Waarschijnlijk net zo erg als Amanda, zo niet erger.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:47 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik dacht dat Nadia een net fatsoenlijk meisje zou zijn die het niveau in het huis weer een beetje op peil kon brengen, maar als ik dit allemaal zo lees is ze net zo asociaal en ordinair als de rest![]()
![]()
Hebben ze het licht gezien en idd Nadia een boete gegeven?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:47 schreef noekje het volgende:
Ach ja, Nadia krijgt een boete en het begrip van achter.
zo niet nog een stukje asocialerquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:47 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik dacht dat Nadia een net fatsoenlijk meisje zou zijn die het niveau in het huis weer een beetje op peil kon brengen, maar als ik dit allemaal zo lees is ze net zo asociaal en ordinair als de rest![]()
![]()
duwen magquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:37 schreef CoT het volgende:
Die eerste klap is een reactie op het wegduwen van Nadia door huub tegen de kast, terwijl Huub aan haar slip trekt
Nadia zei vanmorgen dat ze een boete krijgt en Huub ook. Dat zou zijn laatste zijn. Toen ging uiteraard de stream er even af.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hebben ze het licht gezien en idd Nadia een boete gegeven?
(ik kan zelf de streams niet aanhoren op dit moment)
hier ben ik het helemaal mee eens..quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is dan zeker jammer,maar Huub word het zo moeilijk gemaakt dat hij gaat knappen en zijn eigen gaat verliezen.Elk persoon daar heeft een grote mond over Huub zijn agressie maar zelf kunnen ze er ook aardig wat van.Weet zeker dat hun allang door het lint waren gegaan als ze zo moesten vechten als Lieke en Huub.
Mag ik een zakjequote:Op woensdag 11 juli 2007 11:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Nadia zei vanmorgen dat ze een boete krijgt en Huub ook. Dat zou zijn laatste zijn. Toen ging uiteraard de stream er even af.
Als Huub een boete krijgt is wat mij betreft een grens bereikt. Dan hoop ik echt dat Huub de eer aan zichzelf houdt en vertrekt. Lieke moet dan maar slim zijn en met hem mee gaan, want anders vliegt ze er toch uit. Als ze hem hier een boete voor gaan geven, na alles wat Jaap ongestraft bij vrouwen heeft kunnen flikken, dan kan hij maar één ding doen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Nadia zei vanmorgen dat ze een boete krijgt en Huub ook. Dat zou zijn laatste zijn. Toen ging uiteraard de stream er even af.
eens.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:51 schreef Anderkeertje het volgende:
Ik vind Lieke niet fake, Ik mag haar gewoon niet , ze zeurt mij een beetje te veel. Maar eerlijk is eerlijk, ze is idd de enige die het met woorden afkan Dat vind ik een pluspunt in haar..(in het begin ging ze nog voor iedereen staan zodat die niet weg kon maar dat is niet meer gelukkig),
Nee, ook dit is wederom geen bedreiging meer en valt ook niet in de categorie oproepen tot ...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:51 schreef noekje het volgende:
Amanda: die jongen krijgt een kogel door de kop als die naar buiten gaat. Ik heb vrienden en die maken hem echt af!
Maar voor de tv kijkers zijn er maar 2 bad guys, en dat zijn Huub & Lieke. En voor de redaktie zijn alleen de tv kijkers belangrijk... Vooral na gisteren is dat maar weer eens goed duidelijk geworden...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
Ongelooflijk. Het is alsof je naar een soap zit te kijken met bijna allemaal bad guys en maar 1 of 2 good guys.
Dit miljonairsprogramma heeft mij doen inzien dat Nederland voor een ontstellend groot gedeelte uit paupers bestaat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf het onvoorstelbaar vinden hoe de redactie 5 van die echt asociale types (Brian, Natasia, Dennis, Amanda en Nadia) bij elkaar heeft weten te vinden. Ongelooflijk. Het is alsof je naar een soap zit te kijken met bijna allemaal bad guys en maar 1 of 2 good guys.
Ik geloof er ook niets van, ook omdat nadat Dennix met dat verhaal kwam ze het bevestige, eerst had ze het erover dat huub haar daar gekrabt had, maar dan had huub toch moeten bukken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er waar van is dat Huub op Nadia's hiel heeft getrapt.... Aan de reactie van Nadia te zien geloof ik niet dat ie het heeft gedaan... Iemand?
Ook Amanda zegt net tegen Tilly dat Nadia een boete heeft gekregen. Huub noemt ze niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Huub een boete krijgt is wat mij betreft een grens bereikt. Dan hoop ik echt dat Huub de eer aan zichzelf houdt en vertrekt. Lieke moet dan maar slim zijn en met hem mee gaan, want anders vliegt ze er toch uit. Als ze hem hier een boete voor gaan geven, na alles wat Jaap ongestraft bij vrouwen heeft kunnen flikken, dan kan hij maar één ding doen.
Gelukkig weet nadia nooit wie er wel of niet een boete krijgt, dus ze hóópt waarschijnlijk dat Huub er ook een krijgt.
Hier ben ik het mee eens, maar ik heb alle hoop opgegeven op enige objectiviteit en onpartijdigheid bij de redactie/regie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Huub een boete krijgt is wat mij betreft een grens bereikt. Dan hoop ik echt dat Huub de eer aan zichzelf houdt en vertrekt. Lieke moet dan maar slim zijn en met hem mee gaan, want anders vliegt ze er toch uit. Als ze hem hier een boete voor gaan geven, na alles wat Jaap ongestraft bij vrouwen heeft kunnen flikken, dan kan hij maar één ding doen.
Gelukkig weet nadia nooit wie er wel of niet een boete krijgt, dus ze hóópt waarschijnlijk dat Huub er ook een krijgt.
Volgens haar heeft Huub zijn broek naar beneden getrokken tijdens de ruzie (?).quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:55 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda heeft ook een eigen versie van wat er gisteren gebeurde.
Ontluisterend inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:54 schreef avonne het volgende:
Dit miljonairsprogramma heeft mij doen inzien dat Nederland voor een ontstellend groot gedeelte uit paupers bestaat.
Amanda zou aangifte hebben gedaan van aanranding als Huub hetzelfde bij haar had gedaan als hij bij Nada deed.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:54 schreef kybe het volgende:
Wat zei Amanda net nou over aangifte doen?
Dit is duidelijk de weg die de redaktie in WILT slaan. Zowel Dennix en Nadia hebben al doodsbedreigingen geuit, beiden nadat de RTL-overname bekend was. Dat de redaktie hier geen actie tegen onderneemt zegt genoeg. Het is overigens wel vreemd dat dit soort bedreigingen niet in de tv uitzending te zien zijn, alleen maar op de streams. Dus blijkbaar is dit soort gedrag 'normaal' voor deze bewoners en niet aangestuurd door achter.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:54 schreef Ashrak het volgende:
Nee, ook dit is wederom geen bedreiging meer en valt ook niet in de categorie oproepen tot ...
Hier had Tien/DGK ook al veel eerder moeten ingrijpen. Dit gaat echt te ver.
En Tilly reageert niet? Ik dacht dat dat zo'n vriendin van Huub wasquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:51 schreef Meganog het volgende:
A over Huub: "Wil die jongen echt een kogel door zijn kop als hij naar buiten gaat?"
Dat zijn er eigen woorden, ze zegt ook dat Huub een boete krijgt en wel zijn laatste.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hebben ze het licht gezien en idd Nadia een boete gegeven?
(ik kan zelf de streams niet aanhoren op dit moment)
Ze had daar al een pleister zitten toen ze op de catwalk liep. Daarna is ze het zwembad ingegaan wat het wondje week maakt. Dan hoeft ze zich maar ergens tegenaan te stoten en het wondje ligt open.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niets van, ook omdat nadat Dennix met dat verhaal kwam ze het bevestige, eerst had ze het erover dat huub haar daar gekrabt had, maar dan had huub toch moeten bukken.
Hoe kom je daar bij dan? Denk je dat Huub zoveel stemmen krijgt door de streamers? Echt niet. Er kijken een half miljoen mensen naar de tv. Daarvan gaat een bepaald percentage stemmen, dat echt vele malen hoger ligt dan het te verwaarlozen aantal fanatieke streamers.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar voor de tv kijkers zijn er maar 2 bad guys, en dat zijn Huub & Lieke. En voor de redaktie zijn alleen de tv kijkers belangrijk... Vooral na gisteren is dat maar weer eens goed duidelijk geworden...
Tuurlijk,dan weet ik ook nog wel een aantal reden om tegen Amanda aangifte te doen,pump,haarborstel,jurk van iemand afrukken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda zou aangifte hebben gedaan van aanranding als Huub hetzelfde bij haar had gedaan als hij bij Nada deed.![]()
Ja precies, daar erger ik me dus ook groen en geel aan. Ik vind het opeens niet meer zo erg dat ik volgende week op vakantie ga voor twee weken en daarna wegens verhuizing een maand geen internet mee rheb....quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Tilly reageert niet? Ik dacht dat dat zo'n vriendin van Huub was
en dat een schoonmaakster iets uit Huubs jaszak haalt en aan Dennis geeft, draagt ook niet bij aan dat idee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:55 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens, maar ik heb alle hoop opgegeven op enige objectiviteit en onpartijdigheid bij de redactie/regie.
ja, ja... volgens Natasja die onderwijl nog even een slagaderlijke bloeding van Nada heeft gestelpt.....quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:28 schreef Meganog het volgende:
Huub heeft Brian geslagen, een beveiliger geslagen, Dennis geslagen. Allemaal tijdens de streamlock.
En zelfs dat maak je haar niet duidelijk. Dat snapt ze gewoon niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:54 schreef Meganog het volgende:
Amanda zegt dat Lieke voor haar totaal oninteressant is.
Maar ze praat wel de hele dag over haar.
klopt "neuk me dan, kom maar"quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:56 schreef Meganog het volgende:
[..]
Volgens haar heeft Huub zijn broek naar beneden getrokken tijdens de ruzie (?).
(Avonne, wat is dat met jou avatar? Het duurt een eeuwigheid voor die op mijn scherm staat en soms komt ie helemaal niet door.)quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit miljonairsprogramma heeft mij doen inzien dat Nederland voor een ontstellend groot gedeelte uit paupers bestaat.
Er werd gisteren vlak na de streamlock gezegd dat de hele ruzie niet op TV zal zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dit is duidelijk de weg die de redaktie in WILT slaan. Zowel Dennix en Nadia hebben al doodsbedreigingen geuit, beiden nadat de RTL-overname bekend was. Dat de redaktie hier geen actie tegen onderneemt zegt genoeg. Het is overigens wel vreemd dat dit soort bedreigingen niet in de tv uitzending te zien zijn, alleen maar op de streams. Dus blijkbaar is dit soort gedrag 'normaal' voor deze bewoners en niet aangestuurd door achter.
ader bloedingquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:00 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, ja... volgens Natasja die onderwijl nog even een slagaderlijke bloeding van Nada heeft gestelpt.....
Dat mens is zo verknipt als het maar wezen kan...... wat kan die liegen zeg.. ongeloveloos
Ja, dat klopt wel ja. Nadia wilde toch met hem gaan neuken om zijn relatie met Lieke kapot te maken. Daarop reageerde hij door zijn broek naar beneden te trekken en te zeggen: "Kom dan, dan doen we het nu al". Nadia keek opeens niet zo stoer meer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:56 schreef Meganog het volgende:
[..]
Volgens haar heeft Huub zijn broek naar beneden getrokken tijdens de ruzie (?).
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:01 schreef Ashrak het volgende:
Ik ga het voor gezien houden.
De partijdigheid van DGK begint nu echt verschrikkelijke vormen aan te nemen. Zelfs zo erg dat ik de streams al niet meer aanzet, omdat je zelf alle scripts en varianten wel kunt uitschrijven.
De huishouding heeft opdracht en is gewoon voor BAN en alle nieuwelingen moeten zich verplicht aansluiten bij BAN of gewoon tegen Huub zijn. Nou das lekker makkelijk vechten in de villa. Het is niet 6-2, maar 9-2 zo onderhand.
Niemand, hoe sterk of intelligent kan dit volhouden. Huub heeft de show voor mij gemaakt en zal het blijven doen, maar iedereen heeft een grens en de grens heeft hij nu bereikt en daar is hij zelfs overheen gegaan. De grens had hij al bereikt toen Sylvia er nog in zat, maar nu is het met alle beste wil van de wereld bijna onhoudbaar. Met dank aan Tien.
We kunnen blijven hopen dat Tien zich wat partijdiger en objectiever op gaat stellen. Het zal alleen ijdele hoop zijn ben ik bang.
Huub zal zich niet willen overgeven aan de partijdigheid, maar als hij de eer aan zichzelf wil houden heb ik daar echt respect voor.
Dan kunnen ze van deze ochtend ook al niets gebruiken voor de uitzending, er word over niets anders gepraat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Er werd gisteren vlak na de streamlock gezegd dat de hele ruzie niet op TV zal zijn.
geen idee, geen last vanquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
(Avonne, wat is dat met jou avatar? Het duurt een eeuwigheid voor die op mijn scherm staat en soms komt ie helemaal niet door.)
Kop koffie niet te vergeten...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:59 schreef kybe het volgende:
[..]
Tuurlijk,dan weet ik ook nog wel een aantal reden om tegen Amanda aangifte te doen,pump,haarborstel,jurk van iemand afrukken.
Precies het aantal betaalde streamers ligt onder de 7000quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij dan? Denk je dat Huub zoveel stemmen krijgt door de streamers? Echt niet. Er kijken een half miljoen mensen naar de tv. Daarvan gaat een bepaald percentage stemmen, dat echt vele malen hoger ligt dan het te verwaarlozen aantal fanatieke streamers.
Sharon vond een jasje van Huub en begon de zakken te doorzoeken en vond zo 'toevallig' het horloge van Dennis.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:03 schreef farceman het volgende:
Lees ik nu dat een van de poetsers weer eens tegen Huub werkt en hetd oor Huub gejatte horloge terug heeft gegeven aan Nix?
Snap er echt niks meer van zo hoor,
Och, ze halen er gewoon een paar seconden uit, combineren het met andere fragmenten en zo wordt vanzelf wel weer een uitzending gevuld dus niets van de werkelijkheid weergeeft...quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:04 schreef blomst het volgende:
Dan kunnen ze van deze ochtend ook al niets gebruiken voor de uitzending, er word over niets anders gepraat.
Febo set-up.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:03 schreef farceman het volgende:
Lees ik nu dat een van de poetsers weer eens tegen Huub werkt en hetd oor Huub gejatte horloge terug heeft gegeven aan Nix?
Snap er echt niks meer van zo hoor,
Dan krijgt dus niemand een boete.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Er werd gisteren vlak na de streamlock gezegd dat de hele ruzie niet op TV zal zijn.
Hoe weet je dat? Bron?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:05 schreef farceman het volgende:
[..]
Precies het aantal betaalde streamers ligt onder de 7000
Waar haal je die cijfers vandaan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:05 schreef farceman het volgende:
Als ik Natasia was zou ik me veel meer zorgen maken. En Brian ook.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:06 schreef RSie het volgende:
mocht ik Huub zijn dan was ik na dit hele DGK avontuur subiet naar het buitenland vertrokken voor minimaal een half jaar totdat iedereen DGK alweer vergeten is.
Het programma sterft langzamerhand uit zo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan kunnen ze van deze ochtend ook al niets gebruiken voor de uitzending, er word over niets anders gepraat.
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik Natasia was zou ik me veel meer zorgen maken. En Brian ook.
vergeet niet dat er ook nog een flink aantal mensen zijn (waaronder ikzelf) die het programma wel zeer actief volgen maar het gewoon vertikken om te betalen voor streams of zoals bij mij het geval is, dat mijn PC aan een thuisnetwerk hangt die aan alle kanten beveiligd is waardoor ik op het moment geeneens streams kan ontvangen al zou ik willen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:05 schreef farceman het volgende:
[..]
Dennix durft niets alleen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:12 schreef schatje het volgende:
Dennis zal Huub wel niet alleen confronteren over dat horloge.
Met Palma ook wel met iedereen wel als hij zelf maar niet het voortouw hoeft te nemen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:15 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Alleen met ze brother Jaaapiooo.
Erg zielig dat ie dat doet, begrijpen ze nu echt niet dat dit gewoon een stap te ver is bij de redactie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:12 schreef farceman het volgende:
De praat die hieronder staat zou door de redactie nu eens echt verboden moeten worden.
Ze weten niet dat er gekken zijn die dit nl. als een oproep zouden kunnen zien.
Als er ooit iets met Huub zou gebeuren is de redactie door het toestaan van deze uitspraken echt 100% verantwoordelijk:
:en weer een doodsbedreiging van Dennix richting Huub
Dennix:"het aantal mensen die huub nu willen pakken buiten het huis".....zegt Dennix...het is gewoon een oproep van dennix aan mensen
Ah, dan zet ik de streams weer even aan. Thanks.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:14 schreef blomst het volgende:
Daar hebben we andries weer.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:14 schreef blomst het volgende:
Daar hebben we andries weer.
Huub is een week 'vrij' geweest en heeft toen vanalles meegekregen. Bij zijn terugkomst in de kooi zei hij al dat Natasia na de kooi echt meteen naar buitenland moet, omdat het anders niet goedkomt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:12 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Blijkbaar is het in bepaalde culturen veel normaler om geweld te gebruiken in dit soort situatie's. Feitelijk komt hun verhaal er steeds op neer dat je in de multiculturele samenleving rekening met elkaar moet houden en als je dat niet doet je voor je leven moet vrezen. Ze kennen persoonlijk mensen die deze 'hardcore racist' om willen leggen.
En dat komt dan van mensen die zeggen dat ze een stabiele factor in de kooi zijn en dat ze in tegenstelling tot Huub alles zo goed kunnen relativeren.
Andries 1 - 0quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:17 schreef kybe het volgende:
Andries tegen Natasia:waar is Nadia voor interview?
Natasia:die is nog even bezig met haar gezicht en haar haartjes.
Andries:Ja,die is altijd bezig met haar gezicht en haartjes.
Blijkbaar niet, want anders hadden ze tig bedreigingen en oproepen geleden al een keer ingegrepen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
Erg zielig dat ie dat doet, begrijpen ze nu echt niet dat dit gewoon een stap te ver is bij de redactie.
Daar kwam Huub idd mee........ maar ik vraag me af of dat echt zo is, de tv-kijkers merken het vanzelf wel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat zal wel niet. Het moet niet al te kritisch in de Party.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:20 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij dit bij het interview doorzet,ik hoop van wel.
Aftrekken valt geloof ik niet meer onder sex in de kooi, denk aan Nenaquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:
Volgens de Party heeft Nada gezegd: Geen sex zonder gevoel.
Jaap: Maar ze heeft wel sex met nix terwijl ze niks voor hem voelt.
Daar begrijp ik ook helemaal niets van.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:29 schreef scanman01 het volgende:
En wéér blijft Huub aardig doen tegen Amanda. Die jongen is blind als het om amanda gaat volgens mij.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:28 schreef beequeen het volgende:
Weet iemand of dit de nieuwe Party is?
Ow ja, net als beffen, stom van mij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Aftrekken valt geloof ik niet meer onder sex in de kooi, denk aan Nena
"I did not have sexual relations with that woman"quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ow ja, net als beffen, stom van mij.![]()
Moooooooooi, die ga ik even halen dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |