Attentie!quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:44 schreef MUUS het volgende:
Nog niet, maar ik hou u op de hoogte.
Blijf dus op de standby staan, dames en heren. Komt dat zien, komt dat zien!
En was het een opluchtingquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Attentie!
Kort na deze post was het zover. Ik dank u voor het medeleven en de aandacht.
Lunsj was een bietje vleesch, Biogarde en veul fruit met daarbij uiteraard koffie en water.
Het is nooit veel bij mij, maar ik mag niet klagen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En was het een opluchting![]()
ontopic: broodje kaas
Is het eigenlijk wel de bedoeling dat je alléén poept, als je verkering hebt?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het is nooit veel bij mij, maar ik mag niet klagen..
ALTIJD samen poepen, ALTIJD! Handje vasthouden is ook verplicht, maar dat lijkt me logisch.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het eigenlijk wel de bedoeling dat je alléén poept, als je verkering hebt?
Doe es lief en recycle je kots: de hongerige kinderen in Afrika hebben dát zelfs niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:30 schreef SeaOfLove het volgende:
wat een klef gedoe hier in dit topic
![]()
ontopic: niks![]()
Kortingsalertquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
Doe es lief en recycle je kots: de hongerige kinderen in Afrika hebben dát zelfs niet.![]()
OT: zo ff naar de AH, heb weer zin in pizza met een frisse salade erbij
wie is 'we' ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:51 schreef Qwea het volgende:
nou weet ik weer waarom ik nooit naar de mac in Amsterdam ging. Kolere, doe je daar het volgende bestellen ; 1x mcchicken menu met grote friet en een sprite en 1x een bigmac menu met grote friet en fanta. En wat krijg je?
Een mchicken menu met jus de orange, kleine friet en een bigmac menu met cola en een kleine friet.
ik 7x uitleggen dat ik toch echt bovenstaand wilde hebben, snapten ze het niet
Ik had beter toch kunnen kfc'en
OT : we aten dus macnu zit ik aan de crystal clear
*vingertje opsteekt*quote:
Ik en mn andere ikquote:
Ja kleinje muus? Wil jij graag het antwoord geven? Weet je wel zeker dat het het goeie is? Ja?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
*vingertje opsteekt*
Oeh, oeh, oeh, oeh, oeh! Pick me! Pick me!
*hysterisch rondrent met vingertje omhoog*
Hadden Bloes en jij wat?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zijn ondertitel zou eik moeten zijn: 35% discount![]()
Ohja kusje voor stereo![]()
Oei, dat wordt morgen weer iets met korting zeker?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
OT: Dure Coca Cola Zero, zonder bonus of stickers.
Ja, als student moet je ergens op besparen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oei, dat wordt morgen weer iets met korting zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |