Verveel mequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:19 schreef toma het volgende:
jezus, jij ben ook echt begonnen met photoshoppen
?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:15 schreef BB-boy het volgende:
Wie is we? Je bent voor 12 clubs.
van mij mogen ze van die 20 miljoen Sneijders contract open breken en zn salaris flink verhogen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:21 schreef Gelderland het volgende:
tja ik zie Sneijder ook nog wel vertrekken!
die heb ik gemistquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:23 schreef BB-boy het volgende:
De beste Babel actie: een kakkerlak recht in zijn gezicht uitlachen en zeggen "doe maar klappen" na de gewonnen pleeoffs vorig jaar.
Zijn naar nog beelden van toevallig?
sympathiek zeker, maar voor deze centen lekker verkopen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:17 schreef toma het volgende:
17 miljoen is genoeg. Strik erom.
toch doet het wel pijn. Had m graag nog wat zien groeien bij Ajax. Heb m altijd een sympatieke speler gevonden.
Lieten ze bij Voetbal Insite zien. Echt schitterend.quote:
BRON?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:31 schreef toma het volgende:
Nillson gaat het waarschijnlijk worden.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:17 schreef sjimz het volgende:
Dacht PSV Guardado te hebben, blijkt het gewoon Perez te zijn
[afbeelding]
WTF, die heb ik ff gemistquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:23 schreef BB-boy het volgende:
De beste Babel actie: een kakkerlak recht in zijn gezicht uitlachen en zeggen "doe maar klappen" na de gewonnen pleeoffs vorig jaar.
Had ik ook gezien ja. Na de play-offs van vorig jaar in de Kuip. Die Feyenoorders stonden pisnijdig een beetje tegen dat hek aan te trappen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:23 schreef BB-boy het volgende:
voor geruchten en al het andere ajax nieuws kijk je gewoon op ajax.headliner.nl dan zie je meteen wat alle sites waarop iets over Ajax staat geschreven te melden hebben.quote:
Ben je aan het overwerken of duurde het gewoon een halve dag voordat deze post doorkwam?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:03 schreef Roeni3 het volgende:
Fuck zeg, 'tis zo saai op mn werk dat ik hier continu zit te F5-en in de hoop transfernieuws te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |