Mwah ik baal niet hoor, ben al lang blij dat hij niet wilde proberen te draaien scheelt me een discussie met de beste man. En rennie's vliegen er hier ook doorheen, gaviscon tabletjes blijven erg plakken aan je tanden.... erg ranzig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:34 schreef Wennie het volgende:
Oh ja, de Rennies, ik leefde eropDe vlos vertelde mij dat Maalox beter zou werken, maar dat was niet zo
Ik had 's avonds zo'n moeite met in slaap komen door het maagzuur, dat ik 's nachts verslaafd ben geraakt aan McCloud's Daughters
Marlieske, balen zeg! Wel gek dat je volgende week gaat plannen wanneer je beebje geboren gaat worden
Ja eigenlijk is dat wel logisch, anders begint het misschien toch vanzelf.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:49 schreef marlieske het volgende:
Ticootje ben op 9-8-07 uitgerekend, dus denk dat het eerder gaat worden, meestal halen ze het kindje dan in week 38 of 39 en ik zit nu op 36 weken en 1 dag![]()
ik heb 1 zoontje van 5jaar en die word in maart 6jaarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:40 schreef Nijna het volgende:
Donna van harte en welkom hier, trotse foto.
Spiraaltje kwijt... dat hoor je toch nog best wel eens...
Hoe oud zijn je kids (ik ben helemaal niet nieuwsgierig ofzo hoor). Die zullen nog een hoop geduld moeten hebben, als ze nu al vragen of die kleine eruit mag, wel lief
.
Marlieske, dat kotsen heb ik nooit gedaan en ik heb gelukkig nog geen last van van die warme golven die omhoog komen (hopelijk blijft dat zo...). Volgende week een keizersnede plannen, lijkt me wel leuk om vantevoren te weten wanneer beeb geboren zal worden. Maar het zou me misschien ook alleen nog maar ongeduldiger maken.
Yppy, tja die hormonen ook he. Maar het is wel een goed idee om het op een ander moment een keer ter sprake te brengen, ga ik doen!
Babygirl, handig te onthouden he... Dat hebben wij gedaan met onze trouwdatum (20-04-2004, kon manlief het ook makkelijk onthouden).
Volgens mij bedoelde Jambo dat ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:28 schreef Babygirl het volgende:
Hebben jullie al eens gezien dat als je 20-07 aan elkaar plakt je 2007 krijgt dus geboren op 2007- 2007![]()
Lijkt me moeilijk uit te leggen dat ze nog een hele tijd moeten wachten. Maar er zijn wel een hoop leuke boekjes te vinden over een broertje of zusje erbij.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:52 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ik heb 1 zoontje van 5jaar en die word in maart 6jaar
en 1tje van bijna 4 jaar (okt)
Nee die zit nog steeds waar ie al een hele lange tijd zitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heeft er iemand op de weblog van Kleintje gekeken? Ben wel benieuwd of haar pindaatje er al is!
He karin, gelukkig kom ik nog wel in en uit bed zonder hulp. Gaat nog net. Maar 5 cm hoger, en ik had een krukje nodig gehad.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Deepfreeze, idd hoog he, je bed op klossen
Ik had er echt een krukje naast staan, was echt geen overbodige luxe
Wel oppassen met nachtelijke wc-tripjes.....dat je dr niet naast gaat staan enzo!
Ik eet beter gezegd vreet ook veel krabsalade, mag je gewoon hebben hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:20 schreef amaranta het volgende:
En dat van die broodjes die niet mogen... ow wat zou ik graag een broodje filet american eten.
Klopt het trouwens dat je geen krabsalade mag? Want dat heb ik dus best veel gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |