Dat viel mij ook meteen op ja. Amateursquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb hem nu ook binnen. Maar het slaat echt nergens op.. want Jans zou sterspeler zijn maar staat vervolgens niet in de vermoedelijke opstelling
Klopt, ook bij De Graafschap valt een paspoort weg op de linkerbladzijde, maar dit kan ook een oud paspoort zijn,quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:26 schreef Superheld het volgende:
En een opmaakfoutje: Tim gillisen zn hokje staat niet gelijk met Johan Jansen maar valt helemaal weg in de vouw
19-8 volgens de website van ADO dus waarschijnlijk te laat om mee te nemenquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:52 schreef RayMania het volgende:
Ik zie Ahmed Ammi ook bij NAC Breda staan, terwijl hij volgens mij al redelijk lang bekend is dat hij bij ADO Den Haag gaat spelen.
Maar hij speelt interlands/behoort tot de selectie bij Guadeloupe. Gold Cup oaquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:39 schreef RayMania het volgende:
Loïc Loval komt uit Frankrijk hoor.
Voor zover ik weet worden de interlands van Guadloupe niet als officieel erkend door de FIFA.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:47 schreef methodmich het volgende:
Speelde op de Gold Cup samen met Grandel voor Guadeloupe.
http://www.fcupdate.nl/ni(...)nnen-met-guadeloupe/
Je postbode heeft em gewoon gekaaptquote:Op maandag 25 augustus 2008 06:41 schreef tong80 het volgende:
Ik heb hem niet ontvangen
Meer mensen overkomen ?
Vreemd, want ze doen toch ook mee aan de WK-kwalificatie??quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:37 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Voor zover ik weet worden de interlands van Guadloupe niet als officieel erkend door de FIFA.
Even geGoogled en dit zegt Wikipedia erover.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:39 schreef methodmich het volgende:
Vreemd, want ze doen toch ook mee aan de WK-kwalificatie??
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:03 schreef RayMania het volgende:
Enig idee wanneer de seizoensgids dit jaar wordt uitgebracht?
Vind ik ook, nu moet je 4 of 5 extra VI's verzamelen omdat daar de gidsen per land in staan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:27 schreef Rucebo het volgende:
Ik vond die seizoensgids buitenland van VI altijd wel leuk, jammer dat ze daar mee gestopt zijn...
Ik ben toch abonneequote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vind ik ook, nu moet je 4 of 5 extra VI's verzamelen omdat daar de gidsen per land in staan.
Okee, zal eens nazoeken of ik hem nog heb liggen dan, ben toch wel benieuwd wat het dan was.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:11 schreef Yeahinho het volgende:
MM, Elf doet het dit jaar voor het eerst, dus dat van Menzo zal toch wel van de VI zijn geweest.
Vandaag zijn ze uitgekomen, die van Elf. Kan niet missen in de schappen, want de cover is knaloranje.
Doorgaans leveren ze ze apart.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:07 schreef buddyb het volgende:
krijg je seizoensgids samen met de vi morgen of worden ze apart geleverd?
Ik was tot afgelopen juni abonnee.. maar vond de interviews steeds minder interessant worden helaas. De rest van de dingen kan ik ook wel online vinden.quote:
Dat had ik ook 3 jaar geleden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik was tot afgelopen juni abonnee.. maar vond de interviews steeds minder interessant worden helaas. De rest van de dingen kan ik ook wel online vinden.
quote:
verrek jaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:43 schreef Yeahinho het volgende:
De VI komt altijd woensdag he. Dat wordt sjouwen morgen
.
Ik ben er ook maar mee gestopt. De transfernieuwtjes en uitslagen interesseren me het meest en wat dat betreft brengt de VI op woensdag alleen maar oud nieuws.quote:
Die stelende postbodes ook altijd...quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:28 schreef Urquhart het volgende:
VI is hier binnen, maar zonder seizoensgids.Maar staat me wel wat van bij dat die seizoensgids vorige jaar ook apart binnenkwam.
Hier hetzelfde, dit is alleen het 1e jaar dat ik hem zou krijgen door lidmaatschap dus hoe het vorig jaar gegaan is weet ik niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:28 schreef Urquhart het volgende:
VI is hier binnen, maar zonder seizoensgids.Maar staat me wel wat van bij dat die seizoensgids vorige jaar ook apart binnenkwam.
Wel vreemd dat je hem als abonnee dan dus later krijgt dan dat ie in de winkel ligt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:35 schreef methodmich het volgende:
Ik heb hem in al die jaren nog nooit tegelijk gekregen met de reguliere VI van die week, ook vandaag niet. Zal wel morgen of vrijdag worden. Dus in zoverre niets nieuws onder de zon.
Die van ELF komt morgen geloof ik... koop die ook wel - over die 4.95 lig ik niet wakkerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:42 schreef methodmich het volgende:
Okee, helder. Kan niet meer vinden wat die seizoensgids met Menzo nu was, denk dat ie bij het oud papier is beland. Zag wel op internet ergens dat Elf wel eerder een zogenaamde "competitiespecial" had uitgebracht, dus misschien was dat het dan wel.
Ze pakken wel alles mee, zie ik op een site van Heerenveen. Ook de damescompetitie. Ga hem maar eens aanschaffen als hij in de winkels ligt.
dat dus.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel vreemd dat je hem als abonnee dan dus later krijgt dan dat ie in de winkel ligt.
zit je net in een wijk met vrij veel VI's denk ik..weet uit mijn postbode vakantiebaan-tijd dat we die dingen vaak maar een paar tegelijk meenamen iedere dag, net als telefoongidsen (hoewel daar nog een flink verschil in zit).quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:35 schreef methodmich het volgende:
Ik heb hem in al die jaren nog nooit tegelijk gekregen met de reguliere VI van die week, ook vandaag niet. Zal wel morgen of vrijdag worden. Dus in zoverre niets nieuws onder de zon.
Wtf? Bepalen jullie dat zelf ofzo?!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zit je net in een wijk met vrij veel VI's denk ik..weet uit mijn postbode vakantiebaan-tijd dat we die dingen vaak maar een paar tegelijk meenamen iedere dag, net als telefoongidsen (hoewel daar nog een flink verschil in zit).
Geen idee joh..dat is echt 8 jaar geleden en die mensen daar bepaalden dat zelf geloof ikquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wtf? Bepalen jullie dat zelf ofzo?!De telefoongidsen was gewoon een aparte dienst, maar de dikke VI's zijn gewoon poststukken en horen gewoon besteld te worden.
Care, bepaalde ook altijd wie een krant kreeg en wie nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wtf? Bepalen jullie dat zelf ofzo?!De telefoongidsen was gewoon een aparte dienst, maar de dikke VI's zijn gewoon poststukken en horen gewoon besteld te worden.
Danny de Zeeuwquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:54 schreef Brllm het volgende:
http://www.elfvoetbal.nl/voetbalgids staat het een en ander aan info over de gids. moet ik eigenlijk lid zijn om dat ding te krijgen of is hij ook beschikbaar in de schappen?
De speciale editie van de Nationale Voetbalgids wordt vanaf deze week door Jupiler aangeboden bij aankoop van een krat Jupiler pilsener.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:54 schreef Brllm het volgende:
http://www.elfvoetbal.nl/voetbalgids staat het een en ander aan info over de gids. moet ik eigenlijk lid zijn om dat ding te krijgen of is hij ook beschikbaar in de schappen?
niet gezien net bij de AH hier in de buurt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:43 schreef Reddiablo het volgende:
vanavond even langs de Albert Heijn
(daar ligt de ELF gids toch in de schappen?)
geluksvogel, ik moest wel 4.75 lappenquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:58 schreef Sporttv het volgende:
edit heb de Elf gids toch maar gewoon net gekocht en hij ziet er erg mooi uit vind ik. Er staat trouwens op de gids dat hij 4.75 kost maar bij het scannen stond 3.75 dus kreeg hem voor die prijs mee scheelt weer een euro![]()
3 clubs per pagina met clubgegevens, selectie en een kleine foto + logo.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:29 schreef methodmich het volgende:
Wat staat er van de hoofdklassers precies in Sporttv (of iemand anders die hem al heeft)? Selecties zie ik, maar ook nog foto's / logo's e.d.?
Klinkt goed. Selectiefotootje of van een speler apart?quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:18 schreef 9christensen het volgende:
[..]
3 clubs per pagina met clubgegevens, selectie en een kleine foto + logo.
beide. bij sommige clubs een selectiefoto, bij andere een actiefotoquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klinkt goed. Selectiefotootje of van een speler apart?
quote:
Die ELF-gids heeft dus geen spelershistorie? Dat is voor mij ongeveer het belangrijkste wat zo'n gids moet bieden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:17 schreef Reddiablo het volgende:
ziet er wel leuk uit inderdaad, heb hem op Schiphol gehaald bij die kiosk daar. Leest wel lekker weg, best veel info voor zo'n seizoensgids.
Enige waar VI nog een toevoeging kan/zal bieden is spelershistorie en als ze er dit jaar eindelijk weer eens aan doen aan interland/goal informatie.
Idd wat mij opviel is dat het leek dat ze soms gewoon oude spelersfoto's van vorig jaar hebben gebruikt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:34 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb hem ook binnen. Zo op het eerste gezicht verschilt hij niet veel met die van vorig jaar. Afgezien van die storende reclame op de cover dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |