Nee dat horloge hebben Huub en Lieke eigenhandig gepikt. Huub wilde het via de post naar zichzelf sturen als een presentje namens VOLquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:42 schreef droomkoningin het volgende:
Heeft Huub dat horloge zelf gepikt? of heeft Dennis 'm sneaky in zn zak gestopt?
Klinkt wel als een echte achterbakse-Dennis-actie
Ik vind die bedreigingen met (denkbeeldige) criminele/moordlustige vriendjes of familie zo triest. En we hebben Natasia, Amanda, Brian, Nadia en Dennis allemaal al kunnen betrappen op dergelijke uitspraken. Vinden ze stoer ofzo. Stemmingmakerij om niks en als er toevallig wel iemand buiten rondloopt die ze niet helemaal op een rijtje heeft en tzt actie richting een van bewoners onderneemt, moet ik nog zien of ze het nog steeds zo stoer vinden. Waar is de tijd gebleven waarin je, als je een probleem had met iemand, het gewoon lekker zelf oplost?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:26 schreef riri het volgende:
[..]
Ja dat zei Brian....
Net Dennix ook al zo'n soort opmerking dat Huub zich niet meer buiten het huis kan vertonen...het zijn gewoon regelrechte oproepen tot bedreigingen richting Huub
ok, dat had ik gemistquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nee dat horloge hebben Huub en Lieke eigenhandig gepikt. Huub wilde het via de post naar zichzelf sturen als een presentje namens VOL![]()
![]()
![]()
Nadia was ook behoorlijk blauw.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub is al erg geschrokken van zijn eigen.Hij vraagt gesprekken aan maar er word geen gehoor aangegeven.Dit gaat onherroepelijk een keer goed fout .Je kon het gisteren zo zien aankomen.Beetje drank geven en Huub gaat weer los.Gelukkig sloeg Nadia ook door dus konden ze Huub er niet uitzetten.
Plannetje mislukt van pannekoek nu Stijn weg is.
Dat was een geluk voor Huub.quote:
Als Nadia wat minder had gedronken was ze misschien hem ook niet op de bek gegaan. Ook had ze dan haar handen thuisgehouden van Lieke. Wat ze graag iedereen willen laten geloven is dat het begon met Huub die Nadia haar broekje aan het uittrekken was. Waar het mee begon was het gehang op Lieke. Nadia en Lieke die gingen schelden op elkaar en Nadia die vervolgens maar bleef hangen en zoenen bij Lieke.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat was een geluk voor Huub.
Anders had hij er zeker uitgelegen of eigenlijk pech voor Huub.
Zie Huub liever vertrekken voordat hij echt doorslaat,dat gun ik hem niet.
Nadia zat gisteravond vol trots te vertellen over de klappen die ze had uitgedeeld en dat Flens haar daarvoor had berispt, maar dat zij ook wel begrip voor Nadia had. Net zoals ze begrip voor Natasia had, nadat die Jaap een trap had verkocht. Daar hoeven we dus weinig van te verwachten, ben ik bang.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de beelden nog en die liegen er niet om, daar kan zelfs Flens niet omheen.
Het feit dat Lieke geslagen is, daar hoor je helemaal niemand over.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:54 schreef Sebi het volgende:
[..]
Nadia zat gisteravond vol trots te vertellen over de klappen die ze had uitgedeeld en dat Flens haar daarvoor had berispt, maar dat zij ook wel begrip voor Nadia had. Net zoals ze begrip voor Natasia had, nadat die Jaap een trap had verkocht. Daar hoeven we dus weinig van te verwachten, ben ik bang.
Nadia sloeg Huub toch voordat ie aan d'r slip begon te sjorren...quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Als Nadia wat minder had gedronken was ze misschien hem ook niet op de bek gegaan. Ook had ze dan haar handen thuisgehouden van Lieke. Wat ze graag iedereen willen laten geloven is dat het begon met Huub die Nadia haar broekje aan het uittrekken was. Waar het mee begon was het gehang op Lieke. Nadia en Lieke die gingen schelden op elkaar en Nadia die vervolgens maar bleef hangen en zoenen bij Lieke.
exact, ik kan het niet uitstaan dat velen die schakel maar overslaanquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Nadia sloeg Huub toch voordat ie aan d'r slip begon te sjorren...
Ik zei ook, dat wat ze graag willen geloven. Het is iig niet begonnen met Huub die aan het broekje aan het sjorren was.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Nadia sloeg Huub toch voordat ie aan d'r slip begon te sjorren...
Dan zal je mij niet kunnen uitstaan maar ik weet het niet. Ik schrijf alleen wat ik heb gezien. Het is trouwens BAN die steeds zegt dat het begon met Huub die aan het broekje begon te trekken. Ik zeg juist dat het begon tussen Lieke en de überirritante Nadia.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
exact, ik kan het niet uitstaan dat velen die schakel maar overslaan
Het wordt steeds idioter, echt. Wat een waanzin. En nu lees ik dat Huub misschien weer een boete krijgt? Nou, als Jaap helemaal niets heeft gekregen voor wat hij die groupies en later bij Lieke flikte, dan krijgt Huub helemáál niets. Of ze moeten hem die boete geven voor iets wat niet op de streams was, maar dat lijkt me dan weer sterk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:54 schreef Sebi het volgende:
[..]
Nadia zat gisteravond vol trots te vertellen over de klappen die ze had uitgedeeld en dat Flens haar daarvoor had berispt, maar dat zij ook wel begrip voor Nadia had. Net zoals ze begrip voor Natasia had, nadat die Jaap een trap had verkocht. Daar hoeven we dus weinig van te verwachten, ben ik bang.
Wat heeft Jaap gister bij Lieke geflikt dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt steeds idioter, echt. Wat een waanzin. En nu lees ik dat Huub misschien weer een boete krijgt? Nou, als Jaap helemaal niets heeft gekregen voor wat hij die groupies en later bij Lieke flikte, dan krijgt Huub helemáál niets. Of ze moeten hem die boete geven voor iets wat niet op de streams was, maar dat lijkt me dan weer sterk.
Ik ook totaal niet interessant. Jaap heeft vele 'ergere' dingen gedaan en er niets over gehoord. Komt nog bij dat het Nadia is die een 'spel' had ingestart door hem een tong in zijn mond te duwen en te zeggen dat ze vanavond lekker met hem zou gaan neuken. Huub heeft haar bluf getest en toen kon mevrouw er opeens niet meer tegen? BS.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zei ook, dat wat ze graag willen geloven. Het is iig niet begonnen met Huub die aan het broekje aan het sjorren was.
Het is begonnen tussen Lieke en Nadia. Dennis ging zich ermee bemoeien en Huub ook.
Of er geslagen is voor het broekje sjorren weet ik niet.
Niet gisteren. Weken geleden al trok hij alle kleren van haar af. Dennis schreeuwde toen,'Trek uit, Trek die kleren uit!!'quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:03 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat heeft Jaap gister bij Lieke geflikt dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |