Dat vind ik geen probleem. Waar ik wel veel moeite mee had was het trekken aan Nadia's slipje. Verder natuurlijk dat Huub doordraait als ie teveel op heeft. Gelukkig zag hij dat later ook in.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:20 schreef CoT het volgende:
[..]
Hij deed het ook verbaal, begon weer te schelden
Marokkaanse hoer etc
maar zolang hij niet slaat hoort er geen boete te volgen. voor het kleren trekken was er ook geen boete voor Jaap.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:23 schreef CoT het volgende:
Huub werd gister ook tegen gehouden door Dennis, anders had die echt wel geslagen
Hopelijk gaat de FEBO nog raar opkijken, want volgens mij ben ik niet de enige die de sturig en partijdigheid van de buren absoluut niet weet te waarderen. Ik stop met kijken. FEBO bedanktquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:22 schreef schatje het volgende:
De Febo lachen in hun vuistje omdat veel mensen nu gaan sms-en voor Huub en Lieke.
Zei John de Mol ook niet in dat interview met de Telegraaf dat de favoriet altijd zwaarder wordt gestraft?
Waar ligt de grens dan? Mag Nadia ongevraagd haar tong in Huub's mond duwen en zo te proberen een breuk tussen Lieke en Huub te 'bewerkstelligen'? Ik vond Huub's reactie meer dan logisch. Ze zat hem echt uit te dagen en tegen iedereen te verkondigen dat ze die avond met hem ging neuken. Huub reageerde toen met 'kom op dan, dan gaan we nu neuken' en hij trok daarbij een beetje aan haar slipje ja. Zeer logische reactie op de provocaties van Nadia, wat mij betreft. Huub zat alleen nog maar aan een kledingstuk. Nadia duwde een tong in zijn mond om een relatie kapot te maken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:19 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Zolang hij niet geslagen etc heeft zou het idd niet terecht zijn als hij wel een boete zou krijgen. Nadia daarintegen sloeg duidelijk. Maar toen hier Jaap de kleren van Lieke aftrok was iedereen hier het erover eens dat het vrouwonvriendelijk was etc, waarom mag Huub dan wel het slipje van een vrouw uittrekken? omdat ze het "geweldige"plan had Huub te neuken? Of het "geweldige"plan om hem te zoenen?. Had hij verbaal ook af kunnen doen.
Sorry hoor, maar dan zit er toch ook een steekje aan je los. Vakantie nemen om in zo'n snelkookpan als poetsmiep te gaan werkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:24 schreef blomst het volgende:
HHH heeft vakantie genomen om in de kooi te werken![]()
Het is bijna van begin tot einde gelogen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:26 schreef blomst het volgende:
Natasja heeft echt een eigen verhaal he.
Ja, hij had te weinig gegeten en teveel gedronkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat vind ik geen probleem. Waar ik wel veel moeite mee had was het trekken aan Nadia's slipje. Verder natuurlijk dat Huub doordraait als ie teveel op heeft. Gelukkig zag hij dat later ook in.
Als iedereen elkaars acties of handelingen zou begrijpen, dan zou er geen reet aan zijn op deze planeetquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dan zit er toch ook een steekje aan je los. Vakantie nemen om in zo'n snelkookpan als poetsmiep te gaan werken.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:28 schreef blomst het volgende:
Natasja heeft de ader van Nadia haar hiel dicht geknepen, het word steeds erger.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar ligt de grens dan? Mag Nadia ongevraagd haar tong in Huub's mond duwen en zo te proberen een breuk tussen Lieke en Huub te 'bewerkstelligen'? Ik vond Huub's reactie meer dan logisch. Ze zat hem echt uit te dagen en tegen iedereen te verkondigen dat ze die avond met hem ging neuken. Huub reageerde toen met 'kom op dan, dan gaan we nu neuken' en hij trok daarbij een beetje aan haar slipje ja. Zeer logische reactie op de provocaties van Nadia, wat mij betreft. Huub zat alleen nog maar aan een kledingstuk. Nadia duwde een tong in zijn mond om een relatie kapot te maken.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:28 schreef blomst het volgende:
Natasja heeft de ader van Nadia haar hiel dicht geknepen, het word steeds erger.
En ze heeft tegelijkertijd ook nog al het bloed van de vloer weggeveegd!quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:28 schreef blomst het volgende:
Dat geloof ik gelijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:28 schreef Meganog het volgende:
Huub heeft Brian geslagen, een beveiliger geslagen, Dennis geslagen. Allemaal tijdens de streamlock.
en Nadia gereanimeerd die dreigde het leven te verlaten..quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:29 schreef Meganog het volgende:
[..]
En ze heeft tegelijkertijd ook nog al het bloed van de vloer weggeveegd!![]()
Als het waarheidsgehalte van het verhaal even hoog is als wat ze net staat te vertellen over het gedeelte wat we wel hebben kunnen zien op de streams...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:29 schreef CoT het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk
Huub was ALWEER super aggressief gister
Die boete komt niet, ze geven nog liever Lieke een boete omdat ze onder de de borstel ging staan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:30 schreef noekje het volgende:
Huub heeft de kabouters geslagen en de beveiligingsmensen. Wie heeft Huub niet geslagen kun je beter vragen?
In al die Huubobsessie wil ik weten of er een boete komt voor het Lieke slaan.
Ik vraag me af wat er waar van is dat Huub op Nadia's hiel heeft getrapt.... Aan de reactie van Nadia te zien geloof ik niet dat ie het heeft gedaan... Iemand?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar ligt de grens dan? Mag Nadia ongevraagd haar tong in Huub's mond duwen en zo te proberen een breuk tussen Lieke en Huub te 'bewerkstelligen'? Ik vond Huub's reactie meer dan logisch. Ze zat hem echt uit te dagen en tegen iedereen te verkondigen dat ze die avond met hem ging neuken. Huub reageerde toen met 'kom op dan, dan gaan we nu neuken' en hij trok daarbij een beetje aan haar slipje ja. Zeer logische reactie op de provocaties van Nadia, wat mij betreft. Huub zat alleen nog maar aan een kledingstuk. Nadia duwde een tong in zijn mond om een relatie kapot te maken.
Waar die grens ligt? bij mij ligt hij nog altijd daar waar je je handen thuis houd, maar dat geldt niet in de kooi.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik merk het hier en ik merk het daar maar niemand die zich daar druk om maakt. Het lijkt wel of zij daarin is gezet als levende boksbal die je mag rammen zonder enige consequentie. Of zij nu fake is of niet, het is wel een mens.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:32 schreef blomst het volgende:
[..]
Die boete komt niet, ze geven nog liever Lieke een boete omdat ze onder de de borstel ging staan.
ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om echt te stoppen.
Het verhaal veranderde gisteren van in glas staan, naar krabben door Huub en later weer naar trappen op de hiel. En steeds met dat vreemde lachje van Nadia.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er waar van is dat Huub op Nadia's hiel heeft getrapt.... Aan de reactie van Nadia te zien geloof ik niet dat ie het heeft gedaan... Iemand?
dadelijk zat Amanda naast de ambulancequote:Op woensdag 11 juli 2007 11:28 schreef blomst het volgende:
In mijn opinie is de eerste klap belangrijk.... Alles wat daarna gebeurt is een gevolg van de eerste klap.... Ook lijkt het me sterk dat er een boete kan komen voor het slaan van beveiligingsmensen of Kabouters.... die hebben niets met het spel te maken en zijn er juist voor dat dit soort escalaties niet verder escaleren...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:30 schreef noekje het volgende:
Huub heeft de kabouters geslagen en de beveiligingsmensen. Wie heeft Huub niet geslagen kun je beter vragen?
In al die Huubobsessie wil ik weten of er een boete komt voor het Lieke slaan.
en Eric, en Amanda en Natasiaquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:25 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
maar zolang hij niet slaat hoort er geen boete te volgen. voor het kleren trekken was er ook geen boete voor Jaap.
Hoho, dat is wat Natasia zei. Ik geloof helemaal niks meer wat zij uitkraamt. Morgen heeft hij heel Eemnes doodgeschoten als het aan haar ligt. Ik geloof er dus ook geen flikker van dat hij de kabouters heeft geslagen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:36 schreef akveor het volgende:
[..]
In mijn opinie is de eerste klap belangrijk.... Alles wat daarna gebeurt is een gevolg van de eerste klap.... Ook lijkt het me sterk dat er een boete kan komen voor het slaan van beveiligingsmensen of Kabouters.... die hebben niets met het spel te maken en zijn er juist voor dat dit soort escalaties niet verder escaleren...
Absoluut, dat zag je op de manier waarop ze Lieke zoende en steeds aanraakte.....quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:35 schreef CoT het volgende:
Volgens mij was die Nadia gister ook dronken, als je dat onverstaanbare geschreeuw hoort
Het slaan van 'kabouters' klinkt op zich al behoorlijk ongeloofwaardigquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoho, dat is wat Natasia zei. Ik geloof helemaal niks meer wat zij uitkraamt. Morgen heeft hij heel Eemnes doodgeschoten als het aan haar ligt. Ik geloof er dus ook geen flikker van dat hij de kabouters heeft geslagen.
Ze was al eerder gewond geraakt aan haar hiel, dat konden we zien tijdens het lopen op de catwalk, toen zat er al een pleister op. Van de week kon ze haar sportschoen niet aan omdat ze last had van blaren. Need I say more?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:34 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het verhaal veranderde gisteren van in glas staan, naar krabben door Huub en later weer naar trappen op de hiel. En steeds met dat vreemde lachje van Nadia.
daar ben ik het ook mee eens.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:32 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Waar die grens ligt? bij mij ligt hij nog altijd daar waar je je handen thuis houd, maar dat geldt niet in de kooi.. De reactie van Huub door het gelijk aan Lieke te vertellen vond ik beter. Hij had gewoon door moeten gaan waar hij mee bezig was tijdens de bikinishow.Als hij haar blijft kleineren op haar uiterlijk komt hij verder. Daar hou ik ook niet zo van maar beter dan een slipje van een vrouw omlaag blijven trekken.
Als er imand NIET fake is is het Lieke wel. De enige persoon in die villa die het niet nodig vindt om te gaan schelden en de enige in de villa die niet met fysiek geweld doet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik merk het hier en ik merk het daar maar niemand die zich daar druk om maakt. Het lijkt wel of zij daarin is gezet als levende boksbal die je mag rammen zonder enige consequentie. Of zij nu fake is of niet, het is wel een mens.
Klopt, zij is inmiddels de enige in het huis die waarschijnlijk geen enkele boete zal krijgen. Ondanks het feit dat zij door BAN (en ND inmiddels ook) intens gehaat wordt en de meest walgelijke schelpartijen naar haar hoofd geslingerd krijgt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er imand NIET fake is is het Lieke wel. De enige persoon in die villa die het niet nodig vindt om te gaan schelden en de enige in de villa die niet met fysiek geweld doet.
Ik vind haar ook niet fake maar die mening schijnt hier nogal toegedaan te zijn maar het doet er ook niet toe wat mij betreft. Zij is de enige die je mag slaan zonder enige consequenties. Juist zij is degene die niet slaat en alleen maar probeert te sussen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er imand NIET fake is is het Lieke wel. De enige persoon in die villa die het niet nodig vindt om te gaan schelden en de enige in de villa die niet met fysiek geweld doet.
Da's toch niet in tegenspraak met mijn mening?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoho, dat is wat Natasia zei. Ik geloof helemaal niks meer wat zij uitkraamt. Morgen heeft hij heel Eemnes doodgeschoten als het aan haar ligt. Ik geloof er dus ook geen flikker van dat hij de kabouters heeft geslagen.
Hoe hoog?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:43 schreef CoT het volgende:
Nadia heeft een boete
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |