Oh ja, het mosselseizoen is weer begonnen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Mosselen waren verrukelijk.
Weet je wat ook lekker is? Mosselen wokkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Mosselen waren verrukelijk.
Had anderhalve bol knoflook geperst, 2 preien fijn gesneden en boelveel 4-seizoenen-peper geplet, en dat eerst een paar uur in het water laten trekken.
Daarna de mosselen er even in laten koken en smullen maar![]()
Maar de hamvraag is dan.... alléén?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:08 schreef Vivi het volgende:
Oh ja, en ik heb net een bak aardbeien verorberd.
Dat ligt eraan of je verkering hebt. Duh!quote:
Heb ik, kook ook wel eens voor drquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je verkering hebt. Duh!
Enneh... Verkade graanduo's. Nog even en de hele rol is op.
Mac?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:47 schreef n0a het volgende:
Samen "gekookt" vriend ging pinnen en ik heb besteld.
Ik ga de mosselen die over zijn straks ff bakken in veeeeeel kruidenboterquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weet je wat ook lekker is? Mosselen wokken
Ik wilde nog even melden dat ik geen afwasmachine heb, wel alvast een zoon, maar die haalt nog geen swarma![]()
En dan zijn de initialen van mijn vriendje ook nog "S.S."![]()
Relaties en Psychologiequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga de mosselen die over zijn straks ff bakken in veeeeeel kruidenboter![]()
De initialen van mijn vriend zijn R.P.![]()
Met je vriend hoop ik?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:14 schreef Patries86 het volgende:
zouden vanavond macaroni eten, maar kwam nog wat spareribs tegen in de koelkast dus die opgegeten met wat patat van de snackbar erbij!
Morgen dan de macaroni!
Nu een rijstewafel en dan naar bed
Waarom weet ik dat dat waar is?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:45 schreef minilotje het volgende:
Wat hebben er veel mensen mais gegeten vandaag.
Als je niet goed op je mais kauwt en een korrel heel doorslikt, dan komt -ie even later zonder kleerscheuren, ofwel helemaal intact in je poep terecht.![]()
Ik heb jouw pot waarschijnlijk nog nooit gezien hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:37 schreef minilotje het volgende:
Omdat je stiekem in de pot kijkt, denk ik!
zo van de SimonLevelt websitequote:Op woensdag 11 juli 2007 20:48 schreef ColdFeet het volgende:
@ Underdoggy, je vindt die Corleones volgens mij gewoon zo lekker omdat het zo fijn maffioos klinkt![]()
Het werkt blijkbaar tochquote:Een pure, krachtige espresso, waarvan de smaak al net zoveel ontzag inboezemt als de naam. Zeer geschikt voor ristretto.
Maiskolven?quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:22 schreef Koningin het volgende:
Net eerste mok koffie op.
Vanavond kip, maar ik weet nog niet wat ik daarbij moet maken. Iemand een idee?
Nah. NY Pizza. Mac is verdwenen uit Schiedam.. Vaag want dat leek nou een van de zaken te zijn die _wel_ goed leek te lopen.quote:
Wat kan ze altijd leuk voedingsweetjes met ontlasting combineren, hè dames en heren?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:45 schreef minilotje het volgende:
Wat hebben er veel mensen mais gegeten vandaag.
Als je niet goed op je mais kauwt en een korrel heel doorslikt, dan komt -ie even later zonder kleerscheuren, ofwel helemaal intact in je poep terecht.![]()
Attentie!quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:44 schreef MUUS het volgende:
Nog niet, maar ik hou u op de hoogte.
Blijf dus op de standby staan, dames en heren. Komt dat zien, komt dat zien!
En was het een opluchtingquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Attentie!
Kort na deze post was het zover. Ik dank u voor het medeleven en de aandacht.
Lunsj was een bietje vleesch, Biogarde en veul fruit met daarbij uiteraard koffie en water.
Het is nooit veel bij mij, maar ik mag niet klagen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En was het een opluchting![]()
ontopic: broodje kaas
Is het eigenlijk wel de bedoeling dat je alléén poept, als je verkering hebt?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het is nooit veel bij mij, maar ik mag niet klagen..
ALTIJD samen poepen, ALTIJD! Handje vasthouden is ook verplicht, maar dat lijkt me logisch.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het eigenlijk wel de bedoeling dat je alléén poept, als je verkering hebt?
Doe es lief en recycle je kots: de hongerige kinderen in Afrika hebben dát zelfs niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:30 schreef SeaOfLove het volgende:
wat een klef gedoe hier in dit topic
![]()
ontopic: niks![]()
Kortingsalertquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
Doe es lief en recycle je kots: de hongerige kinderen in Afrika hebben dát zelfs niet.![]()
OT: zo ff naar de AH, heb weer zin in pizza met een frisse salade erbij
wie is 'we' ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:51 schreef Qwea het volgende:
nou weet ik weer waarom ik nooit naar de mac in Amsterdam ging. Kolere, doe je daar het volgende bestellen ; 1x mcchicken menu met grote friet en een sprite en 1x een bigmac menu met grote friet en fanta. En wat krijg je?
Een mchicken menu met jus de orange, kleine friet en een bigmac menu met cola en een kleine friet.
ik 7x uitleggen dat ik toch echt bovenstaand wilde hebben, snapten ze het niet
Ik had beter toch kunnen kfc'en
OT : we aten dus macnu zit ik aan de crystal clear
*vingertje opsteekt*quote:
Ik en mn andere ikquote:
Ja kleinje muus? Wil jij graag het antwoord geven? Weet je wel zeker dat het het goeie is? Ja?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
*vingertje opsteekt*
Oeh, oeh, oeh, oeh, oeh! Pick me! Pick me!
*hysterisch rondrent met vingertje omhoog*
Hadden Bloes en jij wat?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zijn ondertitel zou eik moeten zijn: 35% discount![]()
Ohja kusje voor stereo![]()
Oei, dat wordt morgen weer iets met korting zeker?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
OT: Dure Coca Cola Zero, zonder bonus of stickers.
Ja, als student moet je ergens op besparen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oei, dat wordt morgen weer iets met korting zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |