Dat zal ik niet doen , wat mij betrefd beide een boete.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
exact, ik kan het niet uitstaan dat velen die schakel maar overslaan
Waar schrijf ik dat hij dat gisteren heeft gedaan dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:03 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat heeft Jaap gister bij Lieke geflikt dan?
Kijk het filmpje eens terug, dan zie je dat je het mis hebt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
exact, ik kan het niet uitstaan dat velen die schakel maar overslaan
Oh dat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet gisteren. Weken geleden al trok hij alle kleren van haar af. Dennis schreeuwde toen,'Trek uit, Trek die kleren uit!!'
Dat mocht wel.
Jaap ergere dingen gedaan? Toen die dat jurkje van manwijf Lieke kapottrok bedoel je?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook totaal niet interessant. Jaap heeft vele 'ergere' dingen gedaan en er niets over gehoord. Komt nog bij dat het Nadia is die een 'spel' had ingestart door hem een tong in zijn mond te duwen en te zeggen dat ze vanavond lekker met hem zou gaan neuken. Huub heeft haar bluf getest en toen kon mevrouw er opeens niet meer tegen? BS.
Ja Amanda heeft haar met een borstel geslagen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:06 schreef noekje het volgende:
Ook een boete voor diegene die Lieke heeft geslagen en het riekt naar Amanda.
Huub een boete/ Bedoel je dat??? Waarvoor? Omdat hij reageerde op haar tong opeens in zijn mond en haar opmerking die avond met Huub te gaan neuken? Je maakt een grapje hoop ik?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:05 schreef maril het volgende:
[..]
Dat zal ik niet doen , wat mij betrefd beide een boete.
nu was m'n opmerking niet persoonlijk gericht noukjequote:Op woensdag 11 juli 2007 11:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zal je mij niet kunnen uitstaan maar ik weet het niet. Ik schrijf alleen wat ik heb gezien. Het is trouwens BAN die steeds zegt dat het begon met Huub die aan het broekje begon te trekken. Ik zeg juist dat het begon tussen Lieke en de überirritante Nadia.
Ja vind je het gek,alles draait om Huub.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:06 schreef maril het volgende:
Maar ik vind het wel opvallend dat als het uit de hand loopt Huub er altijd bij betrokken is, zo blind hoef je ook niet wezen om dat te zien.
Hou toch op. Hij heeft niemand geslagen, itt Nadia. Duwen en trekken enzo is allemaal goedgekeurd. Slaan niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:07 schreef CoT het volgende:
[..]
Jaap ergere dingen gedaan? Toen die dat jurkje van manwijf Lieke kapottrok bedoel je?Huub werd gister gelijk weer super aggressief, wat die gister deed was wel ff wat erger
en Nadia die maar blijft zeggen hem te hebben geslagen. Wat is het toch een raar programma.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou toch op. Hij heeft niemand geslagen, itt Nadia. Duwen en trekken enzo is allemaal goedgekeurd. Slaan niet.
De redactie weet dat ook. Het is niet voor niets dat Huub de klap van Nadia moet verzwijgen. Het moest het opeens 'duwen' noemen ipv 'slaan'.
Daarom is het duidelijk dat het een set-up is, Sharon zit gewoon in het complot.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:12 schreef blomst het volgende:
Huub tegen hh dat er iets in zijn binnenzak zit dat niemand mag weten, die kleine hh vergeet te melden dat ze de inhoud al heeft afgegeven.
Is dit serieus waar?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:09 schreef scanman01 het volgende:
Het is niet voor niets dat Huub de klap van Nadia moet verzwijgen. Het moest het opeens 'duwen' noemen ipv 'slaan'.
Ja! Huub kwam terug en zei dat Nadia had geduwd en getrokken. Dat is toegestaan zei hij.quote:
Ja.quote:
Wat dacht je van de FEBO, die doet net zo hard mee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:14 schreef kybe het volgende:
Dat zwakke groepje BANND kan het spel niet spelen zonder de hulp van de HH.
Ja huub heeft echt niks gedaan hoor...en er was helemaal niks aan de hand. Dat we een streamlock kregen en huub door de beveiliging naar buiten gewerkt moest worden was alleen omdat ze ff een bakkie met hem gingen doen. Koekje d'r bij?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou toch op. Hij heeft niemand geslagen, itt Nadia. Duwen en trekken enzo is allemaal goedgekeurd. Slaan niet.
De redactie weet dat ook. Het is niet voor niets dat Huub de klap van Nadia moet verzwijgen. Het moest het opeens 'duwen' noemen ipv 'slaan'.
Ik sta op het punt om echt te stoppen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:13 schreef beequeen het volgende:
En weer de bedreigingen van Natasja richting Huub, allemaal ongestraft.
Ik kan me nog herinneren dat Huub een keer toegaf Nathanael te hebben geslagenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja! Huub kwam terug en zei dat Nadia had geduwd en getrokken. Dat is toegestaan zei hij.
Nadia bleef vervolgens tegen iedereen zeggen dat ze hem had geslagen en of ze er nu uit moest.
Je hebt het gister toch wel gezien? Wat huub deed? Of heb je oogkleppen op?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub een boete/ Bedoel je dat??? Waarvoor? Omdat hij reageerde op haar tong opeens in zijn mond en haar opmerking die avond met Huub te gaan neuken? Je maakt een grapje hoop ik?
Dat heb je al 10000n keer gezegdquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om echt te stoppen.
Het ging weer heftig ja, maar totop dat moment had er nog maar 1 iemand geslagen en dat was Nadia. Berder alleen wat duw en trekwerk, wat we al zo vaak hebben gezien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:16 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ja huub heeft echt niks gedaan hoor...en er was helemaal niks aan de hand. Dat we een streamlock kregen en huub door de beveiliging naar buiten gewerkt moest worden was alleen omdat ze ff een bakkie met hem gingen doen. Koekje d'r bij?![]()
Die Sharon had gewoon moeten vragen van wie is deze colbert.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht je van de FEBO, die doet net zo hard mee.
Ik kwam er vanochtend achter dat m'n licentie moest worden verlengd, dat doe ik nog maar even nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om echt te stoppen.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht je van de FEBO, die doen net zo hard mee.
Zolang hij niet geslagen etc heeft zou het idd niet terecht zijn als hij wel een boete zou krijgen. Nadia daarintegen sloeg duidelijk. Maar toen hier Jaap de kleren van Lieke aftrok was iedereen hier het erover eens dat het vrouwonvriendelijk was etc, waarom mag Huub dan wel het slipje van een vrouw uittrekken? omdat ze het "geweldige"plan had Huub te neuken? Of het "geweldige"plan om hem te zoenen?. Had hij verbaal ook af kunnen doen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
en Amandaquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:19 schreef CoT het volgende:
Als je zegt dat huub gister niks deed, ben je net zo dom als amanda
Gewoon weer een boete voor Huub, en 1 voor Nadia
Hij deed het ook verbaal, begon weer te scheldenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:19 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Zolang hij niet geslagen etc heeft zou het idd niet terecht zijn als hij wel een boete zou krijgen. Nadia daarintegen sloeg duidelijk. Maar toen hier Jaap de kleren van Lieke aftrok was iedereen hier het erover eens dat het vrouwonvriendelijk was etc, waarom mag Huub dan wel het slipje van een vrouw uittrekken? omdat ze het "geweldige"plan had Huub te neuken? Of het "geweldige"plan om hem te zoenen?. Had hij verbaal ook af kunnen doen.
Volledig mee eenschquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:19 schreef CoT het volgende:
Ja en is dat zo erg.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:20 schreef CoT het volgende:
[..]
Hij deed het ook verbaal, begon weer te schelden
Marokkaanse hoer etc
gewoon heel treffendquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:20 schreef CoT het volgende:
[..]
Marokkaanse hoer etc
Is waar ja. Ik kan het allemaal niet meer volgen, die redactie. Wat ze nu weer van plan zijn... geen idee. Het slaat nergens meer op.quote:
Dan ook een voor Amanda die dit keer niet met een pump maar met een haarborstel heeft geslagen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:19 schreef CoT het volgende:
als dat alles is........je hoort niet anders daar dan dat iedereen elkaar voor hoer uitmaakt, schijnt vrij normaal te zijn in dat huisquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:20 schreef CoT het volgende:
[..]
Marokkaanse hoer etc
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:23 schreef CoT het volgende:
Huub werd gister ook tegen gehouden door Dennis, anders had die echt wel geslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |