quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:30 schreef J.J.McKay het volgende:
*meldt zich ook ff.
Dame en heertjes, t was best gezellig.
Lekker weertje, irritante Spooky (en dat was wederzijds) en de rest was gezellig.
Ik hou me aanbevolen voor een volgende keer.
Doe ik morgen, dan ga ik ook de DVD's brandenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:22 schreef WEST het volgende:
[..]
heb je het linkje wat ik in je pm stuurde gedownload?
Ook voor mij he.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Doe ik morgen, dan ga ik ook de DVD's branden
ok laat ik hem nog ff online staan. tot woensdag daarna haal ik hem eraf (171mb trekt flink aan mijn ruimte)quote:Op zondag 15 juli 2007 21:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Doe ik morgen, dan ga ik ook de DVD's branden
Vnaavond heb ik het binnen, althans zet ik de download aan.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:44 schreef WEST het volgende:
[..]
ok laat ik hem nog ff online staan. tot woensdag daarna haal ik hem eraf (171mb trekt flink aan mijn ruimte)
Wat voor toestel en lens heb je gebruikt?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Ik ben woensdag ook naar de testdag geweest. Hier alvast een achtergrondje voor windows:
[afbeelding]
Ik ga vanavond proberen om te dl'en, ik hoop dat XP een beetje opschiet met installeren.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:44 schreef WEST het volgende:
[..]
ok laat ik hem nog ff online staan. tot woensdag daarna haal ik hem eraf (171mb trekt flink aan mijn ruimte)
Foto's van Jens............eindelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:37 schreef Relin het volgende:
Ik ben 3 dagen naar de test geweest en heb dus een aantal plaatjes geschoten!
[afbeelding]
De rest is hier te vinden!
Misschienquote:Op maandag 16 juli 2007 12:03 schreef J.J.McKay het volgende:
Bolle, neem je mijn dvd zondag mee?
Spooky, tis 1 bol broertje hoor...en ik ben t niet!quote:Op maandag 16 juli 2007 17:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Jij bent niet zo bol als de broertjes hoor.
Is dat een excuus voor een onderhuids biervat?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:29 schreef Spooky4u het volgende:je broer is niet bol, je broer heeft een beertender.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...bijna!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:21 schreef sanger het volgende:
Net tweelingen he!
Ben ik je zo goed bevallen dat je opeens je postaantal aan het verdubbelen bent?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...bijna!
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:05 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ben ik je zo goed bevallen dat je opeens je postaantal aan het verdubbelen bent?
Een Konica Minolta Dynax 5D met een Minolta 100-300 4,5-5,6 APO. Veredelde kitlens dus. Maar voor een amateur kun je er (vind ik) leuke foto's mee maken.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat voor toestel en lens heb je gebruikt?
Neuh....maar irritant zoekt irritant op he.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:05 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ben ik je zo goed bevallen dat je opeens je postaantal aan het verdubbelen bent?
God, jij bent ook wakker he!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:36 schreef Spooky4u het volgende:![]()
![]()
Jij bent gewoon op dezelfde dag jarig als sangerDas toeval!
blonT?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:40 schreef Spooky4u het volgende:
huh?
Dat vroegen wij ons ook al af. Volgens mij heeft alleen Bourdais met een groen achterlicht gereden.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:57 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Het groene achterlicht van de STR was ook opvallend te noemen:
[afbeelding]
Egoquote:Op maandag 16 juli 2007 23:03 schreef Spooky4u het volgende:
Hej! Zolang ik maar plezier heb.
Geen flauw idee. Ik weet niet of iemand een foto heeft van Liuzzi op dinsdag of beelden van een grand prix van een STR die tijdens een race de pits in rijdt?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat vroegen wij ons ook al af. Volgens mij heeft alleen Bourdais met een groen achterlicht gereden.
In ieder geval op de woensdag was hij de enige met groen.
Waarom is dat? Zodat andere kunnen zien dat het een testcoureur is die nog niet veel km heeft gemaakt of waar is dat voor?![]()
neuh, heb mn eigen moppiequote:Op maandag 16 juli 2007 23:09 schreef Spooky4u het volgende:
lenen?
Neuh, ze is echt, van vlees en bloed.quote:
Hhhmmzzz........ volgens mij zat Bourdais er toch echt wel in toen die bolide langs kwam scheuren met dat groene achterlichtquote:The light must be of red colour, however you may see it is green in qualification. This colour is characteristic in qualification when the car is not occupied by a pilot. The anti-vibration mounted light consists of diodes (as much as 80), weighs about 260 g, and is 90x135 mm big. The light is subject not only to possible impacts but also to an extreme variety of heat stress. Because of that a car typically needs about 25 lights per season.
SC? WAAR??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:44 schreef sanger het volgende:
De DVD's branden gaat nog wel even duren ben ik bang.
Lijjkt me heel erg slim... Netwerk is soms instabiel, zeker thuis...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:00 schreef sanger het volgende:
Ik heb alle foto's behalve die van het toestel van mijn ouders.....die kan ik er niet afhalen met de juiste kabel. Mijn kaartlezer kan geen XD kaartjes doen.
Zelfde probleem as gisteren...... hij was vanmorgen ook pas op 68% branden, na de hele nacht.
Misshhien de foto's eerst lokaal op PC zelf zetten, en dan pas branden ipv vanaf laptop plukken via netwerk.
Owwwh, je bent aan het branden via het netwerkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:00 schreef sanger het volgende:
Ik heb alle foto's behalve die van het toestel van mijn ouders.....die kan ik er niet afhalen met de juiste kabel. Mijn kaartlezer kan geen XD kaartjes doen.
Zelfde probleem as gisteren...... hij was vanmorgen ook pas op 68% branden, na de hele nacht.
Misshhien de foto's eerst lokaal op PC zelf zetten, en dan pas branden ipv vanaf laptop plukken via netwerk.
Goede DVDs nemen, goede brander erbij, en gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:44 schreef sanger het volgende:
De DVD's branden gaat nog wel even duren ben ik bang.
Ik wilde het niet zeggen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:14 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Owwwh, je bent aan het branden via het netwerk![]()
Ja, dan kan ik begrijpen dat het traag is
Kopieer maar eerst over, dat gaat vast sneller
Phillips is goed toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:26 schreef Light het volgende:
[..]
Goede DVDs nemen, goede brander erbij, en gaan met die banaan.
Een half uur kopieeren is nog altijd sneller dan een hele nacht wachten bij het branden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:16 schreef sanger het volgende:
Dat kopieeren duurde weer een half uur
Dacht tijd te besparen
Denk je nou echt dat ik er de hele nacht bij heb zitten wachtenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:35 schreef Light het volgende:
[..]
Een half uur kopieeren is nog altijd sneller dan een hele nacht wachten bij het branden.
Nee, maar als je dat ding 's avonds aan het werk zet en hij is 's morgens nog niet klaar dan is eerst kopieeren en dan branden toch ineens sneller.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik er de hele nacht bij heb zitten wachten
Daar kwam ik vanmorgen achter jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:56 schreef Light het volgende:
[..]
Nee, maar als je dat ding 's avonds aan het werk zet en hij is 's morgens nog niet klaar dan is eerst kopieeren en dan branden toch ineens sneller.
Altijd wakkerquote:
Nee; Ik heb er even Psst voorgezetquote:
ja... TWEE keer dezelfde fout maken zie ik niet meer als een typoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:17 schreef Light het volgende:
[..]
Altijd wakkerNouja, bijna altijd dan
Enne... anders schrijven we gewoon "een kopie maken van". Dan is het hele probleem meteen opgelost.
Truequote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:19 schreef Sally het volgende:
[..]
ja... TWEE keer dezelfde fout maken zie ik niet meer als een typo
Als wat dan welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:19 schreef Sally het volgende:
[..]
ja... TWEE keer dezelfde fout maken zie ik niet meer als een typo
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:24 schreef J.J.McKay het volgende:
Hebben jullie allemaal niets te doen ofzo?
Kzal jullie bazen eens informeren over het Inet gebruik!quote:
Jij eigen baasquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:38 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Kzal jullie bazen eens informeren over het Inet gebruik!
Ben ik ff blij dat ik eigen baas ben
lol, datzelfde had ik gisteravond ook aal gedaanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:53 schreef sanger het volgende:
Ik heb STR een mailtje gestuurd met de vraag wat de reden is van het groene achterlicht
Loonslaaf it is...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Jij eigen baas
Wat is je KVK dan![]()
Je bent gewoon een loonslaaf, net als de rest
Draadloos netwerkje....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:58 schreef vosss het volgende:
Ehmz..... wat voor netwerkje heb je in godsnaam liggen en hoeveel gieg zijn al die foto's dan wel niet bij elkaar?
8MB/s moet makkelijk haalbaar zijn in een 100Mb netwerkje dunkt me.
25 gieg per uur moet zeker lukken met over het netwerk trekken
Ik wel danquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:00 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Loonslaaf it is...
Maar ik hoef geen verantwoording af te leggen, hehehehe.
Nouja, iig over waarom jouw netwerk zo traag als dikke stront door een dunne trechter isquote:
Dat is thuis Vossssssssssquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, iig over waarom jouw netwerk zo traag als dikke stront door een dunne trechter is
vertel opquote:
leg ons eens uit waarom je zo een vervelend mannetje bent?quote:
Omdat ik met jou in 1 baarmoeder heb gezeten (volgens ons mam dan).quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:18 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
leg ons eens uit waarom je zo een vervelend mannetje bent?
van mij mag je.., alleen of die er wakker van ligtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:38 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Kzal jullie bazen eens informeren over het Inet gebruik!
Ben ik ff blij dat ik eigen baas ben
Omdat hij geen superlicentie heeft dusquote:Hi Sander,
the green light indicates that the driver in question (in this case
Bourdais) is a "rookie" test driver, who has no Super Licence (the special
licence needed for racing in F1).
All Teams are free to test any drivers they wish but during joint test
sessions they are required to signal to the other Teams that the drivers
they employ are "rookies" on the track.
I hope this helps.
Best regards
Daniela
Scuderia Toro Rosso