Denk ik niet Bas, zijn wel naar Jorg geweest maar hebben niet geschreeuwdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nope, ben er niet geweest. Wou nog even naar de wiezo gaan zaterdag, zat er helaas niet in. Werd alleen wel wakkergeschreeuwd door Roy & Co. volgens mij.
Lol ok, hoorde wel paar draken mijn naam schreeuwen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Denk ik niet Bas, zijn wel naar Jorg geweest maar hebben niet geschreeuwd![]()
Whehe dan kunnen we t mssn toch geweest zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lol ok, hoorde wel paar draken mijn naam schreeuwen.
Denk dat jullie het wel waren, dacht wel sowieso 2 stemmen te herkennen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe dan kunnen we t mssn toch geweest zijn! Check je mail ff
![]()
toch wat minder drinken als je dat soort dingen niet eens meer weet!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe dan kunnen we t mssn toch geweest zijn! Check je mail ff
![]()
bij mij thuis de tuin doen??quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:55 schreef Blawh het volgende:
Ik ga er maar weer eens vandoor, kijken of ik nog wat nuttigs kan doen vandaag.
kun je ook ff uitleggen hoe het werkt??quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:45 schreef rulerofdeath het volgende:
jow
[afbeelding]
dit is de biertafel
disclaimer: het is niet toegestaan de biertafel na te bouwen of te kopieren ©
edit: oja deze foto is best oud. toen waren de pijpjes nog bruin
de pijpjes liggen op een baan die zig/zag naar beneden gaat. de pijpjes rollen met behulp van de zwaartekracht naar beneden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:12 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddag dan maar weer op deze toch zonnige dag![]()
[..]
kun je ook ff uitleggen hoe het werkt??
nu snap ik hemquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de pijpjes liggen op een baan die zig/zag naar beneden gaat. de pijpjes rollen met behulp van de zwaartekracht naar beneden.
helemaal beneden worden de pijpjes tegen gehouden en 1 voor een doorgelaten (staat niet op deze foto)
het doorgelaten pijpje rolt verder en valt rechtop in het bakje (die nu helemaal bovenaan is) en het bakje wordt omhoog gehesen.
boven op de koelkast komt een blad met een gat er in en een mooie rode halfronde noodknop
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de pijpjes liggen op een baan die zig/zag naar beneden gaat. de pijpjes rollen met behulp van de zwaartekracht naar beneden.
helemaal beneden worden de pijpjes tegen gehouden en 1 voor een doorgelaten (staat niet op deze foto)
het doorgelaten pijpje rolt verder en valt rechtop in het bakje (die nu helemaal bovenaan is) en het bakje wordt omhoog gehesen.
boven op de koelkast komt een blad met een gat er in en een mooie rode halfronde noodknop
ik verwacht ff actiefilmpje als hij helemaal af isquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:14 schreef rulerofdeath het volgende:
dat dacht ik
de hoogte van de koelkast+blad is ongeveer gelijk aan een sta-tafel
aan de zijkant hebben we nog wieltjes en handvaten gemaakt zodat de biertafel makkelijk verplaatsbaar is
haha. zal ff kijken of ik daar tijd voor hebquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik verwacht ff actiefilmpje als hij helemaal af is
maakt mie niks oet gek!quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
toch wat minder drinken als je dat soort dingen niet eens meer weet!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |