Volgens mij wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:19 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Thnx, ga ik daar eens kijken, daar kom ik zo eigenlijk nooit
Verkopen ze daar ook de super strong versie? (8%)
Wat is volgens jou lekker bier dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:55 schreef -skippybal- het volgende:
Nep drinkers hier allemaal
Veeel sambal eten doet het altijd goedquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:28 schreef RedFever007 het volgende:
Mjah....![]()
Als je smaakpapillen dood zijn prima te doen (denk ik )![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:33 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Jaeger Bier van de c1000 is trouwens voor mij een prima 2e achter Export. Daarnaast af en toe een Schultenbrau of een keizerskroon![]()
Veltins van de tap is goddelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:05 schreef KneusTeun het volgende:
Veltins is ook nog een redelijk goedkoop biertje en is ook zeker wel goed te drinken.
zo'n dooddoener op een forum, ja over smaak niet te twistenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:48 schreef Badabingea het volgende:
Ach, sommige mensen drinken alleen merk om erbij te horen, ze weten niet eens hoe het proeft
En idd, het draait puur om je eigen smaak.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:05 schreef KneusTeun het volgende:
Veltins is ook nog een redelijk goedkoop biertje en is ook zeker wel goed te drinken.
Hertog Jan -4quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:35 schreef Sensation89 het volgende:
Hier een biertest : http://www.xs4all.nl/~hneel/biertest.htm
quote:Annelies merkte op dat ze eigenlijk sowieso niet zo van pils hield en daarom bieren met een "slappe" smaak wat hoger beoordeelde dan bieren met een sterke hop-smaak. Ik hou wel van bieren met een duidelijke smaak, maar heb wel vooral op de na-smaak gelet.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:05 schreef KneusTeun het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |