abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:47:51 #201
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51355304
Als iets gevangen heren?
Go hard or go home
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:48:29 #203
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51355333
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:47 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik dacht dat Nadia een net fatsoenlijk meisje zou zijn die het niveau in het huis weer een beetje op peil kon brengen, maar als ik dit allemaal zo lees is ze net zo asociaal en ordinair als de rest
Waarschijnlijk net zo erg als Amanda, zo niet erger.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:49:10 #204
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51355353
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:47 schreef noekje het volgende:
Ach ja, Nadia krijgt een boete en het begrip van achter.
Hebben ze het licht gezien en idd Nadia een boete gegeven?
(ik kan zelf de streams niet aanhoren op dit moment)
pi_51355359
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:47 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik dacht dat Nadia een net fatsoenlijk meisje zou zijn die het niveau in het huis weer een beetje op peil kon brengen, maar als ik dit allemaal zo lees is ze net zo asociaal en ordinair als de rest
zo niet nog een stukje asocialer
pi_51355378
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:37 schreef CoT het volgende:
Die eerste klap is een reactie op het wegduwen van Nadia door huub tegen de kast, terwijl Huub aan haar slip trekt
duwen mag
aan kleren trekken ook
slaan niet
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_51355383
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nadia zei vanmorgen dat ze een boete krijgt en Huub ook. Dat zou zijn laatste zijn. Toen ging uiteraard de stream er even af.
Go hard or go home
pi_51355429
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:39 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dat is dan zeker jammer,maar Huub word het zo moeilijk gemaakt dat hij gaat knappen en zijn eigen gaat verliezen.Elk persoon daar heeft een grote mond over Huub zijn agressie maar zelf kunnen ze er ook aardig wat van.Weet zeker dat hun allang door het lint waren gegaan als ze zo moesten vechten als Lieke en Huub.
hier ben ik het helemaal mee eens..

Daarom vind ik het ook zo slecht dat die psycholoog Jaap nog niet geweest is.... ik heb hem 2 weken geleden al over hem horen praten.
Huub heeft zelf door, dat hij zijn eigen aan het verliezen is (zijn eigen woorden gisteravond).... dan moeten ze "achteren" voor de opvang zorgen.....
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:51:19 #209
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51355439
Ik blijf het onvoorstelbaar vinden hoe de redactie 5 van die echt asociale types (Brian, Natasia, Dennis, Amanda en Nadia) bij elkaar heeft weten te vinden. Ongelooflijk. Het is alsof je naar een soap zit te kijken met bijna allemaal bad guys en maar 1 of 2 good guys.
pi_51355447
A over Huub: "Wil die jongen echt een kogel door zijn kop als hij naar buiten gaat?"
pi_51355448
Amanda: die jongen krijgt een kogel door de kop als die naar buiten gaat. Ik heb vrienden en die maken hem echt af!
Go hard or go home
pi_51355449
Ik vind Lieke niet fake, Ik mag haar gewoon niet , ze zeurt mij een beetje te veel. Maar eerlijk is eerlijk, ze is idd de enige die het met woorden afkan Dat vind ik een pluspunt in haar..(in het begin ging ze nog voor iedereen staan zodat die niet weg kon maar dat is niet meer gelukkig),
pi_51355474
Tilly: als die mij in de zaak komt dan schrikt die zich wild. Ik heb alle culturen in mijn zaak werken.
Go hard or go home
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:53:00 #214
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_51355500
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:49 schreef noekje het volgende:

[..]

Nadia zei vanmorgen dat ze een boete krijgt en Huub ook. Dat zou zijn laatste zijn. Toen ging uiteraard de stream er even af.
Mag ik een zakje
Snap helemaal niets meer van Tien/DGK.

Zo moeten mensen stoppen erover te praten.
Zo wordt het aan iedereen verteld die het maar horen wil ... met voornamelijk eigen versies
Zo wordt de stream weer weggedraaid.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:53:25 #215
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51355515
Amanda heeft natuurlijk nooit wat dedaan kwa fysiek geweld.
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:53:26 #216
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51355517
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:49 schreef noekje het volgende:

[..]

Als Huub een boete krijgt is wat mij betreft een grens bereikt. Dan hoop ik echt dat Huub de eer aan zichzelf houdt en vertrekt. Lieke moet dan maar slim zijn en met hem mee gaan, want anders vliegt ze er toch uit. Als ze hem hier een boete voor gaan geven, na alles wat Jaap ongestraft bij vrouwen heeft kunnen flikken, dan kan hij maar één ding doen.
Gelukkig weet nadia nooit wie er wel of niet een boete krijgt, dus ze hóópt waarschijnlijk dat Huub er ook een krijgt.
pi_51355521
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:51 schreef Anderkeertje het volgende:
Ik vind Lieke niet fake, Ik mag haar gewoon niet , ze zeurt mij een beetje te veel. Maar eerlijk is eerlijk, ze is idd de enige die het met woorden afkan Dat vind ik een pluspunt in haar..(in het begin ging ze nog voor iedereen staan zodat die niet weg kon maar dat is niet meer gelukkig),
eens.
Van alle dames heeft ze verreweg het meest verstand en zelfbeheersing. Het zou geen grote vriendin van me zijn denk ik maar ik begin haar in het spel wel steeds meer als een van de beste spelers te zien. Samen met Huub uiteraard.
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:54:15 #218
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_51355540
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:51 schreef noekje het volgende:
Amanda: die jongen krijgt een kogel door de kop als die naar buiten gaat. Ik heb vrienden en die maken hem echt af!
Nee, ook dit is wederom geen bedreiging meer en valt ook niet in de categorie oproepen tot ...
Hier had Tien/DGK ook al veel eerder moeten ingrijpen. Dit gaat echt te ver.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_51355545
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
Ongelooflijk. Het is alsof je naar een soap zit te kijken met bijna allemaal bad guys en maar 1 of 2 good guys.
Maar voor de tv kijkers zijn er maar 2 bad guys, en dat zijn Huub & Lieke. En voor de redaktie zijn alleen de tv kijkers belangrijk... Vooral na gisteren is dat maar weer eens goed duidelijk geworden...
pi_51355551
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf het onvoorstelbaar vinden hoe de redactie 5 van die echt asociale types (Brian, Natasia, Dennis, Amanda en Nadia) bij elkaar heeft weten te vinden. Ongelooflijk. Het is alsof je naar een soap zit te kijken met bijna allemaal bad guys en maar 1 of 2 good guys.
Dit miljonairsprogramma heeft mij doen inzien dat Nederland voor een ontstellend groot gedeelte uit paupers bestaat.
pi_51355553
Wat zei Amanda net nou over aangifte doen?
pi_51355555
Amanda zegt dat Lieke voor haar totaal oninteressant is.

Maar ze praat wel de hele dag over haar.
pi_51355561
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:32 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat er waar van is dat Huub op Nadia's hiel heeft getrapt.... Aan de reactie van Nadia te zien geloof ik niet dat ie het heeft gedaan... Iemand?
Ik geloof er ook niets van, ook omdat nadat Dennix met dat verhaal kwam ze het bevestige, eerst had ze het erover dat huub haar daar gekrabt had, maar dan had huub toch moeten bukken.
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 11:55:26 #224
137949 Disana
pi_51355573
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als Huub een boete krijgt is wat mij betreft een grens bereikt. Dan hoop ik echt dat Huub de eer aan zichzelf houdt en vertrekt. Lieke moet dan maar slim zijn en met hem mee gaan, want anders vliegt ze er toch uit. Als ze hem hier een boete voor gaan geven, na alles wat Jaap ongestraft bij vrouwen heeft kunnen flikken, dan kan hij maar één ding doen.
Gelukkig weet nadia nooit wie er wel of niet een boete krijgt, dus ze hóópt waarschijnlijk dat Huub er ook een krijgt.
Ook Amanda zegt net tegen Tilly dat Nadia een boete heeft gekregen. Huub noemt ze niet.
pi_51355574

Amanda heeft ook een eigen versie van wat er gisteren gebeurde.
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:55:31 #226
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_51355576
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens, maar ik heb alle hoop opgegeven op enige objectiviteit en onpartijdigheid bij de redactie/regie.
pi_51355592
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:55 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda heeft ook een eigen versie van wat er gisteren gebeurde.
Volgens haar heeft Huub zijn broek naar beneden getrokken tijdens de ruzie (?).
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:56:30 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51355601
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:54 schreef avonne het volgende:

Dit miljonairsprogramma heeft mij doen inzien dat Nederland voor een ontstellend groot gedeelte uit paupers bestaat.
Ontluisterend inderdaad.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 11:56:57 #229
135305 beequeen
Lost.
pi_51355617
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:54 schreef kybe het volgende:
Wat zei Amanda net nou over aangifte doen?
Amanda zou aangifte hebben gedaan van aanranding als Huub hetzelfde bij haar had gedaan als hij bij Nada deed.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51355628
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:54 schreef Ashrak het volgende:
Nee, ook dit is wederom geen bedreiging meer en valt ook niet in de categorie oproepen tot ...
Hier had Tien/DGK ook al veel eerder moeten ingrijpen. Dit gaat echt te ver.
Dit is duidelijk de weg die de redaktie in WILT slaan. Zowel Dennix en Nadia hebben al doodsbedreigingen geuit, beiden nadat de RTL-overname bekend was. Dat de redaktie hier geen actie tegen onderneemt zegt genoeg. Het is overigens wel vreemd dat dit soort bedreigingen niet in de tv uitzending te zien zijn, alleen maar op de streams. Dus blijkbaar is dit soort gedrag 'normaal' voor deze bewoners en niet aangestuurd door achter.
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:57:43 #231
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51355641
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:51 schreef Meganog het volgende:
A over Huub: "Wil die jongen echt een kogel door zijn kop als hij naar buiten gaat?"
En Tilly reageert niet? Ik dacht dat dat zo'n vriendin van Huub was
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:58:28 #232
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51355665
Dat boetesysteem sucks... fysiek geweld is gewoon exit.....
Op woensdag 11 juli 2007 11:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat zijn er eigen woorden, ze zegt ook dat Huub een boete krijgt en wel zijn laatste.
"Achter" heeft nog niets het huis ingstuurd
pi_51355705
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:54 schreef blomst het volgende:

[..]

Ik geloof er ook niets van, ook omdat nadat Dennix met dat verhaal kwam ze het bevestige, eerst had ze het erover dat huub haar daar gekrabt had, maar dan had huub toch moeten bukken.
Ze had daar al een pleister zitten toen ze op de catwalk liep. Daarna is ze het zwembad ingegaan wat het wondje week maakt. Dan hoeft ze zich maar ergens tegenaan te stoten en het wondje ligt open.
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:59:34 #235
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51355708
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:54 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Maar voor de tv kijkers zijn er maar 2 bad guys, en dat zijn Huub & Lieke. En voor de redaktie zijn alleen de tv kijkers belangrijk... Vooral na gisteren is dat maar weer eens goed duidelijk geworden...
Hoe kom je daar bij dan? Denk je dat Huub zoveel stemmen krijgt door de streamers? Echt niet. Er kijken een half miljoen mensen naar de tv. Daarvan gaat een bepaald percentage stemmen, dat echt vele malen hoger ligt dan het te verwaarlozen aantal fanatieke streamers.
pi_51355719
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Amanda zou aangifte hebben gedaan van aanranding als Huub hetzelfde bij haar had gedaan als hij bij Nada deed.
Tuurlijk,dan weet ik ook nog wel een aantal reden om tegen Amanda aangifte te doen,pump,haarborstel,jurk van iemand afrukken.
pi_51355722
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:57 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En Tilly reageert niet? Ik dacht dat dat zo'n vriendin van Huub was
Ja precies, daar erger ik me dus ook groen en geel aan. Ik vind het opeens niet meer zo erg dat ik volgende week op vakantie ga voor twee weken en daarna wegens verhuizing een maand geen internet mee rheb....
Het is vechten tegen de bierkaai voor H en L. Iets wat ze wel door willen zetten maar niet zullen winnen als achter blijft heulen met het klootjesvolk.
pi_51355744
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:55 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens, maar ik heb alle hoop opgegeven op enige objectiviteit en onpartijdigheid bij de redactie/regie.
en dat een schoonmaakster iets uit Huubs jaszak haalt en aan Dennis geeft, draagt ook niet bij aan dat idee.

(ongeacht of het van Dennis is of niet, het is gewoon ráár)
pi_51355749
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:28 schreef Meganog het volgende:
Huub heeft Brian geslagen, een beveiliger geslagen, Dennis geslagen. Allemaal tijdens de streamlock.
ja, ja... volgens Natasja die onderwijl nog even een slagaderlijke bloeding van Nada heeft gestelpt.....

Dat mens is zo verknipt als het maar wezen kan...... wat kan die liegen zeg.. ongeloveloos
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:01:13 #240
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51355763
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:54 schreef Meganog het volgende:
Amanda zegt dat Lieke voor haar totaal oninteressant is.

Maar ze praat wel de hele dag over haar.
En zelfs dat maak je haar niet duidelijk. Dat snapt ze gewoon niet.
pi_51355770
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:56 schreef Meganog het volgende:

[..]

klopt "neuk me dan, kom maar"
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:01:24 #242
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_51355772
Ik ga het voor gezien houden.

De partijdigheid van DGK begint nu echt verschrikkelijke vormen aan te nemen. Zelfs zo erg dat ik de streams al niet meer aanzet, omdat je zelf alle scripts en varianten wel kunt uitschrijven.

De huishouding heeft opdracht en is gewoon voor BAN en alle nieuwelingen moeten zich verplicht aansluiten bij BAN of gewoon tegen Huub zijn. Nou das lekker makkelijk vechten in de villa. Het is niet 6-2, maar 9-2 zo onderhand.

Niemand, hoe sterk of intelligent kan dit volhouden. Huub heeft de show voor mij gemaakt en zal het blijven doen, maar iedereen heeft een grens en de grens heeft hij nu bereikt en daar is hij zelfs overheen gegaan. De grens had hij al bereikt toen Sylvia er nog in zat, maar nu is het met alle beste wil van de wereld bijna onhoudbaar. Met dank aan Tien.

We kunnen blijven hopen dat Tien zich wat partijdiger en objectiever op gaat stellen. Het zal alleen ijdele hoop zijn ben ik bang.
Huub zal zich niet willen overgeven aan de partijdigheid, maar als hij de eer aan zichzelf wil houden heb ik daar echt respect voor.
pi_51355776
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:54 schreef avonne het volgende:

[..]

(Avonne, wat is dat met jou avatar? Het duurt een eeuwigheid voor die op mijn scherm staat en soms komt ie helemaal niet door.)
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_51355803
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:57 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Dit is duidelijk de weg die de redaktie in WILT slaan. Zowel Dennix en Nadia hebben al doodsbedreigingen geuit, beiden nadat de RTL-overname bekend was. Dat de redaktie hier geen actie tegen onderneemt zegt genoeg. Het is overigens wel vreemd dat dit soort bedreigingen niet in de tv uitzending te zien zijn, alleen maar op de streams. Dus blijkbaar is dit soort gedrag 'normaal' voor deze bewoners en niet aangestuurd door achter.
Er werd gisteren vlak na de streamlock gezegd dat de hele ruzie niet op TV zal zijn.
pi_51355817
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:00 schreef Desii het volgende:

[..]

ja, ja... volgens Natasja die onderwijl nog even een slagaderlijke bloeding van Nada heeft gestelpt.....

Dat mens is zo verknipt als het maar wezen kan...... wat kan die liegen zeg.. ongeloveloos
ader bloeding
Maar ook een adelijke bloeding heeft een druk verband nodig en een pleister helpt dan niet.
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:03:05 #246
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51355820
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:56 schreef Meganog het volgende:

[..]

Ja, dat klopt wel ja. Nadia wilde toch met hem gaan neuken om zijn relatie met Lieke kapot te maken. Daarop reageerde hij door zijn broek naar beneden te trekken en te zeggen: "Kom dan, dan doen we het nu al". Nadia keek opeens niet zo stoer meer.
pi_51355828
van nowlive:

Nadia, Brian en Natasia hebben een onderonsje op de vroege morgen."Hoe gaat het nu met je", vraagt Brian aan Nadia."Goed hoor, Lieke en Huub hebben de hele nacht plannen liggen maken."Heb je Lieke al gevraagd”, vraagt Natasia. “Nee, die lol gun ik ze niet, zegt Nadia. “Wat is er dan”, vraagt Brian. “Ze hebben al de sportspullen van Nadia verstopt, ze heeft nu sportkleding van mij aan”, zegt Natasia. “Wat hebben ze achter gezegd”, vraagt Brian. “Dit was voor Huub de laatste waarschuwing, anders kan die gaan, we moeten de komende 5 dagen elkaar mijden, voor mij is er een boete, ik weet nog niet hoeveel”, zegt Nadia. “Hij krijgt het moeilijk buiten, hij moet echt oppassen”, zegt Natasia. We hebben een racist een aanrander in huis”, zegt Brian.
pi_51355831
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:01 schreef Ashrak het volgende:
Ik ga het voor gezien houden.

De partijdigheid van DGK begint nu echt verschrikkelijke vormen aan te nemen. Zelfs zo erg dat ik de streams al niet meer aanzet, omdat je zelf alle scripts en varianten wel kunt uitschrijven.

De huishouding heeft opdracht en is gewoon voor BAN en alle nieuwelingen moeten zich verplicht aansluiten bij BAN of gewoon tegen Huub zijn. Nou das lekker makkelijk vechten in de villa. Het is niet 6-2, maar 9-2 zo onderhand.

Niemand, hoe sterk of intelligent kan dit volhouden. Huub heeft de show voor mij gemaakt en zal het blijven doen, maar iedereen heeft een grens en de grens heeft hij nu bereikt en daar is hij zelfs overheen gegaan. De grens had hij al bereikt toen Sylvia er nog in zat, maar nu is het met alle beste wil van de wereld bijna onhoudbaar. Met dank aan Tien.

We kunnen blijven hopen dat Tien zich wat partijdiger en objectiever op gaat stellen. Het zal alleen ijdele hoop zijn ben ik bang.
Huub zal zich niet willen overgeven aan de partijdigheid, maar als hij de eer aan zichzelf wil houden heb ik daar echt respect voor.
pi_51355840
Lees ik nu dat een van de poetsers weer eens tegen Huub werkt en hetd oor Huub gejatte horloge terug heeft gegeven aan Nix?

Snap er echt niks meer van zo hoor,
pi_51355862
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:02 schreef avonne het volgende:

[..]

Er werd gisteren vlak na de streamlock gezegd dat de hele ruzie niet op TV zal zijn.
Dan kunnen ze van deze ochtend ook al niets gebruiken voor de uitzending, er word over niets anders gepraat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')