ach, rekt 't niet dan scheurt 't wel....quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:49 schreef Dibble het volgende:
... die je van achter te pakken nemen.
was gewoon een moment van onoplettendheid, hij trok te snel op.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:18 schreef DJ_Scuff het volgende:
man, let dan ook op....
dat zeg ik...quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:19 schreef Dibble het volgende:
[..]
was gewoon een moment van onoplettendheid, hij trok te snel op.
Nooit voor een (elektrische) pallet wagen gaan staan, altijd er achter aan lopen.quote:
Zeg ik ook nerd, dit hier is jou vakantiequote:Op woensdag 11 juli 2007 18:19 schreef nattermann het volgende:
Ik heb vakantie.
palletsorteerder!!!!1quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:21 schreef DJ_Scuff het volgende:
[..]
Nooit voor een (elektrische) pallet wagen gaan staan, altijd er achter aan lopen.
Bovendien als hij te snel optrok, heb je dat gashendeltje te ver naar achter gedouwd (ja, ik heb ook met die dingen gewerkt...)
Als je 9 uur per dag op de been bent met die dingen kun je het doen zonder t in de gaten te hebben, maar ben je wel het bokje net als mijquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:21 schreef DJ_Scuff het volgende:
[..]
Nooit voor een (elektrische) pallet wagen gaan staan, altijd er achter aan lopen.
Bovendien als hij te snel optrok, heb je dat gashendeltje te ver naar achter gedouwd (ja, ik heb ook met die dingen gewerkt...)
Er achteraan lopen werkt niet. Als je er voor loopt kun je dat ding veel beter besturen. En als je dat niet kunt ben je een josti. Die dingen zijn zo makkelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:21 schreef DJ_Scuff het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |