abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:05:40 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51374342
De redactie is nu echt volkomen doorgedraaid. Behalve Nadia voor de harde klap in Huub's gezicht, heeft Huub ook opnieuw een ton boete gekregen omdat 'de grenzen van het toelaatbare zijn overschreden'. Wat een waanzin. Ongeacht of je het nou wel of niet eens bent met wat Huub geflikt heeft, feit is dat een andere bewoner (Jaap) hetzelfde of erger heeft gedaan kort geleden en totaal niet gestraft is. Jaap randde de groupies één voor één aan en heeft laatst een half uur Lieke achterna gezeten en haar de jurk van haar lichaam gescheurd. Daarbij komt wat mij betreft dus nog dat Huub reageerde op een vuil spel dat door Nadia zelf was ingezet (ze randde hem aan door een tong in zijn mond te steken en later zei ze tegen iedereen dat ze die avond met huub zou gaan neuken). Zoals gezegd is dat niet eens belangrijk. Je kunt niet alles van 1 persoon goedkeuren en zodra een ander 1 keer iets soortgelijks doet een boete van een ton uitdelen.

Het programma is was mij betreft kapot. Huub moet echt gewoon nu de poort uitlopen en er mee stoppen. Als Lieke slim is gaat ze achter hem aan. Zonder Huub is het programma niets meer. Het wordt tijd dat de redactie zich dat ook eens realiseert. Alles wat er noemenswaardig is, heeft met Huub te maken. En toch blijven ze hem pakken met boete's enz enz. Huub heeft wat mij betreft nu maar 1 optie.

Wat vinden jullie? Moet Huub blijven of weggaan?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_51374662
weggaan,en lieke meenemen laat ze maar kapot vallen daar! de andere mogen alles en als huub iets doet krijg hij gelijk een boete...nee huub moet gewoon lekker naar huis gaan samen met lieke!
een dag niet gelachen,is een dag niet geleefd
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:14:25 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_51374672
Wat Huub moet moet Huub zelf weten. Overigens raar dat er eerst niet over gesproken mocht worden en nu wel een boete.
  Admin woensdag 11 juli 2007 @ 21:17:06 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51374772
Ik heb ff iets gemist zie ik?
Hij krijgt een boete voor dat incident gisteren?!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_51374857
absoluut, hand-in-hand met Lieke de poort uit.
Einde DGK, klaar.
pi_51375010
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef avonne het volgende:
Einde DGK, klaar.
helemaal mee eens
pi_51375177
en dan de villa in de fik steken....hahahaha go huub go huub
een dag niet gelachen,is een dag niet geleefd
pi_51375381
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef avonne het volgende:
Einde DGK, klaar.
idd.... japie mogen ze ook nog wel meenemen.
de rest is zo hypocriet en zijn allemaal vervuld met het HOS(huub-obsessie-syndroom) virus.
dat ze het maanden later nog over Huubje hebben.

[ Bericht 21% gewijzigd door Desii op 11-07-2007 21:40:05 ]
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:50:11 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51376087
We weten allemaal dat Huub het niet gaat doen, maar wat zou het geweldig zijn als hij het wel deed. Dán is hij wat mij betreft een echte held. Zo laat je je toch niet behandelen. Kom op zeg.
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 21:54:02 #10
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_51376228
is dit het juiste moment om te vragen voor een niet betaal stream die nog WEL werkt ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_51376538
Als ik Huub was zou ik zo de poort uitlopen en Lieke en Fries meenemen. Maar ik ben Huub niet en ik denk dat hij blijft.

Ik begin DGK hoe langer hoe walgelijker te vinden. Bah
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:01:53 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51376558
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:54 schreef Jimbo het volgende:
is dit het juiste moment om te vragen voor een niet betaal stream die nog WEL werkt ?
Is er niet. Maar voor 4 euro kun je het een maand bekijken. Geen geld vind ik zelf... ware het niet dat ze zojuist het programma totaal verneukt hebben. Het wordt tijd dat de stekker eruit gaat en die bazen van de redactie een paar jaartjes zonder werk komen te zitten.
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:08:23 #13
2018 PC eend
relativist
pi_51376847
Huub heeft eer
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:11:04 #14
2018 PC eend
relativist
pi_51376970
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
De redactie is nu echt volkomen doorgedraaid. Behalve Nadia voor de harde klap in Huub's gezicht, heeft Huub ook opnieuw een ton boete gekregen omdat 'de grenzen van het toelaatbare zijn overschreden'. Wat een waanzin. Ongeacht of je het nou wel of niet eens bent met wat Huub geflikt heeft, feit is dat een andere bewoner (Jaap) hetzelfde of erger heeft gedaan kort geleden en totaal niet gestraft is.
Wat vinden jullie? Moet Huub blijven of weggaan?
Het was een fucking bitchslap
Ik vond trouwens wat huub deed veel erger dan wat Jaap bij Lieke deed
pi_51377482
Als ik Huub was zou ik een telefoontje naar een rete goede advocaat plegen.
Er zijn echt wel regels en wetten op het winnen en voorwaarden bij kansspelen in dit land waar ook DGK zich aan te houden heeft.

Nee, ik zou...... de boel achter ook eens fijn mee stuk gaan maken.

Dat er een doorgedraaide bende leiding geeft was al snel duidelijk. Dat dit tuig uit de redactie ermee weg denkt te komen lijkt me . . . onnozel?
Weglopen is geen optie of oplossing. In zekere zin heeft Cora volstrekt juist gehandeld ten opzichte van het tuig waar ze mee te maken heeft gehad. Waar Jaap nog dagelijks mee te maken heeft.

De werkelijke smeerlappen zitten achter de schermen en niet ervoor. De echte ranzigheid komt uit de geest van verminkte misvormde kreupele geesten van 'achter'.
Daar loop je niet voor weg. Dat zou.... te makkelijk zijn. Natuurlijk is het de bedoeling dat Natasja er met de winst vandoor gaat. Dat weten en wisten we al maanden inmiddels. Maar bij een kansspel met regels hebben ook deze gedrochten zich net zo goed aan de wet te houden.

Niet de poort uitlopen van je eigen huis! Het schorriemorrie sodemietert maar op!
  Moderator woensdag 11 juli 2007 @ 22:33:24 #16
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_51377719
gewoon een goede tik nodig die dude dan is t die 10.000 meer dan waard
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 12 juli 2007 @ 01:14:33 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51382522
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:11 schreef PC eend het volgende:

[..]

Het was een fucking bitchslap
Ik vond trouwens wat huub deed veel erger dan wat Jaap bij Lieke deed
Een bitchslap? Bekijk het filmpje nog eens. Huub was knalrood op zijn wang. Normaal een onmiddellijke exit.

Huub ging in op een 'spel' dat Nadia was begonnen. Zij stak ongevraagd haar tong in zijn mond om de relatie tussen Huub en Lieke kapot te maken. En zij zei tegen iedereen dat ze die avond met Huub zou gaan neuken. Huub's reactie was wat mij betreft zéér logisch. Hij bespeelde haar bluf op perfecte wijze. Ze wilde toch neuken? Nou, Huub daagde ghaar uit. Hij was nog mild met wat hij deed. Als iemand mijn relatie kapot zou willen maken ging ik echt wel wat verder. Wat Jaap tegen Lieke deed kwam volkomen uit het niets. Maar als jij dat van Huub dan erger vindt.. prima
pi_51383149
Dit is toch wel een van de betere ideeen. Ik dacht er een paar maanden geleden al aan toen Bart en Huub samen rondjes rond de fontijn reden en speelden alsof ze de poort uit zouden rijden. Die twee hadden toen een soortgelijk percentage in de popipoll samen en wrijving met de redactie en ze zouden met een dergelijke actie de redactie flink te kakken hebben gezet.

Nu is er ook het juiste momentum voor.

