Volgens mij wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:19 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Thnx, ga ik daar eens kijken, daar kom ik zo eigenlijk nooit
Verkopen ze daar ook de super strong versie? (8%)
Wat is volgens jou lekker bier dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:55 schreef -skippybal- het volgende:
Nep drinkers hier allemaal
Veeel sambal eten doet het altijd goedquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:28 schreef RedFever007 het volgende:
Mjah....![]()
Als je smaakpapillen dood zijn prima te doen (denk ik )![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:33 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Jaeger Bier van de c1000 is trouwens voor mij een prima 2e achter Export. Daarnaast af en toe een Schultenbrau of een keizerskroon![]()
Veltins van de tap is goddelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:05 schreef KneusTeun het volgende:
Veltins is ook nog een redelijk goedkoop biertje en is ook zeker wel goed te drinken.
zo'n dooddoener op een forum, ja over smaak niet te twistenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:48 schreef Badabingea het volgende:
Ach, sommige mensen drinken alleen merk om erbij te horen, ze weten niet eens hoe het proeft
En idd, het draait puur om je eigen smaak.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:05 schreef KneusTeun het volgende:
Veltins is ook nog een redelijk goedkoop biertje en is ook zeker wel goed te drinken.
Hertog Jan -4quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:35 schreef Sensation89 het volgende:
Hier een biertest : http://www.xs4all.nl/~hneel/biertest.htm
quote:Annelies merkte op dat ze eigenlijk sowieso niet zo van pils hield en daarom bieren met een "slappe" smaak wat hoger beoordeelde dan bieren met een sterke hop-smaak. Ik hou wel van bieren met een duidelijke smaak, maar heb wel vooral op de na-smaak gelet.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:05 schreef KneusTeun het volgende:
Da's toch geen vergelijking manquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:13 schreef Olep het volgende:
Hertog Jan is toch overduidelijk het betere bier.
Sinds wanneer is bier met bier vergelijken hetzelfde als appels en perenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Da's toch geen vergelijking man![]()
Appels met peren vergelijken enzo
Is er Veltins bij de Lidl? Waaaarom vertel je me dat niet eerder?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:44 schreef Pek het volgende:
[..]
![]()
De enige reden dat ik wel eens bij de Lidl kom. Treetje onder de arm en hoppa![]()
export en Schultenbrauquote:Op woensdag 26 september 2007 19:05 schreef Thomas B. het volgende:
Gisteren voor het eerst een Euroshopper op...
Het zal aan mij en de 5 Hertog Jan die eraan vooraf gingen liggen maar ik was zeker niet ontevreden. Het feit dat er "premium lager" op het blikje stond was wel een beetje overdreven.
Voor de rest: Holger, Export, Import, Jaeger, Schultenbrau etc... niks mis mee als je wilt zuipen.
Schutters is de ranzigste uitvinding ooitquote:Op donderdag 27 september 2007 01:34 schreef Siegfried het volgende:
Schutters bier is goed te zuupen, en goedkoop![]()
![]()
Gister nog gedronken bij een kerel. Prima te pruimen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:17 schreef ganzenherder het volgende:
Is het drinkbaar? Het ziet er zo verleidelijk uit voor die prijs, en gezien ik momenteel niet sterf van het geld....![]()
Of dat Holger bier met die roestige dopjes in die aftandse rode Oost Europa krattenquote:Op donderdag 27 september 2007 17:27 schreef Nobu het volgende:
[..]
Schutters is de ranzigste uitvinding ooit![]()
Heul nie, dat zijn Bavaria en Heinekenquote:Op donderdag 27 september 2007 17:27 schreef Nobu het volgende:
[..]
Schutters is de ranzigste uitvinding ooit![]()
Een koude Bavaria is nog best goed te doen, Heineken is idd smerig. Volgens mij wordt dat spul aangezoetquote:Op donderdag 27 september 2007 21:02 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Heul nie, dat zijn Bavaria en Heineken![]()
![]()
Holgerquote:Op donderdag 27 september 2007 17:32 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Of dat Holger bier met die roestige dopjes in die aftandse rode Oost Europa kratten
Onderstaande is niet voor mensen met een zwakke maag:![]()
![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Wat hij zegt. Beter budget bier ga je niet vinden.quote:
Precies. Bier is bier, de eerste is misschien wat moeilijk weg te krijgen maar daarna maakt het toch geen reet meer uit en smaakt het allemaal hetzelfde. Als ik de connaisseur wil uithangen neem ik wel een whisky (single malt)quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:18 schreef P8 het volgende:
dat gezeik op heineken slaat nergens op. Ik durf te wedden dat in ieder geval 3 van de 4 mensen geblinddoekt een heineken niet zal herkennen.
Met elk biermerk is dat trouwens.
Mensen die een bepaald biermerk altijd bashen zijn echt_
Mensen die Heineken als kwaliteitsbier zienquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:49 schreef SolidArt het volgende:
Ach, als je wil zuipen drink dan gewoon Heineken, en betaal een paar euro meer.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:24 schreef ErikT het volgende:
ES bier is goed te doen. Lijkt nog het meest op Heineken, maar minder zoet. Meer biersmaak dus.
Wel begrijpelijk dat van die Heineken en Hertog Jan homo's dit niet lusten.
Dat je er koppijn van krijgt is echt een fabeltje. Dit kan je gerust een hele avond drinken.
Overigens is Pitt nog beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |