schreef scanman01 het volgende:
Er staat gewoon steeds op het plasma scherm dat ze niet door elkaar moeten praten. De sturing wordt wel steeds erger de laatste tijd.
Het zijn tuniekjes. Dat zij ze draagt als jurkjes zegt nog niet dat het eigenlijk geen tuniekjes zijn.quote:
Lieke heeft idd geen makeup modig omdat ze een natural beauty is. Dus als Natasia dat zei, heeft ze eindelijk een keer gelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:43 schreef BuffyJan het volgende:
Wat lult Naatsiejaa nou dat Lieke geen make up nodig heeft omdat ze zo'n natural beauty is. Was zij niet degene die een liposuctie heeft laten doen? Wat een mongool. Bah ik word hier echt zoooo pissig om![]()
![]()
Breenless stelde aan Lieke de simpele vraag wat het doel was om Tamara uit te nodigen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:41 schreef Lobasca het volgende:
Waar is deze ruzie nu weer mee begonnen?
Ik word er echt niet goed van.
én Huub?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:44 schreef Meganog het volgende:
Brief van achter voor Nadia en Huub.
Ik zette de streams al uit toen ik de brief zag komen..... welke reden geven ze opquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:45 schreef scanman01 het volgende:
Huub weer een boete. Stelletje mother fuckers. Dit slaat echt alles.
mooi, dat was het wat mij betreftquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:45 schreef scanman01 het volgende:
Het is ook duidelijk een afspraak tussen al die andere bewoners om op deze manier elkaar af te wisselen met geweld tegen Huub.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:45 schreef scanman01 het volgende:
Jaap 30 euro he?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou nu idd de eer aan mezelf houden en vertrekken. Dit is nog lager dan laag. Wat een stelletje idioten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:46 schreef CoT het volgende:
Als ik Huub was, zou ik weggaan
Hij weet zelf ook wel dat die hoogstwaarschijnlijk toch weer in de fout gaan
Er werd alleen nog wel even aan herinnert in de brief dat dit voor Huub de 4e boete was en dat de grens van het toelaatbare voor hem ver overschreden was.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de bvrief gemist verder. Wat stond er in over Nadia? Exit?
Nog even en hij heeft zelfs een schuld aan Tien als hij de jackpot wel wintquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:45 schreef Nostalgist het volgende:
Huub staat op -400.000
Beiden 1000 van de borg af
Nadia ook een ton eraf
1000 euro borg en 100000 van de jackpot.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:47 schreef Sporti het volgende:
En Nadia geen sancties?
JA... belachelijk.... De redaktie grijpt te laat in en dan krijg je nog een boete.... da's zo unfair....quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:47 schreef CoT het volgende:
Waarom krijgt huub een boete?Voor het slaan tijdens de streamlock???
Waarschijnlijk om het slipje van Nadiaquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:47 schreef Nostalgist het volgende:
ONBEGRIJPELIJK
Waarom krijgt Huub straf ?
Er was geen uitleg bij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:47 schreef Nostalgist het volgende:
ONBEGRIJPELIJK
Waarom krijgt Huub straf ?
Ik heb geen flauw idee. Heeft iemand de hele brief gehoord? Waarom heeft Huub in vredesnaam een boete gekregen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:47 schreef CoT het volgende:
Waarom krijgt huub een boete?Voor het slaan tijdens de streamlock???
Jij komt ook alleen maar opdagen als er wat te rellen valt...quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog even en hij heeft zelfs een schuld aan Tien als hij de jackpot wel wint![]()
Joh..... Wat doet Jaap nog in die kooi dan ? Die moet geld bijleggen, zolangzamerhand....quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om het slipje van Nadia
Huub zegt nu ook zelf dat hij dat niet weetquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Heeft iemand de hele brief gehoord? Waarom heeft Huub in vredesnaam een boete gekregen?
Ik ben net thuisquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij komt ook alleen maar opdagen als er wat te rellen valt...
ramptoerist!![]()
Dat was een duw.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:49 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Huub smeet Nadia toch tegen die kast?
Nee Nadia zei t sarcastischquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke heeft idd geen makeup modig omdat ze een natural beauty is. Dus als Natasia dat zei, heeft ze eindelijk een keer gelijk.
Omdat Nadia hem een klap heeft gegeven....quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:47 schreef blomst het volgende:
Waar heeft Huub een boete voor gekregen?
Sjonnie kan wel 4 ton missenquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:49 schreef FdW het volgende:
Ik wens Sjon de Mol en zijn familie hetzelfde toe wat hij sommige ''miljonairs'' aandoet.
"De grenzen van het toelaatbare zijn overschreden"quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Heeft iemand de hele brief gehoord? Waarom heeft Huub in vredesnaam een boete gekregen?
Huub heeft hersens genoeg om het anders aan te pakken. Voor de zoveelste keer heeft hij onder invloed van drank zich misdragen. Als hij dit ergens op het strand of in een zwembad had gedaan zou hij dezelfde reactie gekregen hebben (en nog eens een beuk van de eventuele aanhang)quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:45 schreef scanman01 het volgende:
Dat stelletje paupers daar zou waarschijnlijk allemaal afzonderlijk een aanklacht tegen hem indienen... en als het een beetje tegenzit zou de redactie hetzelfde doen...quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:51 schreef CoT het volgende:
Als ik Huub was, zou ik iedereen op zn bek slaan, en weggaan
Nasty versus Nadia....nagelincident...quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
Precies Huub! Het Jaap incident!! Allemaal onbestraft gebleven.
zo ....durf jij dat???quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:51 schreef Desii het volgende:
Ben in staat om een email naar DGK te sturen.....
want? is die kutflens weer aan het locken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:52 schreef FSR het volgende:
Huub trekt een discussie open die naar mijn mening niet goedgekeurd door Achter.
Ik kan het begrijpen van Huub, omdat hij niet snapt waarom hij een boete krijgt..
Haha, wat laat men zich toch in de luren leggen door een real-life soapquote:
Ready for the downfall.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:53 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia raakt verstrikt in haar leugens......
Hij kan het programma maken of breken, en dus heeft hij teveel macht... dat is IMHO het probleem.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:54 schreef Nostalgist het volgende:
Wat heeft de redactie toch tegen Huub?
Nee, geen lock, maar ik denk niet dat Pannetrut het top vind dat Huub dit openbaar ter discussie trekt..quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
want? is die kutflens weer aan het locken?
Alleen Flens, Stijn niet, maar die is op vakantie dus is Huub vogelvrij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:54 schreef Nostalgist het volgende:
Ze onthouden hem zelfs de psycholoog die hij wil spreken over wat hij zelf ook wel als een probleem ziet: hij wordt te opvliegend.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:54 schreef Nostalgist het volgende:
Scan.........rustig........het is maar een spelletjequote:Op woensdag 11 juli 2007 20:54 schreef scanman01 het volgende:
Huub moet gewoon ECHT WEG nu.... Eruit stappen. Niet 24 uur afwachten maar gewoon over het hek klimmen. Laat ze hartstikke doodvallen met hun programma.
gisteren zei ze zelf dat het door glas kwam.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Dus Nadia bloedde voor niks volgens Huub? Ik snap d'r geen reet meer van.
Doelende op het gebeuren met Nadia?? Ongelooflijk. Wat Jaap flikte was echt vele malen erger.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"De grenzen van het toelaatbare zijn overschreden"![]()
Yep, dat is zeker.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:55 schreef Nostalgist het volgende:
Huub weet nu, dat hij de kooi never nooit gaat winnen.....
De komende popupoll natuurlijk wel......
Groot gelijk!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
Huub heeft het nu duidelijk over slaan..... Hij distantieert zich van het "duwen"
Heir ! Heir !quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doelende op het gebeuren met Nadia?? Ongelooflijk. Wat Jaap flikte was echt vele malen erger.
Ik flip hier echt volkomen van. Hier zijn geen woorden voor.
Nogmaals: wat heeft hij gedaan wat niet door anderen ook gedaan is en toen onbestraft gebleven? Wat? Jaap randt al weken meisjes aan.... waar NIETS van wordt gezegd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub heeft hersens genoeg om het anders aan te pakken. Voor de zoveelste keer heeft hij onder invloed van drank zich misdragen. Als hij dit ergens op het strand of in een zwembad had gedaan zou hij dezelfde reactie gekregen hebben (en nog eens een beuk van de eventuele aanhang)
Zoals altijdquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:56 schreef Meganog het volgende:
Huub is weer de enige die redelijk waarheidsgetrouw vertelt wat er gebeurde en zichzelf niet vrijpleit.
Hij is de eerste vandaag.
Streams uit en alleen meelezen, en wel selectiefquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doelende op het gebeuren met Nadia?? Ongelooflijk. Wat Jaap flikte was echt vele malen erger.
Ik flip hier echt volkomen van. Hier zijn geen woorden voor.
Dit kán toch gewoon niet langer zo. Maar je kunt er niets aan doen. Alleen maar hopen dat Huub eruit loopt of dat het kijkcijfer zakt beneden de 100.000 Ik hoop nu echt dat het programma heel snel kapot gaat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
Nadia past haar verhaal graag aan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:56 schreef 2live het volgende:
[..]
gisteren zei ze zelf dat het door glas kwam.![]()
Preciesquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nogmaals: wat heeft hij gedaan wat niet door anderen ook gedaan is en toen onbestraft gebleven? Wat? Jaap randt al weken meisjes aan.... waar NIETS van wordt gezegd.
Ik ook.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:58 schreef ericahysterica het volgende:
ik ben een huubfan en daarom vind ik dat die jongen lekker naar huis moet gaan en llieke ook en laat de rest elkaar maar de strot afbijten dan hebben ze geen zondebok meer en kunnen ze elkaar de schuld geven.
Mevr. Deborah Flens Pannekoek is erg gecharmeerd van Jaap.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nogmaals: wat heeft hij gedaan wat niet door anderen ook gedaan is en toen onbestraft gebleven? Wat? Jaap randt al weken meisjes aan.... waar NIETS van wordt gezegd.
Focking unbelievable.......quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja , maar Huub was gisteren toch ook gewoon hypokriet? Eerst gaat hij ervoor janken en een paar dagen later doet hij het zelf bij een meid?quote:
De mate van straffen verschilt gewoon per bewoner... dat is van het begin af aan al, en Huub krijgt al straf als hij een scheet laat... waar Natasia die hele villa in de fik kan zetten en nog niet naar huis hoeft.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gisteren zelfs nog op de catwalk toen hij probeerde het topje van zo´n model uit te trekken...quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gek he? Misschien moet je eens opzoeken wat de definitie van aanranding is. Dan zul je ook begrijpen dat er niets tegen Jaap gedaan wordt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, 400.000 +quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:59 schreef Nostalgist het volgende:
Bijna 900.000 gulden is die gozer nu al kwijt, hè.....
ga kotsen danquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:
ik word echt kotsmisselijk van dat schijnheilige gelul van lieke en huub
nee hoor er is moed voor nodig om je in zo n zooitje ongeregeld kwetsbaar op te stellen. Huub is echt de enige die dat doet !quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:
ik word echt kotsmisselijk van dat schijnheilige gelul van lieke en huub
Als een meisje tegen Jaap zegt dat ie niet aan haar borsten moeten zitten en er desondanks mee blijft doorgaan is het wel degelijk aanranding.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:59 schreef axis303 het volgende:
[..]
Gek he? Misschien moet je eens opzoeken wat de definitie van aanranding is. Dan zul je ook begrijpen dat er niets tegen Jaap gedaan wordt.
Als iemand zo tegen mij zou doen als Jaap tegen Lieke deed, dan gaf ik hem wel aan voor aanranding.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:59 schreef axis303 het volgende:
[..]
Gek he? Misschien moet je eens opzoeken wat de definitie van aanranding is. Dan zul je ook begrijpen dat er niets tegen Jaap gedaan wordt.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Als een meisje tegen Jaap zegt dat ie niet aan haar borsten moeten zitten en er desondanks mee blijft doorgaan is het wel degelijk aanranding.
nee het is eigenlijk alleen nog liederlijker geworden......down the drain met dat programmaquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:02 schreef FdW het volgende:
Sjon gooit z'n naam enorm te grabbel. Bij de publieke omroep hoeft hij hopelijk niet meer aan te kloppen.
Geef ik onmiddellijk toe en volgens mij heb ik daar ook afkeurend over gepost. Zowel over Jaap als over Tas. Het wordt inderdaad doodgezwegen. Ik keur het gedrag van Huub gisteravond niet goed en het doodzwijgen ook helemaal niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat een humor zeg! 3 weken later...quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:03 schreef LoveProfusion het volgende:
20:03 - Ode aan de broekzak
Nog nooit is er iemand geweest die zo dankbaar gebruik maakt van de broekzak. Van de 24 uur die iedere dag telt, zitten Dennis’ handen er gemiddeld 23 van in zijn broekzak. Voeg daar nog een karakteristiek ‘stoer’ loopje, een aantal flauwe grappen en een heleboel blikken in de camera of in een dichtbij zijnde spiegel aan toe en zie daar Dennis’ daginvulling. Kom op Dennis, beetje peper in je…
Yep, iedereen zit met zijn woord vol tanden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:03 schreef noekje het volgende:
Juist! Huub legt even uit waarom de vermoorde onschuld een hoer is.
Hij heeft helemaal gelijk!
Wat is haar reaktie?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:04 schreef Lobasca het volgende:
Mmmmm...Huub verwoordt het, zoals het gister hier al verteld werd...
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:06 schreef avonne het volgende:
Tering.... Huub heeft een boete?????????
Dan Natasia, Amanda en Jaap ook met terugwerkende kracht!
Ja, te gek voor woorden!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:58 schreef blomst het volgende:
waarom word het slaan met de borstel niet beboet.
Ik vind het wel een grappige analyse..quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een humor zeg! 3 weken later...
stom volk
Dat zag ik idd ook ja. Maar dat mag allemaal want het is Huub niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gisteren zelfs nog op de catwalk toen hij probeerde het topje van zo´n model uit te trekken...
niemand gezien zeker?
dat schoppen heeft ze een boete en waarschuwing gehad voor het krabben kreeg ze niets.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:06 schreef Charmian het volgende:
Zeg heeft Natasia eigenlijk nog ooit wat gehoord van de schoppen die ze Jaap verkocht of over de krassen in het gezicht van Nadia?
Is zeker ook weer in de doofpot gestopt![]()
Daar verbaas ik mij nog het meeste om dat Jaap nog geen enkele boete heeft gehad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
Dat je nog de moeite neemt op zo'n stompzinnig bericht te reagerenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Als een meisje tegen Jaap zegt dat ie niet aan haar borsten moeten zitten en er desondanks mee blijft doorgaan is het wel degelijk aanranding.
ze doen het ook niet voor ons, maar voor het ban-and-nd-clubjequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een humor zeg! 3 weken later...
stom volk
die durven hun gezicht hier ook al weken niet te vertonen, logisch, ik zou me ook doodschamen voor dit zooitjequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:07 schreef tipsch het volgende:
wat een KUT kUT KUT TIEFUS TERING REDACTIE
Yep, eng toch?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:08 schreef noekje het volgende:
Zagen jullie Brian schokken??
ze kan wel samen met hummie vd Tonnekreek volgens mijquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:06 schreef FdW het volgende:
Deborah Flens heeft zich ook onmogelijk gemaakt bij RTL..., emigreren troel..![]()
![]()
![]()
uiteraard! Je gaat niet na 3 weken Dennis ophemelen opeens iets van z'n broekzakken vinden. Dan ben je gewoon erg traag van begrip of een retard.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een grappige analyse..
ben ik nu ook stom?![]()
daar heeft Natasia een boete voor gekregenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:06 schreef Charmian het volgende:
Zeg heeft Natasia eigenlijk nog ooit wat gehoord van de schoppen die ze Jaap verkocht of over de krassen in het gezicht van Nadia?
Is zeker ook weer in de doofpot gestopt![]()
Het leek behoorlijk fake. Een soort aandachtshoerig iets maar ik kan het fout hebben natuurlijkquote:
Nee, maar dat brian para word is te begrijpen, hij heeft de reactie van Amanda op Tamara nog niet verwerkt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:08 schreef noekje het volgende:
Zagen jullie Brian schokken??
Preciesquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Volkomen terecht natuurlijk, dat Huub een boete heeft gekregen, hij heeft zich schandelijk misdragen.
Wat alleen oneerlijk is, is dat anderen (Jaap, en vooral Natasia) er eerder mee wegkwamen zónder boete.
Huppeltje ballenbak is ook een ontzettende hufter.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:09 schreef pullup het volgende:
Lieke zit ook te flippen dat huub een paar keer tegen haar zei dat ze haar mond moest houden
Over die krassen in het gezicht van Nadia heeft ze volgens mij helemaal niéts meer gehoord.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
daar heeft Natasia een boete voor gekregen
Na de brief gingen de streams hier zelfs helemaal uit. Ik lees nog even mee, maar het is wat mij betreft kapot.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:07 schreef schatje het volgende:
Respect voor de mensen die er naar kunnen luisteren. Ik trek het niet meer. Ik lees steeds vaker enkel de cossen.
Nee, want dat was Natasia. Als Huub het daarentegen had gedaan....quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Over die krassen in het gezicht van Nadia heeft ze volgens mij helemaal niéts meer gehoord.
4 man in totaal hebben het bij Lieke gedaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:11 schreef ericahysterica het volgende:
Nasty is zeker vergeten dat zij de jurk van lieke mee aftrok????????
Nee daarover niet iddquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Over die krassen in het gezicht van Nadia heeft ze volgens mij helemaal niéts meer gehoord.
Dat hoeft niet, daar kun je een zaak van ongewenst gedrag van maken, niet per sé aanranding. De rechter zal vaker in een geval de eerste aanhangen dan de tweede mits onomstotelijk bewezen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
En een alcoholrestrictie, maar niet voor die snol.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:12 schreef Meganog het volgende:
Elke discussie is zinloos voor Huub.
Hij kan het duizend keer uitleggen, maar ze willen alleen zichzelf horen.
ja het zijn een stel domme varkensquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:12 schreef Meganog het volgende:
Elke discussie is zinloos voor Huub.
Hij kan het duizend keer uitleggen, maar ze willen alleen zichzelf horen.
Daarom valt het spel dus niet meer te spelen. (hoewel ik dus, itt jou, vindt dat Huub helemaal NIETS fout heeft gedaan vannacht, maar dat maakt in dit geval niets uit. Het maakt het alleen nog veel erger)quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Volkomen terecht natuurlijk, dat Huub een boete heeft gekregen, hij heeft zich schandelijk misdragen.
Wat alleen oneerlijk is, is dat anderen (Jaap, en vooral Natasia) er eerder mee wegkwamen zónder boete.
Dat heeft hij al gemeld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:14 schreef kybe het volgende:
Waarvoor heeft Huub het niet over het aan de jurk rukken van Lieke wat Amanda,Natasia en Eric zo nodig moesten doen.Dat ging oook veeeel te ver.
Je gelooft je oren toch niet, en geen sanctie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:13 schreef pullup het volgende:
Volgens Natasia liep Nadia tegen haar nagels aan![]()
![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:14 schreef RSie het volgende:
huub heeft duidelijk foruminfo!!!
Ik doe met je meequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind echt dat we kaartjes naar Huub moeten sturen met een foto van die gore buik van Nadia de hoer..
We hebben jou toch!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Goh , zijn er hier ook mensen die TEGEN Huub zijn?Zo saaai als iedereen het met elkaar eens is
laat die snol maar lekker doortetteren dan ziet ze er over 6 weken beroerd uit, wordt ze mentaal zwak en zal ze er uiteindelijk door uitputting uit moeten zeker gezien het feit dat ze niet eet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
En een alcoholrestrictie, maar niet voor die snol.
Jaap is een ingehuurde acteur. Die krijgt gewoon salaris hiervoor. Over een tijdje gaat hij weg omdat zijn contract dan is afgelopen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:09 schreef maril het volgende:
[..]
Daar verbaas ik mij nog het meeste om dat Jaap nog geen enkele boete heeft gehad.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:15 schreef NS het volgende:
Verschrikkelijk, wat een laagvloerse mensen daar, behalve dan Lieke
en Huub.
Zeg maar, met lange tanden, boulimahoer. Oeps.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:16 schreef marky het volgende:
[..]
Jaap is een ingehuurde acteur. Die krijgt gewoon salaris hiervoor. Over een tijdje gaat hij weg omdat zijn contract dan is afgelopen.
de onderwerpen die hij aanhaalt zijn vrijwel letterlijk de teksten die je op de forums leest.quote:
jammer dat hupie geen rechten heeft gestudeerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:16 schreef Meganog het volgende:
5 tegen 1 en nog lult hij ze onder tafel.
GELUL, want hier staan cameras op. Alles was duidelijk te zien, dus wél onomstotelijk bewezen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:13 schreef axis303 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, daar kun je een zaak van ongewenst gedrag van maken, niet per sé aanranding. De rechter zal vaker in een geval de eerste aanhangen dan de tweede mits onomstotelijk bewezen.
Artikel 246 zeg ik uit ervaring.
Ja, dat weet ik. Ze hebben het zelfs toegeven maar ik wilde weten welke info hij dan gebruikte.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef RSie het volgende:
[..]
de onderwerpen die hij aanhaalt zijn vrijwel letterlijk de teksten die je op de forums leest.
ook heb ik meerdere bewoners al dingen horen zeggen die rechtstreeks van de forums afkomen.
o.a. de bijnaam die wij op de eerste dag voor dennis hadden (Mooiboy) die naam werd kort daarop ook opeens door brain gebruikt!
ze krijgen dus achter inzage in wat er op de forums besproken worden.
Met name dat je een sms-je stuurt voor Huub. Ze willen dus geld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:17 schreef Katewalker het volgende:
Denken ze zo de kijkcijfers te verhogen? Of willen ze van het programma af?
Jaap heeft laatst nog gezegd dat ze snachts fora hebben gelezenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef RSie het volgende:
[..]
de onderwerpen die hij aanhaalt zijn vrijwel letterlijk de teksten die je op de forums leest.
ook heb ik meerdere bewoners al dingen horen zeggen die rechtstreeks van de forums afkomen.
o.a. de bijnaam die wij op de eerste dag voor dennis hadden (Mooiboy) die naam werd kort daarop ook opeens door brain gebruikt!
ze krijgen dus achter inzage in wat er op de forums besproken worden.
zou steijn dit via een internetcafe volgen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef schatje het volgende:
Balen dat die kut Steijn er ook niet is. Die is wel vaak op vakantie hoor.
'n marokkaans hoertje, ze denkt nu aan haar achterbanquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Het liegbeest perst traantjes?
Sterker nog, Huub liegt nooit en Lieke is top op dit moment.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef riri het volgende:
Huub LIEGT niet!!!
Heeft er niks mee te maken...het is de onrechtvaardigheid! Gelijke monniken, gelijke kappenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:15 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Goh , zijn er hier ook mensen die TEGEN Huub zijn?Zo saaai als iedereen het met elkaar eens is
Soms ben ik tegen iedereen , soms voor iedereen en soms voor een aantal. Ik heb dus geen favoriet. Alleen in dit geval ben ik tegen Huub en Nadia. Huub kan liegen en Nadia kan dat , er is geen bewijs. Sowieso was er een tijdje een streamlock. Maar ik geloof niet echt dat Nadia daarover gaat liegen..quote:
daar is op zich wel van te winnen als er duidelijke regels en sancties zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
En daarom kijk ik nu niet, ze geloven zo in hun eigen verhaal dat de echte versie er niet meer toe doet. Ik walg ervan, hoe kan je nou winnen van die randdebielen??
Jaap van Otterloquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:16 schreef marky het volgende:
[..]
Jaap is een ingehuurde acteur. Die krijgt gewoon salaris hiervoor. Over een tijdje gaat hij weg omdat zijn contract dan is afgelopen.
Ik heb het ook moeilijk, maar Lieke is zo sterk, ik luister graag mee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:20 schreef avonne het volgende:
Hoeveel mensen luisteren eigenlijk nog?
Ik niet dus. Hartkloppingen krijg ik ervan.
zo ken ik jou helemaal niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:20 schreef avonne het volgende:
Hoeveel mensen luisteren eigenlijk nog?
Ik niet dus. Hartkloppingen krijg ik ervan.
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:22 schreef ericahysterica het volgende:
zou dellie weten wat multi interpretabel is![]()
ik heb hem wel zachtjes gezet want mijn oren doen pijn en ik word een beetje moequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:22 schreef noekje het volgende:
[..]
zo ken ik jou helemaal niet.
Ik luister iig
wel.
Nee deze Jaap is ook ingehuurd. Alles wat hij doet ligt er zo dik bovenop en is zo slecht geacteerd dat het niet anders kan dan dat ze deze jongen via klooster hebben binnen gehaald. Die hele Jaap is een door achter verzonnen verhaallijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap van Otterlo.. Nee Marky, dat is een oud verhaal en al lang uit de wereld geholpen.
En ik ook.Word gek van die oneerlijke lui.Nooit houden ze zichzelf een spiegel voor.quote:
Day heeft dat vanmiddag hier ook al gedaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:23 schreef pullup het volgende:
Welja nu proberen ze Lieke ook nog aggresief gedrag aan te praten![]()
ze zegt gewoon tegen jeugdzorg "ze zijn tegen mijn vuisten opgelopen"quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop echt dat Natasia d'r kinderen van d'r worden afgepakt..je moet toch niet bedenken dat zij verantwoordelijk is voor de opvoeding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |