komt Sauna West ook nog optreden?quote:
Nee, inderdaad. Want vorig jaar regende het en was er geen spatje warmte te bekennen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:41 schreef BloodyLotte het volgende:
Er vredig uit drijven.
Vorig jaar stond ik onder dat plukje bomen achter het washok op 3, dat was relaaaaxed. Niet zo heet.
Tot zondag was het prima te doen. Soms zelfs lekker warm.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Want vorig jaar regende het en was er geen spatje warmte te bekennen.
Vorig jaar was het zeker wel lekker weer inderdaadquote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tot zondag was het prima te doen. Soms zelfs lekker warm.
Daarom heb ik nu kaplaarzen gekochtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 06:01 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik kan me herinneren dat het de hele tijd regende.![]()
Houten vloer, in alle tenten.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:03 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik hoop dat het niet gaat regenen. Is er in de tenten (waar de optredens worden gehouden, niet in de tenten waar mensen slapen) trouwens nog een houten vloer ofzo? Of sta je gewoon op het gras?
in 2005 heeft het heel even een heeeeeeeeel klein beetje geregend, daardoor kan ik zeggen dat ik nog nooit een helemaal droge Lowlands heb meegemaakt, sinds 2000 dusquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, in 2005 was het prima weer. Niet te heet, zoals in 2001. En volgens mij ook geen druppel regen. En met de hitte in de tent viel het bij mij ook wel mee volgens mij.
Dan heb je m net gemist, want 1999 was volgens mij helemaal droog, overdag snikheet en 's avonds stervenskoud. Dus diep je slaapzak in kruipen en daar de volgende ochtend uit drijven. Heerlijkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in 2005 heeft het heel even een heeeeeeeeel klein beetje geregend, daardoor kan ik zeggen dat ik nog nooit een helemaal droge Lowlands heb meegemaakt, sinds 2000 dus
Kunnen die niet in Coolpolitics samen met Geert Wilders?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:44 schreef De_Brandweer het volgende:
Youssef en Kamal komen ookZeggen ze zelf iig.
volgens mij wel, was in het jaar van het Charlie buitenpodium. Je zag het noodweer langs Lowlands trekkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:04 schreef peterfan het volgende:
Het was toch ook in 2005 dat het in heel nederland stormde maar dat Biddinghuizen droog bleef? Dat je van die sms-jes kreeg van "sterkte, wat ben ik blij dat ik niet in een tentje hoef" enzo??
In 2005 regende het op de laatste dag, een paar spetters.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, in 2005 was het prima weer. Niet te heet, zoals in 2001. En volgens mij ook geen druppel regen. En met de hitte in de tent viel het bij mij ook wel mee volgens mij.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:04 schreef peterfan het volgende:
Het was toch ook in 2005 dat het in heel nederland stormde maar dat Biddinghuizen droog bleef? Dat je van die sms-jes kreeg van "sterkte, wat ben ik blij dat ik niet in een tentje hoef" enzo??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |