quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:09 schreef remlof het volgende:
Bah.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:07 schreef ehqo het volgende:
Na een aantal maanden moeite doen om KPN zover te krijgen om onze telefoonlijn na te laten kijken zou het, na twee afspraken die niet doorgingen, vanochtend dan toch eindelijk zover zijn.
8:37 - Ik word hardhandig uit mijn droom getrokken als de telefoon gaat.
[...]
KPN monteur: "Ik was onderweg naar jullie toe, maar ik heb een ongeluk gehad."
- Ik: "Oh, is het erg dan?"
KPN monteur: "Nou, nee. Ik, ik heb diarree ziet u, en ik heb een ongelukje gehad."
- Ik: "Oh! Zó'n ongeluk!"
Nou goed, het kwam er op neer dat hij voor 10 uur niet zou halen omdat hij langs huis moest om te douchen en omkleden. Dus vandaag wordt hem weer niet. Voor zulke telefoontjes vind ik het niet erg om wakker te worden, wat een halfbakken figuur.
Ik kom wel in galajurk om het te compenseren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:51 schreef Blight het volgende:
Vergaderingen. Klanten op de koffie. Huuu. Ik ben veel te netjes gekleed voor vanavond.
Nee dr stond zo'n gans grote negert bij de ingang die heel nors keek, dus ik durfde niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb je Au3 nog aangerand? [afbeelding].
geloof je het zelf?quote:
David is zo'n lief klein, onschuldig blond jongetje, ik had 'm in twee happen opgegeten als ie me ook maar verkeerd had aangekeken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee dr stond zo'n gans grote negert bij de ingang die heel nors keek, dus ik durfde niet.
Size doesn't matter, jongetje !quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:45 schreef mcDavid het volgende:
Ik was maar anderhalve kop groter inderdaad
Wat zeg je? Ik begrijp je niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:15 schreef Misstique het volgende:
Grbmablablablagrbmlkrggh. Goed voor de lijn.
Geen idee, ik lijd aan geheugenverlies.quote:
Oh ok. Ik dacht even dat ik iets las over poepen, maar daar doen vrouwen niet aan. Ik hoef me dus nergens zorgen over te maken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen idee, ik lijd aan geheugenverlies.
Oh nu ineens niet he?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Size doesn't matter, jongetje !
Nope, niks aan de hand.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Oh ok. Ik dacht even dat ik iets las over poepen, maar daar doen vrouwen niet aan. Ik hoef me dus nergens zorgen over te maken.
Ik moest hardop lachenquote:
Dat moest ík eens zeggen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:21 schreef Chowi het volgende:
Ik sta stijf van de cafeïne. Fijn.
Wat let jequote:
Bíjna net zo moeilijk als dat ene MMORP-spel waar je het gisteren over had.quote:
Ik vind de naam al te moeilijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bíjna net zo moeilijk als dat ene MMORP-spel waar je het gisteren over had.
quote:Primrose Oxterby. (Oh well!) zegt:
WAT EEN STOM SPEL, DAT PONG!
Janiek. ' zegt:
wtf is het?
Whehehehehe, je wordt oudquote:
Heb ik niets mee te maken! Iedereen hoort Pong te kennen.quote:
Blijkbaar niet, de jonge geneartie denkt dat spelletjes bij quake zijn begonnenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb ik niets mee te maken! Iedereen hoort Pong te kennen.
Ik weet wat het is, maar gespeeld heb ik het volgens mij nooit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb ik niets mee te maken! Iedereen hoort Pong te kennen.
Dit is srsly de puikste website ever. Naast FOK!, natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik weet wat het is, maar gespeeld heb ik het volgens mij nooit.
Wat is Quake?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, de jonge geneartie denkt dat spelletjes bij quake zijn begonnen
Nee, die is onmogelijk. Niets is moeilijker.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bíjna net zo moeilijk als dat ene MMORP-spel waar je het gisteren over had.
Dat monster uit level 4 is bijna niet te verslaan hè? Ik heb cheats gebruikt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, die is onmogelijk. Niets is moeilijker.
Asteroids!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dit is srsly de puikste website ever. Naast FOK!, natuurlijk.
Dat monster komt alleen op het pad van female characters. De pil schijnt inderdaad een succesvolle cheat te kunnen zijn, for as long as it lastsquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat monster uit level 4 is bijna niet te verslaan hè? Ik heb cheats gebruikt.
Is wel irritant dat je die steeds moet upgraden, trouwens.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:11 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat monster komt alleen op het pad van female characters. De pil schijnt inderdaad een succesvolle cheat te kunnen zijn, for as long as it lasts
Is het zo'n 30-dagen versie, dat je daarna weer moet betalen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is wel irritant dat je die steeds moet upgraden, trouwens.
Ja, zo'n irritante trail. En ik kan 'm niet patchen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Is het zo'n 30-dagen versie, dat je daarna weer moet betalen?
Ik had wel gehoord van een spiraal-patch... 't schijnt wel te werken... Weet alleen niet of het legaal is!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, zo'n irritante trail. En ik kan 'm niet patchen.
Over 2 maanden sta ik in tokyoquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Over exact een week rond deze tijd zit ik onder de Eiffeltoren. Puh.
Krijg je daardoor geen virussen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik had wel gehoord van een spiraal-patch... 't schijnt wel te werken... Weet alleen niet of het legaal is!
Hoi.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Stelletje nerds.
Oh, sorry. Ik ga wel weer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Mijn god, wat bestaan er veel domme, dómme mensen.
Nounou. Ik heb mijn mond nog niet eens open gedaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Het spijt me.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Schop 'm naar BNW!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Stelletje onzekere eikels.
Nee, ik heb het over Psychiatrie/psychologie is kwakzalverij
Maar goed, dit is een dag dat ik niet wil en moet modden denk ik.
Brave New World, het doemdenkers-beschermhoekje. Opgericht omdat de wicca topics in TRU nogal overgroeid raakten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:18 schreef Q. het volgende:
Ik volg het allemaal niet meer met al die nieuwe fora..
Dat deed ik al niet met de oudequote:Op woensdag 11 juli 2007 15:18 schreef Q. het volgende:
Ik volg het allemaal niet meer met al die nieuwe fora..
Psychiatrie/psychologie is kwakzalverij whehequote:Op woensdag 11 juli 2007 15:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Stelletje onzekere eikels.
Nee, ik heb het over Psychiatrie/psychologie is kwakzalverij
Maar goed, dit is een dag dat ik niet wil en moet modden denk ik.
Daar zat wel wat in, inderdaad. Maar wat dat verder met het topic te maken had...?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:03 schreef Pheno het volgende:
Obsessief, dat dan weer wel. Maar ik kan er niet geheel oneens mee zijn. Tenminste, zoals SHE het verwoordde.
Niets. Ach, het verzetje in R&P ook weer geweest. Move along, nothing to see here...quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daar zat wel wat in, inderdaad. Maar wat dat verder met het topic te maken had...?
Je hebt geluk: het is woensdagquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Have fun Au3.
Ik ga nu, ondanks dat het donderdagavond is en dus waarschijnlijk druk en m'n gezelschap af heeft gezegd, alsnog naar de bioscoop om mezelf te dwingen van het ongemakkelijke gevoel af te komen.
Wacko's for teh win.
Groet!quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:33 schreef cerror het volgende:
Hoi volk, doei volk.
Ik herinner me zojuist dat ik droomde dat jij ONZ-mod werd. Serieus.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:33 schreef cerror het volgende:
Hoi volk, doei volk.
Het was net 1942 huh?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik herinner me zojuist dat ik droomde dat jij ONZ-mod werd. Serieus.
óf minder slapen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet écht minder fokken.
Lijdt Litso er onder?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet écht minder fokken.
Hier ben ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, die is zich aan het vermaken in Frankrijk.
Ik verveel me, waar is iedereen?
Vreemd.quote:
Neequote:Ga je nog op vakantie?
Goed.quote:Hoe is het met Dago?
Same as usual.quote:Hoe is het met Rebel?
Will do.quote:Knuffel 'm maar voor me.
Beetje moe.quote:Hoe voel je je?
Geen tijd voor gehadquote:Onlangs goede boeken gelezen?
Nope.quote:Heb je Shrek 3 en Harry Potter 5 al gezien?
Ik heb vanaf vandaag een totaal nieuwe functie. Zie FCSC.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja, is het nog goed gekomen op je werk met je positie en dat gedoe van laatst?.
Volgens mij heb ik dat hele all your base gedoe helemaal gemist.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[img=578xnull]http://imgs.xkcd.com/comics/all_your_base.png[/img]
No problem.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus Christus. Ik hoop echt, écht dat iemand me neerschiet als ik ooit zo irritant word als die wijven bij Extreme Bruiden.
Goed plan, dan is er eindelijk een transformerfilm zoals het hoort. Met robots, geen mensenquote:Op donderdag 12 juli 2007 07:29 schreef Q. het volgende:
Sowieso, alle mensen. Dat is het makkelijkste.
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat hele all your base gedoe helemaal gemist.
Heeft er iemand een linkje?
Die van Elvisquote:
By all means.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:27 schreef mcDavid het volgende:
Ik ben echt zó'n meisjesnerd he! Zal ik een R&P topic openen?
je OP of de reacties van die kleine kleutertjes daarquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt die een slotje omdat het te kinderachtig is.
De OP.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
je OP of de reacties van die kleine kleutertjes daar
eN DAN ZEGGEN DAT HET EEN PIEM0L IS?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De OP.
Zal ik overigens naar Qmusic sms-en om dat geluid te raden?
Opeens heb je het, je wordt hoerquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb zó ontzettend geen zin om te werken, maar het geld zó ontzettend hard nodig.
Stuur ook een smsje naar 9596!quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb zó ontzettend geen zin om te werken, maar het geld zó ontzettend hard nodig.
Je bent zakelijk niet echt bedreven?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alsof dat me wat op zou leveren.
Als ik die 19.400 euro win, kom ik wel een keer langsquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alsof dat me wat op zou leveren.
Oi! Zo ben ik weer "normaal".quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:10 schreef Q. het volgende:
Hoi cerror.
Geblokkeerd, verwijderd, nummer gewist.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:27 schreef mcDavid het volgende:
Ik ben echt zó'n meisjesnerd he! Zal ik een R&P topic openen?
Och gut, is er op je hartje getrapt?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Geblokkeerd, verwijderd, nummer gewist. [afbeelding]
Bier. [afbeelding]
Joah. Meer mensen die trek in bier hebben? Ik ga het vieren!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Och gut, is er op je hartje getrapt?
Kan ik u helpen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:32 schreef Chowi het volgende:
HALLO!
Ik wil graag één HappyMeal™.quote:
59,50.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:01 schreef Q. het volgende:
Slechts tienmaal de nominale HappyMeal™-prijs.
Nee, dat was ik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:46 schreef Chowi het volgende:
Je hebt gewoon geen vrienden, David.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:46 schreef Chowi het volgende:
Je hebt gewoon geen vrienden, David.
Hahaha, kras-emo.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:50 schreef Q. het volgende:
Ik beledig mezelf al door te leven, Chowi.
Tof. Neuken?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:15 schreef Chowi het volgende:
Ik vind jullie echt kei snoezig. Allebei.
Nee.quote:
Oh okay!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:32 schreef Q. het volgende:
Hoi Chowi. Neuken?
Ik vind jou snoezig.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:15 schreef Chowi het volgende:
Ik vind jullie echt kei snoezig. Allebei.
Pas maar op. Straks word je verzwolgen door mijn snoezigheid.quote:
Hè verdulle.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:38 schreef Mokster het volgende:
Zó snoezig ben je nou ook weer niet.
Ik wéét het. Ik heb er laatst ook nog een gezoend in een dronken bui.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:49 schreef Mokster het volgende:
Belgen zijn tof.
Niet altijd. Maar in dit geval wel. Omdat ik me bij de snoezigheid van Siemen wel iets kon voorstellen. En toen ik ging googlen op de andere naam, ik me daar eveneens wel iets bij kon voorstellen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:49 schreef Chowi het volgende:
Werkt dat nou altijd zo, Moks?
"Die andere naam". Je kent Conor Oberst niet eens! Ik noem het barbaars.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niet altijd. Maar in dit geval wel. Omdat ik me bij de snoezigheid van Siemen wel iets kon voorstellen. En toen ik ging googlen op de andere naam, ik me daar eveneens wel iets bij kon voorstellen.
Nou zeg, wie kent Conor Oberst nou weer niet?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Die andere naam". Je kent Conor Oberst niet eens! Ik noem het barbaars.
En morgen geen toetje! We eten griesmeelpudding met slagroom. Dus. Ha!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:57 schreef Mokster het volgende:
Ok, ok. Ik ga wel weer zonder eten naar bed.
Oeps, ik heb gelekt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:35 schreef mcDavid het volgende:
Hoe weet jij dat ik gekrast heb?
7 July 7quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:50 schreef Chowi het volgende:
UrbanDictionary is tof!
1. Tramp
Any woman who will open her legs for anyone, except for me.
Most of them.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
7 July 7
The fiercest digit known to man.
7 is the fiercest digit because 7 8 9. Ha
Whehe, na vijf pils al dronken.quote:
Maar hij blijft doordrinkenquote:
Dat is waar. Restepc.quote:
"Appelsap"?quote:
Bestaat er iets anders dan?quote:
Whehe.quote:
Oh ja! En hamsters.quote:
Ik bel de dierenbescherming!quote:
Ik kan wel lezen hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:53 schreef mcDavid het volgende:
Let op het kleine verschil tussen de quote en de originele post!
Wellicht Chowi, die kan zoveel!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:06 schreef Pheno het volgende:
Kan iemand de tijd even vooruit zetten?
http://zoeken.fok.nl/quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Goddomme, ik heb laatst een smeerdingetje gekocht voor m'n huid wat 4 keer zo duur was als wat ik er normaal voor betaal, één keer gebruikt en nu kan ik het niet meer vinden.
Fuck, dat betekent dat ik een cadeautje moet kopen heh?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:41 schreef mcDavid het volgende:
Ohja, ik heb een afstudeerborrel. Vanavond.
HAD IK AL GEZEGD DAT IK ZONDAG JARIG BEN?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Fuck, dat betekent dat ik een cadeautje moet kopen heh?
Ja hey 1 cadeautje per week is wel genoeg hoor!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
HAD IK AL GEZEGD DAT IK ZONDAG JARIG BEN?
Ff rekenen hoor. Maandag moet ik 13,20 betalen voor een treinkaartje naar Amersfoort, terwijl het zondag nog gratis is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
HAD IK AL GEZEGD DAT IK ZONDAG JARIG BEN?
Alles! Behalve drie triangels tegelijk bespelen.quote:
Dat kan ik zelf niet, dus dat neem ik je niet kwalijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alles! Behalve drie triangels tegelijk bespelen.
Dat kan ik wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alles! Behalve drie triangels tegelijk bespelen.
Niet op de mijne, ben ik bangquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ff rekenen hoor. Maandag moet ik 13,20 betalen voor een treinkaartje naar Amersfoort, terwijl het zondag nog gratis is.
Drink ik dat eruit op een verjaardag?
Lotgenoot.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan ik zelf niet, dus dat neem ik je niet kwalijk.
Lootgenot.quote:
Genootlot.quote:
Beste c_cquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet op de mijne, ben ik bang.
Ik ken geen heteroseksuele mensen die die PI gebruiken. Wil je iets kwijt, Chowi?quote:
Je wéét hoe ik bijna van mijn stoel gleed bij het horen/zien van die Under Byen-zangeres.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken geen heteroseksuele mensen die die PI gebruiken. Wil je iets kwijt, Chowi?
Oh ja, dat had me al op moeten vallen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je wéét hoe ik bijna van mijn stoel gleed bij het horen/zien van die Under Byen-zangeres.
Bronquote:DEN HAAG - Ziektekostenverzekeraars werken aan plannen voor een polis waarbij een aantoonbaar ongezonde levensstijl wordt bestraft met een hoge maandpremie of eigen bijdragen. Dat bevestigen diverse maatschappijen.
''In de politiek en de maatschappij zijn de geesten helaas nog niet rijp voor zo'n polis. Maar als we op de huidige weg doorgaan, zal de wal het schip keren,'' zegt Mike Leers, voorzitter van de raad van bestuur van zorgverzekeraar CZ. Steeds meer mensen worden ziek doordat ze vet voedsel eten, veel drinken, roken en nauwelijks bewegen.
Het huidige wettelijke verbod op risicoselectie vormt een belemmering voor de invoering van een 'eigen schuld, dikke bult-polis'.
''Er moet wat gebeuren,'' vindt Leers. ''We dreigen aan onze welvaart ten onder te gaan. Welvaartsziekten als hartfalen, longemfyseem, obesitas en ook diabetes steken steeds meer de kop op. De kosten rijzen de pan uit. Er is meer zorgpersoneel nodig. Ik zou graag zien dat er eens serieus zou worden gesproken over een bestraffingssysteem.''
Struikelblok vormen nog de criteria voor een ongezonde levensstijl en de controlemogelijkheden van verzekeraars. Momenteel zoeken de maatschappijen het vooral in preventie, gekoppeld aan een beloningssysteem. In veel aanvullende verzekeringen zijn voorwaarden opgenomen die mensen in staat stellen om voor een appel en een ei een bewegingsprogramma te volgen of een cursus gezond eten. Daar wordt veel gebruik van gemaakt.
Agis overweegt een goedkopere 'niet-rokenpolis' op de markt te brengen en heeft al een goedkope vega-polis voor vegetariërs. ''Wij hebben die initiatieven ontwikkeld omdat nu eenmaal wetenschappelijk is bewezen dat belonen veel beter werkt dan straffen,'' aldus Maarten Boon, directeur van Agis.
Ruim anderhalf jaar geleden zette toenmalig minister van Volksgezondheid Hans Hoogervorst (VVD) de deur naar een 'eigen schuld, dikke bult-polis' open. Hij zei toen dat er 'niet zoiets bestaat als het recht op ongezond leven'.
Ik moest lachen.quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bron
We mogen niet meer aan het pils, Q..
Extra veel drinken, nu het nog kan!quote:
Een heuse anti-BeF polisquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bron
We mogen niet meer aan het pils, Q..
Zullen we een handtekeningenactie doen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Een heuse anti-BeF polis [afbeelding]
HA!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:44 schreef clumsy_clown het volgende:
IKHAATDEMENSHEIDIKHAARDEMENSHEIDIKHAATDEMENSHEIDIKHAATDEMENSHEID
*handtekentquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zullen we een handtekeningenactie doen?
Wat trek je je fok iets teveel aan....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:44 schreef clumsy_clown het volgende:
IKHAATDEMENSHEIDIKHAARDEMENSHEIDIKHAATDEMENSHEIDIKHAATDEMENSHEID
FOK! serieus nemen is not done.quote:
Lijkt me inderdaad niet echt goed voor lichaam en geest. Zeker niet met die trollacties die tig keer per dag per topic langskomen.quote:
Haha, je vergat een t.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:01 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Heeft m'n pa vandaag gekocht. Hij zei: "Ik heb nog nooit een nieuwe auto gekocht dus ik wilde er één."![]()
Zo'n enorm mooi ding.En hij rijd ook lekker (ik heb ook al gereden).
Ik ben niet bijgelovig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:25 schreef mcDavid het volgende:
Ik denk dat het door vrijdag de 13e komt, al die d's en t's ineens!
Wat zijn jouw ouders een pechvogels geweest.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik moet wel. Ik ben op een vrijdag de 13e geboren. [afbeelding]
Och. Ze hebben er iig geen pedo die 15-jarige meisjes zoent onder de trap aan over gehouden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat zijn jouw ouders een pechvogels geweest.
Ze was iets ouder.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och. Ze hebben er iig geen pedo die 15-jarige meisjes zoent onder de trap aan over gehouden.
Och, we hebben hier grotere leeftijdsverschillen meegemaakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:34 schreef Blight het volgende:
Iets.
Och ja. Het was februari en dat is nu eenmaal dé maand waarin men wel eens met jonge meisjes zoent.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Och, we hebben hier grotere leeftijdsverschillen meegemaakt.
En dé maand waarin ik jarig ben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Och ja. Het was februari en dat is nu eenmaal dé maand waarin men wel eens met jonge meisjes zoent.
Pwned.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och. Ze hebben er iig geen pedo die 15-jarige meisjes zoent onder de trap aan over gehouden.
HET WAS FEBRUARI.quote:
Op de 13de. Het is pas rot als je verjaardag in die maand op de 29ste is.quote:
Ik vind niet dat je het daarmee goedpraat!quote:
Idd. Ik vind dat hij ons allemaal op bier moet trakteren om het goed te maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je het daarmee goedpraat!
Prima dan wordt het 2 bier.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:24 schreef Blight het volgende:
Ja dág! Dan zoen ik haar liever nog een keer..
Hmm nu zit ik te twijfelen of ik die quote nou in het fotoboek van Paljas of van Dominique.90 moet gooien. Ik haal die 2 altijd door elkaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:24 schreef Blight het volgende:
Ja dág! Dan zoen ik haar liever nog een keer..
Ergens anders op trakteren mag ook!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Idd. Ik vind dat hij ons allemaal op bier moet trakteren om het goed te maken.
Ik wil het zelf ook wel doen hoor. De care-meter slaat er niet van op hol.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hmm zu zit ik te twijfelen of ik die quote nou in het fotoboek van Paljas of van Dominique.90 moet gooien. Ik haal die 2 altijd door elkaar.
Ik typte "zu"quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:44 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik wil het zelf ook wel doen hoor. De care-meter slaat er niet van op hol.
Mèh. Ik denk niet dat hij die heeft.quote:
Ík daarentegen wél. Ha.quote:
Zie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |