quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:54 schreef Lollifant het volgende:
Ja dat is vies.
Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:55 schreef TubewayDigital het volgende:
Als iemand tegen mij zegt "ik doe al 4 dagen met deze onderbroek" dan begin ik te kokhalzen maar dat hebben jullie dus ook bij mij met mijn sokken ?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:55 schreef TubewayDigital het volgende:
Als iemand tegen mij zegt "ik doe al 4 dagen met deze onderbroek" dan begin ik te kokhalzen maar dat hebben jullie dus ook bij mij met mijn sokken ?
Yup.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:55 schreef TubewayDigital het volgende:
Ranzige bunzing!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:52 schreef TubewayDigital het volgende:
Ik doe vaak 3 dagen met 1 paar. Is dat raar ? Is dat vies ?
Hel ja dat is vies. Ik ken niemand die vaker dan 1 dag met een paar sokken doet...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:52 schreef TubewayDigital het volgende:
Elke dag schoon ondergoed, uiteraard. Maar ook elke dag schone sokken ? Ik doe vaak 3 dagen met 1 paar. Is dat raar ? Is dat vies ?
quote:
Ik wel; mijn voetjes zijn altijd poezelig en ruiken heerlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:12 schreef mcintosh het volgende:
Voeten zweten en stinken sowieso wel.
Dus of je nu 1 dag of een week met je sokken doet, ranzig is het toch wel.
Of legt iedereen die zijn sokken maar 1 dag aan heeft, aan het einde van de dag zijn/haar voeten fris en fruitig op de diner tafel?
Inderdaad, tenzij je iets heb gedaan waarbij het zweet over je rug en tussen je borsten doorliep.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
stel je niet aan, daar is dan weer niks ranzigs aan
ja, neequote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:36 schreef k_man het volgende:
Hou je ze dan ook echt drie dagen aan? Slaap je er ook mee?
nee, nvtquote:En heb je ze wel eens geroken na drie dagen? en hoe lang was je toen buiten bewustzijn?
Als ik al ga sporten in mijn dagelijkse bh. Dan zweet ik zowel op mn rug als tussen mn borsten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:36 schreef Lollifant het volgende:
Ja bh kan wel langer, mijn tieten zweten niet.
Yup.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Elke dag schone sokken en onderbroek zoals het hoort.
Per dag nou snachts draag ik geen sokken dus dan 0,125 liter goh wat veel .. als je het niet ruikt is het wel goedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:11 schreef dronkeykong het volgende:
Goh wat lees ik nu in de Veronica over voeten.
"Er zitten 250.000 zweetklieren die samen een kwart liter vocht per dag weten te produceren. Sop sop"
Dus mensen die meer dan een dag 1 paar sokken gebruiken
nou iddquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:57 schreef zhe-devilll het volgende:
bah!
elke dag schonen sokken heeft je moeder je dit niet geleerd?![]()
vies kind
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:54 schreef Lollifant het volgende:
Ja dat is vies.
Er zijn ook mensen met meer dan 1 paar sokkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 06:38 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een smetvrees-tiepjes weer hier.
Bij iedereen draait de wasmachine 24/7 voor dat 'frisse gevoel'?
Goed voor 't milieu ook...
Niet iedereen heeft last van zweetpoten.
Zolang je ze nog niet gaat ruiken, kun je sokken prima blijven dragen..
Ik veeg de kattenpootafdrukken inderdaad van het laminaat met mijn sokken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zo te horen houden jouw sokken de vloer aardig schoon![]()
Laat eens zien?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:18 schreef vrouwtje het volgende:
Een bh doe ik meestal 2-3 dagen mee.
Is dat je beroemde "sarcasme" of ben je gewoon een viespeuk?quote:Op woensdag 11 juli 2007 06:38 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een smetvrees-tiepjes weer hier.
Bij iedereen draait de wasmachine 24/7 voor dat 'frisse gevoel'?
Goed voor 't milieu ook...
Niet iedereen heeft last van zweetpoten.
Zolang je ze nog niet gaat ruiken, kun je sokken prima blijven dragen..
3 dagen, tenzij er gesport is. In mijn legerkisten draag ik helemaal geen sokken. Loopgraafvoetquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Dus als je met blote voeten in je slippers loopt moet je je slippers ook na 1 dag weggooien? Die even normaal. Is niks vies aan hoor....
Alleen omdat men het lekkerder vind om elke dag schone sokken aan te trekken heeft men gelijk smetvrees of zweetpoten? Wat een onzin.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:11 schreef Ps2K het volgende:
Iedereen die iedere dag schone sokken aantrekt heeft of smerige zweetpoten of heeft gewoon smetvrees.
Lol milieuvervuilerquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:33 schreef Latz het volgende:
wtf jullie zijn allemaal viezerikken!!!
5 paar sokken gebruik ik per dag!!!
smeerpijpen![]()
Oeh! Ben jij mijn nieuwe stalker op fok?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Is dat je beroemde "sarcasme" of ben je gewoon een viespeuk?
Nuecken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oeh! Ben jij mijn nieuwe stalker op fok?.
Die tactiek wordt hier ook toegepast; soms ga ik er zelfs een beetje bij schaatsenquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik veeg de kattenpootafdrukken inderdaad van het laminaat met mijn sokken.![]()
ik wel!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:55 schreef TubewayDigital het volgende:
Dus ook 1x per 2 dagen douchen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:52 schreef MouzurX het volgende:
Ik draag gewoon 2 dagen dezelfde kleding en dan ga ik douchen en wissel ik alles om .....
Naja tis meer 4/5 keer per week, beetje aan het milieu denken hequote:
Je mag langskomen om even te ruikenquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:43 schreef Spacehamster het volgende:
Het valt me op bij mensen die IRL zeggen dat ze hun ondergoed of sokken niet dagelijks hoeven te verversen omdat ze niet stinken bijna allemaal juist erg ranzig ruiken.
Kennelijk is er iets mis met hun neus.
Dus...gewoon iedere dag schone sokken en ondergoed en regelmatig overal wassen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |