zolang het maar geen dagen duurtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bij de meesten was 'ie in de middag wel al binnen, bij sommigen duurden het wat langer. Anderen hadden hem rond 10 uur 's morgens al.
SPOILER: Hoofdstukken:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://img179.imageshack.(...)allows1bmpxz8mh9.jpg
http://img511.imageshack.(...)llowspage2si8wy1.jpg
paperback komt meestal een maand of 8 na de hardcover....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:51 schreef GeneraalUli het volgende:
Weet iemand wanneer de engelse paperback uitvoering uitkomt?
Ik kreeg m tot nu toe gewoon rond 11 uur binnen. Geen problemen mee gehad nog... En Bol wil denk ik zijn reputatie wel hoog houden met dit boek, die doen er alles wel aan om het op tijd te versturen. Het boek móét gewoon op zaterdag komen (als het er om 4 uur nog niet is ga ik wel naar de winkel) want ik ga maandagochtend voor de post komt op vakantie...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bij de meesten was 'ie in de middag wel al binnen, bij sommigen duurden het wat langer. Anderen hadden hem rond 10 uur 's morgens al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar zie ik net ergens hoppakee staan wie dat isBuiten het antwoord op mijn bovenstaande vraag ga ik dus maar niks meer opzoeken/lezen en gewoon heel snel mijn deel 6 uitlezen. Vandaag in het zonnetje in de tuin lijkt me prima
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
Ik zat ook al te kijken. Lijkt me weer gewoon een hoax.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Leuk geprobeerd,maar dat boek is veel te dun
Bij OotP kwam de paperback versie pas een jaar na de hardcover versiequote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:00 schreef Foeske het volgende:
Ik ga het topic nog maar even niet teruglezen, want ik heb deel 6 nog niet uit. Was eigenlijk op internet aan het zoeken naar de paperback versie van het Engelse deel 7, maar die schijnt (nog) niet uitgegeven te worden, of wel?
Idd, tussen 8 maanden en een jaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:05 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Bij OotP kwam de paperback versie pas een jaar na de hardcover versie![]()
Dudley kills Voldemort!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:21 schreef Biancavia het volgende:
Er gaan nu al allemaal belachelijke nepspoilers opduiken.
Voldemort en het keukentrapje! Vertel het voort!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:21 schreef Biancavia het volgende:
Ja nu heb je het plot verklapt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Harry Potter moet nu toch in zijn eentje op zoek naar de voorwerpen waarin Voldemort zijn gesplitste ziel heeft gestopt. Die moet hij zien te vernietigen waardoor Voldemort weer sterfelijk wordt. Ik kan niet wachten.
Op de FP net...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:21 schreef Biancavia het volgende:
Ik werk zaterdag en zondag.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:41 schreef Smittend het volgende:
Ik lig a.s zaterdag voor de voordeur op de pakketbezorger te wachten.![]()
Ik kan je ook echte spoilers geven maar ik ga niet het risico nemen om aangeklaagd te wordenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:21 schreef Biancavia het volgende:
das klotequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef E.T. het volgende:
Shit, ik bedenk me net dat wij komend weekeinde niet thuis zijn![]()
Hopen dan maar dat ze het bij de buren afgeven.. dan kan er zondagavond gelezen worden..
Als het zo kort is, zou dsy betekenen dat Jim Dale (dat is hem toch?) het boek al veel eerder heeft. En dat is toch niet zo?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:59 schreef tonks het volgende:
Engelse versie.. vorig jaar had ik die een dag later al misschien wat later maar maximaal een week.
Ik hoop dat het zoiets is. Iets verrassends, een personage dat niet degene blijkt te zijn voor wie we hem of haar in alle zes vorige delen hielden.quote:
Het zou me helemaal niet verbazen als Neville uiteindelijk Voldemort vermoordt nadat Harry al dood is.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:44 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zoiets is. Iets verrassends, een personage dat niet degene blijkt te zijn voor wie we hem of haar in alle zes vorige delen hielden.
Kinderachtig als ik wellicht ben, gaan in mijn perfecte einde in elk geval niet Harry, Ron, Hermione, of een van de Weasly's dood (oh ja, Percy mag wel). Maar ik vrees dat dat wat teveel gevraagd is, en dat mijn tere zieltje wederom gekrenkt gaat wordenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:59 schreef p-etr-a het volgende:
Nee, niet Neville. Dat is te voorspelbaar: de antiheld die de hele wereld redt. Ik zou het toffer vinden als het Ron was. En dat hij dan Harry moet vermoorden, want die is overgenomen door Voldemort.
Maarja, zo heeft iedereen zijn eigen perfecte einde.
Niks boeiends ? Heb je de titel gezienquote:Op zondag 15 juli 2007 11:29 schreef zoeperzazke het volgende:
D'r staat niks boeiends op, behalve een hoop teringherrie.
Eensch.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:33 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Kinderachtig als ik wellicht ben, gaan in mijn perfecte einde in elk geval niet Harry, Ron, Hermione, of een van de Weasly's dood (oh ja, Percy mag wel). Maar ik vrees dat dat wat teveel gevraagd is, en dat mijn tere zieltje wederom gekrenkt gaat worden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., verwacht ik ook dat één van de kids zal gaan sterven. Iets wat ik eerder voor onmogelijk had geacht. Aan de andere kant is het ook logisch want,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk alleen niet dat Harry dood gaat, dat ligt te veel voor de hand.
[ Bericht 4% gewijzigd door poon op 15-07-2007 11:59:16 (spoiler) ]
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:58 schreef poon het volgende:
[..]
Eensch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., verwacht ik ook dat één van de kids zal gaan sterven. Iets wat ik eerder voor onmogelijk had geacht. Aan de andere kant is het ook logisch want,Kom op zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk alleen niet dat Harry dood gaat, dat ligt te veel voor de hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.![]()
Kom op maak ff een apart spoiler topic. Leuk dat je het in [spoiler] tags zet maar ik denk dat de verleiding voor sommige mensen toch te groot is.![]()
Harry Potter and the Deathly Hallows [SPOILERTOPIC!] #1quote:Op zondag 15 juli 2007 12:24 schreef tonks het volgende:
Kom op maak ff een apart spoiler topic. Leuk dat je het in [spoiler] tags zet maar ik denk dat de verleiding voor sommige mensen toch te groot is.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |