Even voor mijn begrip: Natasia heeft geen boete gehad voor het krabben in het gezicht van Nadia, toch?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:04 schreef avonne het volgende:
we moeten maar even afwachten. Maar het wordt steeds gekker.
maar die wond was alweer dicht en huub heeft m weer laten bloedenquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:06 schreef Yollie het volgende:
Even terug komen op de open enkel van Nadia, ik weet 100% zeker dat ze al een pleister droeg op de catwalk op haar achillespees. Ik zie haar nog zo draaien en toen waren haar schoenen in beeld en zag ik de pleister!!
Huub vecht als enige samen met Lieke tegen onrechtvaardig gedrag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:04 schreef DrsH het volgende:
Ik ben niet voor en niet tegen iemand, maar het zou voor Hubert beter zijn om uit te stappen. Niet omdat ik dat vind maar meer om hem tegen zichzelf te beschermen want zijn impulsbeheersing gaat naar onder het nulpunt![]()
![]()
![]()
klopt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Even voor mijn begrip: Natasia heeft geen boete gehad voor het krabben in het gezicht van Nadia, toch?
Precies, dat was heel duidelijk te zien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:06 schreef Yollie het volgende:
Even terug komen op de open enkel van Nadia, ik weet 100% zeker dat ze al een pleister droeg op de catwalk op haar achillespees. Ik zie haar nog zo draaien en toen waren haar schoenen in beeld en zag ik de pleister!!
Ze kon van de week haar sportschoenen niet aan vanwege enorme blaren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:06 schreef Yollie het volgende:
Een dichte wond met een pleister erop kan, maar als ze dan het zwembad ingaat lijkt het me dat er weinig voor nodig is om de wond weer open te laten gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar die wond was alweer dicht en huub heeft m weer laten bloeden
Dat Natas net ook. Brian: das ook lelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:12 schreef kybe het volgende:
Lieke zegt ''goedemorgen''
Niemand zegt wat terug.
Dat kan ik me voorstellen, het is ook te erg voor woorden. Inmiddels staan bij mij de streams op MUTE, het is niet om aan te horen dat stel asobakken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:19 schreef getl0st het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen streams meer heb
Ik kan me al opwinden als ik hier meelees
Ja dat hoorde ik ook.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:21 schreef noekje het volgende:
Brian: niet vergeten wat er is gebeurd in de PC.
Die man met die bodywarmer, daar moeten we zijn voor Huub.
Hoor ik dat nu goed?
Dat vinden ze beschaafd gedrag...want zij zijn de nette personen in huis en Huub en Lieke zijn onbeschaafdquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:12 schreef kybe het volgende:
Lieke zegt ''goedemorgen''
Niemand zegt wat terug.
Klopt, zal Pistolen Paultje wel geweest zijnquote:
Ja dat hoorde je goed.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:21 schreef noekje het volgende:
Hoor ik dat nu goed?
Precies...Huub is altijd irritant bezig als hij in een discussie weer is op z'n onderlipje gaat bijten omdat hij in standje Para gaat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar die wond was alweer dicht en huub heeft m weer laten bloeden
Zijn geest dan tochquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:24 schreef DrsH het volgende:
Klopt, zal Pistolen Paultje wel geweest zijn
Ja dat zei Brian....quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:21 schreef noekje het volgende:
Hoor ik dat nu goed?
Precies...het zijn gewoon oproepen totquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:27 schreef DrsH het volgende:
Toch moet je enorm opletten met dit soort suggestieve opmerkingen want er lopen meer gekken buiten als dat er in inrichtingen zitten.![]()
![]()
![]()
Maar het wordt toegelaten omdat het geen directe bedreigingen zijn, maar een verwachting van wat er gaat gebeuren. Dat er door die steeds maar herhaalde opmerkingen een bepaald sfeertje kan ontstaan wordt onderschat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |