geef is een goede reden waarom je er niet gewoon elke dag schone aan doet?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:52 schreef TubewayDigital het volgende:
Elke dag schoon ondergoed, uiteraard. Maar ook elke dag schone sokken ? Ik doe vaak 3 dagen met 1 paar. Is dat raar ? Is dat vies ?
1. Ik kan ze fysiek aantrekkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:43 schreef Bramzz het volgende:
[..]
geef is een goede reden waarom je er niet gewoon elke dag schone aan doet?![]()
Dat heb ik opgelost door alleen maar dezelfde sokken te kopenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:21 schreef Sjummie het volgende:
7. omdat ik smorgens altijd 5 minuten nodig heb om 2 dezelfde sokken bij elkaar te zoeken.
Ik doe gerust een week met 2 paar sokken
Misschien moet je andere sokken kopenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:12 schreef Ps2K het volgende:
[..]
1. Ik kan ze fysiek aantrekken
2. Er zit geen zweetlucht aan
3. Geen zichtbaar vuil
4. Het is beter voor hel milleu (niet dat mij dat wat kan rotten maar goed)
5. De schone sokken liggen nog in de auto
6. Sokken zitten gewoon het fijnst als je ze de tweede dag weer aantrekt
Probeer jij eerst eens het volgende uit:quote:
Sokken wassen is kut. Sokken bij elkaar zoeken is kut. Sokken raken kwijt in de wasmachine. Sokken raken kwijt in de sokkenla. Sokken raken kwijt in de wasmand. Sokken raken kwijt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:23 schreef smammela het volgende:
wat is er zo moeilijk aan om elke dag een nieuw paar aan te trekken
wassen doe je neem ik aan toch wel? een paar sokken meer of minder raakt ie noet voller van...
Ik heb deze sokken bij wijze van expiriment nu 4 dagen aan. vanochtend even aan geroken... dat viel best mee slechts een lichte hint van een zweetlucht.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:08 schreef Sjummie het volgende:
[..]
Sokken wassen is kut. Sokken bij elkaar zoeken is kut. Sokken raken kwijt in de wasmachine. Sokken raken kwijt in de sokkenla. Sokken raken kwijt in de wasmand. Sokken raken kwijt.
Daar komt bij dat m'n sokken na 1 dag dragen echt niet stinken. Zelfs na 2 dagen stinken ze niet.
Waarom zou ik dan elke dag schone aan trekken ?!?
Daar komt bij dat niemand behalve jijzelf z'n neus in jouw stokken stopt om te ruiken. En als je dan nog ook nog eens nagaat dat er schoenen omheen zitten, is er NIETS wat ons tegenhoudt die sokken 3 of 4 dagen te dragenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:27 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik heb deze sokken bij wijze van expiriment nu 4 dagen aan. vanochtend even aan geroken... dat viel best mee slechts een lichte hint van een zweetlucht.
Daar komt bij als je sokken echt zo erg stinken na een dag moet je eens betere schoenen kopen...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:38 schreef Sjummie het volgende:
[..]
Daar komt bij dat niemand behalve jijzelf z'n neus in jouw stokken stopt om te ruiken. En als je dan nog ook nog eens nagaat dat er schoenen omheen zitten, is er NIETS wat ons tegenhoudt die sokken 3 of 4 dagen te dragen![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:54 schreef Lollifant het volgende:
Ja dat is vies.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:58 schreef captainkid het volgende:
Ja dat is vies, Maar ik loop zelf al 6 dagen met dezelfde sokken.
En ze stonken al na 3 dagen.
Leve de vakantie.
nee hoor gewoon omdraaaien eind vd week, kan je er weer een week meequote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:03 schreef Pendri het volgende:
Dat is vies.
Gewoon allemaal dezelfde sokken van hetzelfde merk kopen en na het wassen ze per 2 oprollen, probleem opgelost,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:08 schreef Sjummie het volgende:
[..]
Sokken wassen is kut. Sokken bij elkaar zoeken is kut. Sokken raken kwijt in de wasmachine. Sokken raken kwijt in de sokkenla. Sokken raken kwijt in de wasmand. Sokken raken kwijt.
Daar komt bij dat m'n sokken na 1 dag dragen echt niet stinken. Zelfs na 2 dagen stinken ze niet.
Waarom zou ik dan elke dag schone aan trekken ?!?
Smetvrees? Bang voor kleine beestjes?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:54 schreef Malle_beer het volgende:
soms zelfs twee paar schone sokken per dag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |