Onze tafel van 2 meter past ook in onze huiskamer en zelfs in het gedeelte wat eigenlijk bestemd is voor eetkamerquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:57 schreef Rewimo het volgende:
We hebben er eentje van 2 meter gekocht. En ja, die past in onze grote keukenHij lijkt wel wat op deze hoor
We hebben een digi-abonnement op de folderquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:55 schreef octopussy het volgende:
Rewimo, de duitse Lidl heeft vanaf de 30ste allemaal verf en bouwdingen. Misschien kunnen jullie nog iets gebruiken.
oja en een schmutzfangmatte en herrensokke![]()
...en er moet best nog aardig geklust worden. Wij hebben de bauernhof in Pfalzdorf vandaag bezocht; erg leuk, vooral het buitenleven spreekt mij gelijk erg aan. Als ik tussen alle dozen doorkijk, wordt het zeker wel wat, maar er moet nog aardig wat werk verzet worden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We hebben een digi-abonnement op de folderEn die van de Aldi, de Plus en nog een paar
Erg handig want ze hebben vaak dingen die we wel kunnen gebruiken, zeker tijdens het klussen
En vanuit de wc kijk je op het zwembad....quote:Op zondag 29 juli 2007 12:07 schreef Rewimo het volgende:
Dit zien we trouwens als we naar buiten kijken hier
Dat valt tegen hequote:Op maandag 30 juli 2007 22:09 schreef Rewimo het volgende:
Hèhè, het Haarlemse huis is leeg. Nu maar snel in de verkoop! Je staat er versteld van hoeveel troep er nog uit een leeg huis komt![]()
Ik geloof dat er tijdens en na de verhuizing 5 rollen vuilniszakken door zijn gegaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:50 schreef Bluezz het volgende:
Dat valt tegen he
Sommige verhuisklussen zijn echt vreselijk vind ik
Toch nergens voor nodig dat weggooien, je gaat toch groter wonenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:46 schreef Rewimo het volgende:
Ik geloof dat er tijdens en na de verhuizing 5 rollen vuilniszakken door zijn gegaanIk heb dan ook wel rigoureus weggegooid. En dan moet je zien wat er alsnog is overgebleven... *zucht*
De laatste dagen is het vooral bezoek ontvangen. En kleine klussen. Nog wat spullen ophalen, duerknoppen verwisslen, schilderen..quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:42 schreef Katinkat het volgende:
met welke klussen houden jullie je bezig als het zo warm is; wordt het dan klussen of zwemmen??
Dat zou erg fijn zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
Move to KAA vanuit K&W.
We gaan nog even navragen of de verwijderde posts terug gezet kunnen worden.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:36 schreef Katinkat het volgende:
Ik moest wel even zoeken naar waar het topic was gebleven...leek met de noorderzon vertrokken.
Ze schijnen niet meer terug te zetten te zijn..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:49 schreef niekth het volgende:
[..]
Alleen de verwijderde posts zijn nog niet terug, of wel?
Op het weblog staat er 1 (nee, ik weet ook niet waarom de rest er niet opstaat). En ik neem aan dat die nog wel terug te zetten zijn. Kwestie van een nieuw bericht aanmaken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:29 schreef Katinkat het volgende:
Dus die leuke schoolfoto's zijn echt weg voor ons.
Mwoah, dat laatste zullen we zowiezo niet doen (aangezien we geen van beiden alcohol drinken..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:20 schreef z80 het volgende:
Dat krijg je als je teveel bock en bierworsten eet en deze weg spoelt met bier
Oh, het is nu weer stevig, hoor. De latjes die Leen Bakker erin heeft gezet heb ik ondersteund met 1 dikkere stevige balk per kant, beiden vastgezet met goede schroeven en houtlijm, net zoals de oude balkjes. De oude schroeven waren zo "goed", dat ik deze met een tang krom kon buigen. De oude latjes zijn wat ingekort en daar passen nu precies 3 dwarsbalken onder die nu onder onze lattenbodems doorlopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:49 schreef Katinkat het volgende:
Het wordt tijd dat het nieuwe bed komt denk ik.
De kwaliteit van beide zaken zal wel gelijk zijn; gelukkig lag één van jullie op een goed matras; vangt de klap vast wel op. Van het andere matras ken ik de kwaliteit niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:32 schreef Rewimo het volgende:
Het bed was niet van Leen BakkerKwantum
![]()
Dat gevoel had ik al als ik het allemaal eens zo doorlees. Wel erg veel offtopic slowchat, heb 't idee dat 't familie en/of vrienden zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:38 schreef Rewimo het volgende:
Als ik heel eerlijk ben zou ik dit topic liever "voor onszelf" houden![]()
Da's mooi, ik heb die TT wat duidelijker gemaakt.quote:Maar ik wil met alle plezier meewerken om een centraal Duitsland-topic op te zetten en te vullen met onze ervaringen
Ja iedereen wil graag dingen voor zichzelf houden, daar hebben we dan blogs/websites/MSN voor. Ik heb 't idee dat ook in K&W/GC deze reeks tot een einde zou komen met de huidige inhoud in dit topic.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:38 schreef Rewimo het volgende:
Als ik heel eerlijk ben zou ik dit topic liever "voor onszelf" houdenMaar ik wil met alle plezier meewerken om een centraal Duitsland-topic op te zetten en te vullen met onze ervaringen
Aangezien we vanaf het begin van de serie beginnen met het zoeken van een huis, en we hier intussen al wonen, en we alles wat we bij onze emigratie meegemaakt hebben in de tussentijd beschreven hebben, zit het met die informatie wel snor, lijkt me...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar goed, zolang de SC (erg) beperkt blijft en er ook nog wat informatie te vinden valt is het best ok?
He, wat jammerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:03 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat klopt, miss_d, hij kon de financiering helaas niet rondkrijgenWas wel leuk geweest natuurlijk.
Wij hebben al 2 keer gekeken...dus het tellen kan beginnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:47 schreef Rewimo het volgende:
Jammer trouwens dat je op Funda niet kunt zien hoeveel views er zijn voor je huis
Dachaufbau volgens mijn woordenboek uit 1975..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:10 schreef z80 het volgende:
en hoe heet dat in het Duits?
Dachausbau?
Volgens mij kan je makelaar dat wel zien Rewimo, misschien eens navragen???quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:47 schreef Rewimo het volgende:
Jammer trouwens dat je op Funda niet kunt zien hoeveel views er zijn voor je huis
Dat kun je wel zeggenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:31 schreef Rewimo het volgende:
Nee, dat is geen vocht, is gewoon loslatende latexMaar als mensen niet door schilderwerk heen kunnen kijken zijn ze niet goed bezig natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |