quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:54 schreef Lollifant het volgende:
Ja dat is vies.
Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:55 schreef TubewayDigital het volgende:
Als iemand tegen mij zegt "ik doe al 4 dagen met deze onderbroek" dan begin ik te kokhalzen maar dat hebben jullie dus ook bij mij met mijn sokken ?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:55 schreef TubewayDigital het volgende:
Als iemand tegen mij zegt "ik doe al 4 dagen met deze onderbroek" dan begin ik te kokhalzen maar dat hebben jullie dus ook bij mij met mijn sokken ?
Yup.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:55 schreef TubewayDigital het volgende:
Ranzige bunzing!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:52 schreef TubewayDigital het volgende:
Ik doe vaak 3 dagen met 1 paar. Is dat raar ? Is dat vies ?
Hel ja dat is vies. Ik ken niemand die vaker dan 1 dag met een paar sokken doet...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:52 schreef TubewayDigital het volgende:
Elke dag schoon ondergoed, uiteraard. Maar ook elke dag schone sokken ? Ik doe vaak 3 dagen met 1 paar. Is dat raar ? Is dat vies ?
quote:
Ik wel; mijn voetjes zijn altijd poezelig en ruiken heerlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:12 schreef mcintosh het volgende:
Voeten zweten en stinken sowieso wel.
Dus of je nu 1 dag of een week met je sokken doet, ranzig is het toch wel.
Of legt iedereen die zijn sokken maar 1 dag aan heeft, aan het einde van de dag zijn/haar voeten fris en fruitig op de diner tafel?
Inderdaad, tenzij je iets heb gedaan waarbij het zweet over je rug en tussen je borsten doorliep.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
stel je niet aan, daar is dan weer niks ranzigs aan
ja, neequote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:36 schreef k_man het volgende:
Hou je ze dan ook echt drie dagen aan? Slaap je er ook mee?
nee, nvtquote:En heb je ze wel eens geroken na drie dagen? en hoe lang was je toen buiten bewustzijn?
Als ik al ga sporten in mijn dagelijkse bh. Dan zweet ik zowel op mn rug als tussen mn borsten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:36 schreef Lollifant het volgende:
Ja bh kan wel langer, mijn tieten zweten niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |