klinkt goed (ik zou een solli sturen naar columbia)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:54 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb liever Spiderman 4 met Madame Web en de Beyonder! En dan dat we nog zo'n shot van spiderman 3 in de intro van spiderman 4 zien, en dat Spidey daarna naar een andere planeet wordt gestuurd, en daar in gesprek komt met de beyonder voor een 'missie'
De Beyonder stuurt daarna Dr. Octopus, Dr. Doom, Red Skull, Lizard en Alistair Smythe naar een bewoonde planeet om hem volledig te vernietigen. Spiderman wordt naar die planeet gestuurd en mag een team samenstellen. Dat zullen de volgende zijn Fantastic Four, Iron Man, Captain America, Storm en de Black Cat. Dan zullen ze de planeet gaan redden van de ondergang. Als ze dat gedaan hebben wordt iedereen weer terug gestuurd. Nu zal Madam Web een team samenstellen van vijf Spider-Man uit verschillende alternatieve realiteiten. Samen moeten ze Spider-Carnage stoppen. Einde film, en een blije SE
*YAY*
Cap America was jarenlang ruk, maar sinds een paar jaar is het weer vrij goedquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:07 schreef skittelman het volgende:
[..]
klinkt goed (ik zou een solli sturen naar columbia)
heb alleen niet zoveel met Capt. America, zie liever Remy LeBeau (gambit) in wolverine was hij eindelijk op het witte doek te zien. Maar accent leek nergens op, wijnig rond vliegende kaarten, geen sexistische grappen...
ik wil de echte gambit :p en dan in een film met spidey
Niet echt. http://www.amazon.com/Captain-America-Omnibus-Vol-1/dp/0785128662/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1251374122&sr=1-1quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:54 schreef Tokus het volgende:
"de omnibus"..... daar zijn er diverse van
#25 is een collector's edition ofzo? Was natuurlijk snel uitverkocht vanwege het grote nieuwsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:17 schreef Tokus het volgende:
ik prefereer de losse nummers. die ik dan ook allemaal heb die in die omnibus zitten. Yep, zelfs #25.
Uch over miscasting gesproken. Geen idee of toby ook meedoet. Perfect gecast voor spiderman 1, maar een wat stoerdere spiderman lijkt me nu wel op zijn plaats. Spiderman 4 valt anders in het niets ivm thor, cap america, ironman 2 en tenslotte the avengers. Filmmakers snappen domweg het concept van crossovers niet.quote:[b]
- Kirsten Dunst is definitely on board. Last month, director Sam Raimi was quoted as saying he didn’t know if the actor was going to sign up to play Mary Jane again, but it appears that she has.
-
quote:Talking with Access Hollywood, old time Sam Raimi co-hort Bruce Campbell (star of Raimi's 'Evil Dead' pictures) mentioned his role in the fourth film will be "major." Campbell also said filming beings in Janurary.
Het heeft er ook mee te maken dat de rechten aan verschillende studios verkocht zijn, en die willen liefst niet samenwerken. Dat betekent namelijk dat ze moeten delen in de winst, en als er iets is wat ze liever niet doen, is het delen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:41 schreef RoyalFuss het volgende:
[..]
Filmmakers snappen domweg het concept van crossovers niet.
Nick Fury in een korte scene na Ironman en het publiek begint te juichen.. moet je toch tot nadenken zetten zou ik zeggen. Ipv andere schurken is het ook wel eens leuk om andere superhelden in spiderman te zien.
Eeen 'stoerdere' Spider-Man!? Spider-man is juist zo tof omdat het gewoon een knulletje, beetje een kneusje, was die opeens speciale krachten kreeg. Spider-man is op zijn eigen manier 'stoer', door veel lef te hebben en zeer veel humor. Meer moet je er niet van willen maken, anders is het geen Spider-man meer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:41 schreef RoyalFuss het volgende:
[..]
Uch over miscasting gesproken. Geen idee of toby ook meedoet. Perfect gecast voor spiderman 1, maar een wat stoerdere spiderman lijkt me nu wel op zijn plaats. Spiderman 4 valt anders in het niets ivm thor, cap america, ironman 2 en tenslotte the avengers. Filmmakers snappen domweg het concept van crossovers niet.
Nick Fury in een korte scene na Ironman en het publiek begint te juichen.. moet je toch tot nadenken zetten zou ik zeggen. Ipv andere schurken is het ook wel eens leuk om andere superhelden in spiderman te zien.
Hoop dat ze dan wel een andere kingpin kiezen dan in Daredevil. Ik bedoel, Michael Clarke Duncan is een geweldige acteur, maar de kingpin is nou eenmaal niet zwart. (Net als Nick Fury) Wat vinden jullie? MCD handhaven, of een andere acteur, en wie?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:22 schreef capital_P het volgende:
Ik hoop op de kingpin die wat gasten inhuurt als shocker, scorpion, rhino enz.
Venom spin-off met carnage. Eventueel vervolg met lasher, scream enz. of toxin/ anti-venom.
Maakt me eerlijk gezegd niet zoveel uit of Kingpin zwart is of niet. Ik weet dat hij in de comics wit is, maar MCD kan die rol gewoon heel prima aan, en voor het verhaal maakt het ook weinig uit.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hoop dat ze dan wel een andere kingpin kiezen dan in Daredevil. Ik bedoel, Michael Clarke Duncan is een geweldige acteur, maar de kingpin is nou eenmaal niet zwart. (Net als Nick Fury) Wat vinden jullie? MCD handhaven, of een andere acteur, en wie?
dat doetie toch alleen als hij voort het eerst transformt net na de beet?!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou me niks verbazen als SPidey opeens in een reuze spin gaat veranderen zoals bij de tv serie
ik weet alleen nog dat hij eerst 6 armen krijgt en daarna is hij opeens die mega spinquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:13 schreef skittelman het volgende:
[..]
dat doetie toch alleen als hij voort het eerst transformt net na de beet?!
Dat was echt een tof programma! Ook opvallend dat de gehele cast blank was, behalve de baas (Bullit Proof!) die een neger was.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Offtopic: Als ik zo al die schurken lees vraag ik me af waarom ze nooit een film gemaakt hebben van C.O.P.S. It's crime fighting time!
Fisk niet hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:37 schreef capital_P het volgende:
Fury en Fisk zijn zwart in de ultimate marvel universe.
Dat van Venom vond ik idd ook jammer. In de comics is het echt een groot 'beest' van een vent/monster, maar in de film is het een miezerig ventje. Maar ook dat zal wel weer geinspireerd zijn door het Ultimate-universum.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:37 schreef capital_P het volgende:
Fury en Fisk zijn zwart in de ultimate marvel universe. Geef mij maar de oude vertrouwde characters en verhalen.
Eigenlijk vinnik alles wel best, zo lang venom maar niet wordt gespeeld door topher grace. Die gast is nog dunner en treuriger dan tobey maguire. Terwijl venom een echt American Football type was al voor hij de symbiote ontmoette.
Dat zou zo ongeveer de enige geschikte acteur zijn die ik me kan bedenken iddquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:19 schreef capital_P het volgende:
oh, dan vind ik het al helemaal zwak.
John goodman for kingpin!
quote:Variety reports Gary Ross is making a deal to rewrite and direct the "Venom" spin-off film at Sony's Columbia Pictures. Ross is currently writing "Spider-Man 4."
He began his writing carrer with 1988's "Big," starring Tom Hanks and broke into directing with 1998's "Pleasantville," starring Tobey Maguire. He also directed "Seabiscuit" in 2003 and wrote the 1993 Kevin Kline comedy, "Dave." Paul Wernick and Rhett Reese, the writers of "Zombieland" were previously attached to the project and were talking about their draft as late as this past July.
Variety describes the character as "an archenemy of the webslinger in the Marvel Comics series, will be transformed into an antihero who becomes a defender of the innocent." A take that is not a million miles away from the character's solo title in the '90s.
Topher Grace, who played Eddie Brock in "Spider-Man 3," is not expected to return to the role. The part will either be recast or one of Venom's other hosts will be used as the lead character.
Variety also notes despite the Marvel/Disney merger, Columbia has control of "Spider-Man" and associated characters "in perpetuity" as long as films continue to be made. "Venom" would be another project to ensure the studio's continued option and interest in those characters and intellectual property. With "Spider-Man 4" slated for release in May of 2011 and the fifth and sixth installments already being written, "Venom" would slot into one of the off years, but no release date has been set.
in short volgens variety komt er een spiderman film met venom in de hoofdrol.quote:
she will sufficequote:Op dinsdag 10 november 2009 08:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Black Cat zou meedoen.
En de favoriet voor de rol lijkt Rachel McAdams.
En het zijn allebei maar geruchten.
Dezelfde "bron" beweert dat ze ook nog een 2e villain (naast Lizard veronderstel ik) aan het casten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |