Weet je dat heel zekerquote:Op woensdag 26 september 2007 09:28 schreef Ubbernutteloos het volgende:
13/14e maand of winstuitkering: winstuitkering 60% van omzet
Ik ken maar 1 bedrijf met die belachelijk hoeveelheid aan vakantiedagen en ze maken gloeilampenquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:03 schreef Intermec het volgende:
Vakantiedagen: 37
Ik zou er zo voor tekenen,quote:
Ik bedoel het dan ook sarcastisch. 60% van het bedrijf (zoals het er staat) is natuurlijk onzin en 60% van je eigen omzet teken ik ook voor!quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:07 schreef BoukeF het volgende:
[..]
Ik zou er zo voor tekenen,
al was het alleen maar 60% vanm n eigen omzet
En dan nog niet van de omzet maar van de winst waarschijnlijk....quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik bedoel het dan ook sarcastisch. 60% van het bedrijf (zoals het er staat) is natuurlijk onzin en 60% van je eigen omzet teken ik ook voor!
* saban heeft er ~ 50quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:03 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 bedrijf met die belachelijk hoeveelheid aan vakantiedagen en ze maken gloeilampen
Hij heeft een niet erg onzuinige 50 vakantiedagen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:37 schreef VinnieJones het volgende:
Nee, ik vind dat wel erg weinig moet ik zeggen..
Je kan nu bij een standaard helpdeskfunctie al makkelijk 1700 Bruto krijgen. (zonder veel werkervaring)
Ik krijg maandag een jaarcontract voorgeschoteld.
Kijken wat het wordt![]()
Maar jij werkt dan ook op een school...quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:37 schreef niekth het volgende:
[..]
Dat heb je ook nog maar achtendertig keer geroepen.
Gelegenheid voor een bijbaantje noemen we datquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:07 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
compensatie van salariëring
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:37 schreef niekth het volgende:
[..]
Dat heb je ook nog maar achtendertig keer geroepen.
quote:Op maandag 10 september 2007 18:30 schreef existenz het volgende:
Dat is de grootste bullshit die er is. Ik heb in mijn eerste jaar een salarisverhoging gekregen van ruim 35%. Probeer dat maar eens na te doen zonder van rol/job te switchen..
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:07 schreef existenz het volgende:
Als certificaten wat zouden zeggen over je kunnen (wat niet is), ben ik ook technisch en proces gecertificeerd.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daarom zou je eigenlijk examen moeten doen zonder ervoor te studeren
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat dat eerder uitzondering dan regel is. Detacheringsbureaus willen nu eenmaal graag voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Wat zij aan jou overhouden is een veelvoud van jouw salaris.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:11 schreef existenz het volgende:
Klopt, maar als je goed genoeg bent, kunnen ze ook gewoon meer voor jou vragen aan de klanten
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En als ze jou dan niet meer geven, verdienen zij extra.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:41 schreef existenz het volgende:
Klopt, maar dan moet je op een gegeven moment toch maar eens bij jezelf te raden gaan waar het gras groener is (en of het dat ook is).
ligt eraan wat je daarvoor gedaan hebtquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bruto salaris van 21.700 en 8% vakantiegeld is lang niet slecht voor iemand van 23 met 2 jaar werkervaring
Ligt er aan wat voro opleiding je hebt gedaan, wat je werkzaamheden zijn etc.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bruto salaris van 21.700 en 8% vakantiegeld is lang niet slecht voor iemand van 23 met 2 jaar werkervaring
Leeftijd: 23quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:07 schreef DancePlaza het volgende:
ben net afgesturdeeerd hbo IIE. voor de gein me cv er op gezet op monsterboard.. word helemaal gek gebeld door werkgeversverschillende aanbieidngen gehad. van 1200 t/m 2600 euro als startende ..
ff rustig de leukere functies er tussen uithalen en daarmee op gesprek. ik laat het jullie wel weten wat het is gworden.
Waarschijnlijk wat meer dan die 2500 waarmee hij start.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat verdien je dan rond je 30e?
wie weet.. ik ga er wel van uit. maargoed de markt is goed op dit moment.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar dan denk ik nog steeds dat je over een jaar of 5 niet significant meer verdient
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat het veel geld is voor iemand van 23.
Volgens mij hebben we dat al eerder besproken hier, maar je zal als je wat hoger begint hoogstwaarschijnlijk minder grote stappen maken (over het algemeen dan).quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar dan denk ik nog steeds dat je over een jaar of 5 niet significant meer verdient
Op korte termijn wil ik iets in deeltijd gaan doen, maar fulltime werken vind ik gewoon heel erg prettig. Lekker de hele dag gewoon goed aan de slag in plaats van dat eeuwige gelambal op HBOquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
Je bent nog maar 20, is het geen idee om een HBO-opleiding af te gaan maken?
Hey Collega!quote:Op woensdag 5 december 2007 01:17 schreef MNR het volgende:
Leeftijd: 26
Opleiding: HBO
Werkervaring: geen
Werkgever: -
Huidige functie: Test analist
Laptop: nee
Vakantiegeld: ?
Vakantiedagen: 27
GSM: nee
Auto: ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Werkweek: 40
Maand salaris(bruto): 2000
Maandelijkse onkostenvergoeding: 91
Tijd om eens ergens anders te kijken zou ik zeggen.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:49 schreef DonGorgon het volgende:
Man man .. krijg ik het me toch even benauwd.
Ik zit met een mbo systembeheerder niveau 4 opleiding en 5 jaar relevante ervaring als IT'er toch wel erg magertjes aan't spit. 25 jr en maar 1600 bruto....en geeneens een auto![]()
Dat is niet zoveel, zoek eens iets anders dan. Misschien kom je iets leuks tegenquote:Op woensdag 5 december 2007 16:49 schreef DonGorgon het volgende:
Ik zit met een mbo systembeheerder niveau 4 opleiding en 5 jaar relevante ervaring als IT'er toch wel erg magertjes aan't spit. 25 jr en maar 1600 bruto....en geeneens een auto![]()
Je krijgt in het leven wat je verdient...neem ontslag en ga onder een brug wonen, of ga ergens anders naar toe. Dit is belachelijk.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:49 schreef DonGorgon het volgende:
1600 brutoquote:Op woensdag 5 december 2007 16:49 schreef DonGorgon het volgende:
Zelf heb ik dat ook heel vaak. Ik weet niet of het komt omdat mensen zichzelf onderwaarderen of omdat de markt gewoon overspoelt is met zogenaamde "ICT'ers". Maar mij lijkt twee jaar werkervaring + HBO of hoger toch minimaal 2300,- en dan heb ik het over de ondergrens.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:15 schreef SpaRood het volgende:
Ik sta versteld dat sommige mensen zo weinig verdienen in de ICT...
Er doen ook veel MBO'ers ICT.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:15 schreef SpaRood het volgende:
Ik sta versteld dat sommige mensen zo weinig verdienen in de ICT...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |