helemaal mee eensquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef avonne het volgende:
absoluut, hand-in-hand met Lieke de poort uit.
Einde DGK, klaar.
idd....quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef avonne het volgende:
absoluut, hand-in-hand met Lieke de poort uit.
Einde DGK, klaar.
Is er niet. Maar voor 4 euro kun je het een maand bekijken. Geen geld vind ik zelf... ware het niet dat ze zojuist het programma totaal verneukt hebben. Het wordt tijd dat de stekker eruit gaat en die bazen van de redactie een paar jaartjes zonder werk komen te zitten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:54 schreef Jimbo het volgende:
is dit het juiste moment om te vragen voor een niet betaal stream die nog WEL werkt ?
Het was een fucking bitchslapquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
De redactie is nu echt volkomen doorgedraaid. Behalve Nadia voor de harde klap in Huub's gezicht, heeft Huub ook opnieuw een ton boete gekregen omdat 'de grenzen van het toelaatbare zijn overschreden'. Wat een waanzin. Ongeacht of je het nou wel of niet eens bent met wat Huub geflikt heeft, feit is dat een andere bewoner (Jaap) hetzelfde of erger heeft gedaan kort geleden en totaal niet gestraft is.
Wat vinden jullie? Moet Huub blijven of weggaan?
Een bitchslap? Bekijk het filmpje nog eens. Huub was knalrood op zijn wang. Normaal een onmiddellijke exit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was een fucking bitchslap![]()
Ik vond trouwens wat huub deed veel erger dan wat Jaap bij Lieke deed
Gedaan meerdere filmpjes vanuit meerdere standpunten, blijf bij mijn mening, gewoon met de vlakke hand (ook wel bitchslap genoemd) nadat hij haar aanvalt en aanrandt, huub zijn wang niet rood gezien daarnaquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een bitchslap? Bekijk het filmpje nog eens. Huub was knalrood op zijn wang. Normaal een onmiddellijke exit.
Ze stak haar tong ongevraagd in zijn mondquote:Huub ging in op een 'spel' dat Nadia was begonnen. Zij stak ongevraagd haar tong in zijn mond om de relatie tussen Huub en Lieke kapot te maken. En zij zei tegen iedereen dat ze die avond met Huub zou gaan neuken. Huub's reactie was wat mij betreft zéér logisch. Hij bespeelde haar bluf op perfecte wijze.
Mildquote:Ze wilde toch neuken? Nou, Huub daagde ghaar uit. Hij was nog mild met wat hij deed. Als iemand mijn relatie kapot zou willen maken ging ik echt wel wat verder. Wat Jaap tegen Lieke deed kwam volkomen uit het niets. Maar als jij dat van Huub dan erger vindt.. prima
Als bewoner moet je daar tegen kunnen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:59 schreef Scriba het volgende:
Ik wil hier nog iets aan toevoegen:
Zoals de situatie nu is loopt de show binnenkort waarschijnlijk abrupt ten einde omdat er iemand het ziekenhuis in geslagen wordt met als grootste kanshebber Huub die door Brain total loss geslagen wordt. Alle machtsmiddelen die de spelers zelf hadden om het spel te spelen zijn ze ontnomen, zelfs de maandelijkse stemrondes worden door de redactie bepaald. Ze hebben nauwelijks nog een eigen inbreng, weten niet meer waar ze aan toe zijn en hebben geen afleiding behalve elkaar. Het recept voor exploderende agressie.
Bart en Sylvia waren ingeslapen/ te saai/ uitgespeeld. En ze wilden zichzelf blijven/ normaal zijn.quote:Als je naar het verleden kijkt zie je wat het geblunder toen al voor gevolgen heeft gehad bij op dat moment bij streamers populaire kandidaten als Nicolaas, Nena, Bart en Sylvia. Kortom de redactie heeft zelf de hele situatie verkloot en het is tijd voor een koekje van eigen deeg.
Precies. Want zonder Huub geen programma. Ik weet niet of je het door hebt, maar ALLES draait om Huub. Zo goed als iedere verhaallijn heeft met Huub te maken. Je kunt het niet willen horen en proberen te ontkennen, maar het is alleen wel zo. Weet je nog de 5 dagen dat Huub even uit de villa was? Geen seconde van op tv geweest. Er gebeurde gewoon niets.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:37 schreef Peter6000 het volgende:
En dat koekje van eigen deeg is dus dat Huub gaat vertrekken.![]()
Ik denk dat het met de huidige bewoners anders gaat dan toen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Want zonder Huub geen programma. Ik weet niet of je het door hebt, maar ALLES draait om Huub. Zo goed als iedere verhaallijn heeft met Huub te maken. Je kunt het niet willen horen en proberen te ontkennen, maar het is alleen wel zo. Weet je nog de 5 dagen dat Huub even uit de villa was? Geen seconde van op tv geweest. Er gebeurde gewoon niets.
Ik denk dat als Huub en Lieke vertrekken, het ze dus wel kijkcijfers gaat kosten. Beide hebben fans natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ik geloof dus zeker niet dat 'de redactie gaat zweten' als Lieke en Huub vertrekken.
Echt, zo onmisbaar zijn ze niet.
De kijkcijfers waren gisteren weer acceptabel (480.000), dat komt natuurlijk omdat Huub er nog steeds in zit. Want zonder Huub halveren de kijkcijfers omdat iedereen dan massaal afhaakt.
Die nieuwe bewoners kennen we ja. Daar moet je het als kijker dus niet van hebben. Er zijn nu al zeker 5 mensen waar veel streamers de streams voor uitzetten. Zonder Huub (en dan is Lieke ook heel snel eruit gestemd) nemen denk ik nog maar erg weinig mensen de moeite om te kijken. Jaap zie je maar heel erg weinig. Nadia en Dennis zijn nu enigszins interessant omdat ze zo tegen Huub zijn. Haal Huub weg en Dennis en Nadia zijn totaal niet boeiend meer. Zo zie ik het. We gaan vast nog wel meemaken of het idd zo is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat het met de huidige bewoners anders gaat dan toen.
Je hebt nu Jaap, en ook de verhaallijn hoe Lieke zich gaat handhaven, en of ze Huub erg mist.
En Nadia is ook een interessante bewoonster, en misschien bloeit Dennis eindelijk ook wat op.
En er komt een nieuwe bewoner.
Goedemorgenquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat als Huub en Lieke vertrekken, het ze dus wel kijkcijfers gaat kosten. Dus ja, alleen daarom al zullen ze "zweten".
Alsof Lieke solidair is met Huub, als die vertrekt (of eruit gezet wordt ivm geweld).quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat als Huub en Lieke vertrekken, het ze dus wel kijkcijfers gaat kosten. Dus ja, alleen daarom al zullen ze "zweten".
hahahaha zich beheersen?? Hij kan dat niet zoals Brian dat kan want dat zit niet in hem, ik durf te wedden dat huubje er eerder uitvliegt als Brian (en terecht).quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alsof Lieke solidair is met Huub, als die vertrekt (of eruit gezet wordt ivm geweld).
Het kan net zo goed zijn dat Lieke gaat bonden met Jaap, en gewoon blijft.
Huub hoeft van mij overigens niet perse weg hoor, maar vertrekken om een statement te maken tegen de redactie vind ik zo irreëel.
Vergeet ook niet dat DGK hem ook erg veel gebracht heeft, qua aandacht (Huub houdt van aandacht). Dus ja: als de redactie ervoor kiest hem wel te straffen bij fysiek geweld en andere (Natasia) minder snel, moet hij dat maar accepteren.
En zich gewoon beheersen.
Brian zich beheersen? Dat is de uitspraak van de maand denk ikquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:16 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
hahahaha zich beheersen?? Hij kan dat niet zoals Brian dat kan want dat zit niet in hem, ik durf te wedden dat huubje er eerder uitvliegt als Brian (en terecht).
Ik ben er zelf van overtuigd dat Huub tijdens een streamlock een beveiligingsmedewerker heeft aangevlogen, en dat het daarom 'de laatste boete' is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:16 schreef ScofieldM het volgende:
Het geduld van DGK is op met hem, lieten ze ook min of meer weten met die brief:"
Droom jij maar lekker verder zou ik zeggen, Brian reageert zich af op een deur en huubje op vrouwen....zoek de verschillen en kleur de plaatjes en dat huub iemand van de beveiliging is aangevlogen heeft ie zelf toegegeven gisteren tegen z'n dragqueen. En Brian zal nooit meer zo'n uitspraak doen als dat hij toen gedaan heeft en ook niet meer zo snel para aan de lijn hangen, daarnaast wordt het BAN team steeds sterker nu met Nadia en Dennis erbij en het team van huub nou ja team...zeg maar tweetal wordt zwakker en zwakkerrrrrrrquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian zich beheersen? Dat is de uitspraak van de maand denk ik![]()
![]()
![]()
Brian zal binnen niet al te lange tijd wel weer volkomen geflipt aan de telefoon hangen en met lage psycho-stem aankondigen dat hij klaar is om zelfmoord te plegen. Vervolgens knalt hij weer een deur helemaal kapot of begint te gooien met glaswerk.![]()
Heb jij van de week de ruzie tussen Brian en Amanda gemist ??? Je moet je focking kut kop houden, want ik word helemaal para, ik sla de boel kort en klein.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:23 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Droom jij maar lekker verder zou ik zeggen, Brian reageert zich af op een deur en huubje op vrouwen....zoek de verschillen en kleur de plaatjes en dat huub iemand van de beveiliging is aangevlogen heeft ie zelf toegegeven gisteren tegen z'n dragqueen. En Brian zal nooit meer zo'n uitspraak doen als dat hij toen gedaan heeft en ook niet meer zo snel para aan de lijn hangen, daarnaast wordt het BAN team steeds sterker nu met Nadia en Dennis erbij en het team van huub nou ja team...zeg maar tweetal wordt zwakker en zwakkerrrrrrr![]()
![]()
Brian flipte laatst weer, volkomen uit het niets. Wat Amanda zei stond hem niet saan ofzo. Die jongen moet echt in een dwangbuis uit dat huis gehaald worden. Als je een onderzoek doet wie een gevaar is voor de andere bewoners zal het overgrote deel Brian noemen. Die jongen is echt psychisch gestoord.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:23 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Droom jij maar lekker verder zou ik zeggen, Brian reageert zich af op een deur en huubje op vrouwen....zoek de verschillen en kleur de plaatjes en dat huub iemand van de beveiliging is aangevlogen heeft ie zelf toegegeven gisteren tegen z'n dragqueen. En Brian zal nooit meer zo'n uitspraak doen als dat hij toen gedaan heeft en ook niet meer zo snel para aan de lijn hangen, daarnaast wordt het BAN team steeds sterker nu met Nadia en Dennis erbij en het team van huub nou ja team...zeg maar tweetal wordt zwakker en zwakkerrrrrrr![]()
![]()
Hoe kan je nou 'fan' zijn van zo'n miezerige psychodwergquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:07 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit er aan te denken om weer Huub fan te worden![]()
^quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:37 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hoe kan je nou 'fan' zijn van zo'n miezerige psychodwerg![]()
![]()
off topic: omdat ik dan weer gezellig mee kan klessebesse op fok en volquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:37 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hoe kan je nou 'fan' zijn van zo'n miezerige psychodwerg![]()
![]()
Verdiende loon voor een in-en-in slechte persoonlijkheid als Huub.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
We weten allemaal dat Huub het niet gaat doen, maar wat zou het geweldig zijn als hij het wel deed. Dán is hij wat mij betreft een echte held. Zo laat je je toch niet behandelen. Kom op zeg.
Ja, want erger dan Huub heb je niet in dat huis natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:54 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Verdiende loon voor een in-en-in slechte persoonlijkheid als Huub.
Ik denk dat Lieke ook wel ziet dat ze dan snel weggestemd wordt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alsof Lieke solidair is met Huub, als die vertrekt (of eruit gezet wordt ivm geweld).
Het kan net zo goed zijn dat Lieke gaat bonden met Jaap, en gewoon blijft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |