SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
Ik zat ook al te kijken. Lijkt me weer gewoon een hoax.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Leuk geprobeerd,maar dat boek is veel te dun
Bij OotP kwam de paperback versie pas een jaar na de hardcover versiequote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:00 schreef Foeske het volgende:
Ik ga het topic nog maar even niet teruglezen, want ik heb deel 6 nog niet uit. Was eigenlijk op internet aan het zoeken naar de paperback versie van het Engelse deel 7, maar die schijnt (nog) niet uitgegeven te worden, of wel?
Idd, tussen 8 maanden en een jaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:05 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Bij OotP kwam de paperback versie pas een jaar na de hardcover versie![]()
Dudley kills Voldemort!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:21 schreef Biancavia het volgende:
Er gaan nu al allemaal belachelijke nepspoilers opduiken.
Voldemort en het keukentrapje! Vertel het voort!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:21 schreef Biancavia het volgende:
Ja nu heb je het plot verklapt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Harry Potter moet nu toch in zijn eentje op zoek naar de voorwerpen waarin Voldemort zijn gesplitste ziel heeft gestopt. Die moet hij zien te vernietigen waardoor Voldemort weer sterfelijk wordt. Ik kan niet wachten.
Op de FP net...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:21 schreef Biancavia het volgende:
Ik werk zaterdag en zondag.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:41 schreef Smittend het volgende:
Ik lig a.s zaterdag voor de voordeur op de pakketbezorger te wachten.![]()
Ik kan je ook echte spoilers geven maar ik ga niet het risico nemen om aangeklaagd te wordenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:21 schreef Biancavia het volgende:
das klotequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef E.T. het volgende:
Shit, ik bedenk me net dat wij komend weekeinde niet thuis zijn![]()
Hopen dan maar dat ze het bij de buren afgeven.. dan kan er zondagavond gelezen worden..
Als het zo kort is, zou dsy betekenen dat Jim Dale (dat is hem toch?) het boek al veel eerder heeft. En dat is toch niet zo?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:59 schreef tonks het volgende:
Engelse versie.. vorig jaar had ik die een dag later al misschien wat later maar maximaal een week.
Ik hoop dat het zoiets is. Iets verrassends, een personage dat niet degene blijkt te zijn voor wie we hem of haar in alle zes vorige delen hielden.quote:
Het zou me helemaal niet verbazen als Neville uiteindelijk Voldemort vermoordt nadat Harry al dood is.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:44 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zoiets is. Iets verrassends, een personage dat niet degene blijkt te zijn voor wie we hem of haar in alle zes vorige delen hielden.
Kinderachtig als ik wellicht ben, gaan in mijn perfecte einde in elk geval niet Harry, Ron, Hermione, of een van de Weasly's dood (oh ja, Percy mag wel). Maar ik vrees dat dat wat teveel gevraagd is, en dat mijn tere zieltje wederom gekrenkt gaat wordenquote:Op zondag 15 juli 2007 00:59 schreef p-etr-a het volgende:
Nee, niet Neville. Dat is te voorspelbaar: de antiheld die de hele wereld redt. Ik zou het toffer vinden als het Ron was. En dat hij dan Harry moet vermoorden, want die is overgenomen door Voldemort.
Maarja, zo heeft iedereen zijn eigen perfecte einde.
Niks boeiends ? Heb je de titel gezienquote:Op zondag 15 juli 2007 11:29 schreef zoeperzazke het volgende:
D'r staat niks boeiends op, behalve een hoop teringherrie.
Eensch.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:33 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Kinderachtig als ik wellicht ben, gaan in mijn perfecte einde in elk geval niet Harry, Ron, Hermione, of een van de Weasly's dood (oh ja, Percy mag wel). Maar ik vrees dat dat wat teveel gevraagd is, en dat mijn tere zieltje wederom gekrenkt gaat worden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., verwacht ik ook dat één van de kids zal gaan sterven. Iets wat ik eerder voor onmogelijk had geacht. Aan de andere kant is het ook logisch want,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk alleen niet dat Harry dood gaat, dat ligt te veel voor de hand.
[ Bericht 4% gewijzigd door poon op 15-07-2007 11:59:16 (spoiler) ]
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:58 schreef poon het volgende:
[..]
Eensch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., verwacht ik ook dat één van de kids zal gaan sterven. Iets wat ik eerder voor onmogelijk had geacht. Aan de andere kant is het ook logisch want,Kom op zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk alleen niet dat Harry dood gaat, dat ligt te veel voor de hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.![]()
Kom op maak ff een apart spoiler topic. Leuk dat je het in [spoiler] tags zet maar ik denk dat de verleiding voor sommige mensen toch te groot is.![]()
Harry Potter and the Deathly Hallows [SPOILERTOPIC!] #1quote:Op zondag 15 juli 2007 12:24 schreef tonks het volgende:
Kom op maak ff een apart spoiler topic. Leuk dat je het in [spoiler] tags zet maar ik denk dat de verleiding voor sommige mensen toch te groot is.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
Ik zit me iets af te vragen.
Ik heb nog nooit eerder besteld bij bol.com.
Is er iemand die het vorige boek ook daar besteld hebben en kun je mij zeggen of ze het gewoon in de brievenbus gooien, of dat je ervoor moet tekenen ofzo...![]()
Want ik woon op tien hoog, de brievenbussen staan beneden, wegens een renovatie doen de "normale ingangen" het niet. En de halofoon is nog niet goed ingesteld!
Dalijk gaat de postbode er weer met mn boek vandoor![]()
Anders ga ik gewoon met stoel en al voor de brievenbus zitten![]()
![]()
Pfoeeee ik kan niet wachten man
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:32 schreef tonks het volgende:
Is het boek niet te dik?*rent naar beneden om te checken
![]()
Ik weet niet hoe groot jouw brievenbus is.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:32 schreef Roi het volgende:
Gooien ze in de bus.
Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Ja, da's inderdaad niet handig. Kun je de bestelling niet alsnog annuleren en het boek dan gewoon om 9 uur 's ochtends in de winkel gaan halen?quote:Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Ik ben dan druk met het voorbereiden van een feest. Ren al van hot naar her. Heb het echt verschrikkelijk druk, dus dat gaat niet lukken. Mjah, ik regel wel wat...quote:Op zondag 15 juli 2007 12:43 schreef Biancavia het volgende:
Ja, da's inderdaad niet handig. Kun je de bestelling niet alsnog annuleren en het boek dan gewoon om 9 uur 's ochtends in de winkel gaan halen?![]()
![]()
Waaah, nog maar 6 dagen!
Ik blijf zaterdag in bed liggen totdat het boek komt. De tv gaat niet aan, ik ga het internet niet op en tijdens het journaal gaat de radio ook uit.
Ik word een echte kluizenaar
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no![]()
'It's big'quote:Op zondag 15 juli 2007 12:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot jouw brievenbus is.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
Ja ik ben er ook uit, gelukkig gaat Kyraaa het boek in het Engels kopen dus die kan ik daarna mooi lenen..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:57 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja ik ben er ook uit, gelukkig gaat Kyraaa het boek in het Engels kopen dus die kan ik daarna mooi lenen..![]()
![]()
![]()
![]()
Als de postbode hem maar bezorgd
![]()
Voor het geval dat ik net ff weg ben van mn stoel, hang ik ff een briefje op voor de postbode:
Lieve postbode, Ik zit al met smart te wachten op uw aankomst sinds 7 uur vanmorgen, om het supergeliefde harry potterboek in ontvangst te mogen nemen. Zoals u ziet staat er naast mijn stoel een halve fles limonade... Dit briefje heb ik speciaal opgehangen om u te laten weten dat ik zo terug ben. Ik moest namelijk ff plassenIk ben met 10 minuten even terug, groetjes vanaf de tiende verdieping.
Please don't leave me alone without my book!!!
groetjes![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:59 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Als de postbode hem maar bezorgd
![]()
Voor het geval dat ik net ff weg ben van mn stoel, hang ik ff een briefje op voor de postbode:
Lieve postbode, Ik zit al met smart te wachten op uw aankomst sinds 7 uur vanmorgen, om het supergeliefde harry potterboek in ontvangst te mogen nemen. Zoals u ziet staat er naast mijn stoel een halve fles limonade... Dit briefje heb ik speciaal opgehangen om u te laten weten dat ik zo terug ben. Ik moest namelijk ff plassenIk ben met 10 minuten even terug, groetjes vanaf de tiende verdieping.
Please don't leave me alone without my book!!!
groetjes![]()
![]()
![]()
![]()
What\\\\\\\'s this mysterious tickingnoise...![]()
Ik ga ook voor de kluizenaars methode. 9 uur opstaan, half 10 boek halen, snel naar huis fietsen. Vanaf dan sluit ik me op in mijn kamer (eten- en plaspauzes niet meegerekend), oordopjes in als het nodig is.
Ik heb er zin an!![]()
![]()
quote:
En hier ook kluizenaars-setup.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Ik ga em lekker uitsmeren.
Een paar dagen achter elkaar een lang bad nemen (in bad lezen is het lekkerst)
Iedere dag een uurtje in de achtertuin en mezelf dwingen om tussendoor ook nog te werken. En dan neem ik em niet mee zodat ik niet in de verleiding kom om daar te gaan zitten lezen en mijn werk niet te doen. Lekker smachten tot ik verder mag lezen en zwaar in de rouw zijn als ie uit is.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl![]()
Pas maar op dat je hem dan niet in het water laat vallen.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:19 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga em lekker uitsmeren.
Een paar dagen achter elkaar een lang bad nemen (in bad lezen is het lekkerst)
Iedere dag een uurtje in de achtertuin en mezelf dwingen om tussendoor ook nog te werken. En dan neem ik em niet mee zodat ik niet in de verleiding kom om daar te gaan zitten lezen en mijn werk niet te doen. Lekker smachten tot ik verder mag lezen en zwaar in de rouw zijn als ie uit is.
"En Harry richtte zijn toverstokje op Voldemort..."
*PLONS!!*
nokwanda: "AAARGH!"![]()
![]()
![]()
Die mogelijke spoilers..de verleiding.![]()
![]()
![]()
Maar ik heb me nog ingehouden.Het wordt tijd internet te gaan verlaten.
Gelukkig gaan de winkels half 9 open Lekker op tijd.
Oh, en een modje kan de TT wel even veranderen.
"Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Waarom is deel 7 in de winkel 9 euro en bij bol.com 20 euro? Dat is erg vaag, ik heb gelijk mijn bestelling bij bol.com geannuleerd. Ik ga lekker naar de winkel
And all the things you do with it![]()
9 Euro?! ik dacht dat het iets van 29 ofzo was de vorige keerquote:Op zondag 15 juli 2007 13:43 schreef Houtspeer het volgende:
Waarom is deel 7 in de winkel 9 euro en bij bol.com 20 euro? Dat is erg vaag, ik heb gelijk mijn bestelling bij bol.com geannuleerd. Ik ga lekker naar de winkel![]()
Bijna elke winkel is deze keer aan het stunten met de prijzen. Mooie reclame hè.
Ergens in Utrecht, ik dacht dat het overal wel 9 euro was.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Waar is-ie 9 euro?!And all the things you do with it![]()
Inderdaad, ik denk dat die winkels dan even naam willen maken. Volgens mij maken ze niet zoveel winst met maar 9 euro.quote:And all the things you do with it![]()
Net deel 6 uitgelezen. Halve boek gisteren en vanochtend de laatste pagina´s...quote:Op zondag 15 juli 2007 00:59 schreef p-etr-a het volgende:
Maarja, zo heeft iedereen zijn eigen perfecte einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar dat viel dus toch een beetje tegen. Hoop niet dat er in 7 veel tegen gaat vallen wat betreft hoofdpersonen die dood gaan, maar ik vrees het ergste.
(mag ik trouwens spoileren over deel 6 hier? Voor de zekerheid heb ik er maar even een tagje omheen gezet)
Ergens in Tilburg issie vast niet voor 9 euro te vinden of wel? Ik ga hem voor de zekerheid ook maar bestellen bij bol! Ga iig niet wachten op de paperback, dat duurt wel heel lang. Met 7 als hardcover heb ik ze mooi om en om en dat staat ook wel grappig in de kast![]()
![]()
Nee, er staat dan ook: de voorlopige prijs is blabla. Maar wedden dat als ie uit is de prijs opeens flink is gestegen? Bij bol.com weet je tenminste zeker dat de prijs gelijk blijft. Hier in de bruna was ie geschat op 25 euro 80!
Ah ja, ik kan bijna niet meer wachten. Een lichtpuntje in deze vakantie nu ik uitgeloot ben
Allejezus![]()
Mijn grote god! Ik kom zelf oorspronkelijk uit Friesland, maar vraag me toch een beetje af waarom je zo'n boek in het Fries zou laten vertalenquote:23 Juni 2007
Op zaterdag 23 juni is in Boekhandel Selexyz De Tille in Leeuwarden het eerste Friestalige exemplaar van Harry Potter en de Steen der Wijzen uitgereikt.
De presentatie was geheel in stijl en werd bijgewoond door een delegatie jonge tovenaarsleerlingen die ter plaatse een demonstratie kregen van tovenaar Meester Tarcarius. Hij zorgde voor een spectaculair optreden door het eerste exemplaar van Harry Potter en de Stien fan 'e Wizen tevoorschijn te toveren en mysterieuze vlammen te laten opstijgen uit het boek bij de eerste opening ervan.
Allejezus![]()
Hoe komen jullie aan de rare prijzen, voor zover ik weet kost de boek overal 17,99.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Bij Kruidvat staat ie voor 13,99 in de folder
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 13:55 schreef Foeske het volgende:
Net deel 6 uitgelezen. Halve boek gisteren en vanochtend de laatste pagina´s...We hebben nog een heel boek te gaan, dus wie wat wat voor vreemde plottwists we nog tegen komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar dat viel dus toch een beetje tegen.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no![]()
iddquote:Op zondag 15 juli 2007 14:02 schreef bladibladibla het volgende:
We hebben nog een heel boek te gaan, dus wie wat wat voor vreemde plottwists we nog tegen komen![]()
![]()
Ja, maar dan zul je echt in de rij moeten gaan liggen vrees ik en daar heb ik niet zoveel zin in...quote:Op zondag 15 juli 2007 14:02 schreef E.T. het volgende:
Bij Kruidvat staat ie voor 13,99 in de folder![]()
![]()
Dat gaat juist leuk wordenquote:Op zondag 15 juli 2007 14:10 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ja, maar dan zul je echt in de rij moeten gaan liggen vrees ik en daar heb ik niet zoveel zin in...
And all the things you do with it![]()
Nou zo te zien wordt die ook gewoon thuis bezorgd, ik zie in ieder geval verzendkosten..quote:Op zondag 15 juli 2007 14:10 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ja, maar dan zul je echt in de rij moeten gaan liggen vrees ik en daar heb ik niet zoveel zin in...![]()
![]()
fiction plot:quote:
Dumbeldore's broer Aberforth heeft de plek van Dumbledore ingenomen ten tijde van diens dood in deel 6. Dus Dumbledore is niet echt dood. En Snape wist hiervan en zat ik dat plot en doet in het diepste geheim mee aan de plot tegen Voldemort.
Of Dumbledore heeft niet voor niets Fawkes als "huisdier" en is zelf ook een soort phoenix en kan uit zijn eigen as oprijzen, mits gevoed door liefde en is dus onsterfelijk.
Een soort zelfde symboliek als Sneeuwwitje eigenlijk.
Dergelijke symboliek tref je in alle HP delen wel. Ouwe Europese folklore.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
Da's wel interessant, want een vriendin van mij werkt bij het Kruidvat.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:02 schreef E.T. het volgende:
Bij Kruidvat staat ie voor 13,99 in de folder![]()
Alleen heb ik hem al bij de boekwinkel hier gereserveerd. Hm.Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Bij Kruidvat hebben ze alleen de adultversie toch? Of ook de kinderversie?Ik zag dat er toch wel wat winkels in België speciaal even opengingen... hier een lijst met winkels die open gaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:32 schreef leonieke het volgende:
Ik weet echt niet hoe ik het ga doen om niet in deze topics te blijven kijken.."Atb is lief, groetjes Peri."![]()
Internet er voor 2 dagen uitsmijten.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:32 schreef leonieke het volgende:
Ik weet echt niet hoe ik het ga doen om niet in deze topics te blijven kijken..Some say the world will end in fire
Some say in ice
Thx maar ik vrees dat deze winkels allemaal nogal heel ver weg liggen.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Bij Kruidvat hebben ze alleen de adultversie toch? Of ook de kinderversie?
[..]
Ik zag dat er toch wel wat winkels in België speciaal even opengingen... hier een lijst met winkels die open gaan.Volgend weekend een heel druk weekend plannen
![]()
![]()
Dat duurt wel ff hoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:28 schreef leonieke het volgende:
Maar ik denk van volgend weekend gewoon nog eens boek 6 te lezen, als opwarmertje![]()
Fulltime-reading?quote:
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Wtfquote:Op zondag 15 juli 2007 15:39 schreef archgallo het volgende:
Ik heb hem vrijdag gezien en vond hem erg leuk.Mensen gingen klappen toen "de kus" kwam.
.
![]()
Ben er nu ook bijna klaar mee (audioboeken + iPod + vakantie in de ardennenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:40 schreef archgallo het volgende:
[..]
Ik heb HBP ook even herlezen, was er in 2 dagen mee klaar.)
![]()
Ik ga om 18:45 hoop dat er niet te veel kindjes zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 15:41 schreef archgallo het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook erg amusant. Ze gingen klappen en "whoohoo!!" roepen.. Ben naar deel 1,2,3 allemaal rond half 11 gegaan
![]()
Ik had die van 21:00 en er waren volgens mij helemaal geen kindjes. Heerlijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:46 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik ga om 18:45 hoop dat er niet te veel kindjes zijn. Ben naar deel 1,2,3 allemaal rond half 11 gegaan
Iemand achter me dacht dat Harry dood was na dat gevecht in het Ministerie.![]()
![]()
Zo zag het er ook wel uit.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:48 schreef archgallo het volgende:
Iemand achter me dacht dat Harry dood was na dat gevecht in het Ministerie.Beetje te veel van het goede.
Okay.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:01 schreef tonks het volgende:
Tuurlijk welMaar hoe ze het filmen en dat soort dingen weet ik natuurlijk niet
![]()
![]()
Ben afgelopen vrijdag geweest.
Boeken zijn gewoon altijd beterUmuntu Ngumuntu Ngabantu
Ja dat vind ik ook, maar ik vond het op zich wel een leuke film.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:03 schreef nokwanda het volgende:
Ben afgelopen vrijdag geweest.
Boeken zijn gewoon altijd beter![]()
De delen van het boek die wel verfilmd zijn zijn ook goed verfilmdUmuntu Ngumuntu Ngabantu
Wij gaan vrijdag een Potter-avond houden. Eerst naar de film in Pathe de Kuip en daarna naar Donner om t boek op te halen. Dan is mijn vriend er met 1 avondje vanaf
Spoilers!![]()
Ik zie dat iemand de doos toch stiekem open gemaakt heeft.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:27 schreef zoeperzazke het volgende:
Kijk nou!!
http://www.mugglenet.com/(...)1/bookboxesvert2.jpg
(neenee, geen spoiler!)![]()
![]()
Klopt, het is voor een bibliotheek en die heeft toestemming gehad de boeken er vast uit te halen om ze gereed de maken voor de verhuur... Maar ze mogen de 21e pas de schappen in.
Maar tis zo tof om die dozen al te zien
I had a signature once. It was awful.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: