abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72197364
Over 2 jaar uitkomen is "coming soon"?
pi_72197401
Als J Jonah Jameson maar weer meedoet!

pi_72197444
Ik heb liever Spiderman 4 met Madame Web en de Beyonder! En dan dat we nog zo'n shot van spiderman 3 in de intro van spiderman 4 zien, en dat Spidey daarna naar een andere planeet wordt gestuurd, en daar in gesprek komt met de beyonder voor een 'missie'

De Beyonder stuurt daarna Dr. Octopus, Dr. Doom, Red Skull, Lizard en Alistair Smythe naar een bewoonde planeet om hem volledig te vernietigen. Spiderman wordt naar die planeet gestuurd en mag een team samenstellen. Dat zullen de volgende zijn Fantastic Four, Iron Man, Captain America, Storm en de Black Cat. Dan zullen ze de planeet gaan redden van de ondergang. Als ze dat gedaan hebben wordt iedereen weer terug gestuurd. Nu zal Madam Web een team samenstellen van vijf Spider-Man uit verschillende alternatieve realiteiten. Samen moeten ze Spider-Carnage stoppen. Einde film, en een blije SE

*YAY*
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_72197660
Jammer dat het nog zo lang moet duren voor deel 4 komt. Zit er met smart op te wachten. Hoewel wat druk af en toe, kijkt het wel heerlijk weg.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:07:58 #105
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_72197803
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:54 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb liever Spiderman 4 met Madame Web en de Beyonder! En dan dat we nog zo'n shot van spiderman 3 in de intro van spiderman 4 zien, en dat Spidey daarna naar een andere planeet wordt gestuurd, en daar in gesprek komt met de beyonder voor een 'missie'

De Beyonder stuurt daarna Dr. Octopus, Dr. Doom, Red Skull, Lizard en Alistair Smythe naar een bewoonde planeet om hem volledig te vernietigen. Spiderman wordt naar die planeet gestuurd en mag een team samenstellen. Dat zullen de volgende zijn Fantastic Four, Iron Man, Captain America, Storm en de Black Cat. Dan zullen ze de planeet gaan redden van de ondergang. Als ze dat gedaan hebben wordt iedereen weer terug gestuurd. Nu zal Madam Web een team samenstellen van vijf Spider-Man uit verschillende alternatieve realiteiten. Samen moeten ze Spider-Carnage stoppen. Einde film, en een blije SE

*YAY*
klinkt goed (ik zou een solli sturen naar columbia)
heb alleen niet zoveel met Capt. America, zie liever Remy LeBeau (gambit) in wolverine was hij eindelijk op het witte doek te zien. Maar accent leek nergens op, wijnig rond vliegende kaarten, geen sexistische grappen...
ik wil de echte gambit :p en dan in een film met spidey
Lege virente, virent cuncta
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:10:30 #106
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72197887
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:07 schreef skittelman het volgende:

[..]

klinkt goed (ik zou een solli sturen naar columbia)
heb alleen niet zoveel met Capt. America, zie liever Remy LeBeau (gambit) in wolverine was hij eindelijk op het witte doek te zien. Maar accent leek nergens op, wijnig rond vliegende kaarten, geen sexistische grappen...
ik wil de echte gambit :p en dan in een film met spidey
Cap America was jarenlang ruk, maar sinds een paar jaar is het weer vrij goed De omnibus is wel een aanrader.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 augustus 2009 @ 13:54:03 #107
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_72199358
"de omnibus"..... daar zijn er diverse van
Nothing lasts forever but the certainty of change
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:57:12 #108
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72199459
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:54 schreef Tokus het volgende:
"de omnibus"..... daar zijn er diverse van
Niet echt. http://www.amazon.com/Captain-America-Omnibus-Vol-1/dp/0785128662/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1251374122&sr=1-1

Ik zie wel dat ie sinds kort dus blijkbaar wat moeilijker te krijgen is. Gelukkig heb ik hem al. Die omnibussen zijn sowieso trouwens een mooie investering, want na een paar jaar zijn ze vaak het 4-5 voudige waard.

Gewoon 1 kopen om te lezen, en er 3-4 bij bestellen en gesealed laten, apart leggen voor 'later'.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 augustus 2009 @ 14:17:22 #109
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_72200200
ik prefereer de losse nummers. die ik dan ook allemaal heb die in die omnibus zitten. Yep, zelfs #25.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:21:57 #110
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72200378
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:17 schreef Tokus het volgende:
ik prefereer de losse nummers. die ik dan ook allemaal heb die in die omnibus zitten. Yep, zelfs #25.
#25 is een collector's edition ofzo? Was natuurlijk snel uitverkocht vanwege het grote nieuws

Ik haat juist losse nummers. Ik wil gewoon lekker in 1 stuk door kunnen lezen, en ik wil dat de boeken zeer lang in goede staat blijven, zonder dat je daarvoor al teveel moeite moet doen. Ten slotte is een bundeling eigenlijk altijd veel goedkoper dan de losse issues, vooral wanneer je gewoon importeerd.

Ben ook wel blij dat je nu ook Franse strips ziet die uitgegeven worden in de USA met meerdere delen in 1 hardcover, vooral gezien de prijs van die strips hier in Nederland. (Samurai, Yhtaq).
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 augustus 2009 @ 14:51:12 #111
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_72201385
Het Centrale Comic-topic! part 3 (of 8) is misschien ook wat voor je...
pi_72212916
Wat zouden jullie vinden als Madame Web in zo'n film zou zitten.
Die lijkt mij wel mysterieus en interessant genoeg.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:19:34 #113
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_72213382
Raimi gaat er echt nooit Carnage in steken. Dan lijken de geruchten van Morbius en Lizard me veel realistischer. Poster lijkt me fan art.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:11:14 #114
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_72217181
While picking producer Todd Black’s brain about “The Taking of Pelham 1 2 3,” I asked a few questions about the upcoming “Spider-Man 4.” Black was understandably cryptic, but here’s what I did learn:

- Kirsten Dunst is definitely on board. Last month, director Sam Raimi was quoted as saying he didn’t know if the actor was going to sign up to play Mary Jane again, but it appears that she has.

- Contrary to online rumors, it doesn’t look like the script will feature a wedding between Mary Jane and Peter Parker. Black had no knowledge of that subplot.

- Also contrary to online rumors (but really, are there any other kind?), the villain will not be Morbius the vampire. Sure, vampires are hot, but Black squashed that rumor completely.

- As for who the villain will be, Black had this to say: “We’re just coming up with who the villain’s going to be now. We’ll be shooting in New York again. Trust me, people will appreciate who we pick, because it’ll be a big part of New York.”

So who could it be? What Spidey villain has ties to New York City? Let’s speculate after the jump.

Black also confirmed that the villain will be one of Spidey’s foes from the comic, not a character invented for the film. And we can assume it’ll be one of the hero’s classic rogues. Just four movies in, the producers won’t be resorting to B-listers. So with the help of this list, I have two guesses. And again, the key is that the villain has a more specific tie to New York City than just living there. That narrows the list considerably.

1. Kraven the Hunter. He’s a former big-game hunter who captured and tormented Spider-Man in a famously dark story from the 1980s. But as far as his ties to New York? Not particularly strong, beyond being positioned as a man out of place, because he’s a big-game hunter in an urban area.

2. That leaves the best guess: the Kingpin. He’s the leader of organized crime in Gotham, and is about as New Yorky as a villain can get. The character already appeared in Fox’s “Daredevil” a few years back, and it’s unclear if that studio still owns the rights. But if Sony has worked out a deal, it seems Kingpin would be a solid choice.
pi_72218862
Gewoon Lizard
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:41:13 #116
221380 RoyalFuss
zo goed als nieuw
pi_72238257
quote:
[b]
- Kirsten Dunst is definitely on board. Last month, director Sam Raimi was quoted as saying he didn’t know if the actor was going to sign up to play Mary Jane again, but it appears that she has.

-
Uch over miscasting gesproken. Geen idee of toby ook meedoet. Perfect gecast voor spiderman 1, maar een wat stoerdere spiderman lijkt me nu wel op zijn plaats. Spiderman 4 valt anders in het niets ivm thor, cap america, ironman 2 en tenslotte the avengers. Filmmakers snappen domweg het concept van crossovers niet.
Nick Fury in een korte scene na Ironman en het publiek begint te juichen.. moet je toch tot nadenken zetten zou ik zeggen. Ipv andere schurken is het ook wel eens leuk om andere superhelden in spiderman te zien.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 15 september 2009 @ 08:34:13 #117
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_72756668
quote:
Talking with Access Hollywood, old time Sam Raimi co-hort Bruce Campbell (star of Raimi's 'Evil Dead' pictures) mentioned his role in the fourth film will be "major." Campbell also said filming beings in Janurary.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 15 september 2009 @ 08:35:31 #118
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_72756691
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:41 schreef RoyalFuss het volgende:

[..]

Filmmakers snappen domweg het concept van crossovers niet.
Nick Fury in een korte scene na Ironman en het publiek begint te juichen.. moet je toch tot nadenken zetten zou ik zeggen. Ipv andere schurken is het ook wel eens leuk om andere superhelden in spiderman te zien.
Het heeft er ook mee te maken dat de rechten aan verschillende studios verkocht zijn, en die willen liefst niet samenwerken. Dat betekent namelijk dat ze moeten delen in de winst, en als er iets is wat ze liever niet doen, is het delen.
  dinsdag 15 september 2009 @ 08:37:56 #119
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_72756720
Bruce Campbell, dat zou tof zijn
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_72761756
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 08:37 schreef MikeyMo het volgende:
Bruce Campbell, dat zou tof zijn
Zonder Bruce geen Spiderman!
  dinsdag 15 september 2009 @ 12:09:51 #121
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72762011
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:41 schreef RoyalFuss het volgende:

[..]

Uch over miscasting gesproken. Geen idee of toby ook meedoet. Perfect gecast voor spiderman 1, maar een wat stoerdere spiderman lijkt me nu wel op zijn plaats. Spiderman 4 valt anders in het niets ivm thor, cap america, ironman 2 en tenslotte the avengers. Filmmakers snappen domweg het concept van crossovers niet.
Eeen 'stoerdere' Spider-Man!? Spider-man is juist zo tof omdat het gewoon een knulletje, beetje een kneusje, was die opeens speciale krachten kreeg. Spider-man is op zijn eigen manier 'stoer', door veel lef te hebben en zeer veel humor. Meer moet je er niet van willen maken, anders is het geen Spider-man meer.
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:56:46 #122
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_72775069
Pff, wie is er allemaal nog over?

Kingpin, Chameleon, Electro, Shocker, Kraven, Hydro man, Hobgoblin, Vulture, Mysterio, Rhino?
Verder weinig A-listers.

Ik hoop The Spot!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:10:58 #123
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72775569
The Spot was serieus lachen idd De goede oude tijd dat Spidey ook nog complete dwazen tegenkwam Net als The Frog (ofzo).
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:22:49 #124
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_72784985
[quote]Op dinsdag 15 september 2009 19:10 schreef Yi-Long het volgende:
The Spot was serieus lachen idd De goede oude tijd dat Spidey ook nog complete dwazen tegenkwam Net als The Frog (ofzo).
[/quote

Big Wheel, The Wall. The Wallrus, Swarm en de onvergetelijke Hyno Hustler.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 16 september 2009 @ 00:32:23 #125
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_72790076
gave gast!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')