Mensen die gaan slapen op lowlands.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja
Om 09:00 uit je tent gebrand worden
Als ik niet slaap word ik een kutwijf, heb ik nergens meer zin in en moet iedereen dood. Ik moet slapen. Als 1e gaan mn oordopjes in mn tas.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:40 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Mensen die gaan slapen op lowlands.![]()
is dat niet lastig? Dan liggen ze helemaal onderopquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:41 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Als ik niet slaap word ik een kutwijf, heb ik nergens meer zin in en moet iedereen dood. Ik moet slapen. Als 1e gaan mn oordopjes in mn tas.
Mensen die het stoer vinden om 5 dagen op pillen te lopenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:40 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Mensen die gaan slapen op lowlands.![]()
Sauna op Lowlands!quote:Bijkomen in de sauna
Heb je een kater en wil je snel weer een fris en fruitig persoon zijn? Ga dan naar de Höyry Sauna Party! Deze ligt net als de LLowzone aan Lake Lowlands, dus je zal de LLov Lake Stormer moeten nemen!
Ik vind het alles behalve een camperscamping. Juist al dat tuig blijft gelukkig thuis of zit aan de Costa del Sol.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mijn god Lowlands gaat echt te ver met deze faciliteiten. Het zou een rock n roll spektakel moeten zijn geen kamperscamping!
Ja, maar ik ben een notoire zeikbeer. Met name op vrijdag de dertien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het alles behalve een camperscamping. Juist al dat tuig blijft gelukkig thuis of zit aan de Costa del Sol.
Ik vind de faciliteit die LL biedt juist geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |