abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51396552
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:11 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En dan komt Ajax' zwakke punt om de hoek kijken: goed investeren.
Ze hebben nu Van Geel die wel op zijn minst redelijk bekwaam is. Toen Beenhakker er zat werd er ook een sloot goede aankopen gedaan: Zlaten, Mido, Trabelsi, Grygera en nog een paar.
Met Van Geel aan het roer zou ik dus er maar niet vanuit dat gaan dat Ajax dat geld slecht gaat investeren.
pi_51397080
Jong Heerenveen geloot voor 2e ronde beker

Gelukkig geen Kozakken Boys
Patat Friet
pi_51397102
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:48 schreef ganzenherder het volgende:

Die mogen naar Ajax toe, mits ze van Gemert winnen.
pi_51397388
quote:

Ze zijn wel kampioen geworden bij de beloftes .
pi_51399496
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:22 schreef Chivu het volgende:

[..]

Tsja, gelukkig hebben we nu een goede infiltrant op de bank zitten bij PSV. Het plan werkt ook meteen, want aan elke transfer die Koeman ziet zitten begint Valckx te twijfelen waardoor de ene na de andere transfer afketst
Wij hebben ook twee mooie infiltranten bij jullie zitten, heeft ons ook geen windeieren gelegd...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_51399668
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 14:04 schreef andre347 het volgende:

[..]

Da Costa heeft wel talent, maar daar hebben we op dit moment niet veel aan omdat we ervaring missen achterin. Addo achterin lijkt mij ook niet echt handig
Hij speelde wel Da Costa uit het elftal toen die de druk niet aan kon .

15 miljoen lijkt me een mooie prijs
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_51401560
Maar op welke positie zal Kenneth komen te spelen (/in te vallen)?
De volgende opties zijn mogelijk:
Als linkermiddenvelder in een 4-3-3 systeem:
Mijn inziens komt Perez hiervoor te veel loopvermogen tekort en heeft bovendien te weinig verdedigende kwaliteiten. Zeker als Zonneveld achter hem zal spelen als linksback is dit verdedigend veel te kwetsbaar. Liever Mendez op zijn plek die meer meters maakt en verdedigend veel sterker is.

Als linkermiddenvelder in een 4-4-2 systeem:
Zelfde als bij 4-3-3 systeem, met als verschil dat hij nog meer meters zal moeten maken om ook aanvallend zijn steentje bij te kunnen dragen. Guardado (zeer veel loopvermogen en linksbenig) was hier de ideale speler voor. Maar goed, voor hem wilden we niet een paar ton extra neerleggen.

Als nummer 10 in een 4-4-2 systeem:
Hiervan hebben we er nog maar 7 andere van in de selectie die ook hiervoor in aanmerking komen en bovendien nog eens eigen jeugd zijn ook (Afellay, Aissati, Bakkal). En de meer ervaren krachten Vayrynnen en De Jong. Mendez kan hier ook goed uit de voeten net als Farfan met Kone en Lazovic voor zich. Perez is hier dus nummertje 8 in de rij, lijkt me dus niet dat hij voor deze positie gehaald is die al overbezet is in de huidige selectie.

Als linksvoor in een 4-3-3 systeem:
Ik geef hier toch echt onze Kone de voorkeur. Perez hier de voorkeur geven zou de reinste kapitaalvernietiging zijn. Ook Bakkal kan hier uit de voeten die een soortgelijke invulling aan deze positie kan geven zoals Perez dat doet (Hangende linksvoor die tussen aanval en middenveld loopt)

Conclusie: Beste plek voor Perez is de bank, waar hij af en toe als linkermiddenvelder kan worden ingebracht bij een achterstand in de laatste 20 minuten om iets te forceren (maar in deze rol zie ik liever Aisatti komend seizoen). Of ter vervanging van Kone als linksvoor in een zelfde situatie als hij niet in de wedstrijd zit. Maar voor zo'n rol zou ik niet een speler van 32 jaar kopen van een concurrent (zodat zij meer geld te besteden hebben) zonder restwaarde. Als Kone als linkerspits vervangen moet worden dan liever de voorkeur aan talenten Reis en Zeefuik evt.

Alleen bij een verkoop van Kone is deze aankoop goed te verdedigen naar mijn mening. Anders niet echt, maar ik hoor graag een tegengeluid welke mij van mening doet veranderen, zodat ik wat meer tevreden ben over deze aankoop .
  donderdag 12 juli 2007 @ 18:08:46 #183
90464 R4V3
Forza PSV
pi_51401639
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:05 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
.......
Kan er ook weinig anders van maken. ZIt me hier hetzelfde af te vragen. Met de toevoeging dat ik het niet alleen kapitaalvernietiging vind als Kone niet speelt maar dat ik Kone ook gewoon liever zie spelen omdat hij naar mijn mening meer mensen bezig houdt waardoor anderen meer ruimte krijgen.
pi_51401835
Ben wel van mening dat Kone een beetje verheerlijkt wordt sinds de komst van Perez. Natuurlijk Kone werkt altijd hard en het blijft een dreigende speler die wel eens dubbel gedekt wordt zodat Farfan meer ruimte heeft...Maar zon geweldenaar is het toch ook weer niet
Patat Friet
pi_51402105
--------------- Perez --------------
Farfan -------------------- Kone

Dat is de enige opstelling die echt zal werken. De rest erachter moet maar worden verzonnen door de PSV-ers.
pi_51402283
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:24 schreef Chivu het volgende:

Dat is de enige opstelling die echt zal werken. De rest erachter moet maar worden verzonnen door de PSV-ers.
Ochja Lazovich was toch bijna gratis he
Patat Friet
pi_51402332
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:24 schreef Chivu het volgende:

Met Perez op de tribune heb je veel meer opstellingen die echt gaan werken
pi_51402342
Perez, Farfan, Kone en Lazovic gaat niet werken. Misschien dat je Kone kan vervangen met Lazovic, maar persoonlijk vind ik Kone iemand die die positie veel beter kan invullen.
pi_51403983
quote:
“Het zijn een paar moeilijke weken geweest, maar ik heb nu duidelijkheid. Dat is wat iedere voetballer wil.” Nadat de transfers van Andrés Guardado (Atlas) en Nené (Celta de Vigo) niet realiseerbaar waren, besloten de Eindhovenaren het eerder gedane bod te verhogen naar iets meer dan anderhalf miljoen euro.
Heb ik iets gemist?
Patat Friet
pi_51404103
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:24 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist?
Zal wel onzin zijn.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_51404442
Nee blijkbaar hadden ze wel bij Celta geïnformeerd maar die vroegen veel te veel.
Perez was daarom ook "derde" keus eigenlijk na Guardado en Nené.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_51404608
Maar Nené is een spits, dus ik zie het verband met Guardado niet.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_51404629
Omg .... ik zag gister die Guardado weer spelen bij Mexico. Dat psv deze jongen heeft laten lopen zeg. Hij was het geld wel waard geweest
pi_51404693
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:41 schreef cultheld het volgende:
Maar Nené is een spits, dus ik zie het verband met Guardado niet.
Tja Perez is ook geen links half, ik weet ook niet wat hun beweegredenen zijn.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_51404727
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:41 schreef Tallie1982 het volgende:
Omg .... ik zag gister die Guardado weer spelen bij Mexico. Dat psv deze jongen heeft laten lopen zeg. Hij was het geld wel waard geweest
Ja speelde wel goed, maar waarom in vredesnaam niet even de transfer 2 dagen eerder afronden. Of voor zo'n groot toernooi
pi_51405394
quote:

Ging anders nog knap lastig daar voor jullie!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51405432
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:03 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ging anders nog knap lastig daar voor jullie!
Vandaar die reactie
Patat Friet
pi_51405571
Maakte Kluivert toen wel de 90 minuten vol? Kan ik me even niet meer herinneren. Anders zou het nog een soort historisch duel zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_51405677
Ja. Bij Kozakken stonden ze wel rollators toe op het veld, dus kon Kluivert 90 minuten volmaken. In de wedstrijd erna tegen Ado kon ie er mee vanaf na 18 minuten.
pi_51405734
Hij schoot toen nog wel een bal keihard naast het doel van Sander Duindam. Was zijn beste actie in die wedstrijd.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')