Een groot deel van zowel de Huub fans als de Huub haters zouden zich erin kunnen vinden als hij het programma zou verlaten. In de media wordt er al schande gesproken over het uit de hand gelopen sadistische experiment dat de Gouden Kooi heet dus die kunnen er dan ook leuk bovenop duiken met als mogelijk sappig extraatje, dat andere ex-bewoners ook een boekje open zullen doen over het gekonkel en het met meerdere maten meten door de redactie.

Vervolgens kunnen er daarna twee dingen gebeuren die beiden zeer interessant zijn:
-Of het programma stopt omdat er geen boeiend verhaal meer van de interactie tusen de resterende bewoners te maken valt en de redactie die er zo'n puinhoop van gemaakt heeft krijgt dan eindelijk zelf de TERROR over zich heen zoals het hoort....MOOOOIIII.....
-Of het rellen wordt nog veel erger tussen de resterende bewoners en die krijgen meer de kans dan ooit om zich als kansloze asos aan heel Nederland te tonen. Lijkt me heel interessant om te zien wie dan het eerste pispaaltje wordt.

In ieder geval zal de verbijstering bij de rest in het huis alleen al priceless zijn en de kater die onvermijdelijk bij hen zal volgen als ze merken dat de afwezigheid van Huub hun verblijf niet onmiddellijk in een paradijs omtovert...integendeel als ze op elkaar moeten gaan kannibaliseren krijgen we vast nog een hoop vuurwerk te zien.

Een win-win situatie lijkt me.

Het enige dat mij nog verbaast is dat Huub zelf nog steeds niet beseft dat hij kansloos is op de eindoverwinning en veel beter zelf op zo'n manier voor een laatste knal kan zorgen. De redactie bepaalt tenslotte wie er daar wint en niet de spelers....behalve dus als bijvoorbeeld Huub en Lieke zelf de poort uit zouden lopen als statement dan hebben wij als kijkers weer een volledig nieuwe spelsituatie om naar uit te kijken met een mogelijke twee nieuwe kandidaten die snel in wanhoop de villa ingepropt worden. En dan liefst met een live cam bij de redactie om de paniekreacties daar te peilen.

Priceless. Kunnen we daar geen actie voor starten? Bijvoorbeeld dat Huubs broer hem collect belt met de droge mededeling: "D'ruit. Tis toch doorgestoken kaart die Goud'n Kooj. We koom'n je nu halen"
pi_51383959
Ik wil hier nog iets aan toevoegen:

Zoals de situatie nu is loopt de show binnenkort waarschijnlijk abrupt ten einde omdat er iemand het ziekenhuis in geslagen wordt met als grootste kanshebber Huub die door Brain total loss geslagen wordt. Alle machtsmiddelen die de spelers zelf hadden om het spel te spelen zijn ze ontnomen, zelfs de maandelijkse stemrondes worden door de redactie bepaald. Ze hebben nauwelijks nog een eigen inbreng, weten niet meer waar ze aan toe zijn en hebben geen afleiding behalve elkaar. Het recept voor exploderende agressie.

Dat de huidige situatie is zoals hij is komt door het totaal inconsequente beleid en favoritisme van de redactie tov de deelnemers met als duidelijkste voorbeeld de trap van Natasia in Jaaps ballen wat eigenlijk alleen maar een exit had kunnen zijn.

Als je naar het verleden kijkt zie je wat het geblunder toen al voor gevolgen heeft gehad bij op dat moment bij streamers populaire kandidaten als Nicolaas, Nena, Bart en Sylvia. Kortom de redactie heeft zelf de hele situatie verkloot en het is tijd voor een koekje van eigen deeg. Als er niet snel iets verandert kan het alleen maar heel slecht aflopen met de Kooi. Heeft er iemand het mail adres van Joris? Ik heb wel zin in actie:)
pi_51384350
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Een bitchslap? Bekijk het filmpje nog eens. Huub was knalrood op zijn wang. Normaal een onmiddellijke exit.
Gedaan meerdere filmpjes vanuit meerdere standpunten, blijf bij mijn mening, gewoon met de vlakke hand (ook wel bitchslap genoemd) nadat hij haar aanvalt en aanrandt, huub zijn wang niet rood gezien daarna Was het niet toevallig later dat hij een rode wang had, want het schijnt dat Brian het onder de streamlock hem ook nog geslagen heeft.
Maar zo een klap met de vlakke hand, heb ik laatst dennis ook aan huub zien uitdelen.... Dus niks normaal een onmiddelijke exit
quote:
Huub ging in op een 'spel' dat Nadia was begonnen. Zij stak ongevraagd haar tong in zijn mond om de relatie tussen Huub en Lieke kapot te maken. En zij zei tegen iedereen dat ze die avond met Huub zou gaan neuken. Huub's reactie was wat mij betreft zéér logisch. Hij bespeelde haar bluf op perfecte wijze.
Ze stak haar tong ongevraagd in zijn mond wat erg
Hij vond het ook zo erg he, zo erg dat hij gewoon terugzoende
Tis wat he, zometeen wil er nog een iemand anders vriendin beffen en neuken in het kader van het spel en laat die het niet alleen bij woorden
quote:
Ze wilde toch neuken? Nou, Huub daagde ghaar uit. Hij was nog mild met wat hij deed. Als iemand mijn relatie kapot zou willen maken ging ik echt wel wat verder. Wat Jaap tegen Lieke deed kwam volkomen uit het niets. Maar als jij dat van Huub dan erger vindt.. prima
Mild hij ging als een idioot tekeer tegen een meisje! Verloor alle controle liet zich door niemand stoppen ook de febo niet.... verloor het spel en dus de realiteit uit het oog...
Hij rande haar aan, toen Jaap dat bij lieke deed vond je dat verschrikkelijk dacht ik Beetje hypocriet dus.
Jij zou in dit geval nog verder gaan? Hmmm eng
En zoals ik al zei, huub is zelf ook niet vies van relaties kapot proberen te maken in het kader van het spel.... dan moet je ook niet zeiken als ze dat bij jezelf proberen
Wat Jaap bij Lieke deed kwam helemaal niet uit het niets.... als ze die camera had teruggegeven was het helemaal niet eens gebeurd

[ Bericht 7% gewijzigd door PC eend op 12-07-2007 05:12:31 ]
pi_51386077
Neemt niet weg dat Jaap ook die groupies allemaal aanrandde, niet alleen Lieke.
Dat alles bij elkaar zou wel bestraft moeten worden. En nu doet Huub iets soorgelijks maar dan minder erg en als reactie ergens op, met als gevolg een boete? Dat klopt toch niet.
Het zou inderdaad geweldig zijn als Huub & Lieke nu samen de kooi uitlopen. Gaat niet gebeuren, maar zou wel heel mooi zijn. Laat die redactie maar even zweten, want ze zijn erg achterlijk bezig de laatste tijd en dit is gewoon de druppel.
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 10:23:16 #22
128220 Peter6000
pi_51387066
Het is me duidelijk, 95 procent van dit subforum begint zichzelf te verliezen.

-- Het is in dit topic nog niet één keer genoemd dat Huub iemand van de beveiliging aanvloog (dat wordt hier natuurlijk ontkend omdat het niet op de streams was). Of als dàt niet als mag worden aangenomen (natuurlijk mag dat niet, want het gaat over Huub), lijkt me het in ieder geval aannemelijk. Hij heeft al eens (wel op de streams) toegegeven dat hij achter Dennis aan heeft gevlogen.
-- Dat hele waanidee dat DGK is afgelopen als Huub weggaat vind ik een lachtertje. Misschien bloeien andere bewoners dan wel op, of komt er een frisse nieuwe bewoner.

Ik geloof dus zeker niet dat 'de redactie gaat zweten' als Lieke en Huub vertrekken.
Echt, zo onmisbaar zijn ze niet.

De kijkcijfers waren gisteren weer acceptabel (480.000), dat komt natuurlijk omdat Huub er nog steeds in zit. Want zonder Huub halveren de kijkcijfers omdat iedereen dan massaal afhaakt.
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 10:37:39 #23
128220 Peter6000
pi_51387403
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 02:59 schreef Scriba het volgende:
Ik wil hier nog iets aan toevoegen:

Zoals de situatie nu is loopt de show binnenkort waarschijnlijk abrupt ten einde omdat er iemand het ziekenhuis in geslagen wordt met als grootste kanshebber Huub die door Brain total loss geslagen wordt. Alle machtsmiddelen die de spelers zelf hadden om het spel te spelen zijn ze ontnomen, zelfs de maandelijkse stemrondes worden door de redactie bepaald. Ze hebben nauwelijks nog een eigen inbreng, weten niet meer waar ze aan toe zijn en hebben geen afleiding behalve elkaar. Het recept voor exploderende agressie.
Als bewoner moet je daar tegen kunnen.
Lieke kan dat bijvoorbeeld prima, Huub blijkbaar niet.

Hoe groter je ego, hoe slechter je er tegen kan dat je geen machtsmiddelen hebt.
quote:
Als je naar het verleden kijkt zie je wat het geblunder toen al voor gevolgen heeft gehad bij op dat moment bij streamers populaire kandidaten als Nicolaas, Nena, Bart en Sylvia. Kortom de redactie heeft zelf de hele situatie verkloot en het is tijd voor een koekje van eigen deeg.
Bart en Sylvia waren ingeslapen/ te saai/ uitgespeeld. En ze wilden zichzelf blijven/ normaal zijn.
Jammer, maar er moeten elke dag 22 televisieminuten gemaakt worden, en dan werkt dat niet.

Nena ging weg in de tijd dat fysiek geweld automatisch een exit was. Dat is jammer, maar regels kunnen nu eenmaal veranderen.

En dat koekje van eigen deeg is dus dat Huub gaat vertrekken.
En wat waren die gevolgen dan: de streamers waren boos, maar het gaat om de tv kijker hoor. De cijfers zijn bij geen enkel vertrek van een bewoner ingestord.

Overigens zie ik ook wel inconsequentie: Natasia die Jaap in zijn ballen trapt krijgt een laatste waarschuwing en krabt Nadia in haar gezicht, en vervolgens komt er geen boete.
Bij die 'laatste boete' van Huub kunnen ze in de toekomst ook inconsequent zijn, misschien mag Huub ook blijven bij zijn volgende agressie aktie (die ook dan weer massaal gaat worden goedgepraat).
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:41:00 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51387489
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:37 schreef Peter6000 het volgende:
En dat koekje van eigen deeg is dus dat Huub gaat vertrekken.
Precies. Want zonder Huub geen programma. Ik weet niet of je het door hebt, maar ALLES draait om Huub. Zo goed als iedere verhaallijn heeft met Huub te maken. Je kunt het niet willen horen en proberen te ontkennen, maar het is alleen wel zo. Weet je nog de 5 dagen dat Huub even uit de villa was? Geen seconde van op tv geweest. Er gebeurde gewoon niets.
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 10:48:02 #25
128220 Peter6000
pi_51387642
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Precies. Want zonder Huub geen programma. Ik weet niet of je het door hebt, maar ALLES draait om Huub. Zo goed als iedere verhaallijn heeft met Huub te maken. Je kunt het niet willen horen en proberen te ontkennen, maar het is alleen wel zo. Weet je nog de 5 dagen dat Huub even uit de villa was? Geen seconde van op tv geweest. Er gebeurde gewoon niets.
Ik denk dat het met de huidige bewoners anders gaat dan toen.
Je hebt nu Jaap, en ook de verhaallijn hoe Lieke zich gaat handhaven, en of ze Huub erg mist.
En Nadia is ook een interessante bewoonster, en misschien bloeit Dennis eindelijk ook wat op.

En er komt een nieuwe bewoner.
pi_51387959
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:23 schreef Peter6000 het volgende:

Ik geloof dus zeker niet dat 'de redactie gaat zweten' als Lieke en Huub vertrekken.
Echt, zo onmisbaar zijn ze niet.

De kijkcijfers waren gisteren weer acceptabel (480.000), dat komt natuurlijk omdat Huub er nog steeds in zit. Want zonder Huub halveren de kijkcijfers omdat iedereen dan massaal afhaakt.
Ik denk dat als Huub en Lieke vertrekken, het ze dus wel kijkcijfers gaat kosten. Beide hebben fans natuurlijk.
Dus ja, alleen daarom al zullen ze "zweten".
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:00:02 #27
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51387964
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:48 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ik denk dat het met de huidige bewoners anders gaat dan toen.
Je hebt nu Jaap, en ook de verhaallijn hoe Lieke zich gaat handhaven, en of ze Huub erg mist.
En Nadia is ook een interessante bewoonster, en misschien bloeit Dennis eindelijk ook wat op.

En er komt een nieuwe bewoner.
Die nieuwe bewoners kennen we ja. Daar moet je het als kijker dus niet van hebben. Er zijn nu al zeker 5 mensen waar veel streamers de streams voor uitzetten. Zonder Huub (en dan is Lieke ook heel snel eruit gestemd) nemen denk ik nog maar erg weinig mensen de moeite om te kijken. Jaap zie je maar heel erg weinig. Nadia en Dennis zijn nu enigszins interessant omdat ze zo tegen Huub zijn. Haal Huub weg en Dennis en Nadia zijn totaal niet boeiend meer. Zo zie ik het. We gaan vast nog wel meemaken of het idd zo is.
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:01:06 #28
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51387997
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat als Huub en Lieke vertrekken, het ze dus wel kijkcijfers gaat kosten. Dus ja, alleen daarom al zullen ze "zweten".
Goedemorgen
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:02:03 #29
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51388025
huub is een aanrander en wifebeater dus liever vandaag als morgen.
U bent de zwakste schakel (inmiddels) tot ziens!
"Fear can hold you prisoner, hope can set you free"
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 11:08:16 #30
128220 Peter6000
pi_51388217
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat als Huub en Lieke vertrekken, het ze dus wel kijkcijfers gaat kosten. Dus ja, alleen daarom al zullen ze "zweten".
Alsof Lieke solidair is met Huub, als die vertrekt (of eruit gezet wordt ivm geweld).
Het kan net zo goed zijn dat Lieke gaat bonden met Jaap, en gewoon blijft.

Huub hoeft van mij overigens niet perse weg hoor, maar vertrekken om een statement te maken tegen de redactie vind ik zo irreëel.
Vergeet ook niet dat DGK hem ook erg veel gebracht heeft, qua aandacht (Huub houdt van aandacht). Dus ja: als de redactie ervoor kiest hem wel te straffen bij fysiek geweld en andere (Natasia) minder snel, moet hij dat maar accepteren.

En zich gewoon beheersen.
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:16:36 #31
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51388467
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:08 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Alsof Lieke solidair is met Huub, als die vertrekt (of eruit gezet wordt ivm geweld).

Huub hoeft van mij overigens niet perse weg hoor, maar vertrekken om een statement te maken tegen de redactie vind ik zo irreëel.
Vergeet ook niet dat DGK hem ook erg veel gebracht heeft, qua aandacht (Huub houdt van aandacht). Dus ja: als de redactie ervoor kiest hem wel te straffen bij fysiek geweld en andere (Natasia) minder snel, moet hij dat maar accepteren.

En zich gewoon beheersen.
hahahaha zich beheersen?? Hij kan dat niet zoals Brian dat kan want dat zit niet in hem, ik durf te wedden dat huubje er eerder uitvliegt als Brian (en terecht).
Het geduld van DGK is op met hem, lieten ze ook min of meer weten met die brief:" als boetes niet meer werken rest ons nog maar 1 ding!" en opnieuw een algeheel alcoholverbod voor onze egotripper
Dennis gaat hem nog veel meer testen de komende tijd en ik denk niet dat huubje hiertegen bestand is ik zeg mooiiiiiiiiiiiiiii daaaaaaaaaag huubje hij wordt inmiddels door ALLE miljonairs inclusief Jaap uitgekotst dus eerst Lieke bashen en dan unaniem huubje eruit stemmen
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:22:58 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51388674
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:16 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

hahahaha zich beheersen?? Hij kan dat niet zoals Brian dat kan want dat zit niet in hem, ik durf te wedden dat huubje er eerder uitvliegt als Brian (en terecht).
Brian zich beheersen? Dat is de uitspraak van de maand denk ik
Brian zal binnen niet al te lange tijd wel weer volkomen geflipt aan de telefoon hangen en met lage psycho-stem aankondigen dat hij klaar is om zelfmoord te plegen. Vervolgens knalt hij weer een deur helemaal kapot of begint te gooien met glaswerk.
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 11:37:21 #33
128220 Peter6000
pi_51389114
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:16 schreef ScofieldM het volgende:
Het geduld van DGK is op met hem, lieten ze ook min of meer weten met die brief:"
Ik ben er zelf van overtuigd dat Huub tijdens een streamlock een beveiligingsmedewerker heeft aangevlogen, en dat het daarom 'de laatste boete' is.
pi_51390000
Ik zit er aan te denken om weer Huub fan te worden
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_51390287
edit

[ Bericht 97% gewijzigd door kleinzusje op 12-07-2007 12:22:47 (ivm met bedreiging fans) ]
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:23:25 #36
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51390510
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:22 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Brian zich beheersen? Dat is de uitspraak van de maand denk ik
Brian zal binnen niet al te lange tijd wel weer volkomen geflipt aan de telefoon hangen en met lage psycho-stem aankondigen dat hij klaar is om zelfmoord te plegen. Vervolgens knalt hij weer een deur helemaal kapot of begint te gooien met glaswerk.
Droom jij maar lekker verder zou ik zeggen, Brian reageert zich af op een deur en huubje op vrouwen....zoek de verschillen en kleur de plaatjes en dat huub iemand van de beveiliging is aangevlogen heeft ie zelf toegegeven gisteren tegen z'n dragqueen. En Brian zal nooit meer zo'n uitspraak doen als dat hij toen gedaan heeft en ook niet meer zo snel para aan de lijn hangen, daarnaast wordt het BAN team steeds sterker nu met Nadia en Dennis erbij en het team van huub nou ja team...zeg maar tweetal wordt zwakker en zwakkerrrrrrr
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_51390683
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:23 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Droom jij maar lekker verder zou ik zeggen, Brian reageert zich af op een deur en huubje op vrouwen....zoek de verschillen en kleur de plaatjes en dat huub iemand van de beveiliging is aangevlogen heeft ie zelf toegegeven gisteren tegen z'n dragqueen. En Brian zal nooit meer zo'n uitspraak doen als dat hij toen gedaan heeft en ook niet meer zo snel para aan de lijn hangen, daarnaast wordt het BAN team steeds sterker nu met Nadia en Dennis erbij en het team van huub nou ja team...zeg maar tweetal wordt zwakker en zwakkerrrrrrr
Heb jij van de week de ruzie tussen Brian en Amanda gemist ??? Je moet je focking kut kop houden, want ik word helemaal para, ik sla de boel kort en klein.

En verder ben ik het met Scan eens dat Huub en Lieke hand in hand de poort uit moeten stappen, want winnen gaan ze niet. Ze moeten niet alleen tegen de miljonairs spelen, maar ook tegen de Huishouding en de zeer partijdige personen bij de Redaktie waaronder één genaamd FLENS.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:30:01 #38
158005 poepje3
Dansende goudbruine krullen
pi_51390695
Van mij mag hij weggaan. Vond hem zowieso al niks toevoegen aan het huis.
weg met Huub!!
''Wieh wort duh niewuh hallends nekst tap moddel?''
Yfke -briefke- Sturm
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:30:49 #39
158005 poepje3
pi_51390718
En stiekem vond hij het wel lekker dat Nadia haar tong in zijn mond stak.
Yfke -briefke- Sturm
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:31:54 #40
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51390749
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:23 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Brian flipte laatst weer, volkomen uit het niets. Wat Amanda zei stond hem niet saan ofzo. Die jongen moet echt in een dwangbuis uit dat huis gehaald worden. Als je een onderzoek doet wie een gevaar is voor de andere bewoners zal het overgrote deel Brian noemen. Die jongen is echt psychisch gestoord.
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:35:40 #41
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51390866
Ik vindt nog altijd dat Natasia er "ook"uit moet met haar krabben en schoppen.
Huub denkt zelf dat hij god is, beetje irritant aan het worden.
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:37:38 #42
168255 J.Herrer
pi_51390943
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:07 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit er aan te denken om weer Huub fan te worden
Hoe kan je nou 'fan' zijn van zo'n miezerige psychodwerg
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:38:34 #43
158005 poepje3
pi_51390977
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:37 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

^
Yfke -briefke- Sturm
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:39:22 #44
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_51391003
Weird dat wanneer Huub een spiego wil hebben en aangeeft niet Anita maar een ander, de FEBO niet toestemt. Brian daartegen staat stijf van de pammetjes & Jaap kan zelf een personal trainer zoeken.

Als dat ventje nou een spiego wil spreken, laat hem toch.

Maar uhm terug naar het topic, ja als ik Huub was zou ik er uit gaan en even een boekje open doen over het wel en wee van DGK. Ondanks zware contracten, wat willen ze doen dan? Sinds Huub 400.000 eurietjes boete heeft, is hij door de FEBO allang kaal geplukt. En van een kale kip kun je eenmaal niet plukken.
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_51391094
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:37 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

off topic: omdat ik dan weer gezellig mee kan klessebesse op fok en vol
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:54:43 #46
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_51391508
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
We weten allemaal dat Huub het niet gaat doen, maar wat zou het geweldig zijn als hij het wel deed. Dán is hij wat mij betreft een echte held. Zo laat je je toch niet behandelen. Kom op zeg.
Verdiende loon voor een in-en-in slechte persoonlijkheid als Huub.
pi_51392904
Met alle respect voor scanman, maar voor iemand die dermate diep in dgk zit had ik een objectiever standpunt verwacht.
Vanaf de eertse stemronde (de halve ton van nicolaas) is gebleken dat dgk niet een objectief programma is en regels sneller veranderen dan het weer , ik zelf vind dat een onderdeel van dgk.
Als er van vertrek om een statement te maken sprake is zouden alle bewoners datin 1x met zn allen samen moeten doen. Ieder word nl op zn eigen manier gestraft door dit "beleid".
zelf vind ik de redactie hierdoor overigens de grootste smaakmaker. geef op zondag bij psv ajax een onterechte penalty en je weet zeker dat je een spraakmakende wedstrijd hebt. je praat over tv makers en dat is een kunst op zich en schijnbaar zitten dgk contracten zo in elkaar dat ze dat kunnen flikken.
overigens vind ik huub niet zo spraakmakend en zou ik dgk zonder hem net zo goed kunnen waarderen. Aperots systeem, zodra er een achtelijke opstapt staat er in no time een nieuwe voor je neus en ik moet wel zeggen dat iemand die een ander voor een marrokaanse kankerhoer uitmaakt bij mij alle sympatie verspeeld. ik mis het echte zware zuigen, subtiel,24/7 ononderbroken en helaas voeldoet niemand in die tent aan dat criterium
pi_51395968
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:54 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Verdiende loon voor een in-en-in slechte persoonlijkheid als Huub.
Ja, want erger dan Huub heb je niet in dat huis natuurlijk.
pi_51396093
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:08 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ik denk dat Lieke ook wel ziet dat ze dan snel weggestemd wordt.
pi_51396951
Huub gaat niet uit zich zelf weg, maar Brian en Dennis gaan hem uitlokken.
Hij wordt weer boos en gaat weer slaan enz.
Dan zijn er 4 opties:
1) Hij wordt gediskwalificeerd
2) Zijn jackpot is er niet meer, en hij blijft.
3) Zijn jackpot is er niet meer, en hij gaat weg.
4) TIEN doet niks
Meisjes zijn lucht voor me, en zonder lucht kan ik niet leven.
De Gouden Kooi is lucht voor me, en zonder lucht kan ik niet leven.
Sport is lucht voor me, en zonder lucht kan ik niet leven.
FOK! is lucht voor me, en zonder lucht kan ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')