abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51354569

HHH heeft vakantie genomen om in de kooi te werken

Is ze gewond?
Goedemorgen :W
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:25:19 #152
16715 Mylene
*schatje*
pi_51354579
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:20 schreef CoT het volgende:

[..]

Hij deed het ook verbaal, begon weer te schelden
Marokkaanse hoer etc
Dat vind ik geen probleem. Waar ik wel veel moeite mee had was het trekken aan Nadia's slipje. Verder natuurlijk dat Huub doordraait als ie teveel op heeft. Gelukkig zag hij dat later ook in.
pi_51354580
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:23 schreef CoT het volgende:
Huub werd gister ook tegen gehouden door Dennis, anders had die echt wel geslagen
maar zolang hij niet slaat hoort er geen boete te volgen. voor het kleren trekken was er ook geen boete voor Jaap.
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:25:26 #154
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_51354583
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:22 schreef schatje het volgende:
De Febo lachen in hun vuistje omdat veel mensen nu gaan sms-en voor Huub en Lieke.

Zei John de Mol ook niet in dat interview met de Telegraaf dat de favoriet altijd zwaarder wordt gestraft?
Hopelijk gaat de FEBO nog raar opkijken, want volgens mij ben ik niet de enige die de sturig en partijdigheid van de buren absoluut niet weet te waarderen. Ik stop met kijken. FEBO bedankt
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:25:49 #155
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51354595
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:19 schreef Anderkeertje het volgende:

[..]

Zolang hij niet geslagen etc heeft zou het idd niet terecht zijn als hij wel een boete zou krijgen. Nadia daarintegen sloeg duidelijk. Maar toen hier Jaap de kleren van Lieke aftrok was iedereen hier het erover eens dat het vrouwonvriendelijk was etc, waarom mag Huub dan wel het slipje van een vrouw uittrekken? omdat ze het "geweldige"plan had Huub te neuken? Of het "geweldige"plan om hem te zoenen?. Had hij verbaal ook af kunnen doen.
Waar ligt de grens dan? Mag Nadia ongevraagd haar tong in Huub's mond duwen en zo te proberen een breuk tussen Lieke en Huub te 'bewerkstelligen'? Ik vond Huub's reactie meer dan logisch. Ze zat hem echt uit te dagen en tegen iedereen te verkondigen dat ze die avond met hem ging neuken. Huub reageerde toen met 'kom op dan, dan gaan we nu neuken' en hij trok daarbij een beetje aan haar slipje ja. Zeer logische reactie op de provocaties van Nadia, wat mij betreft. Huub zat alleen nog maar aan een kledingstuk. Nadia duwde een tong in zijn mond om een relatie kapot te maken.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_51354602
Natasia vertelt haar versie van het gebeuren van gisterenavond aan Tilly.
Er klopt uiteraard geen reet van.
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:26:02 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51354604
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:24 schreef blomst het volgende:

HHH heeft vakantie genomen om in de kooi te werken
Sorry hoor, maar dan zit er toch ook een steekje aan je los. Vakantie nemen om in zo'n snelkookpan als poetsmiep te gaan werken .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_51354609
Natasja heeft echt een eigen verhaal he.
pi_51354644
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:26 schreef blomst het volgende:
Natasja heeft echt een eigen verhaal he.
Het is bijna van begin tot einde gelogen.
pi_51354652
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:25 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat vind ik geen probleem. Waar ik wel veel moeite mee had was het trekken aan Nadia's slipje. Verder natuurlijk dat Huub doordraait als ie teveel op heeft. Gelukkig zag hij dat later ook in.
Ja, hij had te weinig gegeten en teveel gedronken
pi_51354666
Natasja heeft de ader van Nadia haar hiel dicht geknepen, het word steeds erger.
pi_51354669
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dan zit er toch ook een steekje aan je los. Vakantie nemen om in zo'n snelkookpan als poetsmiep te gaan werken .
Als iedereen elkaars acties of handelingen zou begrijpen, dan zou er geen reet aan zijn op deze planeet
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_51354676
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:28 schreef blomst het volgende:
Natasja heeft de ader van Nadia haar hiel dicht geknepen, het word steeds erger.
pi_51354680
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Waar ligt de grens dan? Mag Nadia ongevraagd haar tong in Huub's mond duwen en zo te proberen een breuk tussen Lieke en Huub te 'bewerkstelligen'? Ik vond Huub's reactie meer dan logisch. Ze zat hem echt uit te dagen en tegen iedereen te verkondigen dat ze die avond met hem ging neuken. Huub reageerde toen met 'kom op dan, dan gaan we nu neuken' en hij trok daarbij een beetje aan haar slipje ja. Zeer logische reactie op de provocaties van Nadia, wat mij betreft. Huub zat alleen nog maar aan een kledingstuk. Nadia duwde een tong in zijn mond om een relatie kapot te maken.
pi_51354693
Huub heeft Brian geslagen, een beveiliger geslagen, Dennis geslagen. Allemaal tijdens de streamlock.
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:29:12 #166
16715 Mylene
*schatje*
pi_51354704
quote:
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:29:25 #167
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51354709
Huub had een kortsluiting volgens Natasja zij vergeet dat zij al haar hele leven een kortsluiting heeft
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_51354722
quote:
En ze heeft tegelijkertijd ook nog al het bloed van de vloer weggeveegd!
pi_51354732
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:28 schreef Meganog het volgende:
Huub heeft Brian geslagen, een beveiliger geslagen, Dennis geslagen. Allemaal tijdens de streamlock.
Dat geloof ik gelijk
Huub was ALWEER super aggressief gister
pi_51354751
Huub heeft de kabouters geslagen en de beveiligingsmensen. Wie heeft Huub niet geslagen kun je beter vragen?

In al die Huubobsessie wil ik weten of er een boete komt voor het Lieke slaan.
Go hard or go home
pi_51354774
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:29 schreef Meganog het volgende:

[..]

En ze heeft tegelijkertijd ook nog al het bloed van de vloer weggeveegd!
en Nadia gereanimeerd die dreigde het leven te verlaten..
Go hard or go home
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:31:15 #172
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51354776
Ik zie nu de klap pas op het filmpje van VOL. Die kwam hard aan. Huub's hele wang is meteen rood na die klap.
pi_51354796
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:29 schreef CoT het volgende:

[..]

Dat geloof ik gelijk
Huub was ALWEER super aggressief gister
Als het waarheidsgehalte van het verhaal even hoog is als wat ze net staat te vertellen over het gedeelte wat we wel hebben kunnen zien op de streams...
pi_51354835
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:30 schreef noekje het volgende:
Huub heeft de kabouters geslagen en de beveiligingsmensen. Wie heeft Huub niet geslagen kun je beter vragen?

Die boete komt niet, ze geven nog liever Lieke een boete omdat ze onder de de borstel ging staan.
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:32:56 #175
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51354843
quote:

[..]

Ik vraag me af wat er waar van is dat Huub op Nadia's hiel heeft getrapt.... Aan de reactie van Nadia te zien geloof ik niet dat ie het heeft gedaan... Iemand?

[..]

Waar die grens ligt? bij mij ligt hij nog altijd daar waar je je handen thuis houd, maar dat geldt niet in de kooi. . De reactie van Huub door het gelijk aan Lieke te vertellen vond ik beter. Hij had gewoon door moeten gaan waar hij mee bezig was tijdens de bikinishow.Als hij haar blijft kleineren op haar uiterlijk komt hij verder. Daar hou ik ook niet zo van maar beter dan een slipje van een vrouw omlaag blijven trekken. Waar hij trouwens ook niet verder mee komt dan misschien een boete krijgen die hij op dat moment dankzij Jaap niet meer verdient
pi_51354874
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:32 schreef blomst het volgende:

[..]

Die boete komt niet, ze geven nog liever Lieke een boete omdat ze onder de de borstel ging staan.
Ik merk het hier en ik merk het daar maar niemand die zich daar druk om maakt. Het lijkt wel of zij daarin is gezet als levende boksbal die je mag rammen zonder enige consequentie. Of zij nu fake is of niet, het is wel een mens.
Go hard or go home
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:34:14 #178
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_51354883
Haha,.. blijf lachen om Nasty's verhalen.

net als dat ze Jaap 5 trappen heeft gegeven. gek dat niemand er meer dan 2 heeft kunnen tellen behalve mevr. zelf!!
pi_51354888
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:17 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik sta op het punt om echt te stoppen.
ik ook
pi_51354890
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:32 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat er waar van is dat Huub op Nadia's hiel heeft getrapt.... Aan de reactie van Nadia te zien geloof ik niet dat ie het heeft gedaan... Iemand?
Het verhaal veranderde gisteren van in glas staan, naar krabben door Huub en later weer naar trappen op de hiel. En steeds met dat vreemde lachje van Nadia.
pi_51354900
quote:
dadelijk zat Amanda naast de ambulance
pi_51354914
Volgens mij was die Nadia gister ook dronken, als je dat onverstaanbare geschreeuw hoort
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:36:09 #183
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51354946
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:30 schreef noekje het volgende:

In mijn opinie is de eerste klap belangrijk.... Alles wat daarna gebeurt is een gevolg van de eerste klap.... Ook lijkt het me sterk dat er een boete kan komen voor het slaan van beveiligingsmensen of Kabouters.... die hebben niets met het spel te maken en zijn er juist voor dat dit soort escalaties niet verder escaleren...
Was wel even anders toen Nadia vertelde over het bedreigen van haar moeder.
Go hard or go home
pi_51354981
Die eerste klap is een reactie op het wegduwen van Nadia door huub tegen de kast, terwijl Huub aan haar slip trekt
pi_51354988
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:25 schreef Anderkeertje het volgende:

[..]

maar zolang hij niet slaat hoort er geen boete te volgen. voor het kleren trekken was er ook geen boete voor Jaap.
en Eric, en Amanda en Natasia
pi_51354994
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:36 schreef akveor het volgende:

[..]

In mijn opinie is de eerste klap belangrijk.... Alles wat daarna gebeurt is een gevolg van de eerste klap.... Ook lijkt het me sterk dat er een boete kan komen voor het slaan van beveiligingsmensen of Kabouters.... die hebben niets met het spel te maken en zijn er juist voor dat dit soort escalaties niet verder escaleren...
Hoho, dat is wat Natasia zei. Ik geloof helemaal niks meer wat zij uitkraamt. Morgen heeft hij heel Eemnes doodgeschoten als het aan haar ligt. Ik geloof er dus ook geen flikker van dat hij de kabouters heeft geslagen.
Go hard or go home
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:39:56 #188
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51355058
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:35 schreef CoT het volgende:
Volgens mij was die Nadia gister ook dronken, als je dat onverstaanbare geschreeuw hoort
Absoluut, dat zag je op de manier waarop ze Lieke zoende en steeds aanraakte.....
Op woensdag 11 juli 2007 11:37 schreef noekje het volgende:

[..]

Hoho, dat is wat Natasia zei. Ik geloof helemaal niks meer wat zij uitkraamt. Morgen heeft hij heel Eemnes doodgeschoten als het aan haar ligt. Ik geloof er dus ook geen flikker van dat hij de kabouters heeft geslagen.
Het slaan van 'kabouters' klinkt op zich al behoorlijk ongeloofwaardig
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 11:40:15 #190
135305 beequeen
Lost.
pi_51355070
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:34 schreef Meganog het volgende:

[..]

Het verhaal veranderde gisteren van in glas staan, naar krabben door Huub en later weer naar trappen op de hiel. En steeds met dat vreemde lachje van Nadia.
Ze was al eerder gewond geraakt aan haar hiel, dat konden we zien tijdens het lopen op de catwalk, toen zat er al een pleister op. Van de week kon ze haar sportschoen niet aan omdat ze last had van blaren. Need I say more?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51355100
Huub had gister gewoon moeten stoppen na dat klapje, maar hij ging weer eens te lang door
pi_51355109
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:32 schreef Anderkeertje het volgende:

[..]

Waar die grens ligt? bij mij ligt hij nog altijd daar waar je je handen thuis houd, maar dat geldt niet in de kooi. . De reactie van Huub door het gelijk aan Lieke te vertellen vond ik beter. Hij had gewoon door moeten gaan waar hij mee bezig was tijdens de bikinishow.Als hij haar blijft kleineren op haar uiterlijk komt hij verder. Daar hou ik ook niet zo van maar beter dan een slipje van een vrouw omlaag blijven trekken.
daar ben ik het ook mee eens.
Huub had alle troeven in handen, maar heeft het verkeerd uitgespeeld.

Dat echter de rest van de groep er op los mag slaan (Nadia, Amanda en Brian) en er mee weg komen

*streams weer UIT
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:43:11 #193
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51355152
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:33 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik merk het hier en ik merk het daar maar niemand die zich daar druk om maakt. Het lijkt wel of zij daarin is gezet als levende boksbal die je mag rammen zonder enige consequentie. Of zij nu fake is of niet, het is wel een mens.
Als er imand NIET fake is is het Lieke wel. De enige persoon in die villa die het niet nodig vindt om te gaan schelden en de enige in de villa die niet met fysiek geweld doet.
pi_51355160
Nadia heeft een boete
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:43:20 #195
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51355161
Op woensdag 11 juli 2007 11:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als er imand NIET fake is is het Lieke wel. De enige persoon in die villa die het niet nodig vindt om te gaan schelden en de enige in de villa die niet met fysiek geweld doet.
Klopt, zij is inmiddels de enige in het huis die waarschijnlijk geen enkele boete zal krijgen. Ondanks het feit dat zij door BAN (en ND inmiddels ook) intens gehaat wordt en de meest walgelijke schelpartijen naar haar hoofd geslingerd krijgt.
pi_51355224
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik vind haar ook niet fake maar die mening schijnt hier nogal toegedaan te zijn maar het doet er ook niet toe wat mij betreft. Zij is de enige die je mag slaan zonder enige consequenties. Juist zij is degene die niet slaat en alleen maar probeert te sussen.
Ik kan me daar zo boos om maken!
Huub kan me op dit moment gestolen worden en de rest ook maar wat zij bij Lieke flikken elke keer vind ik walgelijk.
Go hard or go home
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:45:30 #198
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51355225
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:37 schreef noekje het volgende:

[..]

Da's toch niet in tegenspraak met mijn mening?
  woensdag 11 juli 2007 @ 11:47:07 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51355276
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:43 schreef CoT het volgende:
Nadia heeft een boete
Hoe hoog?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_51355283
Ik dacht dat Nadia een net fatsoenlijk meisje zou zijn die het niveau in het huis weer een beetje op peil kon brengen, maar als ik dit allemaal zo lees is ze net zo asociaal en ordinair als de rest
Working in a factory eight days a week.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')