wie weet.. ik ga er wel van uit. maargoed de markt is goed op dit moment.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar dan denk ik nog steeds dat je over een jaar of 5 niet significant meer verdient
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat het veel geld is voor iemand van 23.
Volgens mij hebben we dat al eerder besproken hier, maar je zal als je wat hoger begint hoogstwaarschijnlijk minder grote stappen maken (over het algemeen dan).quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar dan denk ik nog steeds dat je over een jaar of 5 niet significant meer verdient
Op korte termijn wil ik iets in deeltijd gaan doen, maar fulltime werken vind ik gewoon heel erg prettig. Lekker de hele dag gewoon goed aan de slag in plaats van dat eeuwige gelambal op HBOquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
Je bent nog maar 20, is het geen idee om een HBO-opleiding af te gaan maken?
Hey Collega!quote:Op woensdag 5 december 2007 01:17 schreef MNR het volgende:
Leeftijd: 26
Opleiding: HBO
Werkervaring: geen
Werkgever: -
Huidige functie: Test analist
Laptop: nee
Vakantiegeld: ?
Vakantiedagen: 27
GSM: nee
Auto: ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Werkweek: 40
Maand salaris(bruto): 2000
Maandelijkse onkostenvergoeding: 91
Tijd om eens ergens anders te kijken zou ik zeggen.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:49 schreef DonGorgon het volgende:
Man man .. krijg ik het me toch even benauwd.
Ik zit met een mbo systembeheerder niveau 4 opleiding en 5 jaar relevante ervaring als IT'er toch wel erg magertjes aan't spit. 25 jr en maar 1600 bruto....en geeneens een auto![]()
Dat is niet zoveel, zoek eens iets anders dan. Misschien kom je iets leuks tegenquote:Op woensdag 5 december 2007 16:49 schreef DonGorgon het volgende:
Ik zit met een mbo systembeheerder niveau 4 opleiding en 5 jaar relevante ervaring als IT'er toch wel erg magertjes aan't spit. 25 jr en maar 1600 bruto....en geeneens een auto![]()
Je krijgt in het leven wat je verdient...neem ontslag en ga onder een brug wonen, of ga ergens anders naar toe. Dit is belachelijk.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:49 schreef DonGorgon het volgende:
1600 brutoquote:Op woensdag 5 december 2007 16:49 schreef DonGorgon het volgende:
Zelf heb ik dat ook heel vaak. Ik weet niet of het komt omdat mensen zichzelf onderwaarderen of omdat de markt gewoon overspoelt is met zogenaamde "ICT'ers". Maar mij lijkt twee jaar werkervaring + HBO of hoger toch minimaal 2300,- en dan heb ik het over de ondergrens.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:15 schreef SpaRood het volgende:
Ik sta versteld dat sommige mensen zo weinig verdienen in de ICT...
Er doen ook veel MBO'ers ICT.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:15 schreef SpaRood het volgende:
Ik sta versteld dat sommige mensen zo weinig verdienen in de ICT...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |