Van glas of van papierquote:Op woensdag 3 september 2008 18:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waar is die Robben van gebouwd zeg
Is hij niet, lezen.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:07 schreef VoreG het volgende:
Ongelooflijk dat hij weer geblesseerd is..
quote:
Ik vind het wel sneu. Volgens mij kan Robben beter de eer aan zichzelf houden en ermee stoppen.quote:
Dat ook. Gecombineerd met zijn irritante gebaartjes en bij het minste of geringste een janksmoel trekken maken ´m een hele irritante kutvoetballer. En het is een nicht.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:14 schreef Waaghals het volgende:
heeft ie nou zo'n lage pijngrens of wat
Zo mag je niet over je vader pratenquote:Op donderdag 4 september 2008 09:19 schreef navigator het volgende:
[..]
Dat ook. Gecombineerd met zijn irritante gebaartjes en bij het minste of geringste een janksmoel trekken maken ´m een hele irritante kutvoetballer. En het is een nicht.
quote:Op donderdag 4 september 2008 09:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo mag je niet over je vader praten
Hij had kunnen spelen, alleen nemen ze geen risico.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:08 schreef VoreG het volgende:
En hij zit vanavond weer geblesseerd op de tribune.
Die jongen moet gewoon lekker gaan dammen..
Dat hadden z'n ouders beter kunnen doen...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij had kunnen spelen, alleen nemen ze geen risico.
"Het gaat goed". Dat zegt hij altijd. Ik geef hem één niet volledige wedstrijd en hij is er weer uitquote:Robben: 'Het gaat goed, ik heb nergens last meer van'
Arjen Robben is weer hersteld van zijn kuitblessure. De aanvaller trainde maandag zonder problemen mee en kan woensdag spelen in de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Macedonië.
'Het gaat goed, ik heb nergens last meer van', meldde Robben na de training. 'Ik had zaterdag denk ik ook wel kunnen spelen. Maar het was verstandig om dat niet te doen. Zeker ik moet naar mijn lichaam luisteren. Het was geen makkelijke beslissing.'
'Ik heb dit seizoen voor het eerst in drie jaar een goede voorbereiding gehad. Ik heb ook nog geen training bij Real Madrid overgeslagen. Helaas kreeg ik vorige week tijdens de uitwedstrijd tegen Deportivo La Coruña een schop op mijn kuit. Dat kan iedereen gebeuren.'
Bert van Marwijk kan woensdag in Skopje beschikken over een geheel fitte selectie. Ook kan de bondscoach een beroep doen op doelman Maarten Stekelenburg, die zaterdag van het veld werd gestuurd.
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ondanks dat hij verreweg onze gevaarlijkste speler is, vind ik dat het tijd is om hem niet meer op te roepen. Je kan gewoon niet op hem bouwen. Pas oproepen als hij 5x 90 minuten op rij speelt bij Real Madrid. Niet eerder.
quote:rjen Robben staat mogelijk enkele weken aan de kant. De speler van Real Madrid moest zondag in de thuiswedstrijd tegen Espanyol (2-2) geblesseerd afhaken. De Nederlander kampt met een blessure in zijn linker dijbeen en wordt maandag medisch onderzocht, zo meldt de Spaanse club zondagavond laat op het digitale thuis. Robben verving Rafael van der Vaart na rust, maar moest twintig minuten voor het einde geblesseerd naar de kant. De Groninger gaf aan last te hebben van zijn bovenbeen en werd vervangen door Royston Drenthe. Nader onderzoek moet maandag de ernst van het nieuwe blessureleed aan het licht brengen.
Door de kwetsuur is het onzeker of Robben maandag naar Nederland zal afreizen ter voorbereiding op de aanstaande WK-kwalificatieduels tegen IJsland (11 oktober) en Noorwegen (15 oktober). Vorige maand miste Robben door een kuitblessure de oefeninterland tegen Australië, maar tegen Macedonië was hij weer wel van de partij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |