wie is er nou zielig, jij gaat lopen janken om 2 stuiversquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:38 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor rare, zielige reactie.
weer zo'n vreemde reactie... niemand loopt te janken om 2 stuivers.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:42 schreef mike4141 het volgende:
[..]
wie is er nou zielig, jij gaat lopen janken om 2 stuivers
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:46 schreef P8 het volgende:
dit gaat leuk worden, ik pak popcorn
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:11 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
da's dus echt geen 20 of 30 cent... bij de c1000 is het geloof ik 45 cent.
3 dan, jij je zinquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:04 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
weer zo'n vreemde reactie... niemand loopt te janken om 2 stuivers.
Die mensen weten echt niet wat lekker bier is, waar hebben ze die testers gevonden?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:35 schreef Sensation89 het volgende:
Hier een biertest : http://www.xs4all.nl/~hneel/biertest.htm
ga vooral door met je zielige gedrag.quote:
Lauw bierquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:26 schreef P8 het volgende:
[..]
ik vind het serieus niet te zuipen.
En als het bier ook nog lauw is, dan krijg ik het serieus niet door mn keel
De TS vraagt om brons, en jij komt met goudquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:08 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
ik vind duvel het lekkerste bier.
Over euroshopper: tsja je weet wat je koopt voor de prijs
Als ik verdronk in het geld had ik wel gewoon Jupiler of Hertog Jan gekocht hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:08 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
ik vind duvel het lekkerste bier.
Over euroshopper: tsja je weet wat je koopt voor de prijs
En dan lees je dit:quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:35 schreef Sensation89 het volgende:
quote:Euroshopper, het daklozen-bier, viel daarentegen weer enorm mee.
Goeie test ja,quote:
quote:Over Hertog Jan: Die was opvallend anders. Ik vond het een duidelijk smaakvoller bier dan de andere. Ziet er ook iets donkerder uit kwa kleur. Het is wel een smaak waar je wel of niet van houdt. Echt superlekker vond ik het niet. Annelies en Bart konden het helemaal niet waarderen.
Annelies merkte op dat ze eigenlijk sowieso niet zo van pils hield en daarom bieren met een "slappe" smaak wat hoger beoordeelde dan bieren met een sterke hop-smaak.
Zo'n slechte kanker test heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:35 schreef Sensation89 het volgende:
nee want jij kan namelijk bepalen hoe iemand reageert op bepaalde ingredïenten/toevoegingen van diverse biermerkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:01 schreef VaderVanJezus het volgende:
Euroshopper gaat nog wel, maar je kan beter schulltenbrau bij de aldi of baron bij de c1000 kopen, het is allebij volgens mij 33 cent voor halve liter.
Mensen die zeggen dat ze van het ene bier meer een kater krijgen dan de andere bier zijn fucking aanstellers en weten niet wat ze zeggen
Een kater krijg je door alcohol, of krijg jij ook katers van appelsap van de aldi of euroshopper melk omdat daar bepaalde ingredienten of toevoegingen bij zitten?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee want jij kan namelijk bepalen hoe iemand reageert op bepaalde ingredïenten/toevoegingen van diverse biermerken_!
bepaalde toevoegingen kunnen een versterkend effect geven op ene kater cq koppijnquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:27 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Een kater krijg je door alcohol, of krijg jij ook katers van appelsap van de aldi of euroshopper melk omdat daar bepaalde ingredienten of toevoegingen bij zitten?
12% alcohol ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:36 schreef Skic. het volgende:
Van Het Kanon krijg je pas een harde kater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |