Dat viel mij ook meteen op ja. Amateursquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb hem nu ook binnen. Maar het slaat echt nergens op.. want Jans zou sterspeler zijn maar staat vervolgens niet in de vermoedelijke opstelling
Klopt, ook bij De Graafschap valt een paspoort weg op de linkerbladzijde, maar dit kan ook een oud paspoort zijn,quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:26 schreef Superheld het volgende:
En een opmaakfoutje: Tim gillisen zn hokje staat niet gelijk met Johan Jansen maar valt helemaal weg in de vouw
19-8 volgens de website van ADO dus waarschijnlijk te laat om mee te nemenquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:52 schreef RayMania het volgende:
Ik zie Ahmed Ammi ook bij NAC Breda staan, terwijl hij volgens mij al redelijk lang bekend is dat hij bij ADO Den Haag gaat spelen.
Maar hij speelt interlands/behoort tot de selectie bij Guadeloupe. Gold Cup oaquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:39 schreef RayMania het volgende:
Loïc Loval komt uit Frankrijk hoor.
Voor zover ik weet worden de interlands van Guadloupe niet als officieel erkend door de FIFA.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:47 schreef methodmich het volgende:
Speelde op de Gold Cup samen met Grandel voor Guadeloupe.
http://www.fcupdate.nl/ni(...)nnen-met-guadeloupe/
Je postbode heeft em gewoon gekaaptquote:Op maandag 25 augustus 2008 06:41 schreef tong80 het volgende:
Ik heb hem niet ontvangen
Meer mensen overkomen ?
Vreemd, want ze doen toch ook mee aan de WK-kwalificatie??quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:37 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Voor zover ik weet worden de interlands van Guadloupe niet als officieel erkend door de FIFA.
Even geGoogled en dit zegt Wikipedia erover.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:39 schreef methodmich het volgende:
Vreemd, want ze doen toch ook mee aan de WK-kwalificatie??
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:03 schreef RayMania het volgende:
Enig idee wanneer de seizoensgids dit jaar wordt uitgebracht?
Vind ik ook, nu moet je 4 of 5 extra VI's verzamelen omdat daar de gidsen per land in staan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:27 schreef Rucebo het volgende:
Ik vond die seizoensgids buitenland van VI altijd wel leuk, jammer dat ze daar mee gestopt zijn...
Ik ben toch abonneequote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vind ik ook, nu moet je 4 of 5 extra VI's verzamelen omdat daar de gidsen per land in staan.
Okee, zal eens nazoeken of ik hem nog heb liggen dan, ben toch wel benieuwd wat het dan was.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:11 schreef Yeahinho het volgende:
MM, Elf doet het dit jaar voor het eerst, dus dat van Menzo zal toch wel van de VI zijn geweest.
Vandaag zijn ze uitgekomen, die van Elf. Kan niet missen in de schappen, want de cover is knaloranje.
Doorgaans leveren ze ze apart.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:07 schreef buddyb het volgende:
krijg je seizoensgids samen met de vi morgen of worden ze apart geleverd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |