ach, rekt 't niet dan scheurt 't wel....quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:49 schreef Dibble het volgende:
... die je van achter te pakken nemen.
was gewoon een moment van onoplettendheid, hij trok te snel op.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:18 schreef DJ_Scuff het volgende:
man, let dan ook op....
dat zeg ik...quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:19 schreef Dibble het volgende:
[..]
was gewoon een moment van onoplettendheid, hij trok te snel op.
Nooit voor een (elektrische) pallet wagen gaan staan, altijd er achter aan lopen.quote:
Zeg ik ook nerd, dit hier is jou vakantiequote:Op woensdag 11 juli 2007 18:19 schreef nattermann het volgende:
Ik heb vakantie.
palletsorteerder!!!!1quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:21 schreef DJ_Scuff het volgende:
[..]
Nooit voor een (elektrische) pallet wagen gaan staan, altijd er achter aan lopen.
Bovendien als hij te snel optrok, heb je dat gashendeltje te ver naar achter gedouwd (ja, ik heb ook met die dingen gewerkt...)
Als je 9 uur per dag op de been bent met die dingen kun je het doen zonder t in de gaten te hebben, maar ben je wel het bokje net als mijquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:21 schreef DJ_Scuff het volgende:
[..]
Nooit voor een (elektrische) pallet wagen gaan staan, altijd er achter aan lopen.
Bovendien als hij te snel optrok, heb je dat gashendeltje te ver naar achter gedouwd (ja, ik heb ook met die dingen gewerkt...)
Er achteraan lopen werkt niet. Als je er voor loopt kun je dat ding veel beter besturen. En als je dat niet kunt ben je een josti. Die dingen zijn zo makkelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:21 schreef DJ_Scuff het volgende:
[..]
Moet je ff een zitje laten fabriceren, hebben wij ook gedaanquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:23 schreef Dibble het volgende:
IK HOEF GODVERDOMME NIKS TE SORTEREN! ik zaag en schuur planken.Nadat ze gezaagd zijn gaan ze naar de schuur machine en 50 van die dingen til je niet zomaar in 1x op dus ! Verder is erop zitten onhandig want dan val ik er altijd af bij het remmen![]()
stevige brood met vlees en melk als drinken erbijquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:49 schreef Thieske het volgende:
Wat heb je gegeten vandaag TS?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:49 schreef Thieske het volgende:
Wat heb je gegeten vandaag TS?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:50 schreef Aufruhr het volgende:
Slaovink.
AHA nu weet ik waarom je eigenlijk een vergunning of w/e nodig heb om zon electrische pallet wagen te mogen gebruiken, mensen zoals jij!(had daar overigens altijd schijt aan en de praxis ook)quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:49 schreef Dibble het volgende:
Ik kots serieus op die dingenze zijn onhandig lomp, passen nergens tussen en dan maar over het schamele tilkracht te spreken en ze mollen pallets
.Mqaargoed net op het werk sleepte ik zo'n electrisch monster achter me aan en het resultaat, hele poot naar de klote
![]()
Druk ik op het knopje en ja hoor me rechtervoet gapt ie mee achter mij aan en dat ding weegt serieus een tondus nu loop ik mede dankzij dat onding mank en mis ik een stuk vel op m'n hiel
![]()
Klacht: palletwages die je van achter te pakken nemen.
Wens me hier beterschap![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:49 schreef Dibble het volgende:
Ik kots serieus op die dingenze zijn onhandig lomp, passen nergens tussen en dan maar over het schamele tilkracht te spreken en ze mollen pallets
.Mqaargoed net op het werk sleepte ik zo'n electrisch monster achter me aan en het resultaat, hele poot naar de klote
![]()
Druk ik op het knopje en ja hoor me rechtervoet gapt ie mee achter mij aan en dat ding weegt serieus een tondus nu loop ik mede dankzij dat onding mank en mis ik een stuk vel op m'n hiel
![]()
Echte mensen gebruiken een handmatige pallet wagen of een heftruck niet zo'n wijven apparaat als een elektrische pallet wagenquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:18 schreef Dibble het volgende:
Hou eens op met dat kees gedoe, bijna elk bedrijf heeft palletwagens.Jullie zijn zeker vieze nerdjes die van pappie en mammie geld leven terwijl ik 7 uur 's ochtends op moet staan om vervolgens die dingen rond te slepen![]()
even een ondergrondje voor het stappen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:50 schreef Aufruhr het volgende:
Slaovink.
Ah ja! Ken 't probleem, heb het zelfde mee gemaakt, een aantal jaartjes geleden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:49 schreef Dibble het volgende:
![]()
![]()
Dan pak je een handpalletwagen. Het kost wat meer kracht, maar is beter voor jouw voeten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:18 schreef Dibble het volgende:
Hou eens op met dat kees gedoe, bijna elk bedrijf heeft palletwagens.Jullie zijn zeker vieze nerdjes die van pappie en mammie geld leven terwijl ik 7 uur 's ochtends op moet staan om vervolgens die dingen rond te slepen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |