Dat had ik ook 3 jaar geleden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik was tot afgelopen juni abonnee.. maar vond de interviews steeds minder interessant worden helaas. De rest van de dingen kan ik ook wel online vinden.

quote:

. Dat wordt sjouwen morgen
. Dat wordt sjouwen morgen  .
. .
.

verrek jaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:43 schreef Yeahinho het volgende:
De VI komt altijd woensdag he. Dat wordt sjouwen morgen
.

Ik ben er ook maar mee gestopt. De transfernieuwtjes en uitslagen interesseren me het meest en wat dat betreft brengt de VI op woensdag alleen maar oud nieuws.quote:

Maar staat me wel wat van bij dat die seizoensgids vorige jaar ook apart binnenkwam.
 Maar staat me wel wat van bij dat die seizoensgids vorige jaar ook apart binnenkwam.

Die stelende postbodes ook altijd...quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:28 schreef Urquhart het volgende:
VI is hier binnen, maar zonder seizoensgids.Maar staat me wel wat van bij dat die seizoensgids vorige jaar ook apart binnenkwam.

Hier hetzelfde, dit is alleen het 1e jaar dat ik hem zou krijgen door lidmaatschap dus hoe het vorig jaar gegaan is weet ik niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:28 schreef Urquhart het volgende:
VI is hier binnen, maar zonder seizoensgids.Maar staat me wel wat van bij dat die seizoensgids vorige jaar ook apart binnenkwam.

Wel vreemd dat je hem als abonnee dan dus later krijgt dan dat ie in de winkel ligt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:35 schreef methodmich het volgende:
Ik heb hem in al die jaren nog nooit tegelijk gekregen met de reguliere VI van die week, ook vandaag niet. Zal wel morgen of vrijdag worden. Dus in zoverre niets nieuws onder de zon.

Die van ELF komt morgen geloof ik... koop die ook wel - over die 4.95 lig ik niet wakkerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:42 schreef methodmich het volgende:
Okee, helder. Kan niet meer vinden wat die seizoensgids met Menzo nu was, denk dat ie bij het oud papier is beland. Zag wel op internet ergens dat Elf wel eerder een zogenaamde "competitiespecial" had uitgebracht, dus misschien was dat het dan wel.
Ze pakken wel alles mee, zie ik op een site van Heerenveen. Ook de damescompetitie. Ga hem maar eens aanschaffen als hij in de winkels ligt.

dat dus.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel vreemd dat je hem als abonnee dan dus later krijgt dan dat ie in de winkel ligt.

zit je net in een wijk met vrij veel VI's denk ik..weet uit mijn postbode vakantiebaan-tijd dat we die dingen vaak maar een paar tegelijk meenamen iedere dag, net als telefoongidsen (hoewel daar nog een flink verschil in zit).quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:35 schreef methodmich het volgende:
Ik heb hem in al die jaren nog nooit tegelijk gekregen met de reguliere VI van die week, ook vandaag niet. Zal wel morgen of vrijdag worden. Dus in zoverre niets nieuws onder de zon.

Wtf? Bepalen jullie dat zelf ofzo?!quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zit je net in een wijk met vrij veel VI's denk ik..weet uit mijn postbode vakantiebaan-tijd dat we die dingen vaak maar een paar tegelijk meenamen iedere dag, net als telefoongidsen (hoewel daar nog een flink verschil in zit).
 De telefoongidsen was gewoon een aparte dienst, maar de dikke VI's zijn gewoon poststukken en horen gewoon besteld te worden.
 De telefoongidsen was gewoon een aparte dienst, maar de dikke VI's zijn gewoon poststukken en horen gewoon besteld te worden.

Geen idee joh..dat is echt 8 jaar geleden en die mensen daar bepaalden dat zelf geloof ikquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wtf? Bepalen jullie dat zelf ofzo?!De telefoongidsen was gewoon een aparte dienst, maar de dikke VI's zijn gewoon poststukken en horen gewoon besteld te worden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |